Наша сеть партнеров Banwar
П'ять вантажних і три легкових Volvo, за кермом яких сиділи автомобільні журналісти, пройшли недавно колоною з Москви в Санкт-Петербург без будь-якого супроводу. Це не мало б особливого значення, якби не одна обставина: прес-караван був приурочений до 30-річного присутності шведського бренду в Росії.
П'ять вантажних і три легкових Volvo , За кермом яких сиділи автомобільні журналісти, пройшли недавно колоною з Москви в Санкт-Петербург без будь-якого супроводу. Це не мало б особливого значення, якби не одна обставина: прес-караван був приурочений до 30-річного присутності шведського бренду в Росії.
Якщо бути точним, то реєстрація торгового знаку фірми на території Росії відбулася в 1969 році. І тільки через чотири роки почалися офіційні поставки шведських вантажівок в нашу країну. 1973 рік відзначився першою відвантаженням 27 сідельних тягачів Volvo F89 для підприємства «Совтрансавто - Ленінград». Дивна річ: в Європі, та й у самій Швеції таких машин вже вдень з вогнем не знайти. Давно списані і вантажівки з першої партії, але F89 ні-ні, та й зустрінеш на дорогах Росії.
Перші вантажні іномарки з клеймом «Made in Sweden», поставлені в Радянський Союз, призначалися для перевезення лісу і були розраховані на роботу з «важкими» причепами. Але звідки їх було взяти в СРСР? Оскільки купівля іноземних причепів вважалася недозволеною розкішшю, машини експлуатували з вітчизняними виробами (чим багаті - тим і раді). Але і в цьому випадку машини використовувалися не за призначенням: на них нерідко возили ... меблі та інші легковагі товари, а це приблизно те ж саме, що на гусеничному тракторі листи доставляти. Що ж стосується техніки, то всю першу партію наші повернули на історичну батьківщину - шведи із захватом почали вивчати унікальні дані про роботу їх вантажівок у важких дорожніх і суворих кліматичних умовах.
За першою партією вантажівок Volvo наші транспортники їздили на кордон з Фінляндією, а за другий і подальшими - в Швецію, безпосередньо в Гетеборг. І це були вже інші машини, на яких інженери Volvo зуміли врахувати зауваження і побажання далекобійників. Наприклад, наші водії попросили збільшити ємність паливних баків - аж надто великі відстані були в той час між АЗС.
Бували й курйозні ситуації. коли Volvo F89 з другої партії пройшли по мільйону кілометрів без капремонту, російські транспортники запропонували шведам взяти одну з машин в музей, на що ті відповіли: «Знайшли чим здивувати! У нас вантажівки і по два мільйони виходжують ... ». Що й казати, надійність шведської техніки не викликає сумнівів, неспроста вона ось уже кілька років поспіль впевнено очолює список найбільш продаваних у Росії нових і старих вантажівок.
Через 20 років після початку продажів вантажівок Volvo в нашій країні в Москві відкрився перший офіс шведської компанії в Росії. А потім була низка ювілеїв. Скажімо, в минулому році російське представництво відсвяткувало 75-річчя самого концерну Volvo , А вже в нинішньому відзначається такий же ювілей з початку випуску першої вантажівки цієї марки.
Навесні 2003 року в підмосковному Зеленограді відкрився перший завод по збірці вантажівок Volvo в нашій країні. І знаєте, хто отримав ключі від нових машин, зібраних руками російських робітників? У числі перших клієнтів виявилися представники компанії «Совавто - Санкт-Петербург»! Навіть через три десятиліття вони як і раніше роблять ставку на Volvo . А для тих, хто ще сумнівається, російське представництво Volvo Trucks на чолі з Ларсом Корнеліуссон відразу по завершенню прес-каравану провело дводенне знайомство зі шведською технікою на аеродромі Ржевка. Свято відбулося!
Але звідки їх було взяти в СРСР?І знаєте, хто отримав ключі від нових машин, зібраних руками російських робітників?