Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volvo XC70: Позашляховий просвіт - Тест-драйв - Autoutro.ru

Наша сеть партнеров Banwar

Шведи з Volvo поступово перетворюються в справжніх геніїв уніфікації. Простежити за перетвореннями зовсім нескладно. Для початку вони анонсували, а потім і представили свою власну модульну архітектуру, яка послужить основою для більшої частини їхніх автомобілів. Першим на базі SPA стане довгоочікуваний ХС90, який все вже втомилися чекати. А тепер в Volvo стали випускати ще і нові мотори. Сімейство вирішили обізвати Drive-E, що як би натякає на їх екологічність, економічність і інші еко.

Потужність різних двигунів Drive-E приблизно відповідає аналогічним моторам попереднього покоління, а ось обсяг і конфігурація стали єдиними, як Росія. Тільки краще. Тепер будьте ласкаві покуштувати палива з чотирьох горщиків по півлітра кожен - 2,0-літрова рядна четвірка. Ну а щоб не довелося нудьгувати, до цієї двійці прикрутили турбіну. А якщо комусь здасться мало і її - ось вам, друзі, компресор.

І з одного боку, це радує. Все ж це зовсім не 1,6-літрові свістоперделкі, які так люблять в Європі інженери Пежо і Сітроенів. А з іншого боку, поступово покидають наш світ старі добрі 5-циліндрові мотори Volvo, які і сьогодні мають солідну базу фанатів. Але, на жаль, такі мотори спочатку були приречені - аж надто вони складні в своєму пристрої та розподілі навантажень. Проте, ми їх теж любимо. І поки що в Вольво не мають наміру відмовлятися від них остаточно - заводи компанії як і раніше продовжують їх збирати, а на ринки різних країн все ще поставляються шведські автомобілі, оснащені старими моторами.

Шведи з Volvo поступово перетворюються в справжніх геніїв уніфікації

Ось вам і уніфікація. Єдині мотори, єдина платформа, єдиний корпоративний дизайн. Ну прямо автомобільна Ікеа - ця ваша Вольво. Не так давно нам вже пощастило випробувати один з нових моторів Drive-E, який був встановлений в седані S60. Це був новий Т5 потужністю 245 кінських сил. Тепер же ми вирішили особливо не зволікати і розкуштувати комбінацію одного з найпопулярніших дизельних агрегатів компанії і практичність кузова з усіх можливих - ХС70. Автомобіль, також відомий, як залізний кінь Златана Ібрагімовича - природженого шведа.

Перший погляд на ХС70 призводить будь-якого розумного людини в повне здивування. Але це не той тип здивування, який виникає при знайомстві з Jeep Cherokee. Це, скоріше, нездатність зрозуміти, а чому інші виробники не випускають подібних автомобілів. А? Ауді? Це що, Allroad Quattro? Ви смієтеся, чи що? Опель, в якому там болоті застряг ваш Country Tourer ? Ні, серйозно, все-то потрібно розробити крос-універсал. Вся ця ліфтованную єресь за несусвітні гроші залишає лише одне бажання - швидше пересісти вже в який-небудь кросовер і виїхати додому. В принципі саме цим і зайнятий середній споживач.

Або ж загострити свою увагу саме на ХС70, який - так уже виходить - практично не має прямих конкурентів. Найближчими конкурентами є майже архаїчний Crosstour від Хонди і, мабуть, Outback від Субару. Обидва не мають дизельних двигунів, не дістають по висоті дорожнього просвіту (незважаючи на пристойну цифру), та й взагалі вони об'єктивно поступаються в якості шведам. Про ціни можна навіть не заїкатися. Потрібно бути закінченим ультраправорульним японоводов з секти Аум Сінрікьо, щоб відправитися в шоурум за однією з цих машин.

Потрібно бути закінченим ультраправорульним японоводов з секти Аум Сінрікьо, щоб відправитися в шоурум за однією з цих машин

Дизайн крос-універсала ХС70 не викликає ніяких негативних асоціацій, а багато шанувальників шведської марки без праці дізнаються в ньому кірпічеобразние універсали V70, 900 серію, 800 серію і інші автомобілі 1990-х років. Вони славилися своєю оквадраченностью, яка до сих пір надає ХС70 шарм ретро-стилю. Саме цим підходом до проектування кузовів Volvo відрізняється від багатьох європейських марок. Mercedes-Benz захопився похилими дахами і аеродинамічним своїх спорт-вагонів, обзиваючи їх покійним нині терміном shooting brake, що, взагалі-то, обман. Як би не хотілося іншим бути схожими на німців, але виходять суцільно "опеля".

Єдина сучасна риса екстер'єру ХС70 - це пластикові молдинги, оперізують нижню кромку автомобіля по периметру. Іноді навіть здається, що вони заважають йому виглядати по-справжньому шикарно і гламурно. Строгий стриманий стиль універсалу дозволяє як з гідністю підкотити до ресторану, так і перетинати річку вбрід, поливаючи округу триповерховим матом.

Істотним мінусом можна назвати лише деяку неповороткість ХС70 в вузьких затичних місцях. А куди діватися? Колісна база у нього досить довга - 2815 мм, та й звиси не відрізняються скромністю. Єдине, що дуже допомагає при подоланні позашляхових перешкод - це кути скосів передній і задній крайок

З дорожнім просвітом в 210 мм цей універсал дасть фору практично будь-якому кросоверу. З таким по-справжньому позашляховим кліренсом вам можна буквально все - ХС70 зрозуміє і простить. У плані підвіски тут все в такому порядку, що ви будете собі дозволяти абсолютний наглеж. Чесно скажемо, що крен є, від нього вам нікуди не дітися на такій висоті, але сам автомобіль при цьому настільки слухняний і гнучкий, що про нього геть забуваєш. Істотним мінусом можна назвати лише деяку неповороткість ХС70 в вузьких затичних місцях. А куди діватися? Колісна база у нього досить довга - 2815 мм, та й звиси не відрізняються скромністю. Єдине, що дуже допомагає при подоланні позашляхових перешкод - це кути скосів передній і задній крайок.

Що стосується місткості універсалу - мабуть, головна характеристика автомобіля подібного роду - Volvo хочеться похвалити за впертість і небажання розлучатися з тим, що дійсно працює. Очевидно, що в квадратну коробку скласти речі простіше і зручніше, ніж в куполоподібну, але ж багажники здебільшого сучасних сараїв влаштовані саме останнім чином. У ХС70 тут є повітроводи, щоб ваша собака або пара друзів не померзли. Сітка-перегородка, щоб ваша собака або знову ж пара друзів поводилися пристойно. Кілька дрібних відділень дозволять з комфортом розмістити там компактний вантаж.

Але всі ці достоїнства меркнуть у світлі характеристик нового мотора D4, який продемонстрував чудові результати. Потужність дизельного агрегату становить 181 кінську силу. У поєднанні з обертовим моментом в 400 Нм ця потужність дає дивовижні динамічні характеристики. На жаль, поки що на наш ринок поставляються автомобілі з поєднанням моторів Drive-E і монопривода, але ця прикра помилка незабаром буде виправлена. Хоча і передньопривідний ХС70 (як би бредово це не звучало) дійсно шикарно котиться. Але повернемося до наших конячок. Незважаючи на те, що потужність нового D4 залишилася тією ж, що і у старого, момент знизився на 20 Нм, обсяг впав на 400 мл, а кількість циліндрів зменшилася на одну одиницю (власне, ось і 400 мл), розгін турбодизель демонструє чудовий! Змусити 1 800-кілограмовий сарай зрушити з місця і набрати 100 км / год новий D4 ухитряється всього 8,8 секунди. Це майже на цілу секунду швидше, ніж старий 5-цилиндровик.

Окремою статтею ваших доходів стане солярка, яку вам вдасться заощадити за допомогою нового мотора. Їй богу, мене цей показник запасу ходу просто звів з розуму, довівши до ручки на третій день використання. Незважаючи на те, що дизель поступово закінчувався, комп'ютер наполегливо брехав, що на решті половині бака я зможу проїхати до 780 кілометрів. Офіційно змішаний цикл заявлений виробником на рівні 4,9 л / 100 км. Якщо трохи помізкувати, можна зрозуміти, що на одному 70-літровому баку дизпалива автомобіль потенційно здатний проїхати понад 1 500 кілометрів. Звичайно, в міському циклі цифра ця буде трохи скромніше, але все одно показники витрати радують око. І так, не забувайте користуватися системою «стоп-старт». Часом мені і правда здавалося, що цей дизельний мотор харчується святим духом.

Окремим рядком скажімо пару теплих слів про 8-ступінчастою коробці передач Aisin, яка тепер буде вірним компаньйоном всіх моторів сімейства Drive-E. Частково завдяки їй, апетит двигунів нового покоління вдалося настільки знизити. Їх же, до речі, використовує і компанія Lexus в своїх нових спорт-седанах IS 250.

Універсал - автомобіль романтиків, які знайшли свою другу половинку, але все ще готові до нових пригод

Вольво хизується на своєму офіційному сайті тим, що запропонував абсолютно нову концепцію автомобіля. По суті, нічого нового вони не придумали, а лише трохи переосмислили жанр універсалу, який несподівано перетворився на вимираючий вид. Кросовери продовжують наступати, перетворюючись в нові універсали нашого часу. Марні спроби прикрутити трохи більше проходімістую підвіску до звичайного сараю навряд чи приведуть хоч до чогось.

Найдивніше, що ХС70 представлений на ринку з 2002 року, і з тих пір він практично не змінився. Йому лише трохи підправили мордочку, щоб виглядав хоч трохи сучасніше. Але до сих пір, і в цьому немає сумнівів, ХС70 якщо не саме, то одне з найвигідніших пропозицій в сегменті. Завдяки Volvo, цілий жанр пережив свій Ренесанс, відсунувши на задній план багато представників класу "недовнедо".

Завдяки Volvo, цілий жанр пережив свій Ренесанс, відсунувши на задній план багато представників класу недовнедо

Корисний об'єм багажного відділення лежить в діапазоні від 575 до тисяча шістсот сорок один літра

Універсал - автомобіль романтиків, які знайшли свою другу половинку, але все ще готові до нових пригод. Це не корпоративний седан, на якому ви нудило в ранкових пробках. Давайте разом порадіємо, що старі добрі сараї все ще актуальні.

Дякуємо компанії ТОВ "Вольво Карс" і особисто Юрія Трегубова за наданий крос-універсал ХС70, а також Романа Вишнікова за допомогу в підготовці фотоматеріалу.

Олександр Столяров

© Автоутро

А?
Ауді?
Це що, Allroad Quattro?
Ви смієтеся, чи що?
А куди діватися?
А куди діватися?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов