Наша сеть партнеров Banwar
Воронежец Михайло Нехно сконструював дерев'яний велосипед. Задумка зробити з фанери кастом, байк штучного виробництва, виникла у молодого людини, що працює в веломастерні, ще навесні, а до практичної реалізації він приступив місяць тому.
- Я близько двох років працюю з деревом, і мені прийшла ідея зробити велосипед-круизер. Як матеріал вибрав фанеру. По-перше, він доступніше, ніж дерево у великих формах. А по-друге, за рахунок перехресних шарів міцніше, - розповів кореспонденту РІА «Воронеж» Михайло Нехно, винахідник унікального велосипеда.
На байк, довжиною в базі 1,73 метра, вистачило одного листа фанери. «Грамотно розтрощили», - пояснили друзі-колеги Михайла по веломастерні.
- Звичайно, коли тільки приступав до роботи, були побоювання, чи витримає він навантаження, - зізнався молодий чоловік. - Тому деякі частини зробив з двох шарів фанери.
Всі деталі вийшли з першого разу. Переробляти довелося тільки рульової стакан через неправильне кута нахилу. А найцікавіший елемент у всій конструкції - хвилясте сидіння-стілець. Враження, що це гнута фанера, оманливе. Для його виготовлення Михайло вирізав з листа 10 «бумерангів», які поздовжньо склеїв між собою.
- Таку технологію придумав сам, до цього монолітні сідла не робив - розповів Михайло. - Взагалі, велосипед повністю авторський, все з моєї голови, нізвідки не змальовував.
30-кілограмовий байк покрили морилкою, антикорозійними просоченнями і лаком - дощ фанерного велосипеду не страшний. Однак кастом повністю не готовий: ще потрібно зробити кришку для фальш-бака, який буде служити бардачком, прикрутити фару, гальмо (на велосипеді стоять дискові гальма), обробити ручки на кермі шкіряним шнурком, прикрутити шильдик з авторської гравіюванням і замінити колеса.
- Покришки на ньому будуть світло-коричневі, буду замовляти через інтернет-магазин. Переднє колесо залишиться 26 "з шириною 2,25", а заднє поміняю на 24-дюймовий з шириною 3 ". Велосипед трошки завалиться тому, принципово на їзді це не позначиться, але дасть інший вид, - пояснив майстер.
Доопрацювання тестового зразка займе ще близько місяця. Однак ходові випробування він вже пройшов: ексклюзивний велосипед витримує наїзників в 100 кг, розвиває непогану швидкість, хоча і не дуже маневрений. Щоб на ньому комфортно розвернутися на ходу, потрібна ширина прольоту метрів 10.
Михайло не виключає можливості, що, коли кастом буде готовий, продасть своє дітище. Собівартість матеріалів склала близько 20 тисяч рублів. Однак розлучитися з велосипедом він готовий за 100 тисяч рублів.
- Дехто каже, що це дорого, але це штучний товар, ручна робота. Звичайно, цей велосипед не для екстремальних гонок, а для прогулянок по місту, - розповів Михайло.
Втім, не всякий покупець, готовий заплатити за дерев'яний велосипед, зможе його купити. Дебютний кастом молода людина випиляв під себе, людині нижче 180-185 см керувати ним буде складно. Перевірили на собі: з меншими габаритами неможливо тримати розмашистий кермо і при цьому комфортно сидіти в сідлі.
У будь-якому випадку, з продажем Михайло не поспішає. Поки він хотів би продемонструвати своє творіння на виставці велосипедів в Москві в рамках заходів премії «Золота педаль», в якій співтовариство «ВелоВоронеж» номіновано в категорії «Кращий проект в області розвитку велосипедного руху» . Якщо фанерний байк у нього затримається, майстер пообіцяв приїхати на ньому на один з масових велопробігів. Можливо, до майбутніх акцій у нього буде вже два байка ручної роботи. Михайло задумав винайти другий дерев'яний експонат - спортивний каферейсери.
Галерея: Воронежец за місяць випиляв дерев'яний велосипед
×
Додати видання «РІА" Воронеж "» в ваші джерела?
Новини з таких джерел показуються на сайті Яндекс.Новостей вище інших
Додати
Помітили помилку? Виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter