Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Враження від посиленого акумулятора Mugen Power для HTC Desire HD

Наша сеть партнеров Banwar

«Знаєте, чому власники смартфонів на Андроїд так рідко виходять з офісу? Тому що провід від зарядки короткий »

Тому що провід від зарядки короткий »

Це не просто бояністий анекдот. Це - сувора правда життя і з нею доводиться стикатися кожному щасливому володареві великого телефону з великим екраном і великою купою функцій всередині, який ну рішуче всім хороший, крім того, що, як свиня висівки, жере батарею.

Більшість з нас вже давно звикло, збираючись вранці неважливо куди, разом з телефоном брати з собою зарядний пристрій і подзаправлять свій агрегат рішуче всюди, де є розетка. Ну а хто розумніший, багатший, повинослівее - ті й зовсім призвичаїлися тягати в сумках ноутбуки і в потрібний момент отримувати необхідну кількість енергії від їх батарей. Якщо раптом завтра в метро вам попадеться людина, у якого з сумки стирчить дріт, провідний в кишеню брюк - це не андроїд, це у нього - андроїд. Се ля ві…

Мій однорічний HTC Desire HD свою і без того не дуже ємну батарею неабияк зносилися. Я не великий любитель слухати музику - але я багато їжджу по місту на громадському транспорті, а в поїздці багато читаю, активно користуюся інтернетом, та й всякі обновлялкі-проверялкі, раз у раз жеруть корисний ресурс, теж понавішане на смартфон в достатній кількості. Справа доходила до маразму - вийшовши з дому з доверху заправленим апаратом, через годину поїздки на метро я позбавлявся половини запасу батареї. Інша половина витрачалася за наступні два-три години, навіть в режимі жорстокої економії.

Тоді в хід йшов заповітний провід до нетбуку і до кінця дня я, так-сяк, дотягував, намагаючись не розбурхувати понад потреби телефон, в якому ніби як все є, але користуватися ним я все одно не можу ...

Загалом, було ясно - так жити не можна. Я став міцно замислюватися про зміну акумулятора на більш ємний ...

Ні, брешу. Я не замислювався над вирішенням ні хвилини, воно дозріло відразу і без коливань. Питання стало лише в тому, де взяти цінну батарейку. Вельми до речі в цьому плані наспів пропозицію від хлопців з надати мені новий акумулятор на тестування. Як і в першому випадку, я погодився швидше, ніж написати слово «ТАК!».

Пароплав з Гонконгу йшов недовго і, через тиждень, я вже, тремтячи руками в радісному передчутті, засовував свіженький акумулятор в потрібний отвір. Справа була, як зараз пам'ятаю, в п'ятницю, о 15:00. Телефон чесно повідомив, що має 60 відсотків зарядки.

Телефон чесно повідомив, що має 60 відсотків зарядки

Тепер їх потрібно було терміново витратити.

Зізнаюся, я не великий дока в акумуляторах і не знаю, чи вимагають сучасні варіанти повної первинної розрядки і подальшої, як мінімум, восьмигодинний зарядки для того, щоб в подальшому використовувати ресурс на повну ... Я зробив. На всякий випадок. Три рази.

У цьому мені активно допомагав старший син (6 років), вже давно освоїв телефон. Йому було поставлено завдання відчайдушно бити птахами свиней, різати мотузки, підривати вежі і Гама в будь-які інші ігри, відволікаючись тільки на вечерю і туалет, але посадити батарею до вечора.

Син до доручення батька поставився з недитячою серйозністю, самозабутньо розрубував мечем кавуни і з завданням впорався. На 10 годину вечора і крайнього невдоволення подружжя.

Ще раз повторюся - телефон у вкрай активному режимі орав на 60 відсотках з 15:00 до 22:00. Первинний результат виявився більш ніж задовільним.

Тест акумулятора в умовах, наближених до бойових, продовжився на ранок суботи. Спільними зусиллями, ми за вісім годин благополучно посадили апарат вдруге. Потім знову зарядили. І знову посадили. Тут і підгрібся четвер - перше робоче чергування мого оновленого девайса.

Складно сказати, з якої причини, але на цей раз угробити заряд вдалося швидше - за шість з невеликим годин. Можливо, далися взнаки розмови - по буднях я дуже багато дзвоню і мені дуже багато дзвонять. Можливо, справа в містичному дотриманні розумним пристроєм календарного тижня, де вихідні, як відомо, існують, для відпочинку, а будні - для славних робочих звершень.

Як би там не було, я поліз за проводом тільки до чотирьох дня - випадок, раніше в моїй практиці небачений. Чи варто намагатися виміряти кілограмами, центнерами, тоннами те захоплення, яке я відчував ...

Вівторок пройшов приблизно в тих же умовах і приблизно з тим же результатом. Настала пора середовища і запускання в хід додаткових аргументів, в тому числі головного - Battery (акумулятора) - чудового оптимізатора роботи акумулятора, який сам відрубує многожрущіе функції, коли ними НЕ користуєшся і включає їх, коли вони знадобляться.

Я поставив його в середу вранці, не отсоединяя смартфон від зарядки. Потім від'єднав, зібрався на роботу і, ведений атавістичним страхом, все ж залишив в сумці заповітний провід від нетбука, подумки пообіцявши собі доторкнутися до нього лише в разі крайньої необхідності.

Так вийшло, що навколишнє середовище стала найголовнішим випробуванням не тільки для мене, а й для мого акумулятора - застрягши з ранку в одному місці в тупому очікуванні, я коротав його, гризучи мобілу. Коли набридли книги, всі сайти були прочитані, а автобус з посилкою з Ростова все ще безнадійно стирчав в пробці на Каширке, я почав дзвонити всім підряд знайомим - просто так, потриндеть (тариф у мене безлімітний). Через дві години автобус, важко пофиркуючи після дальнього пробігу вихлопною трубою, все ж вирулив на стоянку, мій вірний акумулятор давав чесні 74 відсотки.

Потім я ще їздив. Ще дзвонив. І знову ліз в інтернети. І знову дзвонив. І фотографував. І знімав відео. І навіть подивився пару роликів з ютуба. Додому я приповз в 8 вечора, втомлений, але задоволений - до закінчення заряду залишалося 17%. До проводу я так і не доторкнувся ...

... З тих пір пройшов тиждень. Я до сих пір тягаю разом з ноутбуком цей злощасний USB-кабель і навіть діставав його пару раз - для друзів по нещастю, у яких, як і в мене колись, не на часі сідав смартфон.

Для себе особисто я дістав його всього один раз - коли, перед поїздкою в Домодєдово, вкрай знахабнів і залив на карту два фільми, щоб згодом оглянути їх на належному мені кіношному сайті . Та й то ... Час було години чотири дні, заряду залишалося трохи більше двадцяти відсотків - я просто побоявся ризикувати, бо треба було зробити ще дві зустрічі в двох різних кінцях міста. Не знаю, можливо, в режимі економії батареї мій новий акумулятор витримав би і це ...

У будь-якому випадку, я вкрай задоволений - зі списку моїх нагальних фобій зникла одна: опинитися в певний час в певному місці з наглухо сів телефоном. У зимову холоднечу в чистому полі пішки, наприклад ...

Спасибі новому акумулятора Mugen Power 1500mAh Extended Battery for For HTC Desire HD.

Якщо вам цікаві новини світу ІТ також сильно, як нам, підписуйтесь на наш Telegram-канал . Там все матеріали з'являються максимально оперативно. Або, може бути, вам зручніше "Вконтакте" ? Ми є навіть в Яндекс.Дзене .

Ще на цю тему було

«Знаєте, чому власники смартфонів на Андроїд так рідко виходять з офісу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов