Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Все про дизельному антигелів (депрессорной присадці)

  1. З чим бореться антигель?
  2. Що робить антигель?
  3. Чи не антигель, а розчинник?
  4. вибір антигель
  5. Liqui Moly Diesel Fliess-Fit - антигель (депрессорная присадка), тест

Наша сеть партнеров Banwar

Як мені подобаються дизельні легковики! Приемистостью, економічні, в динаміці нічим не поступаються бензиновим аналогам. У Європі продажі даного типу двигунів ростуть і в Росії - теж, не дивлячись на кризу (а може бути, завдяки йому). Правда, є упередження про низьку якість дизельного палива на вітчизняних заправних станціях. Але дані незалежного моніторингу компанії БОШ говорять про зворотне. Виявлені факти продажу некондиції нижче одного відсотка, і на протязі останніх 10 років число випадків неухильно знижується. В основному відзначається перевищення сірки, але і це має зійти нанівець, так як в 2016 році завершуються основні програми з модернізації вітчизняних НПЗ для переходу їх на виготовлення палива стандарту «Євро 5».

Залишається одна проблема, гарантовано вирішити яку на наших просторах дуже складно, - це час міжсезоння. Найчастіше на АЗС літнє паливо змінюють на зимовий несвоєчасно. При підготовці статті ми об'їхали п'ять заправних станцій, і тільки на двох з них було зимове дизельне паливо, на всіх інших торгували річним. Це означає, що ймовірність залити літній дизпаливо в холоду вище, ніж вірогідність заправитися просто неякісним паливом. Проблема перехідного міжсезонного періоду ускладнюється ще й тим, що в цей час АЗС повинні торгувати особливим - перехідним - дизельним паливом, точних вимог до складу якого не пред'являється, а це залишає широкі межі для трактування фізичних властивостей продукту. Також взимку, навіть в європейській частині Росії, нерідкі добові коливання температури в межах 20 градусів, навіть в Москві повітря може охолоджуватися до -30 градусів, що критично для стандартного зимового дизельного палива, що не відноситься до арктичного класу.

Щоб уникнути проблем, багато дізелевладельци починають з жовтня використовувати в дизельне паливо присадку, яка в народі називається антигелів, а по-науковому - депрессорной присадкою.

З чим бореться антигель?

Найбільша небезпека, яка може підстерігати власника автомобіля, що залив літнє паливо замість зимового, - замерзання палива. Причому цей процес відбувається не так, як у воді: паливо перетворюється в кашу з кристалів парафіну, між якими плавають більш легкі компоненти. Легкі парафіни потрапляють в кінцевий продукт під час дистиляції нафти. У теплий період вони благополучно згоряють в двигуні, не доставляючи клопоту, а ось взимку вони кристалізуються і починають псувати всім життя: забивають паливний фільтр і магістралі, осідають на елементах паливного обладнання і т.д. Добре, що лікується все це повним відігріванням автомобіля, але зробити це в сильні морози непросто.

Щоб цього не сталося, необхідно заливати зимове дизпаливо. Воно піддається спеціальному технологічному процесу депарафінізації і тому дорожче. А якщо є можливість заробити, завжди знайдуться ті, хто спробує це зробити.

Давайте подивимося, як замерзає дизельне паливо.

При зниженні температури в пляшці, куди залито дизельне паливо, утворилися пластівці парафіну.

Парафін разом з паливом потрапляє в фільтр і забиває його.

Дизельне паливо застигло в пляшці і повністю втратило плинність.

Що робить антигель?

Відзначено, що помутніння палива починається раніше, ніж застигання. Для літнього дизпалива температура помутніння -5 ºС, температура застигання - 10 ºС, для зимового -25 і - 35 ºС відповідно. На помутнілого паливі двигун цілком може працювати, так як утворилися кристали розміром всього 1-2 мкм вільно проходять крізь паливний фільтр з розміром отворів близько 4 мкм. При цьому в помутнілого паливі кристали парафіну, незважаючи на свою видимість, що не зростаються в більші утворення і не змінюють властивостей палива. Застигання ж палива відбувається при більш низькій температурі.

Завдання антигель (депрессорной присадки) - не розчинити парафін, а знизити температурний межа, при якому кристали парафіну почнуть злипатися. Саме тому немає ніякого сенсу заливати присадку в уже замерзле паливо: все одно не допоможе! Кристали парафіну нікуди не подінуться і не розпадуться. Застосовувати засіб необхідно на теплом паливі.

Застосовувати засіб необхідно на теплом паливі

Таблиця з результатами тесту антигелів (депресорні присадки), проведеного журналом «За кермом» (№ 01 за 2014 рік).

Якщо ми подивимося на результати тестів антигелів, то побачимо, що температура помутніння дизельного палива після застосування антигель не змінилася, а от температура застигання змінилася значно. Це відбувається тому, що антигель не дає микрочастицам парафіну злипатися в великі згустки, значно розширюючи температурний інтервал між моментом помутніння дизельного палива і моментом його застигання. Наприклад, для антигель Liqui Moly зниження температури застигання досягає 23 градусів.

Діаграма, що демонструє ступінь зниження температури застигання річного дизельного палива після застосування антигель (депрессорной присадки). http://www.autodela.ru/main/top/review/antigel_test_obz_1

У деяких статтях йдеться, що молекули депрессорной присадки обволікають частинки парафіну. Слово «обволікають» описує процес не зовсім точно - він більше нагадує змочування. Його можна представити в такий спосіб. Візьміть тверде тіло, покрийте його маслом і опустіть у воду. Якщо воно пробуде в воді недовго, то, діставши його, ви побачите, що воно водою не змогти і залишилося скоєно сухим. Це сталося через те що, тверде тіло було відокремлено від води тонкою масляною плівкою. Так само і в суміші палива з антигелів: коли на стадії помутніння починають з'являтися перші кристали парафіну, на їх поверхню випадають полярні молекули депрессора, утворюючи шар, що перешкоджає їх склеюванню і розростання до більших розмірів.

Так само і в суміші палива з антигелів: коли на стадії помутніння починають з'являтися перші кристали парафіну, на їх поверхню випадають полярні молекули депрессора, утворюючи шар, що перешкоджає їх склеюванню і розростання до більших розмірів

Фотографія кристалів парафіну, зроблена під мікроскопом. На лівій картинці кристали в чистому дизпаливі, на правій - в дизпаливі з додаванням депрессорной присадки.

Сам принцип дії депрессорной присадки і обмежує її застосовність. АНТИГЕЛЬ ні за яких умов не буде ефективний, якщо його додати в замерзле дизпаливо: йому там просто нема чого захищати від злипання!

Чи не антигель, а розчинник?

Перед початком зимового сезону на різних автофорум традиційно зав'язуються дискусії про те, як знизити температуру замерзання дизельного палива. Зазвичай висуваються пропозиції додати в нього гас, бензин, ацетон, толуол і т. Д.

Слід прояснити і це питання. Додавання цих речовин є нічим іншим, як спробою розчинити парафіни. Кожне з них справляється з цим з різним ступенем успішності, але всі вони мають один і той же серйозний недолік: згадані речовини в рази знижують змащувальні властивості дизельного палива, що призводить в підвищеного зносу дизельного обладнання автомобіля.

Кожне з них справляється з цим з різним ступенем успішності, але всі вони мають один і той же серйозний недолік: згадані речовини в рази знижують змащувальні властивості дизельного палива, що призводить в підвищеного зносу дизельного обладнання автомобіля

Аргументацію про те, що цього умільців вчили в армії, автошколі, на буровій і т.д. і що «все було відмінно», потрібно сприймати скептично з двох причин. По-перше, істотно змінилося паливне обладнання. Зазори по деяким системам зменшилися до 10 разів. По-друге, сильно змінилося саме дизельне паливо. Скорочення вмісту сірки призвело до зниження його базових змащувальних властивостей, тому введення зовнішнього розчинника тільки погіршує ситуацію.

У процесі підготовки матеріалу на одному з українських сайтів знайшлася рекомендація кандидата технічних наук про нешкідливість додавання до 30% гасу в дизельне паливо і міркування про конструювання депарафінізірующей установки на основі сепаратора або пральної машини. Такі альтернативні рішення, можливо, пов'язані з тим, що часто на АЗС взагалі може не виявитися зимового дизпалива, але навіть в цьому випадку набагато безпечніше, та й економічніше використовувати депресорні присадки.

На практиці окремі представники роду людського примудряються вбити паливне обладнання з одного бака, особливо ж акуратним вдається познущатися над двигуном цілий місяць ...

Депрессорная присадка підвищує змащувальні властивості дизельного палива, тому що складається з високомолекулярних сполук. Це підтверджують і результати тестів, проведених, наприклад, журналом «За кермом».

Знос паливного насоса високого тиску через низькі змащувальних властивостей дизельного палива.

вибір антигель

При виборі антигель краще керуватися тестами незалежних видань. Протягом багатьох років такі тести проводили видання «автосправи», «Авторевю», «Авто Мир», «Авто Парад», «За кермом».

Для нашого аналізу ми скористаємося зведеними тестом, до якого увійшли 13 продуктів. Тести показали, що практично всі протестовані склади знижують температуру застигання дизельного палива більш ніж на 10 градусів, чого достатньо в міжсезоння, але недостатньо при сильних зимових перепадах температури. При цьому потрібно пам'ятати, що депресорні присадки краще працюють в суміші з річним дизельним паливом і набагато слабкіше - при використанні їх в зимовому. Це пояснюється тим, що з зимового дизпалива вже вивели парафін на рівні технологічного процесу або додали депрессорную присадку при виробництві палива.

Це пояснюється тим, що з зимового дизпалива вже вивели парафін на рівні технологічного процесу або додали депрессорную присадку при виробництві палива

Тому якщо в міжсезоння досить практично будь-якого антигель, який продається в магазинах автозапчастин або АЗС, то взимку потрібно вибирати засіб з найбільшою ефективністю.

Протягом декількох останніх років лідером тестів антигелів (депресорні присадки) ставала продукція компанії Liqui Moly.

Liqui Moly Diesel Fliess-Fit не тільки показує лідируючі значення щодо зниження температури застигання (до -35 ° С), але ще і покращує змащувальні властивості дизельного палива на 7,5% за результатами тестів.

Liqui Moly Diesel Fliess-Fit - антигель (депрессорная присадка), тест

Liqui Moly Diesel Fliess-Fit - антигель (депрессорная присадка), тест

ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКТУ

АНТИГЕЛЬ Liqui Moly Diesel Fliess-Fit призначений для найсучасніших дизельних систем. Присадка розроблена за найвищими стандартами безпеки - у відношенні як систем автомобіля, так і екологічних норм. Вона використовується для підтримки палива в рідкому стані при низьких температурах (до -31 ° С). Флакон антигель має воронку і зручний для використання в автомобілях з об'ємом бака до 50 л.

Liqui Moly Diesel Fliess-Fit - безбарвна масляниста рідина у флаконі ємністю 150 мл. Діє за допомогою обволакивания тверднуть на холоді частинок парафінів в дизельному паливі, не даючи утворюватися великим сгусткам. Дизельний антигель підтримує паливо в рідкому стані, забезпечуючи його подачу в двигун і проходження через фільтри в морозну погоду. Зменшує температуру застигання дизельного палива в мороз. Покращує мастило паливної апаратури. Абсолютно безпечний для двигуна, так як не містить хімічних розчинників. Зручний в застосуванні. Склад відповідає німецькому промисловому стандарту EN 590.

Перед заправкою дизельного палива в бак автомобіля необхідно додати присадку з розрахунку один флакон 150 мл на 50 л палива. Слідом заливається дизпаливо, що має температуру вище 0 ° С, у відповідній кількості. Дизельний антигель не повинен додаватися в застигле паливо. Продукт загусає при температурі нижче 0 ° С, але повністю відновлює свої властивості після розморожування.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ

АНТИГЕЛЬ (депрессорная присадка) Liqui Moly Diesel Fliess-Fit тестувалася на зниження температури застигання річного дизельного палива. За результатами тесту з'ясувалося, що застосування препарату дозволяє знизити температуру застигання солярки на 23 градуса і до -35 ° С. Дослідження змащувальних властивостей дизельного палива з додаванням антигель показало поліпшення змащувальних властивостей палива на 7,5%.

РЕЗЮМЕ

АНТИГЕЛЬ (депрессорная присадка) Liqui Moly Diesel Fliess-Fit показала кращий результат в тесті. Отримана температура застигання палива нижче, ніж заявлена ​​виробником.

За матеріалами сайту http://www.autodela.ru .

Оригінал статті: http://www.autodela.ru/main/top/review/antigel_all


З чим бореться антигель?
Що робить антигель?
Чи не антигель, а розчинник?
З чим бореться антигель?
Що робить антигель?
Чи не антигель, а розчинник?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов