Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Всеросійські змагання з дрифту пройшли в Рязані

Наша сеть партнеров Banwar

Офіційні всеукраїнські змагання з дрифту - Російська Дрифт Серія (РДС) - пройшли 19-20 червня в околицях Рязані, в сел. Секіотово. III етап РДС провели на абсолютно новому автодромі міжнародного рівня - ATRON International Circuit.

Як відзначають організатори змагань, головною особливістю рязанської траси є її конфігурація, спеціально створена для етапу Російської Дрифт Серії. Її протяжність складає 550 метрів, ширина - до 20 метрів.

Очікування присутніх на стартах глядачів повністю виправдалися. Всі побачили видовищний парний дрифт, їзду автомобілів буквально в сантиметрах один від одного і, звичайно, стовпи диму від машин, які вводять в керований занос.

Всього кваліфікацію пройшли 27 пілотів. За підсумками змагань перше місце виборов Євген Сатюков (Москва, автомобіль BMW E36), друге - Євген Ружейніков (Москва, автомобіль Nissan Silvia S15), третє місце - Андрій Богданов (Москва, автомобіль BMW 328 GTR).

Про Російської Дрифт Серії нам розповів Євген Ружейніков - чемпіон РДС 2013 року, чемпіон Москви 2013-2014 років, призер міжнародних чемпіонатів в Японії.

- Євген, коли виникла дрифт серія в Росії?

О.Р .: Офіційно дрифт серія починає свій відлік з 2010 року, коли пройшов перший етап нашого чемпіонату. А батьківщина дріфту - Японія. Почалося все в 70-80-х роках минулого століття. В кінці 80-х пройшли перші чемпіонати в Японії.

Офіційні всеукраїнські змагання з дрифту - Російська Дрифт Серія (РДС) - пройшли 19-20 червня в околицях Рязані, в сел

Євген Ружейніков біля своєї машини перед початком змагань III етапу Російської Дрифт Серії в Рязані. Фото: Сергій Променистий / Велика Епоха

Євген Ружейніков біля своєї машини перед початком змагань III етапу Російської Дрифт Серії в Рязані. Фото: Сергій Променистий / Велика Епоха

- Що потрібно російським гонщикам, щоб брати участь в чемпіонаті в Японії?

О.Р .: Головне, практика показала, що ми можемо брати участь на рівних з учасниками японського чемпіонату. Якби були гроші, то ми постійно брали б участі в цьому чемпіонаті, підвищували б свій рівень. В принципі, ми конкурентноздатні.

- Звідки приходять майбутні гонщики в дрифт серію, з яких гонок?

О.Р .: Я можу точно сказати, що дрифт - це єдина спортивна дисципліна, в яку люди приходять з нізвідки. Вони не займаються автоспортом. Їм просто сподобалося те, що вони побачили. У нас 90% пілотів не мають ніякого гоночного досвіду. Решта 10% мають умовний досвід: картинг, у кого-то пара виїздів в кільці, хтось може бути ще ралі їздив. Наші спортсмени - це люди, які займаються бізнесом і в якийсь момент захотіли займатися дрифтом.

- Скільки потрібно часу, щоб любителю вийти на певний рівень?

О.Р .: На мою думку, потрібно два роки. У перший рік при наявності хорошої команди можна вже хороший накат отримати. Команда відразу тобі викладе базові знання і вкладе їх в голову так, що тобі не потрібно до всього доходити самому. На другий рік вже можна щось показати. Офіційний накат - це 6 етапів. Якщо брати змагання з Росії, то це близько 100 Евентов.

У нас тільки один ресурс порахував, що в Росії близько 600 пілотів, які хоч раз проходили де-небудь кваліфікацію в Росії.

- Розкажіть, для простих автолюбителів що потрібно зробити, щоб увійти боком в поворот?

О.Р .: Найпростіший варіант - це смикнути ручник і повернути колеса в сторону заносу. Цього достатньо, щоб машину пустити боком. А далі почнеться інерція і неконтрольоване ковзання. Щоб воно стало контрольованим, ще потрібно дати газ і далі педаллю газу і кермом працювати.

- Але простим любителям ви не рекомендуєте намагатися відразу зробити це, після того як прочитають інтерв'ю?

О.Р .: Ні в якому разі! Благо, що майже у всіх регіонах є стаціонарна траса. Якщо таких трас немає, то потрібно шукати безпечні асфальтові майданчики, домовлятися з їх власниками і тренуватися.

- Прохід повороту через дрифт - це найшвидший спосіб проходу повороту?

О.Р .: Скажімо так, дрифт - не найшвидший вид спорту. Ми їздимо по менш швидкої траєкторії. Іноді суддівське завдання зобов'язує нас їздити не по оптимальному радіусу. Грубо кажучи, так їздити неправильно, не по кільцевому апексу, але ефектно і правильно для дріфту.

Але спочатку техніка їзди народилася в горах. Коли двоє японців ганялися по гірському серпантину, то один з них зрозумів, щоб бути швидше, потрібно застосувати раллийную техніку входу в поворот, тобто поставив машину боком.

- Чим технічно відрізняються машини для дріфту, що у них посилено?

О.Р .: Відрізняються сильно. Найслабший автомобіль - це близько 500 к.с. вагою 1,1 тонни. Тобто машини легкі, але потужні. У нас стоїть передня підвіска так, щоб виворіт передніх коліс був більше. Це дозволяє їхати боком. Машина обладнана каркасом безпеки, спортивні стійки досить дорогі. Ралійний регламент з безпеки у нас дотримується повністю.

- Що важливо для успішного дріфту: майстерність спортсмена або потужність і підготовленість самої машини?

О.Р .: Я б сказав, що технічний стан автомобіля становить десь 50%. Це досить низький відсоток для технічних видів спорту. Ми розуміємо, що в будь-якому кільці, якщо машина не їде, то вона не їде. У дріфте ж автомобілі різні, регламент вільний. У нас на трасу може вийти машина потужністю і 1000 к.с. проти 300 - це нормально. Але пілот на менш потужному автомобілі за рахунок майстерності і свого психологічного стану може зробити все правильно, виконати техзавдання і наздогнати більш потужний автомобіль.

- А яка у вас авто гума на колесах?

О.Р .: У нас хороша, дорога спортивна гума. У Рязані, наприклад, її вистачає навіть на 10 проїздів. Звичайною гуми вистачило б на два проїзду.

Команда Toyo Tires (Москва) - переможці III етапу Російської Дрифт Серії в Рязані зліва направо: Євген Сатюков, Євген Ружейніков, Павло Бусигін. Фото: Сергій Променистий / Велика Епоха

Команда Toyo Tires (Москва) - переможці III етапу Російської Дрифт Серії в Рязані зліва направо: Євген Сатюков, Євген Ружейніков, Павло Бусигін. Фото: Сергій Променистий / Велика Епоха

- У чому переваги рязанської траси, на вашу думку?

О.Р .: Ми звикли до дуже швидким і відкритим трасах, трасах кільцевих. Тут траса більше картингова. Але це навіть не мінус. В цьому випадку ми як би повернулися назад до коренів. Ціна помилки при цьому - тотальне пошкодження автомобіля. По-друге, швидкість руху не така велика. Це дозволяє їхати по-справжньому близько. Виглядає це дуже видовищно.

- Назвіть одне з основних правил в дріфте?

О.Р .: Вважається поганим спеціально їхати від суперника в заїзді. При парному дріфте заїзд - це завдання для обох пілотів: провідного пілота і йде позаду пілота, якому потрібно повторювати рухи першого і не можна його обганяти. Для цього потрібно довіряти переднього пілотові. А першому потрібно себе не підставити.

- Які найпопулярніші марки машин беруть участь в стартах?

О.Р .: «Ніссан», «Тойота», «БМВ». Це старі задньопривідні машини. З начинки машини там нічого не залишається. Скажімо так, це чисто зовнішній вигляд.

- Які напрямки розвитку дріфту в найближчі роки?

О.Р .: Ми вже стали рухатися в бік посилювання адміністративного регламенту. Це стосується сітки парних заїздів з метою підвищення інтересу до змагань.

Років через п'ять ми точно все будемо мати потужність машини понад 1000 к.с. Думаю, з'явиться більш стресова серія для людей на менш підготовлених автомобілях. Ще ми чекаємо появи великих спонсорів. Потрібно розуміти, що, крім як на дрифт, люди ні на що не ходять.

- Як ви настроюєтеся на гонки, коли позаду вже багато перемог і призових місць?

О.Р .: Дрифт - це така історія, коли сьогодні ти можеш добре проїхати, а завтра будеш далеко від першого місця. І це ніколи не скінчиться. Потім з'явиться інша траса і все буде по-іншому.

- Щоб ви хотіли б побажати автолюбителям, які в перший раз прийшли на змагання і «захворіли» дрифтом?

О.Р .: Хочу побажати, щоб вони розуміли, що спочатку потрібно навчитися заробляти гроші, а потім їх витрачати на улюблений вид спорту. У рік для дріфтёра витрати становлять десь 3-4 млн рублів. Друге - це ніколи не здаватися і рухатися до того, чого хочеш.

- Євген, спасибі за інтерв'ю. Бажаємо вам перемог в майбутніх перегонах.

Євген, коли виникла дрифт серія в Росії?
Звідки приходять майбутні гонщики в дрифт серію, з яких гонок?
Скільки потрібно часу, щоб любителю вийти на певний рівень?
Розкажіть, для простих автолюбителів що потрібно зробити, щоб увійти боком в поворот?
Але простим любителям ви не рекомендуєте намагатися відразу зробити це, після того як прочитають інтерв'ю?
Прохід повороту через дрифт - це найшвидший спосіб проходу повороту?
Чим технічно відрізняються машини для дріфту, що у них посилено?
Що важливо для успішного дріфту: майстерність спортсмена або потужність і підготовленість самої машини?
А яка у вас авто гума на колесах?
Назвіть одне з основних правил в дріфте?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов