Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Vw Caddy Maxi: мінівен на сімох

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

2 жовтня 2008, 16:25 Переглядів: 2 жовтня 2008, 16:25 Переглядів:   Підвищена місткість

Підвищена місткість. Семеро людей плюс багаж - відмінне рішення як для дачника, так і для підприємця.

Автомобіль Volkswagen Caddy випускають вже багато років. Спочатку його позиціонували як міський комерційний автомобіль- "пиріжок". Тобто авто, яке представляє собою два місця для водія та експедитора попереду і місткий вантажний відсік ззаду. Але в транспорті підвищеної місткості, який при цьому невеликий за розміром, економічний і невибагливий, потребують не тільки підприємці. Дачники теж не відмовилися б від подібного автомобіля. Ось тільки їм необхідні ще й додаткові місця, щоб, наприклад, дітей посадити. Саме тому був розроблений цивільний варіант - на 7 осіб. Але для цього довелося пожертвувати багажним відсіком, що, погодьтеся, не дуже добре.

Перебуваючи в пошуках компромісу, інженери концерну "Фольксваген" дійшли до розробки моделі, що поєднує в собі обидва гідності. Навесні цього року звичний всім Volkswagen Caddy "виріс" (точніше витягнувся в довжину) і отримав горду назву Maxi. Подовження склало без малого півметра (47 см)! Що ж вдалося "вмістити" німецьким конструкторам в збільшений простір?

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ

Загальна вантажомісткість Volkswagen Caddy Maxi становить 4,2 м. Маса вантажу, що перевозиться може досягати 800 кг. При цьому з навантаженням теж все в повному порядку. Дуже зручно здійснений підхід з боків і ззаду автомобіля, а вантажна висота не перевищує 60 см. Максимально можлива довжина вантажного відсіку становить 2250 мм. Якщо всього цього мало, то Caddy Maxi готовий тягнути за собою причіп до півтора тонн.

Збільшення загальної довжини внесло деякі зміни в геометрію кузова, в порівнянні з "коротким" Caddy. Задній звис збільшився на 151 мм. Відстань між зсувними задніми дверима і задньою віссю збільшилася на 319 мм. А загальна база автомобіля тепер становить 3002 мм. Якщо врахувати, що це - семимісний сімейний автомобіль, то такі характеристики викликають повагу.

Пасажирські сидіння другого ряду можна регулювати по висоті
Пасажирські сидіння другого ряду можна регулювати по висоті

Оснащений тестовий автомобіль Volkswagen Caddy Maxi досить невеликим бензиновим двигуном об'ємом 1,4 л. Але варто зазначити, що у виробничій програмі у покупця є і більш потужний мотор 1,6 л, а також кілька дизелів: 1,9 і 2,0 літра. Крім того, німці випускають і варіант, який "харчується" газовим паливом, але офіційно в Україні він не поставляється.

ВПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ

Незважаючи на габарити, виглядає Maxi, як і "короткий" варіант Caddy, - як типовий міський сімейний автомобіль. Будь-яких дизайнерських вишукувань немає - автомобіль по-німецьки строгий і лаконічний. Більш того, дуже багатьом він може навіть здатися нудним. Може причина в тому, що зовнішність розробляли ще в 90-х роках минулого століття, а зміни зовнішнього вигляду з тих пір були лише невеликими?

Великі бічні вікна затоновані, як і задні двері. Однак на оглядовість зсередини салону це впливає незначно - навколишнє оточення видно непогано. На задніх дверях встановлений "двірник", що досить непогано сприяє огляду. Відзначимо також, що він забезпечений омивачем скла - далеко не зайва дрібниця.

Сам інтер'єр, як і зовнішній вигляд Volkswagen Caddy Maxi, також без вишукувань. Все на місці і там, де воно повинно бути, але сміливі і будь-які нові рішення відсутні. Добротне торпедо, сувора обробка, ергономічні сидіння, оригінальна фіолетова підсвічування, безліч кишеньок і поличок для дрібних речей. В общем-то, причепитися ні до чого. Але якогось внутрішнього комфорту не вистачає. Причому, словами навіть складно висловити чому. Просто сумно.

Спереду можуть влаштуватися пасажири будь-якої комплекції завдяки великому діапазону налаштувань і високому стелі. Рульове колесо регулюється по висоті. Водійське місце також дуже зручне, незважаючи на те, то налаштувань мінімум - регулювання спинки по висоті і всього сидіння "вперед-назад". На жаль, регулювання жорсткості спинки немає.

ПАСАЖИРСЬКИЙ ВІДСІК

Тепер спробуємо оцінити, наскільки зручно їхати пасажирам в Volkswagen Caddy Maxi. Для того щоб пройти до третього ряду, доведеться відкинути спинку другого ряду. Завдяки зсувним дверям процес посадки на "гальорку" значно зручніше, ніж може здатися. Салон в такому виконанні організований за схемою 2/3/2.

Пасажири другого і третього рядів в Volkswagen Caddy Maxi можуть налаштувати сидіння під себе - дуже корисна і потрібна опція. До послуг лівого пасажира другого ряду - зсувні кватирка (опція), а правому пасажирові можна палити в попільничку. Їхати на задньому ряду можна, але за умови, що зростання сідоків не вище середнього - інакше вони упрутся головами в дах.

Трансформер
Трансформер. Без сидінь багажний відсік збільшується до 1350 л

Радує кількість вільного простору в Volkswagen Caddy Maxi навіть за умови, що в автомобілі будуть сидіти всі сім чоловік - ми перевіряли. Мінімальний обсяг багажного відділення при всіх розкладених сидіннях становить 380 л. Є можливість збільшити його до 1350 л, склавши другий ряд сидінь, а третій демонтувавши. Процедура знімання-установки "зайвих" сидінь дуже проста, правда, вимагає певної фізичної сили. Справа в тому, що диван третього ряду досить важкий і навіть дюжему мужику може знадобитися допомога другої людини. Зате дуже легко зняти сидіння з фіксаторів - досить потягнути за дві петельки з боків.

В РОБОТІ

Керованість. Управляти Volkswagen Caddy Maxi нескладно. Знаходити кнопки можна з закритими очима, все під рукою, все логічно, все функціонально. Прилади легко читаються як вдень, так і вночі, а фіолетова підсвічування нам здалася навіть стильною.

У русі подовжений Caddy поводиться так само легко і передбачувано, як звичайний легковий автомобіль з хорошим родоводом. Рульове управління дуже інформативно.

Алгоритм переміщень важеля коробки передач цілком ясний, а чіткість роботи КПП при швидкому перемиканні передач радує.

Радіус розвороту непоганий, що забезпечує хорошу маневреність в міських умовах. Правда, все ж відчувається що автомобіль подовжений і спочатку про це забувається. Але це - питання часу.

Дискомфорту, пов'язаного з габаритами, під час руху мінімум, навіть при русі заднім ходом. Дуже сподобалося те, що задня частина кузова строго вертикальна, тому про відстань до наближається об'єкта можна легко судити по віконця в дверях багажного відсіку.

Великі "лопухи" -дзеркала дають прекрасний огляд збоку, але підголовники третього ряду сидінь ускладнюють огляд через салонне дзеркало. Крім того, коли другий ряд зайнятий пасажирами, з'являється "мертва зона" збоку. Доводиться навіть просити пасажира нахилитися або розповісти про ситуацію на дорозі.

Динаміка. "Порожній" Caddy бадьоренько стартує і непогано розганяється. На трасі він непогано тримає траєкторію і в незавантаженому стані здатний розігнатися навіть вище, ніж паспортне значення в 164 км / год. Відзначимо, що шум при розгоні порівняно помірний, але хотілося б щоб в салоні було "тихіше".

Драйв
Драйв. В управлінні автомобіль показав себе досить в'юнким

Приберемо третій ряд сидінь і завантажимо Caddy вантажем приблизно в 300 кг. Поведінка автомобіля відразу ж змінилося: він став "задумчивее". Зате підвіска стала комфортніше, а реакції в повороті - твердіше. Повороти автомобіль також "тримає" непогано. Звичайно відчувається, що це не звичайний легковий автомобіль, але і вантажне поведінку йому не властиві.

Гальмівна система. До гальм претензій немає ніяких. "Чи вистачає" педаль в верхньому положенні і зупиняється автомобіль чітко.

Комфорт. За такі гроші вже хочеться хоча б мінімальний електропакет, а на його німці "зажали". Виходити на вулицю і регулювати руками дзеркала якось лінь. Крім того, дуже незручна процедура відкриття / закриття скла - при спробі прокрутити ручку склопідіймача кисть руки болісно чіпляється за підлокітник, доводиться регулювати пальцями. Від автомобіля, що випускається в 21-м столітті і досить недешевого, очікуєш більшого.

У темний час доби досить слабо проявила себе оптика. Незважаючи на те, що фари світять стандартно, в умови запилених українських доріг вони швидко забруднюються, а омивача або двірників виробником не передбачено. Доводиться виходити назовні і протирати їх ганчірочкою.

Витрати палива. Цей показник - привід для розчарування. Він для як для двигуна 1,6 досить великий. Незавантажений автомобіль важко вкладається в 10 л / 100 км, що при такому обсязі явно багато. При повному завантаженні витрата збільшується ще на 2 літри.

ФАКТОР БЕЗПЕКИ

За методикою EuroNCAP Volkswagen Caddy відчували відразу після презентації в Ганновері - в 2007 році. Автомобіль тоді набрав 4 бали з 5 можливих. Такий результат є дуже гідним.

Після удару пасажирський салон зберіг свою структурну цілісність. Навантаження на грудну клітку водія досягла критичної позначки для цієї частини тіла, але все ж залишалася в межах допустимої норми. Але структура панелі приладів представляла ризик для колін і стегон манекенів водія і пасажира. Пасажирам середнього і заднього рядів також особливо боятися не варто. Датчики пристебнутих манекенів показали, що навантаження не перевищує допустиму.

Задня зрушується двері з боку водія при бічному ударі не повністю зафіксувалася і автомобіль був оштрафований в результаті на один бал. Крім того, голова манекена трирічної дитини перемістилася при ударі більше дозволених Euro NCAP 550 мм, тим самим, роблячи небезпечним зіткнення з частинами інтер'єру автомобіля. Однак експерти цієї організації наголосили на тому, що пасажирська подушка безпеки може бути відключена за допомогою встановленого вимикача: можна встановити дитяче крісло на передньому сидінні.

ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Модель Caddy Maxi з'явилася на українському ринку навесні 2008, відповідно, практичного досвіду експлуатації поки ще мало. З урахуванням того, що автомобіль конструктивно не дуже відрізняється від звичайного Caddy, про надійність можна судити з відгуків власників інших версій. Про реальний досвід експлуатації одного з автомобілів ми попросили розповісти приватного підприємця Ігоря Соляного, який інтенсивно експлуатує Caddy вже 5 років.

"В цілому автомобіль завдяки своє конструктивній простоті досить надійний. Але дрібні неприємності були. На 150 тис. Км вийшов з ладу стартер (близько 500 грн.). У цей же період різко зріс витрата палива. Причина - несправність датчика кисню, термін служби якого до цього часу добігає кінця (200 грн.). Підвіска, враховуючи наші дороги, досить дуже живуча. Амортизатори і сайлент-блоки виходжують по 200 тис. км. Після 100 тис. км закінчився термін служби ступичні підшипників (250-300 грн. комплект). При пробігу в 150 тис. також зажадали заміни кермові наконечники (3000 грн.) і кульові опори (130 грн. за пару) ".

ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ

Кількість місць від 2 до 7 Вантажопідйомність, кг від 398 до 730 Споряджена маса, кг 1 362 Повна маса, кг 2000 Габарити (довжина / ширина / висота), мм 4875/1794/1841 Вантажний відсік (довжина / ширина / висота), мм 2250/1181/1257 обсяг кузова, м³ 4,2 Навантажувальна висота, мм 594 Двигун Тип палива бензин Робочий об'єм двигуна, см³ 1598 Потужність, к.с. при мінімальній кількості-1 60/4600

ПЛЮСИ І МІНУСИ

плюси:

  • просторий салон

  • Місткий багажний відсік

  • Великі можливості трансформації салону

  • "Пріємістий" двигун

  • маневреність

мінуси:

  • гучний салон

  • Занадто проста передня панель

  • "Мертві" зони при сидячих позаду пасажирів

  • Підвищений витрата палива

  • слабка оптика

ЦИФРИ ДЛЯ гаманця

Ціна автомобіля

Мінімальна комплектація $ 29,340 Максимальна коплектация $ 30116

регулярні витрати

Витрати на бензин в місяць (при пробігу в 2000 км) 1200 грн.

Щомісячна виплата по кредиту
під 12,5% річних
(Ануїтет на 5 років, початковий внесок 0%)

2500 грн. Страховка (повне КАСКО) на рік 8500 грн. Середня вартість ТО (кожні 15 тис.) 850 грн.

разові витрати

Установка ГБО (за даними СТО "Автогаз") 7000 грн. Установка очисників фар 700 грн. Комплект зимової гуми 2000 Грн. Комплект килимків 200 грн.

ПОГЛЯД ЗІ СТОРОНИ

Сергій Каменецький, Донецьк, приватний підприємець (перевезення вантажів). Їздить на Mazda 3

"Зовні - дуже симпатичний автомобіль. За кермом також комфортно. Великий салон і вантажний відсік - теж плюс. Але, по-перше, автомобіль шумноват. По-друге, мені здалося, що потужності 1,6 недостатньо. Якби я брав для бізнесу , то 2-літровий дизель ".

Ігор Демиденко, Київ, маркетолог. Їздить на Opel Astra

"У моїй сім'ї троє дітей, плюс я з дружиною. Уже п'ятеро. Коли їдемо на дачу, з нами проситься і теща. Такий автомобіль мені цікавий, до того ж після завантаження ще й місце для" врожаю "і знарядь виробництва залишається. Але ціна не сама доступна, а в базовій версії немає зовсім ніяких "примочок". За такі гроші - майже $ 30000 - є сенс пошукати варіанти серед корейців і японців, тільки з багатим оснащенням ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Vw Caddy Maxi: мінівен на сімох". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

Що ж вдалося "вмістити" німецьким конструкторам в збільшений простір?
Може причина в тому, що зовнішність розробляли ще в 90-х роках минулого століття, а зміни зовнішнього вигляду з тих пір були лише невеликими?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов