Наша сеть партнеров Banwar
Цитата:
Повідомлення від Fisher
Влітку третій ряд сидінь не рятує ніякої кондей, оскільки гарячому повітрю нікуди дітися. Сам там їхав - весь мокрий, а у водія вже соплі замерзали.
Єдине не зрозумів, що ти вважаєш третім рядом. Включаючи водійський ряд або тільки ряди в салоні. Тому що, коли третій ряд включаючи водійський (тобто другий салонний) то це як у мене і машина така ж. Ну-у не знаю ... У мене на цьому ряду комфортно едется. Може заслінки не так ставиш? Я крутилку на панелі ставлю в крайнє положення проти годинникової стрілки. А жалюзі по центру піднімаю вгору до упору. Бічні жалюзі теж вгору і вправо (праву) вліво (ліву). В такому випадку холодне повітря над головами водія і пасажира (і по вікон передніх дверей) пре (прямо пре ) В район третього ряду
А з приводу люка. У мене на Т-4 був люк. Причому не над водієм (тобто не над першим рядом) а саме в салоні над третім (другим салонним) поруч. І в принципі нормально працювало. З огляду на, що кондиціонера не було. Їздили на море 7 осіб в машині. Скло на передніх дверях прочиняє наполовину і люк відкриваєш ... На 120 тільки світ стоїть . У дзеркало заднього виду прикольно дивитися як у тих хто сидить в салоні зачіски розвиває. Тому люк рідко коли на максимум піднімали. Так, шпаринку робиш пару сантиметрів. Не бракувало.
Я взагалі не розумію сенс люка над водійським поруч. І якщо на Т-4 дах дозволяла ставити люк в будь-яке місце. Те на Т-5 рівне місце знову ж тільки над водійським поруч. Ну і на фіга він потрібен в цьому місці
__________________
Кіо кумітцу ( "після прочитання спалити" - з японск.)