Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

VW Corrado: Народжений для драйву

  1. Бережіть як зіницю ока
  2. Пріляжем?
  3. Стережись нагнітача!
  4. Підтягніть троси!
  5. Як влитий!
  6. Для швидкості і насолоди

Наша сеть партнеров Banwar

Спортивні купе у виробничій гамі Volkswagen з'явилися в 1985 році, коли дебютувала модель Scirocco Спортивні купе у виробничій гамі Volkswagen з'явилися в 1985 році, коли дебютувала модель Scirocco. Через три роки їй на зміну прийшов більш сучасний Corrado (див. Колонку «Історія»).

Комерційний проект Scirocco / Corrado виявився не дуже вдалим: попит на ці моделі VW був невисоким. Тому в 1995 році виробництво Corrado припинили.

Бережіть як зіницю ока

Маркетологи VW вибрали шлях економії коштів при розробці та впровадженні нової моделі - Corrado створений з використанням вузлів і агрегатів Golf II і Passat (В3). «З чистого аркуша» розроблені тільки інтер'єр і яскравий кузов. Дизайн Corrado агресивний. Судіть самі - машина має присадкуватий силует з вигадливо вигнутою поясною лінією, коротким заднім свесом і витягнутим капотом, а майже плоский «передок» вінчає прямокутна оптика.

Оригінальна зовнішність - одночасно і головний «бич» машини. Пошкоджень кузова потрібно уникати. Кузовні деталі до Corrado рідкість, і коштують вони в 2-3 рази дорожче, ніж до Golf II і Passat (В3). На «фольксвагеновских» розборках запчастин до Corrado немає, тому їх доведеться замовляти. При цьому бажано купувати дорожчі німецькі деталі, так як якість дешевих тайванських низьке (метал неоцинкований, а запчастини часто мають нестандартні розміри).

При покупці машини бажано звернути увагу на проблемне місце - джгут електропроводки, прокладеної між кузовом автомобіля і кришкою багажника. Згодом дроти переламуються, внаслідок чого не працює задній склоочисник, не горять габаритні вогні, підсвічування номера і т.п.

Пріляжем?

Салон Corrado відображає спортивний характер автомобіля, а трохи розгорнута до водія центральна консоль відразу ж розставляє пріоритети, підкреслюючи, хто в машині головний.

Передні сидіння з розвиненою бічною підтримкою встановлені дуже низько і пропонують напівлежав посадку. Задній диван спрофільовані для двох пасажирів, яких розділяє великий підлокітник, що триває високим центральним тунелем кузова (див. Фото). На "гальорці" комфортно тільки людям середнього зросту, хоча місця від колін до спинок передніх крісел вистачить і більш високим.

У жертву стрімкої формі кузова була принесена оглядовість - нижня кромка заднього скла распложена високо і крайній габарит машини не видно.

Базова версія включає гідропідсилювач керма, центральний замок і ABS, а найдорожча з мотором VR6 пропонує ще і кондиціонер, рульову колонку з регулюванням висоти, електросклопідйомники і електропривод дзеркал.

Для власників спортивного автомобіля розмір багажного відділення не дуже важливий. Однак, з огляду на, що Corrado все ж призначений не для гоночних трас, а для «цивільного» використання, відзначимо, що обсяг багажника у «вольфсбургца» більше, ніж у його основних конкурентів - Opel Calibra і Honda Prelude - 330 л проти 300 л і 278 л відповідно.

Стережись нагнітача!

Як у будь-якого справжнього спорткара, лінійка силових агрегатів Corrado складається тільки з бензинових двигунів (див. Таблицю).

Найбільше в Україні завезли Corrado G60, оснащених 1,8-літровим 160-сильним мотором (PG) з механічним нагнітачем. Ці машини, випущені в 1988 - 93 роках, були найдоступнішими в Європі в порівнянні з більш молодими і, відповідно, дорогими «побратимами» (2,0 л 16V, 2,8 л і 2,9 л).

Та й вітчизняна «розмитнення» G60 обходилася дешевше, ніж інших. Однак від покупки цієї версії Corrado краще відмовитися. Справа в тому, що в Україні експлуатуються машини, пробіг яких наближається до 200 тис. Км, і практично у всіх є проблеми з механічним нагнітачем. Ремонт цього вузла недешевий, та й хапає його ненадовго. «Беушний» агрегат коштує приблизно $ 400, а новий - близько $ 2,5 тис. У принципі, двигун може працювати і без нагнітача, хоча при цьому про непоганий динаміці (до 100 км / год за 8,3 с) 160-сильного мотора можна забути - його потужність без наддуву ледь дотягує до 90 л. с. До того ж з «убитим» компресором істотно підвищується витрата масла.

Рядно-зміщені 6-циліндрові агрегати VR6 (з кутом розвалу між циліндрами в 15 ° і загальної голівкою блоку) обсягом 2,8 л (ААА) і 2,9 л (ABV) споживають в міському циклі близько 13 л палива на 100 км. Запчастини до них коштують майже вдвічі дорожче, ніж до 4-циліндровим моторам. У VR6 потрібно уважно стежити за температурним режимом роботи двигуна. Перегрів закінчується як мінімум дорогим ремонтом складної за конструкцією головки блоку циліндрів. Хоча в цілому VR6 досить надійний і довговічний - до капремонту зможе прослужити 300 - 500 тис. Км. ГРМ приводиться в дію ланцюгом, яка, як правило, витримує весь термін експлуатації мотора. Яких-небудь характерних несправностей VR6 мотористи пригадати не змогли.

Найбільш вдала альтернатива - 2,0-літрові 16-клапанники. Вони також забезпечують автомобілю непогану динаміку (8,5 - 8,8 с до «сотні») і при цьому витрачають в місті близько 10 л на 100 км. Особливо гарний мотор ABF з електронним управлінням уприскуванням палива. Електронно-механічний впорскування агрегату 9А більш вибагливий (згодом дають збої температурні датчики, засмічується клапан холодного пуску двигуна і т. П.). Слід пам'ятати про необхідність регулярної (кожні 60 тис. Км) заміни ременя ГРМ і натяжного ролика на всіх 2,0-літрових двигунах.

Підтягніть троси!

Більшість Corrado оснащені механічною 5-ступінчастою КПП. 4-ступінчастий "автомат" найчастіше встановлювався на найдорожчі версії з моторами VR6. В принципі, ці агрегати запозичені у старшого «брата» Passat (В3).

За твердженням фахівців, при дбайливої ​​експлуатації і своєчасному обслуговуванні (заміні масла і фільтра через кожні 60 тис. Км) «автомати» служать без проблем досить довго. А ось в «механіці» з великим пробігом (понад 250 тис. Км) відзначено утруднене включення першої передачі внаслідок зносу механізму вибору передач. Якщо ж нечітко включаються і інші передачі, то, швидше за все, необхідно відрегулювати тросовий привід, який застосований для зменшення вібрацій, що передаються на важіль КПП (робота від $ 8 до 12). Масло в цій коробці передач також змінюється кожні 60 тис. Км.

Як влитий!

Підвіска Corrado (передня - незалежна типу McPherson, а задня - напівзалежна балка) запозичена у Golf II і Passat (В3). Але у Corrado, як і личить спортивному автомобілю, вона має більш жорсткі настройки. Машина відрізняється хорошою стійкістю і на високих швидкостях (під 200 км / ч) прекрасно тримає дорогу. Сприяє впевненій їзді специфічна клиноподібна форма кузова і автоматично піднімається (на швидкості понад 130 км / ч) заднє антикрило.

Як і у «донорів», підвіска Corrado надійна. Задні сайлент-блоки передніх важелів «виходжують» близько 60 - 70 тис. Км (запчастини - $ 24 за 1 шт., Робота - $ 20 за 2 шт.), А сайлент-блоки задньої балки витримують 80 - 100 тис. Км (запчастини - $ 30 за 1 шт., робота - $ 26 за 4 шт.). Найменше (близько 50 тис. Км) служать стійки стабілізатора поперечної стійкості (запчастини - $ 32 за 1 шт., Робота - $ 21 за 4 шт.).

Рульове управління рейкового типу на всіх Corrado штатно оснащений гідропідсилювачем. Вузол відрізняється хорошим зворотним зв'язком. «Рульове» надійно, але для довговічної роботи рейки і гідропідсилювача потрібно через кожні 70 тис. Км міняти масло в системі (робота - $ 10, масло - $ 20). Зрослі зусилля при обертанні рульового колеса свідчать про те, що необхідно підтягнути ремінь приводу насоса гідропідсилювача. Однак не можна перетягувати ремінь, оскільки при цьому збільшується навантаження на підшипник насоса, що призводить до його передчасного виходу з ладу.

Гальмівна система Corrado завдяки застосуванню дискових механізмів (попереду вентильованих) і ABS ефективна. При заміні колодок потрібно обов'язково змащувати направляючі, оскільки з часом вони закисають і задні супорти виходять з ладу. У кращому випадку можна буде звільнитися їх перебиранням (робота - $ 20 за 1 шт.), А в гіршому - доведеться замінити ( «беушний» деталь - $ 70).

Для швидкості і насолоди

Corrado створений для динамічної їзди. Його оцінять ті, хто отримує задоволення від високої швидкості і для кого автомобіль є засобом самовираження.

Обслуговування машини обходиться в цілому не набагато дорожче Golf II і Passat В3, проте в разі аварій проблеми з кузовними запчастинами гарантовані, а вартість їх досить висока, особливо з урахуванням віку машини.

З огляду на експлуатації Corrado в спортивному режимі багато машин сильно зношені, і перш ніж зважитися на покупку, варто ретельно продіагностувати автомобіль і визначити, чи відповідає його ціна технічного стану. У виборі Corrado допоможе щотижневий каталог «Автобазар».

Особистий досвідОсобистий досвід

В'ячеслав, 33 роки
Експлуатує машину 1,5 року, VW Corrado 2,9 л (190 л. С.), Пробіг - 300 тис. Км, вік - 12 років

Машинка - супер! Це у мене вже другий Corrado - раніше був G60. Мені довелося поїздити на багатьох спортивних купе, і Corrado сподобався найбільше. Завдяки жорсткій підвісці автомобіль добре тримає дорогу і впевнено почуває себе навіть на високих швидкостях. Запасу потужності мотору вистачає з лишком, хоча він досить ненажерливий - при швидкій їзді в місті здатний витратити до 14 л на 100 км.

Головний недолік - проблеми з «кузовщиной» - деталі доводиться замовляти і довго їх чекати. Чи не занадто зручна в Corrado і задня частина салону - місця там замало. Хоча при необхідності ззаду можуть розміститися троє - дружина, теща і моя маленька донька. Шкода продавати машину, проте зараз моїй родині потрібен більш функціональний автомобіль.

Особистий досвідОсобистий досвід

Андрій, 37 років
Експлуатує машину 1 рік, VW Corrado 1,8 л (160 л. С.), Пробіг - 270 тис. Км, вік - 13 років

Зауважу, що мотор G60 - найбільш невдалий в гамі двигунів Corrado. Стан механічного нагнітача на більшості машин критичне, а його ремонт коштує дорого. З несправним нагнітачем мотор тягне набагато гірше і при цьому витрачає багато олії.

За час експлуатації довелося перебрати підвіску. Добре, що вона підходить від Golf, тому деталі коштують недорого. Corrado непрактичний - його салон зручний тільки для двох чоловік. Багажник невеликий, оглядовість також не найкраща. Кузовні запчастини велика рідкість. Розбите бічне дзеркало за 3 місяці мені так і не вдалося знайти. У великому дефіциті і дверні ручки, які часто ламаються. Постійні проблеми з машиною мені набридли, тому продаю її.

Історія Corrado

11.88 Дебют VW Corrado
09.91 Модернізація. Розпочато встановлення нових моторів 2,0 л (136 л. С.) 16V і 2,9 л (190 л. С.)
08.93 Припинено виробництво двигуна G60. З'явився новий 16-клапанний мотор об'ємом 2,0 л (150 л. С.).
07.95 Випуск VW Corrado завершено

ДоДо ...

Попередник VW Corrado - Scirocco створений на базі Golf II: більшість вузлів і агрегатів спорткупе, за винятком оригінального кузова, запозичені у німецького «народного хетчбека» Попередник VW Corrado - Scirocco створений на базі Golf II: більшість вузлів і агрегатів спорткупе, за винятком оригінального кузова, запозичені у німецького «народного хетчбека». Причому, навіть не дивлячись на появу спадкоємця, випуск Scirocco тривав ще кілька років паралельно з Corrado.

Scirocco зустрічається на українському ринку дуже рідко. Більшість машин досить зношені, особливо кузов, запчастини до якого знайти практично нереально.

Лінійка двигунів включала тільки бензинові агрегати об'ємом 1,6 л (75 л. С.), 1,8 л (90 л. С.), 1,8 л (112 л. С.) І 1,8 л (139 л . с.) 16V.

Загальні даніЗагальні дані

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 3/4 Габарити Д / Ш / В, мм 4048/1674/1318 Колісна база, мм 2470 Маса споряджений. / Повн., Кг 1135/1505 Об'єм багажника, л 330/838 Обсяг бака, л 55 Трансмісія Тип приводу передній КПП 5-ст. механ. або 4-ст. автом. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Шини 195/50 R15, 205/50 R15 Двигуни Бензинові 4-циліндрові: 1,8 л (160 л. С.) G60, 2,0 л (136 л. С.) 16V, 2,0 л (150 л. с.) 16V 6-циліндрові: 2,8 л (174 л. с.), 2,9 л (190 л. с.) Передні гальмівні колодки 22 Задні гальмівні колодки 24 Повітряний фільтр 8,5 Паливний фільтр 15 Масляний фільтр 5 підшипник передн. / задн. маточини 22/13 Амортизатор передн. / задн. 41/28 Зчеплення, комплект 140 Помпа 21 Радіатор 150 Кульова опора 18 Генератор 245 Стартер 226 Шток 113 Ремінь ГРМ 13 Натяжна ролик ГРМ 15 * Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від модифікації, року випуску і об'єму двигуна

Юлій Максимчук
Фото Сергія Кузьмича

Редакція дякує СТО «Volkswagen» і автомагазин «Євроавто +» СП «В.М.С.» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Пріляжем?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов