Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

VW Golf Plus: Вісімдесят гривень за міліметр

  1. Більше комфорту і вантажного обсягу
  2. Швидкість не головне
  3. Все-таки не Golf

Наша сеть партнеров Banwar

На платформі Volkswagen Golf тільки в рамках марки побудовано п'ять моделей

На платформі Volkswagen Golf тільки в рамках марки побудовано п'ять моделей На платформі Volkswagen Golf тільки в рамках марки побудовано п'ять моделей. Одна з них - Golf Plus зі збільшеним об'ємом салону. «Плюс» зберіг майже всі габарити хетчбека, але помітно вище звичайного Golf: якщо бути точним - на 95 мм. При цьому він на 7575 грн. дорожче. Лінії і форми кузова видають приналежність Golf Plus до «сімейства гольфоподобних». «Підріс» салон і висока лінія скління ріднять його з компактвенов. У той же час зовні він набагато ближче до хетчбеків, ніж масивний Touran з його яскраво вираженою «сімейністю».

Більше комфорту і вантажного обсягу

Панелі салону виконані дуже якісно, ​​але матеріали швидше практичні, ніж багаті. Видно, що цільове призначення автомобіля - повсякденна експлуатація без особливих обмежень. Я думаю, багатьом знайома ситуація, коли в поїздках доводиться стежити за дітьми, щоб вони не пошкодили або не забруднити дорогу обробку салону, особливо світлу. Салон «плюса» в цьому відношенні добре захищений і дуже практичний. Тут можна дати дітлахам більше свободи, в тому числі дозволити перекусити в дорозі або попити соку. Пластик інтер'єру міцний і легко піддається чищенню, крім того, передбачено чимало підставок для стаканчиків, боксів і кишень для невеликих речей.

Зручно розташуватися на задньому сидінні допомагає регулювання нахилу його спинки. Диван можна зрушити вперед на 180 мм, за рахунок чого збільшиться обсяг вантажного відділення, до того ж маленький пасажир переміститься ближче до водія-батькові.

У похідному стані багажник більше, ніж у хетчбека, на 45 л - його обсяг дорівнює 395 л. Склавши задні сидіння, отримуємо рівну вантажну площадку. У такому варіанті вантажний обсяг становить 1450 л, що на 145 л більше, ніж у Golf V.

У салоні все добре знайоме. Єдина відмінність за кермом «плюса» - це висока посадка, яка робить оглядовість краще. Масивне підстава передньої стійки, в якому хоч і є маленькі віконця, створює погано проглядається сектор, але серйозних проблем це не викликає. Сидіння, в якому, крім стандартних, є регулювання поперекового підпору і висоти посадки, зручне. Влаштуватися з комфортом допомагає кермо з великим діапазоном регулювань глибини і висоти. Вони, як і стандартна панель приладів VW з оранжево-блакитною підсвіткою і навіть блок управління кліматом і системою вентиляції, розташований на центральній стійці, добре знайомі по Golf. Оригінально виглядають парні круглі дефлектори воздуховодов на передній панелі, які візуально роблять панель ще вище, підкреслюючи висоту салону.

Швидкість не головне

На перший погляд, високий автомобіль з 1,6-літровим силовим агрегатом ексклюзивної динаміки не обіцяє, тим більше з автоматичною КП, хоча у цього «гідротрансформатора», крім автоматичного, є ручний і спортивний режими. Втім, 13,5 з розгону до сотні не такий вже поганий показник для мікровен, тим більше що до плавності і швидкості перемикань передач претензій немає. А ось шумоізоляція моторного відсіку могла бути і краще. При швидких розгонах в салоні виразно чути дзижчання мотора. Щоб підтримувати інтенсивний міський темп, потрібно постійно тримати високі обороти, тому звук роботи двигуна в салоні при активному водінні - звична справа. Машина більше розташована до спокійної їзди.

Рульове управління - в кращих традиціях Volkswagen: зі змінним, залежно від швидкості, посиленням і хорошою інформативністю. Автомобіль на максимальній швидкості, без малого 180 км / год, добре тримає курс, ось тільки чутливість до бічного вітру більше звичайної і підвищений центр ваги нагадує про себе креном в швидких поворотах. Нічого не поробиш, якщо для вас має значення простір в салоні, то доведеться жертвувати швидкістю проходження поворотів. Адже підвіску в м'якості НЕ звинуватиш - вона в міру пружна і енергоємна, що сприяє хорошій керованості і нормальному, без особливих побоювань, руху по нашим дорогам.

Все-таки не Golf

Volkswagen Golf Plus практичний, функціональний автомобіль, в якому при довжині і ширині хетчбека отримуєш помітну прибавку в обсязі салону і, як наслідок, в комфорті, але втрачаєш властивості динамічного компактного Golf. Plus підходить на роль сімейного автомобіля не тільки зовні, але і по поведінці. У нього більш високий і «гнучкий» салон, ніж у хетчбека. Частково в жертву універсальності принесли стійкість в поворотах. Plus напевно знайде своїх шанувальників серед автолюбителів, які віддають перевагу марці Volkswagen, яким в Golf не вистачає універсальності, а Touran - завеликий.

Резюме «Автоцентру»

Загальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4206/1759/1580 Колісна база, мм 2578 Колія передн. / Задня, мм 1541/1529 Кліренс, мм 130 Маса спорядж. / Повн., кг 1346/1950 Об'єм багажника, л 395-505 / 1450 Об'єм бака, л 55 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 2 Обсяг, см куб. 1595 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 75 (102) / 5600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 148/3800 Трансмісія Тип приводу передній КП 6-ст. автомат. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач керма електро Шини 195/65 R15 Експлуатаційні показники Макс. швидкість, км / год 177 Розгін 0-100 км / ч, з 13,5 Расх. траса-місто, л / 100 км 6,7-11,6 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 15000 Вартість ТО, грн. 420 Ціна баз. версії 134022 грн. Вартість тестованого автомобіля 136299 грн. * * За курсом НБУ на 09.08.06

Олександр Понирко
Фото Сергія Кузьмича

Редакція дякує компанії «Автохаус Київ» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов