Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Yamaha YZF R6: технічні характеристики і особливості мотоцикла

  1. 1 » Yamaha yzf r6 став мотоциклом, які уособлюють стильність і швидкість, надійність, точність з...
  2. Особливості конструкції yamaha yzf r6
  3. Технічні характеристики Yamaha YZF R6
  4. Ямаха - високотехнологічний мотоцикл, як наслідок продуктивних модифікацій
  5. 2 »
  6. 3 »

1 »

Наша сеть партнеров Banwar

1 »

Yamaha yzf r6 став мотоциклом, які уособлюють стильність і швидкість, надійність, точність з креативністю дизайну зовнішнього вигляду. Але варто трохи повернутися в історію. Дивно, як Японія після жахів Хіросіми і Нагасакі, змогла дуже швидко зробити економічний ривок і зайняти на світовому ринку незаперечну першість по багатьох позиціях в різноманітних галузях промисловості. Дуже швидко японські мотоцикли стали кращими в питанні співвідношення бездоганної якості і прийнятної ціни. Чому так сталося? Що дозволяє цим байкам бути такими превлекательний як в технічному, так і фінансовому плані? Давайте розберемося.

Ямаха - досконала ергономіка двоколісної техніки

Компанія «Yamaha» приступила до випуску двоколісної техніки однієї з останніх серед вітчизняних виробництв і наріжним каменем всієї політики в цьому питанні зробила ставку на зовнішній вигляд машини.

Багато мотолюбителів стверджують, що yamaha yzf r6 нагадує їм музичний інструмент, а пілот - досвідченого виконавця. Адже неспроста емблемою yamaha yzf r6, як втім і інших моделей цього бренду, є три схрещених камертона. Так що цей зв'язок техніки і музики очевидна - спортбайк - такий же тонкий інструмент, який чекає свого умілого музики. Ці фірмові двоколісники завжди відрізнялися незвичайним дизайном і досконалою, продуманої до дрібниць ергономікою. Тіло пілота буквально зливається з машиною воєдино, перетворюючи людину в сучасного модернізованого мотокентавра.

Особливості конструкції yamaha yzf r6

Конструктори зуміли зібрати в цій моделі все кращі знахідки і втілити японські особливості мотоциклів. Тому yamaha yzf r6 веде і відчуває себе однаково впевнено, як на вулицях великого міста з великою щільністю руху, так і на швидкісних, гоночних трасах, гірських серпантинах і позашляхової місцевості. Цей двухколесников спокійно демонструє свої переваги, як на асфальтовому покритті, так і ґрунтових дорогах.

У японських конструкторів вийшло поєднати в одній моделі всі якості мотоцикла "на кожен день" і відмінного спортбайка. На думку самих розробників Ямаха нагадує граціозно тигра в стрибку, кулю в польоті, який причаївся лева - плавні і гострі лінії контуру, натуральні природні кольори, дві фари замість однієї, традиційній для двоколісної техніки, зробили цей байк повним втіленням хижака. При цьому машина легка і компактна при всій своїй потужності. З'явившись на подіумі авторинку в 1998 році, Ямаха зібрав і втілив в собі всі кращі характеристики, яким складно і зараз скласти конкуренцію. Тоді мотоцикл зробив неймовірний стрибок щодо поліпшення всіх технічних показників і характеристик, ставши мало не революціонером в світовому мотобудування.

Саме Ямаха Р6 стала плацдармом для використання електронно дистанційного керування двигуном - традиційні троси пішли в небуття. а ручку газу мотоцикла і заслінку поєднав міні-комп'ютер, який невсипно стежить за якістю горючої суміші, яка подається в циліндри і здатний регулювати її показники. Це зробило машину неймовірно чуйною і слухняною в управлінні, що відразу ж оцінили пілоти і свідченням того yamaha r6-огляд, в якому кожної моделі критики співають заслужені дифірамби.

Технічні характеристики Yamaha YZF R6

Двухколесников yamaha r6, максимальна швидкість швидкість якого 260 км / год, має двигун об'ємом 600 см кубічних при потужності до 130 кінських сил, яка моментально досягається за рахунок електронного управління. Саме тому цей спортбайк прагнуть придбати для участі в різних змаганнях, гонках. При цьому машина неймовірно маневрена і легко входить в будь-які повороти. Даючи опис спортивного мотобайка, варто більш детально зупинитися на деяких особливостях, зазначивши його технічні характеристики. так: Двухколесников yamaha r6, максимальна швидкість швидкість якого 260 км / год, має двигун об'ємом 600 см кубічних при потужності до 130 кінських сил, яка моментально досягається за рахунок електронного управління

  • число тактів досягає 4;
  • охолодження - рідинне;
  • діаметр / хід поршня - 67,0 / 42,5 мм;
  • коробка передач налічує 6 швидкостей;
  • габаритні розміри-1100/2040/701 мм;
  • місткість бензобака - 17,41 літрів;
  • система запуску - електростартер, система запалювання - транзисторна система запалювання TCI;
  • антипробуксовочна система - TCS з 6-ю режимами роботи;
  • висота по сідла - 851 мм;
  • колісна база - тисяча триста сімдесят дев'ять мм.

Для поліпшення технічних характеристик компанія Ямаха постійно використовувала гонки, як плацдарм, на якому виявлялися недоліки, були помітні недоробки. Інженери тут же розробляли нові технології і впроваджували конструктивні зміни. Так, рама мотобайка, як раз і є результатом таких втілень - вона компактна і легка, але при цьому досить міцна, здатна відповідати високим вимогам гоночної машини.

Ямаха - високотехнологічний мотоцикл, як наслідок продуктивних модифікацій

У 2007 році компанія здійснила ряд новаторських впроваджень і успішно просунула байк R6 серед інших серійних мотоциклів класу 600 куб. см. Всі модифікації підвищили конкурентоспроможність моделі в мотогонках - реакція машини була поліпшена за рахунок установки на двигуні титанових клапанів і появи напівсферичних поршнів з вирізами (камера згоряння стала більш компактною). Також у моделі з'явився новий дизайн глушника, змінилася колірна гамма мотобайка, було встановлено нове прослизає зчеплення і аеродинамічний обтічник. Саме в такому вигляді зараз знаходиться модель yamaha r6 2017.

матеріали: http://cars-bazar.ru/yamaha-moto/yamaha_yzf_r6

2 »

2 »

Модель спортивного мотоцикла Yamaha R6 (YZF-R6) починає свою історію з 1998 року і випускається по теперішній час. Модель прийшла на зміну Yamaha YZF600R Thundercat (продовжує продаватися паралельно) і є "молодшим братом" Yamaha YZF-R1. Yamaha R6 (YZF-R6) є одним з перших серійних спортивних мотоциклів в класі 600 куб.см., що видають більше 100 к.с. потужності.

Сучасні версії Yamaha R6 зібрали в собі всі передові гоночні технології компанії - це і сучасні спортивні підвіска, потужний високооборотистий двигун, що прослизає зчеплення, інерційний наддув і цілий ряд передових електронних систем Yamaha, що дозволяють вичавлювати з 600-кубового мотора видатні характеристики потужності.

У 2006 році компанія Yamaha заявила, що її модель YZF-R6 показує рекордні показники спритності двигуна - 17500 об / хв. При цьому "відсічення" спрацьовувала на 15800 об / хв. Однак незабаром компанія визнала, що тахометри даного покоління мотоциклів показують невірну інформацію, завищуючи максимальні оберти більш ніж на 1000 об / хв. Намагаючись уникнути скандалу, Yamaha запропонувала викупити мотоцикл у будь-якого клієнта, який був би незадоволений цим.

Модельний ряд серії Yamaha YZF-R:

Основні конкуренти Yamaha R6 в класі:

  • 1998 - початок виробництва і продажів моделі Yamaha R6 (YZF-R6). Заводське позначення - RJ03.
  • 2001-2002 рр. - Yamaha R6 видає 118 к.с. при 13000 об / хв, на карбюраторах з'являється датчик положення дросельної заслінки. Суха маса мотоцикла складає 167,5 кг.
  • 2003-2004 рр. - Заводське позначення - RJ05 (2003) і RJ09 (2004). модель отримує інжекторних систему живлення двигуна, трохи змінюється вилка і габарити мотоцикла, додається інерційний наддув. При цьому 90% компонентів двигуна стали новими, а максимальна потужність становила вже 120 к.с. Модель отримує також нову раму і полегшені 5-спиць колеса. Споряджена маса - 189 кг.
  • 2005 - Заводське позначення - RJ095. максимальна потужність (з інерційним наддувом) підвищується до 124 к.с., модель отримує нову вилку перевернутого типу, радіальні передні супорта і передню шину стандартного розміру 120 / 70-17 (замість 120 / 60-17). Модернізовано система впуску повітря.
  • 2006-2007 рр. - Заводське позначення - RJ11. у моделі Yamaha R6 допрацьовується двигун, завдяки чому вдалося підвищити «крутильних» мотора до 14500 об / хв. Це призвело до збільшення максимальної потужності мотоцикла до 131 к.с. (З інерційним наддувом). Ступінь стиснення тепер становила 12.8: 1, замість 12,4: 1 Була також трохи доопрацьована система інжекторів. Модель отримує нове прослизає зчеплення, титанові клапани і електронно керований дросель.
  • 2008-2009 рр. - Заводське позначення - RJ15. Yamaha R6 знову отримує надбавку в потужності - 133,6 л.с. (З інерційним наддувом). Підвищується ступінь стиснення до 13,1: 1.
  • 2010-2016 рр. - Заводське позначення - RJ155 (2011-). максимальна потужність Yamaha R6 становить 122 к.с. при 14500 об / хв.

при 14500 об / хв

Технічні характеристики мотоцикла Yamaha R6 2016 р .:

Порівняльна таблиця технічних характеристик різних поколінь мотоцикла:

115,3 к.с. при 13000 об / хв (без інерційного наддуву)

118,3 к.с. при 13000 об / хв (без інерційного наддуву)

125,3 к.с. при 14500 об / хв (без інерційного наддуву)

127,3 к.с. при 14500 об / хв (без інерційного наддуву)

Витрата палива на Yamaha R6 (YZF-R6) становить близько 6 літрів на 100 км. Точне значення залежить від стилю їзди пілота і технічну справність мотоцикла.

  • Огляд мотоцикла Yamaha R6 (YZF-R6).

Ціна на моделі Yamaha R6 в хорошому технічному стані, без пробігу по РФ починається від $ 5000. Ціна на моделі з пробігом по РФ - від 160 000 руб.

Відгуки про Yamaha R6 (YZF-R6):

Апарат для катапультування органічних істот в просторі. мот потрясний і, маючи нормальну голову і навички, подарує вам ті емоції, які не зможе подарувати жоден автомобіль. Не як перший мот.

Найкраще з 600-ок! Гальма відмінні, рулится легко, в місті дуже зручно, але відразу скажу дуже жорсткий мотик більше підходить для треку. З тюнінгу у мене майже нічого, ксенон ближній дальній, слайдери, тоноване скло. є багато всякого чого можна доопрацювати для любителів поморочитися, я брав на сезон так що не став вкладатися. проїхав в цьому сезоні близько 5 тис вже, масло поміняв і фільтри, гуму з Данлопа на Піреллі, різниця колосальна. данлоп дубовий, поставал назад 190 хто скаже що технічно не рекомендований, марення повний, їжджу, кладу до ніжок і нікуди не викидає. Розганяв 270 з невеликим, може можна і більше але було місця, їжджу тільки по місту і найближчим Підмосков'ї. Що стосується надійності поки сказати не можу, але проблем немає, їжджу нормально вже років 7, так що палю часом нормально, масло не жере. Загалом може кому і допоможе при виборі. Лейте тормазуху 5.1 менше гріється, на гумі і колодках не економте, масло кожні 2-3 тис., В загальному стежте за тих станом, мотик помилок і небрежностей не прощає, ОБОВ'ЯЗКОВО одягайте екіп, бажано повний, життя одне, так що бережіть її.

Мот відмінний - для тих хто любить гарний і агресивний спортивний дизайн і хорошу динаміку, а також надійність і зручність посадки (для спорту - це дуже велика рідкість) модель YZF R6 03-05, а також R6S випускалася до 2008 року це по суті одне і теж, тільки у моделі 2005 року перевернута вилка. цей спортбайк просто народжений для міських джунглів, а також на ньому досить зручно їздити в дальняк. проблем по тих частини ніразу не було, я 3й власник, їздив 2 сезони, міняв тільки витратні матеріали, загальний пробіг близько 40 тисяч. ці моделі легко ходять до 100 тисяч і більше. все залежить від експлуатації, масло не їсть зовсім, витрата = повний бак 95 (з БіПі) на 220 км (разом з резервом). в місті можна легко зробити будь-який літр. тк за 200 літри по місту не їздять і в маневреності вони значно поступаються, Р6 рулится як велосипед = дуже зручно, а до 200 розгін як у літра, максималка 260-270

YZF-R6 2005-сприймається зараз як підлозі турист. Мотик в цілому прикольний, але по запчастинах рідкісний. Ебнешься-втомишся запчастини шукати. Вобщем мотик надійний. Рулится не дуже нервово і гостро. У порівнянні з Сібер 2005 року програє по рулежке. Жопу носить від інтенсивного гальмування. Головки блоку циліндрів-слабке місце. Впали-пиздец, попадос.

YZF R6 2008-2010 - Сподобалося буквально все. Рулится гостро. Жваво реагує на найменші побажання пілота. Гальма просто вгризаються в асфальт (обережніше треба бути з ними, хонда 2005-06 багато прощає на гальмуванні), але досвідченим пілотам це струму в плюс. Жопу не носить при активному оттормажіваніі. Мотор бадьорий. Але смикати. Потрібно бути максимально акуратним під час дощу і в поворотах на великих кутах. Підвіска порадувала-працює на 148%! =) Мотик професійний бабоукладчік. Дівчата жадають. Пластик зовні красивий, за фактом пиздец крихкий. Що Ваза династії ДЗІН! Чи не ремонтопридатності дорога іграшка, яка ЇДЕ! І ще як їде. Скажімо так .. завдяки дуету мотора і ходової у вас є всі шанси показати власникам літрів свій стоп сигнал. =) У місті. у пробці. =)

матеріали: http://bikeswiki.ru/Yamaha_R6_%28YZF-R6%29

3 »

3 »

Незабаром після війни Японія вийшла в лідери серед виробників мотоциклів. Компанія «Yamaha» з Країни висхідного сонця стала одним з найбільших японських виробників мотоциклів, і до цього дня саме її мотоцикли вважаються кращими в співвідношенні ціни і якості.

«Yamaha» - остання японська компанія, яка взялася за виробництво мотоциклів, але перша, яка поставила на чільне місце їх зовнішній вигляд.

Yamaha YZF-R6 - це мотоцикл, який створює музику. Коли бачиш пілота R6 в русі, і чуєш, як він скинув газ, - це дійсно схоже на музику. І в черговий раз це нагадує нам: «Yamaha» - це не тільки мотоцикли, а й музичні інструменти.

І в черговий раз це нагадує нам: «Yamaha» - це не тільки мотоцикли, а й музичні інструменти

Емблема компанії - 3 схрещених камертона. Ніхто не помічає зв'язку з цим, поки сам не сяде на мотоцикл і не зрозуміє, що музика - і є «Yamaha». Тільки тоді можна знайти відповідність між музичним інструментом і двоколісної машиною.

Від музики до мотоциклів. «Yamaha» завжди ставила на чільне місце красу і конструкцію. Мотоцикл R6 дуже вузький, посадка досить щільна - це ергономічний дизайн. Тіло їздця повністю вписується в машину - людина і машина стають єдиним цілим.

Кандо - старовинна японська філософія, яка розповідає, як музика і краса впливають на людський дух. Кандо і сьогодні визначає філософію дизайну YZF-R6. У конструкції R6 змогли поєднати всі ергономічні особливості японських мотоциклів, завдяки яким він чудово поводиться і на гоночній трасі, і в поїздках по жвавих міських вулицях і крутих гірських серпантинах, і навіть на позашляхової місцевості.

R6 прекрасно справляється і з відсутністю доріг, і показує себе у всій красі на дорозі з хорошим асфальтом: це мотоцикл, над яким старанно попрацювали конструктори з «Yamaha», з'єднавши в єдине ціле всі необхідні якості спортбайка і мотоцикла на «кожен день».

Президент компанії Атсуши Ішіяма (Atsushi Ishiyama) розповідає про те, як був створений різкий, але такий гарний дизайн нового мотоцикла: форма R6 нагадує кулю на вітрі, тигра і лева, хижаків в їх природному місці існування ...

У мотоцикла два ока: новинка на той час. І з ним не можна не погодитися: гострі кути, плавні лінії, кольору самої природи - її хижої боку. Воістину, дизайн цієї машини унікальний.

Пропонуємо Вам ознайомитися з технічними характеристиками Ямаха Р1. Ще один популярний мотоцикл від Японського концерну Yamaha.

Все про те як підібрати причіп для мотоцикла ви можете знайти в нашій статті. Чи потрібно ставити на облік, робити страховку та інші тонкощі.

Чи потрібно ставити на облік, робити страховку та інші тонкощі

Простий, компактний, легкий, потужний - концепція, якої компанія дотримується до цього дня. YZF-R6 - не виняток. На момент появи мотоцикла (1998 рік) він був збори кращих характеристик: це був мотоцикл, не схожий ні на що інше, залишає конкурентів далеко позаду.

Всі звикли до невеликих кроками в поліпшення характеристик в порівнянні з попереднім роком - на 3%, або, максимум, на 5%. Але такого різкого стрибка показників на мотоциклі ще ніхто не робив. Так і відбулася нова революція в мотобудування.

На R6 вперше було використано так зване електро-дистанційне керування двигуном. Замість традиційних тросів на R6 ручку газу і заслінку з'єднує крихітний комп'ютер, здатний виробляти до тисячі обчислень в секунду. Крім цього, він ще стежить за якістю паливно-повітряної суміші, яка подається в циліндри, і регулює її показники. Таке нововведення дозволило пілотові краще відчувати мотоцикл і більш точно керувати ним.

Двигун об'ємом 600 кубічних сантиметрів розвиває потужність до 130 к.с., а електронне управління дозволяє практично миттєво досягати цієї потужності.

Миттєва реакція заслінки, велика потужність: Yamaha YZF-R6 - одна з найпотужніших «шестісоток», які можна вільно придбати для використання на дорогах загального призначення. Він настільки різкий, наскільки тільки може бути мотоцикл для вуличної їзди.

Оскільки «Yamaha» була останньою японською компанією, яка зайнялася мотоциклами, вона завжди використовувала гонки, щоб зрівнятися з іншими конкурентами на ринку. «Yamaha з самого початку використовувала гонки для поліпшення своїх мотоциклів.

Гонки - це лабораторія в реальних умовах. Ми розробляємо нові технології, наші інженери вчаться на гонках », - розповів виконавчий директор« Yamaha Motors »Масахиро Інумару (Masahiro Inumaru).

Рама R6 з'явилася на світ завдяки всім тим деталям, які інженери змогли з'ясувати в гоночних реаліях. Вона міцна, легка і незвично компактна. Якщо все це з'єднати, виходить мотоцикл, яким просто подобається долати віражі. Така композиція прекрасна і на вулиці, але на гоночному треку до неї пред'являються особливі вимоги.

Чи не встояла перед Yamaha YZF-R6 і гоночна команда з Росії по ШКМГ «Yakhnich Motorsport», яка бере участь в режимі Supersport на чемпіонаті світу. За команду беруть участь два гонщика за версією WSS - росіянин Володимир Леонов і англієць Сем Лоус.

За показниками сезону-2012 В. Леонов чесно забрав «бронзу» чемпіонату і провів видовищний заїзд в режимі WildCard в фіналі WSBK, де потрапив в список десяти найшвидших мото-гонщиків світу з розряду World Supersport.

У своєму першому сезоні 2012 роки команда з Росії «Yakhnich Motorsport» забрала два подіуму. Один з них був завойований на треку в Голландії, другий же - на першому в усій історії мотогонок етапі World Superbike в Росії, проведеному на недавно створеному треку під Москвою Moscow Raceway.

До сезону 2013 року «Yakhnich Motorsport» були готові у всеозброєнні. Сили збільшилися Семом Лоуса - британським мото-гонщиком, що взяли бронзову медаль світового суперспорт за показниками 2012 року. Крім цього, з початку 2012 року хлопці активно працюють над конструюванням нового, більш потужного мотора для Yamaha R6.

Перші результати цієї роботи були показані громадськості на першому етапі WorldSuperbike-2013 на треку PhillipIsland в Австралії (Сем Лоус в першому етапі прийшов другим).

Любителям виділитися в натовпі варто звернути увагу на мотошлем Хижак від Російського виробника.

Підібрати якісні мотоботи в наш час досить складно. За посиланням http://themoto.net/moto/m-ekipirovka/motobotyi/sidi.html розбираємо мотоботи від італійської фірми SiDi.

html розбираємо мотоботи від італійської фірми SiDi

На сьогоднішній день ціна мотоцикла Ямаха Р6 тримається в межах 12 000 - 13 000 доларів за новий мотоцикл, і від 4 000 до 7 000 доларів за БО машину в залежності від року випуску, стану і пробігу.

Є прямий зв'язок між найпершим мотоциклом «Yamaha» і сучасним R6. Цей зв'язок - відданість «Yamaha» традиціям Кандо і незмінною філософії дизайну. Простий і легкий, компактний і потужний - головні критерії, якими керувалася компанія при створенні YZF-R6. Ця машина змогла зібрати в собі всі якості, необхідні любителям швидких мотоциклів. І якщо вона не ідеальна, то дуже близька до ідеалу.

Від музики до мотоциклів - понад 100 років «Yamaha» дотримується свого унікального способу мислення, який з'єднує старовинну японську філософію і емоції людини, продовжує впливати на мотоцикли і музичні інструменти з емблемою у вигляді трьох схрещених камертонів.

Фото підбірка легендарного мотоцикла з категорії суперспорт - Yamaha R6.

В даному ролику представлені можливості мотоцикла Yamaha R6. Відмінна керованість, миттєвий розгін і інші переваги даного мотоцикла ви можете оцінити самі.

Ну і не люби ти цю справу після побаченого, як таке може бить.Не мотоцикл, а що то більше, любителі їзди на ньому мене точно зрозуміють ну а хто не розуміє ознайомтеся з даним ресурсом і точно зрозумієте про що йде разговор.Надеюсь що в найближчим часом зможу накопичити грошей на придбання саме даної моделі мотоцікла.Yamaha і цим все сказано.

приєднуйся до нас

Отримуй новини раніше за всіх

127422, г. Москва, ул. Тімірязєвська д. 1, будова 3

матеріали: http://themoto.net/moto/yaponskie/yamaha/yzf-r6.html

Чому так сталося?
Що дозволяє цим байкам бути такими превлекательний як в технічному, так і фінансовому плані?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов