Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

З усіх ракурсів: П'ять думок про пікап Mazda BT-50: Off-road drive

П'ять думок про пікап Mazda BT-50

Наша сеть партнеров Banwar

Сьогодні пікапи в Росії тільки починають набувати популярності Сьогодні пікапи в Росії тільки починають набувати популярності. На відміну від Північної Америки, де подібні автомобілі, мабуть, навіть переважають над звичайними позашляховиками. Втім, і моделей, наявних на нашому ринку, не так вже й багато, якщо порівнювати з тим же заокеанським асортиментом. А до найбільш успішним з усього пропонованого вітчизняними дилерами списку повнопривідних пікапів, напевно, варто віднести Mazda BT-50

дачник
Шах і мат в одну поїздку

Як вчасно мені підвернувся цей автомобіль! Весна - час занепокоєння будь-якого дачника. Перевезти барахло, що накопичилося за зиму, з'їздити прикупити дітям нові гойдалки, та й мангал, мабуть, в цьому році варто оновити. Дружина з тещею вже намалювали план посадок чергових квіткових плантацій, залишилося тільки матеріал закупити і знову ж доставити. А ще дошки, шифер і багато чого по дрібниці. Загалом, транспортних робіт вистачає за очі. А тут вона - Mazda BT-50. Велика. Біла. Коротше, поїхали. Все саме габаритне - ближче до центру кузовка, предмети поменше - уздовж бортів. Оп, а дотягнутися як? Довжина вантажного відсіку більше півтора метрів плюс ще відкидний борт. Дістати кошичок, наблизити до самої кабіні, зростання вже не вистачає. Навіть якщо збоку заходити. Правда, в кузов легко забратися і все посунути. Що цікаво: перед виїздом я нарікав на відсутність жорсткого кунга над вантажною платформою, але з ним і зовсім довелося б за допомогою граблів розвантажуватися. А що робити з довгомірами під два метри? У кузові не поміщаються, але ж на верхньому багажнику «Ниви» їх доставка зазвичай труднощів не представляла.

Втім, виключаючи цей маленький недолік, решта часу з Mazda BT-50 нічого, крім задоволення, не приносило. Поперше, в кузов влізло практично все необхідне. По-друге, сімейний екіпаж у складі п'яти осіб обох статей в кабіні розмістився зі зручностями, гідними легкового седана (високо задерті коліна не береться до уваги).

Досить тихий і економічний турбодизель показав себе темпераментним хлопчиною, забезпечуючи навіть навантажений пікап більш ніж гідною динамікою. До речі, завантаження на поведінці машини позначилася досить позитивно - норовить підстрибнути вгору задній міст порожнього автомобіля знайшов тверде зчеплення з дорогою, а плавність ходу стала схожа на лімузинною (або близько цього). Що, на щастя, нітрохи не відбилося на керованості. Загалом, мені машина сподобалася. Ну, хіба що її трохи доопрацювати: поставити жорсткий верх на вантажну платформу, а зверху - ще й багажник для перевезення довгих предметів. А ось колеса міняти, що в першу чергу зробив би мій друг-мисливець, я б, мабуть, не став. На улюблений ставок рибку половити Mazda BT-50 і на штатній універсалки добереться.

Історія автомобіля, відомого сьогодні як Mazda BT-50, почалася зовсім недавно, в 2006 році. Але це не означає, що з'явився пікап всього лише три роки тому - його попередник В-2500 задовго до цього моменту вже здобув славу доброго трудівника не тільки в азіатських країнах, а й у жителів Старого Світу. До речі, компанію Mazda справедливо можна назвати одним з першовідкривачів на російському ринку повнопривідних пікапів - модель В-2500 офіційно пропонувалася у нас мало з початку цього століття. Звичайно, сучасний ВТ-50, незважаючи на помітну зовнішню схожість зі своїм попередником, конструктивно від нього відрізняється досить сильно. В першу чергу машина 2006-го стала довшою на 70 мм (габаритна довжина Mazda BT-50 становить 5075 мм). Трохи збільшилася і її висота, приріст в якій в основному позначився на висоті дверних прорізів (+ 30 мм) і бортів кузова (+ 60 мм). Але найголовніше, що зі зміною імені відбулася і зміна іміджу автомобіля. Якщо В-2500 і подавався, і сприймався як суто утилітарний вантажівка, то ВТ-50 - це пікап , Швидше за призначений для активного відпочинку або туризму, ніж для важких робіт на будівельному майданчику. А останні цивільні штрихи в зовнішність внесла торішня модернізація, додавши екстер'єру помітну дещицю лиску.

Якщо говорити про робочі здібностях пікапа, то, незважаючи на трохи інше маркетингове позиціонування і інтелігентну зовнішність по відношенню до попередньої моделі, зі своїм основним призначенням - роботою з перевезення вантажів - він і в нинішньому вигляді справляється на відмінно. Досить зазначити, що Mazda BT-50 має одну з найбільших вантажних платформ в сегменті - 1530 х 1456 мм. Та й конструкція автомобіля виконана за традиційною для сегмента і перевіреної десятиліттями схемою. В основі машини потужна сходова рама, передня підвіска - торсіонна, задня - ресорна, механізм рульового управління - черв'ячний з гідропідсилювачем. Правда, в останньому поколінні конструктори трохи поворожили над настройками ходової частини, наділивши пікап керованістю і плавністю ходу, гідними звичайних пасажирських позашляховиків. Так що управління ним швидше приносить задоволення, а не перетворює процес пересування в важку роботу.

мисливець
Головне - правильно підібрати аксесуари

З точки зору полювання або риболовлі це майже «правильний» автомобіль. Принаймні дуже збалансований. Я нарахував у нього три гідності і точно стільки ж недоліків. Спробую розповісти про них у міру зниження ступеня їх важливості в моїх очах.

Самий великий і жирний плюс очевидний будь-кому, хто здобував на полюванні вагомі (в прямому сенсі) трофеї: великий та легко відмивається багажник! Не стану пояснювати, від чого його доводиться відмивати, оскільки серед читачів можуть виявитися люди вразливі - неважко здогадатися. Додайте до цього традиційні для любителів природи проблеми з брудними чобітьми, лопатами, тросами і іншим супутнім інвентарем. У звичайних позашляховиках навіть гумовий килим в багажнику не завжди виручає.

Найбільш очевидний, з моєї точки зору, недолік - відсутність буксировочной вушка ззаду, а краще - фаркопа. Навіть якщо намагаєшся нікуди особливо не лізти, пару раз на рік машину засадити - а виймати як? Правда, установка тягово-зчіпного пристрою обмежить і без того не найбільший кут з'їзду, тому фаркоп буде часто працювати плугом. У середній смузі - не критично, на кам'янистих покриттях може виникнути серйозна проблема.

Гідність номер два - важливе, але менш принципове: шкіряні сидіння теж легко миються (будь ласка, не треба з цього приводу жартувати). Основний сезон полювання: зовсім небагато ранньою весною (в самі розливи), а потім - з кінця літа до січня. На ногах мисливців - майже завжди чоботи або бахіли з довгими халявами, вимазані вище щиколотки. Брудні халяви легко можуть «обігнати» нижню частину сидінь до стану серйозного скандалу з домочадцями. А тут - протер мокрою ганчіркою, і все.

Другий за рахунком недолік - підніжка для входу в салон. У тих місцях, куди я часто їжджу, вона довго не проживе. Причому я не вибираюся полювати туди, де немає навіть натяку на дороги, але мої традиційні напрямки рясніють серйозними перегинами місцевості, зрідка зустрічаються ямами, глибокими коліями, що перетинають дорогу струмками. Думаю, я б вважав за краще зняти підніжку до того, як залишу її там, куди поїду.

Але повернуся все-таки до достоїнств. Позашляхових здібностей цієї машини для моїх задач досить - вона не зажадає додаткового доопрацювання на цей рахунок, крім установки правильних покришок (нехай навіть штатного розміру, але класу MT або AT) і вже згаданого фаркопа. Найголовніше, що у неї є, - високо розташовані агрегати і великі колеса.

Тепер знову про недоліки. Вузькі дверні прорізи задньої частини кабіни. Втискуватися на другий ряд двом або трьом дорослим солідної комплекції чоловікам (на полювання дітей найчастіше не беруть, а жінки - велика рідкість) в зимовому одязі (на загінні зверовие полювання «номера» завжди тепло одягаються) та ще й зі зброєю ... Дуже незручно. Центральні стійки будуть забруднені взуттям в нижній частині і подряпані стовбурами у верхній (між загонами мисливці часто їздять з расчехленним зброєю і норовлять подряпати стволом пластмасові деталі інтер'єру).

Є й інші плюси-мінуси. Скажімо, дизельний двигун - це добре: взимку можна довго будемо «молотити» на холостих обертах, поки єгеря об'їжджають угіддя, «читаючи» звірині сліди. А ось відсутність жорсткого «кунга» - погано: осінь і зима - час частих опадів, тому речі повинні бути надійно укриті. Та й не тільки від негоди - не опустиш ж зброю у відкритому кузові.

Скільки місць оплачено?
Між іншим, і водійське місце при наявності механічного набору лише необхідних регулювань крісла пілота і типово японського нестачі - немає можливості змінити виліт рульової колонки дозволяє влаштуватися в ньому з пристойним рівнем комфорту. Непогано йдуть справи і на другому ряду сидінь - і в ширину, і в висоту вільного простору більш ніж достатньо, і тільки дуже рослі пасажири зможуть поскаржитися на невеликий дефіцит вільного місця до передніх сидінь. До речі, в Росії ВТ-50 пропонується тільки з одним варіантом кабіни - дворядної чотирьохдверної. А шкода, напевно і у нас знайшлися б люди, які бажають придбати пікап з трохи більшою довжиною вантажного відсіку, нехай і за рахунок ущемлення прав сидять на другому ряду. А деяким, наприклад, додаткові місця в кабіні і зовсім не потрібні.

Ще Mazda BT-50 в її сучасній версії можна похвалити за непогану обробку салону. Явно нагадують про рабочекрестьянской походження автомобіля жорсткі пластики з простенької фактурою канули в минуле. Їм на зміну прийшли хоч і теж жорсткі, але куди більш якісні матеріали, присмачені вставками, що імітують обробку алюмінієм, а також фірмове червоне підсвічування приладової панелі. Крім того, на деяких дорогих комплектаціях зустрічається справжня шкіра в якості обшивки сидінь.

Загалом, надати салону комфорт сучасної легковика творцям, схоже, вдалося - чого вартий лише роз'єм AUX внизу передньої консолі, що встановлюється вже в базових версіях Загалом, надати салону комфорт сучасної легковика творцям, схоже, вдалося - чого вартий лише роз'єм AUX внизу передньої консолі, що встановлюється вже в базових версіях.

В якості силового агрегату присутній модернізований в 2008 році 2,5літровий 143-сильний турбодизель. За передачу крутного моменту на ведучі колеса відповідає п'ятиступінчаста механічна КП. На жаль, жодна з версій Mazda BT-50 не комплектується автоматичною трансмісією, в той час як деякі її конкуренти сьогодні вже пропонують такі варіанти. зате японський пікап може похвалитися непоганими для автомобіля спорядженої масою близько 1800 кг динамічними характеристиками. До 100 км / год машина розганяється менш ніж за 9 с, а максимальна швидкість складає 158 км / ч. Крім цього, турбодизель відрізняється хорошою еластичністю - максимум крутного моменту (330 Нм) досягається вже на 1800 об / хв, а чуйність на роботу педаллю акселератора мотор зберігає в досить широкому для даного типу двигунів діапазоні від 1500 до 4000 об / хв. При цьому автомобіль не страждає підвищеним апетитом, споживаючи при русі в змішаному циклі всього 9 л дизельного палива на 100 км.

гонщик
Ех, прокатані!

Навіщо любителю швидкої їзди пікап , Запитаєте ви. Зрозуміло, не за тим, щоб насолоджуватися його розгінної динамікою або ввалювати на ньому в поворот з вереском гуми і моторошним креном. Тоді навіщо? А щоб отримувати задоволення від швидкої їзди на чемнібудь ще - на тому, що зручно возити на пікапі або за пікапом. Це може бути гідроцикл або катер, снігохід, квадрік ... Та що вже там - інший мотоцикл теж не гріх довезти до місця покатушек в кузові або на причепі. Так що пікап - річ у господарстві потрібна. А якщо вже в господарстві «гонщика» завелася така штука, ні-ні та й доводиться їздити на ній швидко. На що здатна в цьому плані Mazda BT50? Ех, доведеться неймовірним зусиллям волі змусити себе сісти в «вантажівка» ...

А що? В кабіні дуже навіть непогано! За вантажним мірками, звичайно. Симпатичний, практично «легковий» інтер'єр, прості і добре читані прилади, ухватистость бублик, досить зручні сидіння. Правда, сидіти доводиться високо від землі. Не те, щоб у мене була акрофобія, але все ж я вважаю за краще низьку і, скажімо так, більш горизонтальну посадку. А тут, як і в більшості пікапів і позашляховиків, доводиться сидіти, немов на стульчаке.

Ба, ручник-то який старорежимний! У наш час гальмо стоянки, активується рукояткою, витягається з-під торпедо, перетворився в антикваріат. «Мішалка» тут очікувано длінноходная, зате передачі встромляються непогано. Ось тільки, включаючи п'яту, доводиться відриватися від спинки сидіння. Крім великих ходів важеля, на це провокує його положення - він зміщений вправо, а на звичному місці стирчить «відросток» з раздатки.

А дизелек-то жвавий! Низів у нього замало, зате крутиться від душі. Приємний підхоплення з'являється десь в районі 1800 об / хв, а далі до самої відсічки на 4500 об / хв - бадьора тяга. Прісідевшісь, можна навіть злегка поотжігать: динаміка-то по пікаповскім мірками непогана. Але доводиться робити знижку на мляву керованість - повертати Mazda не любить. У відповідь на дії кермом спочатку крениться, вибираючи відведення шин і податливості в підвісці, а потім з лінню починає «циркуляцію». Так що перед поворотами доводиться осаджувати більше, ніж хотілося б. А в самих віражах намотується на кермо - від упору до упору у нього майже чотири обороти. Що поробиш - вантажівка!

Інший кут зору
Якщо говорити про прохідності, то тут Mazda BT-50, мабуть, на рівні своїх основних конкурентів. Проста, але надійна схема повного приводу Part-time з додатковим знижувальним поруч в роздавальної коробці, нерозрізний задній міст з самоблокирующимся міжколісним диференціалом плюс непогані показники геометричної прохідності (дорожній просвіт - 207 мм, кут в'їзду - 34 ° і кут з'їзду - 33 °) дають деяку перевагу над конкурентами на бездоріжжі. До речі, завдяки системі RFW в приводі передніх коліс, яка, в разі необхідності, дозволяє одним натисканням на клавішу, розташовану на передній панелі, примусово розімкнути піввісь переднього моста, оперувати важелем, що підключає повний привід , Можна і в русі.

Якщо згадати, що наша батьківщина відрізняється не тільки особливо важкими дорогами, але ще і підступним кліматом і жахливу якістю дизельного палива в деяких регіонах, то варто відзначити, що і до цієї напасті автомобіль підготовлений непогано. Уже в базовій для Росії модифікації в паливному баку передбачений клапан для зливу води, що потрапила в солярку, і передпусковий підігрів паливного фільтра. Мабуть, такі заходи можуть значно полегшити власнику машини її експлуатацію в холодну пору року.

Ну і, звичайно, порівнюючи сильні і слабкі сторони автомобіля, не зайве озвучити його вартість. А ця сторона Mazda BT-50, без сумніву, є сильною, оскільки 723 000 руб. за базову комплектацію - далеко не найгірше пропозиція на російському ринку.

джипер
Без лебідки - нікуди

Застрягти на повноприводному пікапі? Нікчемна справа! Мені це вдалося вже через 15 метрів після з'їзду з шосе. Знаєте в районі Чорної Грязі озеро Кругле - там, де джипери проводять пікніки? Ось туди я і поїхав на Mazda BT-50, озутою в штатну гуму. Ледве з'їхавши в ліс, виявився на колії, второваною зовсім іншими колесами. Вперто не бажаючи їхати туди, куди я метил, Mazda безсовісно зсковзувала, ведучи пікап з невеликим ухилом в бік і вниз. Спроби рухатися між набитими в грязі канавами так, щоб ліві колеса йшли всередині колії, а праві збоку від неї, не увінчалися успіхом, і кожен наступний метр дистанції наближав нашу зустріч з буксиром.

Зробив було спробу об'їхати засадну місце під кутом, але машина вперто звалювалася з траєкторії. Нарешті передні колеса потрапили в поперечну траншею (точніше, траншейку), і пікап безпорадно зашліфований чотирма «замиленим» колесами. Ще невелике просідання - і незабаром я надійно сидів. Спускаю колеса до 0,7 атмосфери (шкодую, що не зробив це відразу), намагаюся «розгойдати», але це вже не допомагає.

Ну а далі все, як у відомому телешоу - дзвінок другу, і на допомогу приїжджає «правильний» Jeep Cherokee, та ще з лебідкою. І тут з'ясувалося найцікавіше: ззаду приладнати трос до Mazda нема за що ... Довелося чіплятися за сережки ресор і обережно, щоб не пошкодити підвіску, витягати машину на суху траву.

Очевидно, своєю невдачею я зобов'язаний не машині і її позашляховим можливостям, а тим «неправильним» шинам, що встановлюють на тестові автомобілі. Але що робити, якщо більшу частину часу вони приречені їздити по асфальту. «Гламурні» журнали навряд чи схвалять гуркіт від «шашок» гуми класу М / Т ...

Альо Якраз на ній машину Було б и не впізнаті! Тім более что Потенціал у пікапа дуже непоганий. Без будь-которого Додатковий ліфта або Різання арок сюди входять "тридцять Перші» колеса, з мінімальнімі доробки - "тридцять другі» (правда, на повну ходах підвіски и вікрученіх колесах смороду могут немного чіпляті арки и бризковики). Ну а при хорошій підготовці машина переварює и 33 дюйма: задня ресорна підвіска Досить просто ліфтів, та й для передньої теж є Готові решение. Для спорту, Звичайно, дліннобазній пікап не годиться, но для туризму и експедіцій - в самий раз. Платформу, правда, не Завада б закрити кришкою. Причому навіть з нею вантажний відсік зможе вмістити великий запас спорядження та провізії.

Mazda BT-50 Модифікація 2.5 Двигун турбодизель Робочий об'єм, см3 2499 Розташування / кількість циліндрів рядний / 4 Потужність кВт (к.с.) при об / хв 105 (143) при 3500 Макс. крутний момент, Нм при об / хв 330 при 1800 Коробка передач механічна 5-ступінчаста Передавальні числа: I 3,905 II 2,248 III 1,491 IV 1,000 V 0,800 Задній хід 3,391 Головна передача 3,727 Передавальні відносини в РК I 1,000 II 2,020 Привід повний Підвіска передня незалежна, пружинна Підвіска задня залежна, ресорна Гальмівні механізми спереду дискові вентильовані Гальмівні механізми ззаду барабанні Максимальна швидкість, км / год 158 Час розгону 0-100 км / ч, з 12,5 Витрата палива місто / траса, л / 100 км 10,9 / 7 , 8 Паливо / ємність паливного бака, л ДТ / 70 Тип кузова пікап Кількість дверей / місць 4/5 Довжина / ширина / висота, мм 5075/1805/1760 Колісна база, мм 3000 Колія спереду / ззаду, мм 1445/1440 Дорожній просвіт, мм 207 Шини спереду / ззаду 245/70 R 16 Споряджена маса, кг тисячу вісімсот п'ятьдесят п'ять Повна маса, кг 2992 Довжина / ширина вантажної платформи, мм 1530/1456 Ціна побував в редакції авто, руб. від 1 032 000

від 1 032 000

Леді
Геть підбори

Побути господинею пікапа Mazda BT-50? А чому б і ні, хоча, чесно кажучи, пікапи мене ніколи не приваблювали. Такі собі маленькі вантажівки. Але, виявилося, що тільки зовні машина виглядає дещо грубуватою, а всередині напрочуд комфортна. Великі зовнішні дзеркала забезпечують відмінну оглядовість. Шкіряний салон, зручні крісла, добре читані прилади і всі потрібні кнопки під рукою. Одним словом, по комфорту Mazda BT-50 цілком може посперечатися навіть з седаном.

Перше випробування в місті виявило одну проблемку - педаль зчеплення трохи зависока для моїх туфель на підборах. Неприємно, але звикнути можна. Ще одна відмінність від звичної легковика помітила при русі на досить пристойній швидкості по МКАД - підрулювати, щоб автомобіль не йшов з прямолінійною траєкторії, доводиться частіше. Всю трудовий тиждень разом з Mazda BT-50 провели на асфальті, де цілком обходилися заднеприводним режимом. А ось у вихідні відбулася давно запланована поїздка за місто, там і стали в нагоді всі можливості цього автомобіля. Звичайно, я вже в кросівках (каблуки геть - нема на вечірку їжу), педаль зчеплення відразу стала зручніше. При включеному повному приводі все польові дороги підкоряються без праці, а, головне, у вантажному відсіку - пара велосипедів (не треба відкручувати колеса, щоб укласти їх в багажник, як на седані), та ще всяка дрібниця для дачі (тріммер, розсада, і т. д.), і, що цікаво, місця в кузові ще завались. Хоча зазначу, що при навантаженні цієї начиння потрібно чоловіча сила. А ось покататися за кермом Mazda BT-50 зможе кожна, навіть дуже тендітна, дівчина. Автомобіль досить добре поводиться як на асфальті, так і на грунтовці, де зустрічаються ями і вибоїни.

Єдиний, на мій погляд, істотний мінус - великі габарити автомобіля, які ускладнюють його парковку, і краю заднього борту практично не видно. При парковці за містом або на великій стоянці біля супермаркету - це не біда, але якщо нелегка заносила мене в центр столиці, то там я відчувала серйозні труднощі. Звичайно, Mazda BT-50 - не найкращий автомобіль для мегаполісу, все ж його стихія - заміські простори. Загалом, як машина на кожен день «бетешка» не для мене, а ось у вихідні я c задоволенням ще раз піду на ній на дачу або в невелику подорож.

експерт
Надійний і передбачуваний

Наявність вантажної платформи не надто позначається на керованості даного автомобіля. Правда, тільки в штатних режимах руху. За їх межами, особливо на покритті з низьким коефіцієнтом зчеплення, машина схильна до надлишкової поворотності. Кермо зі зручним хватом і непоганими фрикційними властивостями (завдяки шкіряній обробці) має 3,9 обороту від упору до упору. Але при цьому він досить точний і інформативний. Якась размазанность в реакціях проявляється лише на великих кутах повороту. При прямолінійному русі і в пологих поворотах корекція курсу потрібно майже постійно - задня ресорна підвіска не найкращий помічник у збереженні стабільності курсу. По плавності ходу, особливо на порожньому автомобілі, пікап явно не дотягує до повноцінних пасажирських модифікацій - занадто великі вертикальні прискорення, а також в наявності схильність до поздовжньої розгойдування.

Жодних сюрпризів з точки зору ергономіки - навіть відсутність подовжнього регулювання рульової колонки і вертикальної передніх сидінь не заважає зручності посадки водія з семидесятивідсоткового рівнем репрезентативності. Прилади досить інформативні і мають помірно-яскраве підсвічування. Оглядовість в зовнішні дзеркала заднього виду вище всяких похвал, а вид через салонне обмежує лише високий борт кузова.

Зусилля на всіх органах управління не перевищують допустимі. Із серйозних зауважень можна відзначити лише два - зайве довгий хід педалі зчеплення і нелогічне розташування селектора вибору режимів роботи повнопривідної трансмісії, який знаходиться ближче до водія, ніж важіль КП.

Модернізований турбодизель володіє майже легковий зовнішньої швидкісної характеристикою. Невеликий провал по тязі в нижньому діапазоні оборотів практично не позначається на початку руху, але в умовах реального офф-роуда може створити труднощі. Трохи докучають підвищений шум двигуна при інтенсивних розгонах і вібрації, що передаються від працюючого на холостих обертах мотора на органи управління. При випробуваннях поза дорогами сподобалася можливість точно управляти тягою, а ось передавального відношення 1,9 понижуючого ряду трансмісії в умовах бездоріжжя може виявитися недостатньо.


текст: Олексій Топунов
фото: Віктор ФОМІН
Марія ГОРШКОВА
малюнки: Катя Чуднівського

Оп, а дотягнутися як?
А що робити з довгомірами під два метри?
Навіть якщо намагаєшся нікуди особливо не лізти, пару раз на рік машину засадити - а виймати як?
Скільки місць оплачено?
Тоді навіщо?
На що здатна в цьому плані Mazda BT50?
А що?
Знаєте в районі Чорної Грязі озеро Кругле - там, де джипери проводять пікніки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов