Наша сеть партнеров Banwar
Експерти вважають, «Калашников» хоче «відмити гріхи» і припинити бути «продавцем смерті».
Експерти переконані в тому, що електрокари дозволять «Калашникову» почати своє існування з «чистого аркуша», тому як у всьому світі її знають виключно по виробництву зброї. Якщо звернути увагу на те, що орієнтиром для бренду є Tesla Motors, можна зробити висновок, що планка ставиться досить висока. Проте, слід подивитися в очі фактам.
Слід розуміти специфіку вітчизняного ринку і в цьому плані слід брати приклад з Китаю, який випускає по 500 - 700 тисяч електрокарів в рік. У плані технічної взаємодії, переконані експерти, взаємодіяти слід також з китайськими фахівцями, тому як спільне підприємство значно полегшило б вихід на ринок.
Представники «Калашникова» поки не дають розгорнутих коментарів з цього приводу, але відзначають, що навіть на Moscow Urban Forum говорили про те, що проблем на шляху до виходу на світовий олімп електрокарів у Росії - більш ніж достатньо. Особливо важким є стан вітчизняної компонентної бази, яка неймовірно мізерна, якщо порівнювати із західними аналогами, тому про конкуруванні з Tesla говорити передчасно.
Так чи інакше, ініціатива зміни своєї репутації в іншу сторону похвальна, тим більше, коли компанія не планує відмовлятися від одного ремесла, в якому процвітає, на догоду іншому.
Микола Офіцерів