Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

з'єднання встик

Наша сеть партнеров Banwar

З'єднання встик найбільш раціонально застосовувати для з'єднання листів. Проте не виключена можливість його застосування і при стикуванні двотаврових балок, швелерів і куточків.

При конструюванні з'єднань встик необхідно піклуватися як про можливість хорошого провару стику, так і про створення умов, що забезпечують свободу зварювальних деформацій ( «усадки»), які розвиваються в процесі охолодження зварних швів.

Досвід показав, що для цього необхідно: по-перше, в листах товщі 10 мм виробляти односторонню або двосторонню обробку крайок, що дозволяє глибше вводити електрод і тим самим забезпечити проварена; по-друге, залишати між стикуємими елементами зазор, розміри якого також вказані в таблиці Класифікація швів за типом обробки крайок .

Зазор в процесі зварювання зникає зовсім, що вказує на значну поперечну усадку. Відсутність зазору веде до викривлення листів і великим зварювальним деформацій. При зварюванні закріплених листів, які не мають свободи переміщення, в шві після охолодження виникають великі напруги, що розтягують, які можуть привести до утворення тріщин і руйнування. Суттєве значення має забезпечення в стиках сталості зазору.

При автоматичному зварюванні внаслідок великої сили струму і глибокого провару кромки можна обробляти на значно меншу глибину, а іноді і зовсім не обробляти, що зменшує обсяг наплавленого металу.

При товщині металу до 14 - 16 мм автоматичне зварювання ведеться однобоко і в один прохід, без оброблення крайок, але з зазором. При товщині більше 16 мм роблять скіс кромок під кутом близько 40 - 60 °. Цей скіс потрібен не для про вару, як при ручному зварюванні, а для розміщення наплавленого металу; проварена ж від розбирання майже не залежить.

Автоматичне зварювання ведуть на тимчасових (мідних) або постійних (сталевих) підкладках, на флюсовій подушці або з попередньо котельної підваркою. Автоматичне зварювання двосторонніми швами, що застосовується при товщині більше 20 мм, дає шви відмінної якості. Для ведення двосторонньої зварювання застосовується Х-подібна оброблення з величиною притуплення близько 1/3 товщини зварювальних елементів.

стикові шви

стикові шви

Стикові шви:

а - прямий стик;
б - прямий дефектний стик;
в - косою стик;
г - клиновий стик.

Розрахунок міцності стикового шва при роботі його на осьові зусилля проводиться в припущенні рівномірного розподілу напружень по поперечному перерізі шва. Це припущення більш-менш справедливо, якщо шов не дефектний.

У дефектному шві, як, наприклад, показано нафігуре, б, потік силових ліній, що проходять всередині листа, не рівномірний і, відхиляючись від осі, створює небезпечний додаткові згинальний момент. Для усунення цього необхідно провадити підвариво, яка робиться після ретельної вирубки грата (шлаковін), нагромаджується в корені шва.

За розрахунковий переріз стикового шва при розташуванні стику перпендикулярно осі елемента (прямий стик) приймається площа перерізу по лінії II - II, але без урахування посилення підваркою і наплавленого валика зверху, т. Е.

де δ - товщина зварювальних елементів;

lш - розрахункова довжина шва, що дорівнює фактичної довжині за ви четом 10 мм (враховуючи освіту кратера і непровари у країв листа). Напруга в шві перевіряється за формулою

Напруга в шві перевіряється за формулою

де RCB - розрахунковий опір зварного шва встик розтягування або стиснення, що приймається за таблицею Розрахункові опори зварних швів в кг / см2 ;

м - коефіцієнт умов роботи конструкції або елемента.

Оскільки розрахункові опору розтягуванню зварних з'єднань встик, здійснених ручного і напівавтоматичного зварюванням, при звичайному способі контролю за якістю швів нижче, ніж основного стикуємими металу, то при прямому стику можна повністю використовувати напруги в основному металі по перетину I - I, так як ці напруга не можуть бути більше, ніж mRсвр.

Конструкція стику, равнопрочного основного металу, по казана на фігурі, в. Такий стик називається косим. Зазвичай кут нахилу косого стику робиться рівним 45 °. При такому куті стик можна не перевіряти на міцність, так як він равнопрочен основного металу (за рідкісним винятком, наприклад, при знакозмінних навантаженнях, коли розрахунковий опір зварних швів значно знижується).

Здійснення стику по типу, показаному на фігурі, 2 (клиновий стик), не може бути рекомендовано через наявність внутрішнього кута, що концентрує напруги, а також з виробничих міркувань.

«Проектування сталевих конструкцій»,
К.К.Муханов

Муханов

З'єднання називається комбінованим, якщо в ньому є кілька різних видів зварних швів: флангових, лобових або стикових. Найпростішим комбінованим з'єднанням є з'єднання з прямокутними накладками, ошпарені по всьому контуру, т. Е. З'єднання, що має флангові і лобові шви. Комбіновані з'єднання Така ж комбінація швів можлива в поєднанні внахлестку без накладок. Дійсна робота комбінованого з'єднання, в значній мірі ...

Дійсна робота комбінованого з'єднання, в значній мірі

Цей тип з'єднання застосовується, наприклад, в разі кріплення консолі до колони або з'єднання листів під прямим кутом і т. П. У результаті своєї простоти ця сполука має широке застосування. Однак воно вимагає, особливо в розтягнутому стику, хорошого провару по всій товщині приєднується листа, так як в разі залишення «щілини» матиме місце різка зміна напрямку силового ...

Однак воно вимагає, особливо в розтягнутому стику, хорошого провару по всій товщині приєднується листа, так як в разі залишення «щілини» матиме місце різка зміна напрямку силового

З'єднання внахлестку може здійснюватися з накладками і без них за допомогою кутових швів. Залежно від розташування по відношенню до діючих зусиллям кутові шви можуть бути: флангові (розташовані паралельно зусиллю) і лобові або торцеві (розташовані перпендикулярно зусиллю). З'єднання внахлестку з фланговими швами Найпростішим з'єднанням цього типу є конструкція, показана на фігурі. Передача зусилля в ньому ...

Передача зусилля в ньому

З'єднання з накладками за допомогою лобових швів показано на фігурі, а. При симетричному розташуванні накладок лобові шви дають досить високу міцність. Однак внаслідок рез кого зміни напрямку потоку силових ліній в поєднанні в корені шва концентруються великі напруги. Це створює умови, при яких руйнування відбувається при малих подовженнях (ε = 4/6%), т. Е ....

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов