Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ЗА КЕРМОМ АВТОМОБІЛЯ З ПРИЧЕПОМ

Однією з вірних прийме почався дачного сезону можна вважати зросле в кілька разів у порівнянні із зимою кількість легковиків з причепом, який значно ускладнює керування автомобілем. Нинішнє заняття автошколи ми присвятимо деяким особливостям водіння таких "автопоїздів".
ПІДГОТОВКА ДО ПОЇЗДКИ

Наша сеть партнеров Banwar

Наука і життя // Ілюстрації

Завантаження причепа

У повороті ширина смуги руху автопоїзда в складі тягача і причепа може перевищувати ширину смуги руху одиночного автомобіля майже на метр.

<

>

Рекомендації з підготовки причепа до поїздки стосуються перевірки його технічного стану. На жаль, багато автомобілістів її не проводять і в результаті потрапляють в неприємні, а іноді і дуже небезпечні ситуації.

Що ж повинен зробити автомобіліст перед тим, як виїхати на дорогу на машині з причепом? Перш за все, потрібно перевірити стан причіпного пристрою. Замок повинен бути в справному стані (це ж відноситься до його запобіжнику) і надійно фіксуватися в закритому положенні. Не забудьте про страхувальних ланцюгах або тросах. На машині для них потрібні надійні кріплення. Кулю зчіпного пристрою (фаркоп) промажьте графітним мастилом, це зменшить тертя і поліпшить електричний контакт між причепом і тягачем.

Після перевірки зчіпки проконтролюйте стан колісних підшипників. Для цього досить підняти борт причепа і прокрутити колесо рукою. Далі перевірте тиск в шинах. З метою безпеки шини на одній осі причепа повинні бути однаковими. Не забудьте про амортизатори. Якщо вони несправні (ще гірше - якщо несправний один з них), причіп буде "кидати" на дорозі з боку в бік. В екстремальних випадках "розгулявся" причіп може скинути машину з дороги.

Перевірте роботу ліхтарів. Часто буває, що лампи на причепі горять в полнакала, а при включенні, наприклад, стоп-сигналу загоряються поворотники. Таке трапляється через поганий контакт з "масою". Поліпшити його можна, з'єднавши мідним дротом кузов автомобіля з дишлом причепа.

Проконтролюйте стан бортів і тенту: вони повинні надійно кріпитися і закриватися.

ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРИЧЕПА

Поклажу укладайте так, щоб центр ваги вантажу був якомога нижче і ближче до осі. Краще змістити вантаж трохи вперед, ніж перевантажити корму візки. У будь-якому випадку дишло завантаженого причепа (мова йде про легковому автомобілі) не повинно тиснути на фаркоп із зусиллям понад 50 кг.

Коли у причепа перевантажена корми, він піднімає задню частину тягача, знижуючи тим самим ефективність задніх гальм і перевантажуючи передню підвіску. Коли перевантажений передок, дишло тисне на фаркоп і піднімає передню частину автомобіля. В цьому випадку перевантажена машина може не слухатися керма, а передньопривідною автомобіль забуксує навіть на асфальті.

ОСОБЛИВОСТІ ВОЖДЕНИЯ

Машина з причепом майже вдвічі довше, значить, для обгону їй потрібна вдвічі більша дистанція, ніж зазвичай. Крім того, динаміка автопоїзда помітно гірше, ніж у одиночного автомобіля, через це "додати" в швидкості під час обгону буває дуже складно. Тому, приймаючи рішення обігнати що йде попереду автомобіль, реально оціните можливість маневру. Обганяйте тільки на рівних, добре проглядаються ділянках дороги. Пам'ятайте, що машині з причепом складніше "пірнути" в правий ряд при виникненні небезпеки на сусідній або зустрічній смузі.

Коли вас обганяє великовантажний автомобіль, потоком повітря причіп вашої машини спочатку відкидає в бік від вантажівки, а потім, навпаки, притискає до нього. У таких випадках слід або прийняти вправо, або плавно знизити швидкість - нехай собі обганяє. Якщо ж, навпаки, ви обганяє вантажівку або автобус, то в той момент, коли машини порівняються, ваш причіп потоком повітря буде віджиматися вліво.

Кожен знає, що у автомобіля з причепом маневреність значно гірше, ніж без нього. При різких маневрах причіп може розгойдатися вліво-вправо. Така ж небезпека чекає вас на нерівній дорозі, особливо на спусках, де в жарку погоду на асфальті утворюється так звана "пральна дошка" (численні дрібні купини).

Крім того, у машини з причепом зростає ширина габаритного коридору. Чим більше відстань від фаркопа до осі причепа, тим більше місця займає автопоїзд в повороті. Виконуючи поворот на перехресті, залишайте між бортом машини і бордюром не менше 1,5 метра, інакше причіп заїде на тротуар. Цим же правилом користуйтеся при об'їзді будь-яких інших перешкод. Перебудовуватися на сусідню смугу можна, якщо дистанція між машинами в цьому ряду в 4-6 разів більше довжини вашого автопоїзда.

З причепом складно їздити по грунтових дорогах. Там, де одиночній машині вдається проїхати між коліями, з причепом такий фокус не проходить. Якщо причіп сповзе в одну колію, тягач неминуче опиниться в іншій. Вилізти з такої пастки буває непросто (див. "Наука і життя" № 5, 2001 г.). На дорозі краще рухатися по колії або шукати об'їзд. Важкопрохідні ділянки долайте на зниженій передачі, заздалегідь включаючи її перед перешкодою. Перемикання швидкостей в калюжі або в бруду майже завжди призводить до того, що машина застряє. Розгін починайте тільки після того, як задня вісь причепа проїде перешкода. Якщо доводиться долати брід, то вибирайте пологі з'їзди. На виїзді не повинно бути поворотів, хоча б на відстані, рівному довжині вашого автопоїзда.

Найскладніший елемент в управлінні машиною з причепом - їзда заднім ходом. Складність полягає в тому, що кермо потрібно повертати в бік, протилежний напрямку повороту причепа. Якщо ви хочете, щоб причіп їхав направо, кермо крутите вліво, і навпаки. Для того щоб цьому навчитися, потрібно вибрати вільну площадку і потренуватися. Чим довше причіп, тим легше ним керувати при їзді заднім ходом. Потрібно тільки не поспішати і не крутити кермо різко.

Під час руху заднім ходом причіп може "скластися" - встати перпендикулярно автомобілю. У такій ситуації продовжувати рух назад не можна: дишло може зігнутися, а сам причіп помне задню частину машини. Краще рушити вперед, "розтягнути" склад і повторити маневр. Якщо в якійсь ситуації проїхати заднім ходом не вдається, відчепите причіп і перекотіть його руками - буде швидше і спокійніше. Пам'ятайте, що на деяких причепах, оснащених інерційною гальмовою системою, перед початком руху назад гальма потрібно заблокувати, інакше колеса застопоряться.

Якщо ви будете дотримуватися всі наші рекомендації, можете сміливо навантажувати причіп і відправлятися в подорож.

Кандидат технічних наук Д. Зиков. бюро довідок
КОМУ З ЯКИМ ПРИЧЕПОМ ЇЗДИТИ

Вимоги до рівня підготовки водія автопоїзда викладені в Інструкції по застосуванню Правил складання кваліфікаційних іспитів і видачі водійських посвідчень (Додаток до наказу МВС РФ від 30 грудня 1997 року № 860). Ось що, зокрема, в ній йдеться: якщо дозволена максимальна маса причепа не перевищує маси спорядженого автомобіля, що відноситься до категорії "В", а також дозволена максимальна маса зчепленого складу з автомобіля (тягача) і причепа не перевищує 3500 кг, при управлінні ними досить водійського посвідчення з роздільною відміткою в категорії "в". Водії, які мають право на керування транспортними засобами категорій "В", "С" і "D", можуть управляти ними також при наявності причепа з максимальною масою (маса самого причепа плюс максимальна маса вантажу, дозволена інструкцією заводу-виготовлювача. - Прим. Ред .), що не перевищує 750 кг. Для поїздок з більш важким причепом в посвідченні водія повинна бути роздільна відмітка в категорії "Е".

Дозволена максимальна маса причепа, не обладнаного гальмами, відповідно до положень пункту 17 додатка 5 до Конвенції про дорожній рух (прийнята у Відні 8 листопада 1968 року), які повинна перевищувати половини маси тягача з водієм, але без навантаження. Вага водія приймається рівним 75 кг, а вага машини береться із заводських паспортних даних. Наприклад, для "Жигулів" (їхня вага по паспорту - 1450 кг) максимальна вага причепа не повинен перевищувати: (1450 + 75): 2 = 762,5 кг. Легкий причіп з інерційною гальмівною системою можна буксирувати, якщо його дозволена максимальна маса не перевищує дозволену максимальну масу тягача, але тільки в тому випадку, коли в заводській технічній характеристиці автомобіля немає обмеження по масі причепа. Для більшості вітчизняних автомобілів обмеження існує - 500 кг.

Якщо дозволена максимальна маса тягача і причепа перевищує 3500 кг, то управляти таким автопоїздом має право водій, у якого в посвідченні водія є сигнал дозволу позначки в категоріях "В" + "Е" або "С" + "Е".


Що ж повинен зробити автомобіліст перед тим, як виїхати на дорогу на машині з причепом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов