Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заявка на омолодження: тест-драйв Chery Tiggo 2

  1. Екстер'єр З оздавая автомобіль для молоді, потрібно розуміти: напружитися доведеться в кожному з...
  2. В русі
  3. Що в підсумку?

Екстер'єр

Наша сеть партнеров Banwar

З оздавая автомобіль для молоді, потрібно розуміти: напружитися доведеться в кожному з аспектів. Якщо зріла аудиторія може поблажливо поставитися до вторинності дизайну або архаїчності оснащення, знайшовши в автомобілі оптимальний баланс характеристик і вартості, то молодий споживач куди більш примхливий і уважний до того, що йому пропонують. До цій аксіомі ми повернемося буквально в кожній з подглав цього тексту - і головним чином тому, що в Chery це відмінно зрозуміли.

Зовнішність нового кросовера створювалася під керівництвом все того ж Джеймса Хоупа, «на совісті» якого інші сучасні моделі китайського бренду. Всі ми пам'ятаємо Tiggo 5 - він, залишившись азіатом по крові і зовнішності, позбавлений будь-якої вторинності. Те ж справедливо і для Tiggo 2: він став не «громадянином Китаю», а цілком собі «громадянином світу».

У Chery особливо акцентують увагу на тому, що автомобіль вийшов не просто добрим, але навіть не позбавленим деяких характерних, «фірмових» рис. Так, світловий малюнок головної і задньої оптики, а також оформлення вставок з протитуманними фарами в передньому бампері отримали С-образні обриси: так дизайнери підкреслили першу букву імені бренду. Крім того, увагу було приділено загальних пропорціях і ... габаритам.

Габарити (Д х Ш х В)

4 200 х 1 760 х 1 570 мм

Так-так, габарити автомобіля називаються в числі відмінних і вигідних особливостей Tiggo 2. Навіть в компактному класі не вщухає легкий дзвін копій і мечів - це дизайнери та інженери автобрендів вражають ними, ліниво перестукуючись один одного по щитах і кольчуг. У Chery вирішили: раз спекотної битви тут все ж немає, ми про всяк випадок просто візьмемо самий здоровенний меч. І, будемо вважати, не прогадали.

Китайці взагалі цілком сміливо називають в числі своїх конкурентів не тільки Lada Xray і ніяк не початківець продаватися SsangYong Tivoli, але і Ford EcoSport, і інших більш іменитих представників сегменту компактних кросоверів. Безпосередньо змагатися з Renault Captur ні за габаритами, ні за популярністю, зрозуміло, ніхто і не мав наміру, але серед інших Tiggo 2 найдовший.

Безпосередньо змагатися з Renault Captur ні за габаритами, ні за популярністю, зрозуміло, ніхто і не мав наміру, але серед інших Tiggo 2 найдовший

Відвернувшись на габарити, ми не закінчили з характеристикою зовнішності. Найкраще враження про неї, безсумнівно, дадуть фотографії, але варто окремо сказати ще про двох фактах. По-перше, вживу кросовер виглядає нітрохи не менше складним і цілісним, ніж на промо-фотографіях: немає такого ракурсу, який був би невдалим для машини. Це важливо, тому що китайські машини іноді цим грішать: на офіційних зображеннях - ставний красень, а на особистому знайомстві виявляються нові «характерні особливості». Тут такого немає: спритність олівця дизайнера і ніякого шахрайства.

Ну а по-друге, Tiggo 2 виглядає цікаво. Це найкраще слово для його найкоротшою характеристики: маленький «кросівок» змушує пару раз обійти себе навколо, а потім зловити на собі пару поглядів з сусідніх машин. І нехай це, звичайно, далеко не завжди погляди щирого захоплення, але саме жвавий інтерес автомобіль викликає. А значить, завдання дизайнерів по «первинного враженню» виконана.

інтер'єр

Якщо екстер'єр ми охарактеризували як «цікавий», то інтер'єр варто, мабуть, назвати «правильним». Правильний він з двох причин. По-перше, він абсолютно гармонійно продовжує тон, заданий екстер'єром: тут зручно, логічно і небанально. По-друге, він не втрачає лінію тієї зовнішньої яскравості, що задана зовні: в допомогу тому і різні матеріали на зразок пластика, фактурірованного «під карбон», частки глянцю і еко-шкіри на оббивках дверних карт, і помаранчеві вставки, помітно пожвавлюють внутрішнє оздоблення , і спеціальні «дизайнерські фішки». У числі таких особливу увагу було приділено особливостям оформлення дверних карт і приладової панелі: малюючи їх, дизайнери надихалися ... хокеєм.

хокеєм

Так, звучить це дещо несподівано - здавалося б, до чого тут китайський дизайн і хокей, а якщо бути точним, ключки. Відповідь на це питання можна додумати самому, а от ознайомитися з формою вставок з кольорового еко-шкіри на дверях і поглянути на трапецієподібні шкали приладів і «ключки» стрілок можна прямо зараз. В певній логіці китайцям не відмовиш: по-справжньому здивувати сучасного молодого покупця важко, але ось зробити так, щоб він зацікавився - цілком реально.

В певній логіці китайцям не відмовиш: по-справжньому здивувати сучасного молодого покупця важко, але ось зробити так, щоб він зацікавився - цілком реально

Організація водійського місця не викликає серйозних нарікань: розташування сидіння щодо керма і педалей логічно, і водій ростом аж до вище середнього знаходить оптимальне положення без праці. Без мінусів, зрозуміло, не обійшлося, але про них поговоримо окремим блоком, що включає, до того ж, коментарі представників Chery. Зараз же слідом за зручністю посадки відзначимо кермо з простим хватом без напливів, настільки нелюбимих (як, втім, і улюблених) багатьма, достатність регулювань і цілком «вичерпні» показники внутрішнього простору. Причому, незважаючи на компактність класу, і задні пасажири не відчувають себе обділеними на кілька потрібних сантиметрів: задній ряд покриває потреби абсолютної більшості стандартних сідоків.

Причому, незважаючи на компактність класу, і задні пасажири не відчувають себе обділеними на кілька потрібних сантиметрів: задній ряд покриває потреби абсолютної більшості стандартних сідоків

На центральній консолі головним почувається 8-дюймовий екран мультимедійної системи. Маючи HD-дозвіл, він теж натякає на деяку «трендовість», явно намагаючись загравати з молодіжною аудиторією, і це йому цілком вдається. Чіткість відповідна, а матове покриття антивідблиску робить його придатним для експлуатації в якості «дублера» смартфона. Воно ж, правда, краде частину яскравості і контрастності: «зернистість плівки» завеликий. Але це помітно тільки на яскравому сонці, з яким власне антиблик і бореться: за відсутності прямих променів нарікань до екрану немає.

А от щодо «дублера смартфона» ми обмовилися не дарма: Tiggo 2 хизується фірмовою системою Cloudrive, вже знайомої нам по Tiggo 5 . Вона дозволяє з'єднати смартфон зі штатною мультімедійкой, не просто отримуючи доступ до контактів і плейлистам, але і дублюючи картинку на великому екрані. В принципі, «все як у всіх» - але в цьому-то і суть, враховуючи, що ми говоримо про компактному автомобілі від китайського бренду. Окремо в Chery підкреслили, що тепер ClouDrive працює не тільки зі смартфонами на платформі Android, але і з iPhone. Правда, «Законекть» смартфон тут дещо складніше, ніж в інших випадках: потрібно одночасне з'єднання по USB і Bluetooth.

Говорячи про інтер'єр, варто згадати і про ще один предмет гордості Chery: обсязі багажника. Тут Tiggo 2 теж «попереду ватаги всієї»: в порівняльній таблиці він на десяток-другий літрів обходить всіх конкурентів, а єдиний перевершує його Tivoli знов не потрапляє в число прямих конкурентів за обсягом продажів. Зайві 20-40 літрів - перевага, треба сказати, сумнівне в проекції на цільову аудиторію, але тут, як і в випадку з габаритними розмірами, «всі засоби хороші».

обсяг багажника

А тепер - ложка дьогтю. Ми не дарма обмовилися про неї відразу, почавши говорити про організацію водійського місця: за великим рахунком, великих нарікань тут два, і обидва відносяться саме до посадки. По-перше, водійське крісло регулюється лише в поздовжньому напрямку: мікроліфта тут немає, і це трохи дивує, змушуючи поелозіть трохи довше в пошуках оптимальної посадки. По-друге, центральний підлокітник відсутній як факт і не доступний ні за які пряники - пущений в звичному русі лікоть провалюється в лоток для дріб'язку. Але є і хороша новина: в російському офісі Chery прекрасно про це поінформовані і вже ведуть переговори про те, щоб додати ці два елементи в список оснащення.

Але є і хороша новина: в російському офісі Chery прекрасно про це поінформовані і вже ведуть переговори про те, щоб додати ці два елементи в список оснащення

Дизайнерські «фішки», як це часто буває, виявилися не позбавлені експлуатаційних недоліків. Тут вони проявилися на приладовій панелі: ключки стрілок відмінно виглядають, а трапецієподібним шкалами не відмовиш в оригінальності, та до того ж стрілки спідометра і тахометра рухаються «в протифазі»: перша по, а друга проти годинникової стрілки. Однак питання узгодженості всіх цих елементів все ж залишилося відкритим: в кутах красива стрілка просто не дотягується до шкали, не дозволяючи вважати точне показання. Загальному сприйняттю це не заважає, а при необхідності за точної швидкістю можна звернутися до монохромного дисплею між шкалами, але не відзначити цю особливість було б необ'єктивним.

Загальному сприйняттю це не заважає, а при необхідності за точної швидкістю можна звернутися до монохромного дисплею між шкалами, але не відзначити цю особливість було б необ'єктивним

Ще один «умовний недолік» - не найвища стійкість окремих матеріалів обробки. Так, наприклад, «пластиковий карбон» на передній панелі вже ніс на собі слід чийогось нігтя, а настільки приємно-м'які на дотик шкіряні вставки на дверних картах уразливі під натиском будь-якого мало-мальськи остроугольного предмета. Однак називати це справжнім прорахунком, звичайно, було б дивно.

В іншому можливі нарікання можуть бути пов'язані лише з суб'єктивним сприйняттям і фізіологічними особливостями. Я, наприклад, не дивлячись на далеко не видатний зростання, при посадці-висадці кілька разів вдарився головою об хвацько завалену передню стійку. Ця ж стійка в русі краде відчутну частину периферійного огляду: вона не тільки завалена, а й масивна. Однак суб'єктивно я схильний читати це платою за переваги: ​​дизайн і певну конструкційну жорсткість. І добре, що більше нічим і ні за що тут платити не потрібно.

В русі

Ходові якості нового кросовера - одночасно найцікавіше і не саме критично важливе з його можливостей. І якщо з першим твердженням все зрозуміло, то що стосується другого - судіть самі: досвідченого водія в маленький передньопривідний кросовер ніяким калачем не заманиш, будь він хоч китайський, хоч корейський, хоч єврейський. У Chery справедливо вважають потенційного покупця молодим, що стежить за сучасними трендами і цінують актуальність і повноту оснащення - і все це тут є. А ось що стосується водійського досвіду цього потенційного покупця, то він може бути будь-яким - але з поправкою на спокійну експлуатацію з помірними амбіціями. Стривайте, або я вже почав заочно виправдовувати Tiggo 2 ...

Стривайте, або я вже почав заочно виправдовувати Tiggo 2

Так, їздові звички цього кросовера цілком пропорційні тому, що він обіцяє на папері. Обіцяє він полуторалітровий моторчик на 106 атмосферних сил, полку крутного моменту в 135 Нм у якого починається з неповних трьох тисяч обертів. У поєднанні з класичним чотириступінчатим «автоматом» або п'ятиступінчастою "механікою" це може бути цілком зручне міське поєднання, але ніяк не агрегат для активної їзди. На практиці так воно і виявляється.

На практиці так воно і виявляється

Логічніше затребуваний тандем «мотор - автомат» на практиці працює впевнено, але залишає при цьому деякі приводи для роздумів. Як не дивно, вони перш за все упираються навіть не в конкретні технічні особливості, а в ... вибір режиму руху. Справа в тому, що Tiggo 2 пропонує два варіанти стилю цього самого пересування: Eco і Sport. І різниця в базовому сприйнятті цих режимів - відчутна.

В режимі Eco коробка не змушує мотор перенапружуватися, перемикаючись на 2-2,5 тисячах оборотів. При цьому і шумовий фон, і їздовий комфорт відповідають тому, що повинен чекати від автомобіля недосвідчений водій: перемикання плавні, розгін плавний, хід плавний ... Їдь і радій, в загальному. І нікуди не поспішай.

Не квапся - тому що ти сам цього не захочеш. Щоб переконатися в цьому, варто перемкнутися в режим Sport. Коробка в цей момент прекрасно розуміє, чого від неї хочуть, і починає крутити двигун до 5-6,5 тисяч оборотів, а ось сам двигун при цьому відгукується несподіваною злістю. Ось тільки злість ця - як у маленької собачки: щира, старанна, гучна, але абсолютно безпечна. Звук мотора, здатний проникати в салон на високих оборотах, настільки натруджений, відчутний і показною, що ще більше розчаровує відсутність настільки ж відчутного розгону. Тому ми перемикається назад в Eco, відпускаємо педаль газу на дві третини і більше нікуди не поспішаємо.

Звичайно, я не хочу сказати, що мотор поганий або безнадійно слабий. Справа тут банально в його фізичних можливостях: він їде рівно так само, як написано на папері. При обгонах ви будете морщити лоб швидше від звуку, ніж від динаміки: заздалегідь спланований маневр не змусить бліднути або червоніти. Але і чекати від півтора атмосферних літрів якийсь прудкості точно не варто.

Для повного розуміння картини ми спробували і «механічну» версію Tiggo 2 - і вона теж не розчарувала. «Джойстик» перемикання передач зручний, ходи чіткі і легкі, а дозувати зусилля на педалях цілком під силу кожному, хто самостійно отримав права. Педаль акселератора, правда, здалася надто «гострої»: все ж і тут не обійшлося без «напускною злоби». Однак якщо ви більше любите «механіку» або просто хочете заощадити, це дуже життєздатний варіант залишити в кишені трохи більше грошей і нітрохи не пошкодувати про це. По правді кажучи, спочатку ручна коробка навіть здалася більш кращою, ніж автоматична - а вся справа лише в тому, що весь перший день ми провели в режимі Sport ... І лише на другий день, вирішивши перевірити різницю між «спортом і екологією», ми буквально заново відкрили автомобіль.

Резюмуючи поведінку силового агрегату, можна сказати так: робота двигуна і будь-який з КПП не викликає ніяких нарікань - але ось над тим, щоб навчити мотор породисте взаємодіяти з АКПП, Chery ще варто попрацювати.

А ось що не викликає нарікань - так це робота підвісок. У Chery із заслуженою гордістю підкреслюють, що при налаштуванні шасі вони співпрацювали з фахівцями Lotus - і результат цієї співпраці відповідає всім споживчим потребам. Зібрана на грунтовці, пружна на нерівностях, підвіска не змушує згадувати про своє існування до зустрічі з великими поперечними нерівностями. Тут вона голосно нагадує про те, що Tiggo 2 - нехай і кросовер, але компактний і міський, і такого звернення не дуже любить. Зате і крен в поворотах помірні, і відгуки на кермо своєчасні - знай собі крути кермо і не баріться про зайву.

Зате і крен в поворотах помірні, і відгуки на кермо своєчасні - знай собі крути кермо і не баріться про зайву

Мінімальний дорожній просвіт

До речі, на завершення розмови про техніку і ходових якостях - трохи про майбутнє. На питання про перспективи появи більш потужного турбированного мотора в Chery позначили одну дуже логічну і чітку стратегію. Оскільки імідж і репутація китайських автомобілів в Росії нехай і значно покращився в останні роки, але як і раніше знаходиться в стадії глобального становлення. І одним з ключових питань при цьому залишається надійність пропонованого продукту. Як тільки буде пройдений умовний поріг довіри (як до бренду, так і китайських автомобілів в цілому), з'явиться і багато іншого з того, що вже давно існує і давно продається на домашньому, китайському ринку. Там у Chery є і турбовані мотори різного об'єму, і роботизовані КПП. Але це, як кажуть, зовсім інша історія ...

Що в підсумку?

В результаті у Chery вийшов рівно такий продукт, яким він був задуманий. Яскравий кросовер зі своїм стилем і іміджевими фішками, на який може звернути увагу молода споживча аудиторія, і який може цю аудиторію задовольнити. Правда, для цього взаємного задоволення у покупця має бути як мінімум 759 900 рублів - саме стільки коштує базова версія Tiggo 2 з МКПП. Більш багатий варіант оснащення обійдеться в 819 900 рублів, а «автоматизована» версія - в 889 900. І міркувати про те, багато чи мало, мабуть, вже пізно. По-перше, поріг довіри, про який ми говорили трохи вище, вже майже пройдено. А по-друге, ця потенційна покупка буде трохи імпульсивної. А значить, за умовчанням нераціональною. І для цього у Tiggo 2 щось безумовно є.

Що в підсумку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов