Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заднє колесо велосипеда пристрій

  1. Основні складові частини До складу сучасного велосипеда входить два колеса, зазвичай одного діаметра....
  2. Спиця велосипедного колеса
  3. спицовка
  4. Різновиди задніх велосипедних втулок, відмінності їх один від одного
  5. Поломки задньої втулки
  6. Мастило (обслуговування) втулки

Основні складові частини

Наша сеть партнеров Banwar

До складу сучасного велосипеда входить два колеса, зазвичай одного діаметра. Заднє колесо зазвичай буває провідним і приводиться в рух за допомогою велосипедного ланцюга.

Фактично, заднє колесо - основний елемент конструкції велосипеда Фактично, заднє колесо - основний елемент конструкції велосипеда. Розуміння пристрої заднього колеса допоможе велосипедисту в правильному виборі двоколісного друга і в подальшому безаварийном катанні.

Колесо складається з втулки, спиць, обода, камери і покришки Колесо складається з втулки, спиць, обода, камери і покришки. Іноді камера і покришка становлять одне ціле, тобто безкамерну шину .

Втулка з'єднана з ободом колеса за допомогою спиць, кількість яких коливається від 12 до 48. Престижні моделі велосипедів з рамою з композитних матеріалів часто комплектуються колесами, спиці яких виконані з карбону.

Розмір велосипедного колеса за традицією визначається по зовнішньому діаметру покришки в дюймах - від 14 до 29 (1дюйм = 2.54см). Гірський велосипед зазвичай комплектується колесами 26 дюймів, а гібридний або туристичний - 28 дюймів.

Задні колеса спортивних велосипедів не містять спиць, так складаються з суцільного диска. Така конструкція підвищує жорсткість колеса і зменшує опір зустрічного повітря на великих швидкостях. Єдиним недоліком є ​​підвищена парусність, яка додає неприємностей велогонщикам при бічному вітрі.

обід

Довговічність колеса залежить від конструкції обода Довговічність колеса залежить від конструкції обода. Від міцності обода залежить не тільки безпеку велосипедиста, а й швидкість руху. В основному, колеса сучасних велосипедів комплектуються ободами, які в поперечному перерізі нагадують коробку. Така форма обода захищає його від деформацій при перевантаженнях і захищає колесо при зустрічі з перешкодою.

Найпростіші обода виготовляються одностінними Найпростіші обода виготовляються одностінними. Профіль обода нагадує букву «U». Після додавання в профіль додаткової перемички виходить посилений тип обода - двухстенний. Такий обід міцніше, йому менше страшні перешкоди і ями на дорогах. Найпотужніший вид обода - тристінну, коли всередину вставляється ще одна перемичка.

матеріал

При виготовленні ободів велосипедних коліс в більшості випадків застосовують сталь або алюмінієві сплави. Обіду зі сталі дешевше, однак важче і більш схильні до корозії. В останні роки все частіше використовують більш легкі композитні матеріали: карбон і пластик.

Нові технології дозволяють напилювати кераміку на гальмівну поверхню ободів. При цьому не тільки скорочується гальмівний шлях велосипеда в сиру погоду, але і продовжується час служби колеса.

Спиця велосипедного колеса

Дуже уразливий елемент. Крім навантаження від ваги велосипедиста, піддається ударам на нерівній дорозі. За допомогою ніпеля спиця фіксується в обід. Найпоширеніші спиці виготовляють із сталі або алюмінію.

Спиці зі сталі обов'язково хромуються Спиці зі сталі обов'язково хромуються. Добре себе зарекомендували спиці з нержавіючої сталі. Вони міцні і не піддаються корозії.

Спиця складається з чотирьох частин:

  • Головка.Головка закріплена на втулці.
  • Тіло.
  • Різьба. На різьбу нагвинчується ніпель.
  • Ніпель. Ніпель зміцнює спицю до обода.

Ніпель повинен бути з того ж матеріалу, що і спиця Ніпель повинен бути з того ж матеріалу, що і спиця. В іншому випадку, через електрохімічної корозії ускладнюється підтяжка і заміна спиці. Натяжка спиць виконується тільки спиці ключем, ні в якому разі не плоскогубцями або іншими підручними інструментами.

Для рівномірного розподілу навантаження і виключення перекосу обода, натяг спиць має бути однаковим. Це відповідає оптимальному балансу між конструктивними елементами.

Види спиць:

  • Катана спиця - бюджетний варіант.
  • Тянутая спіцалегче за вагою, але дорожче.
  • Плоска спиця - найдорожча, значно перевершує інші види як по вазі, так і по опору зустрічному повітряному потоку.

спицовка

Спицовка - це порядок взаємного кріплення втулки, спиць і обода Спицовка - це порядок взаємного кріплення втулки, спиць і обода. Є два основних види спицовка коліс: «радіальне» і «хрестовий».

При «радіальні» вигляді спиця не перетинається з іншими. При складанні «хрестом», спиця перехрещується з іншими спицями кілька разів, в залежності від обраного способу спіцеванія. На широко поширених колесах 26 дюймів частіше використовують спицовка «в три хрести».

Різновиди задніх велосипедних втулок, відмінності їх один від одного

Втулка - основа колеса Втулка - основа колеса. Від якості виготовлення втулки, її ваги та розміру залежить накат велосипеда і витрати енергії велосипедиста в процесі їзди. Велосипедні втулки відрізняються один від одного по міцності, наявності додаткових елементів і рівнем захисту від зовнішніх кліматичних факторів.

Втулка знаходиться в центрі колеса і обертається на підшипниках. Як підшипників застосовуються розбірні кульки, або універсальні закриті підшипники заводського виготовлення. На підшипник доводиться весь тиск велосипеда при їзді, тому якість його має бути високим.

Втулка за допомогою спиць з'єднана з ободом колеса. Застарілі моделі втулки типу «Торпедо» містять всередині конструкції гальмівної барабан, за допомогою якого велосипедист гальмує зворотним обертанням педалей.

До складу сучасної задньої велосипедної втулки входить механізм хропіння, а касета з зірками надаватися на барабан. На втулці з тріскачкою підшипники розташовані ближче до центру, тому навантаження розподіляється не рівномірно. Втулки цього типу встановлюються на підліткові або на бюджетні дорослі велосипеди.

Касетна втулка - ще один популярний тип задньої втулки Касетна втулка - ще один популярний тип задньої втулки. Вона має шліци, на які насаджується касета з зірками і фіксується гайкою касети. Такі втулки більш надійні, підшипники знаходяться далі від центру втулки, тому велосипед може витримувати вагу до 120 кг.

Третій вид задніх втулок - втулка з планетарної системою перемикання швидкостей Третій вид задніх втулок - втулка з планетарної системою перемикання швидкостей. Вона об'єднує функції втулки і механізм перемикання швидкостей велосипеда.

Весь механізм розташований всередині втулки і захищений від пилу і вологи. Ланцюг на велосипеді з такою втулкою служить довше, так як не змінює свого положення. планетарна втулка має високий ступінь надійності.

Конструкція 3-швидкісний планетарної втулки SRAM дуже проста. А ось 5-ти і 7-ми швидкісні краще не розбирати. Планетарні шестерінки встановлюються в особливому положенні - для цього потрібен спеціальний інструмент.

Поломки задньої втулки

Найбільш часта поломка втулки заднього колеса - ослаблення конуса або надмірна затягування. Ослаблення конуса призводить до збільшення люфту осі колеса . Якщо ситуація протилежна, коли конус перетягнуть, тоді пропадає легкість ходу велосипеда. У гіршому випадку може прослуховуватися характерний хрусткий звук в підшипниках. Обидві ситуації є аварійними, тому треба негайно приступити до ремонту задньої втулки .

Задня втулка з ексцентриковим затискачем Задня втулка з ексцентриковим затискачем.

Ось задньої втулки Ось задньої втулки.

Для цього буде потрібно демонтувати заднє колесо. На деяких моделях з ексцентриковим затискачем для зняття колеса не потрібно гайкових ключів. На дитячих або бюджетних моделях колесо фіксується двома гайками, тому буде потрібно гайкові ключі.

Для підтяжки конуса, або усунення люфту потрібно: ключ на 17 мм і ключ на 15 мм. Спочатку послаблюємо контргайку, потім затягуємо або, навпаки, послаблюємо конусну гайку до отримання потрібного результату. В результаті добиваємося усунення люфту і після цього затягуємо контргайку.

Якщо конус налаштований правильно, тоді колесо легко повертається навіть від незначного зусилля.

Деталі не високої якості призводять до вигину або поломки осі втулки. Тільки заміна на іншу вісь, більш якісну, буде кращим виходом з ситуації, що склалася.

Мастило (обслуговування) втулки

Туго колесо, що обертається означає, що підшипники втулки вимагають обслуговування. Щоб дістатися до підшипників на втулці, потрібно спочатку зняти зірки. Це можна зробити тільки за допомогою спеціального знімача. Допускається змащувати підшипники рідким мастилом, заливаючи її за допомогою медичного шприца.

Добре себе зарекомендувала мастило на основі тефлону - це широко поширена мастило, вона ефективна, універсальна, і не найдорожча. Однак, така мастило легко випаровується, тому для збільшення в'язкості можна змішати зелений солідол зі змазкою на основі тефлону.

Зауваження: Не всі мастила добре поєднуються один з одним.

Хрусткий звук обертового колеса після складання означає, що в підшипник потрапив пісок, або на поверхнях, що труться з'явилися дефекти. Необхідно знову розібрати і змастити заново або замінити дефектні деталі.

Пристрій заднього колеса велосипеда

Оцінка 5 4 голосів

Читайте також:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов