Наша сеть партнеров Banwar
подробиці
Рис 1 - Лампа тиску масла на панелі приладів.
Якщо у вас в дорозі раптом з якихось причин загорілася лампа тиску масла, то перше що потрібно зробити, це відразу заглушити двигун. Після того як двигун заглушений, потрібно перевірити рівень масла в двигуні. Якщо рівень нижче норми, то слід долити масло в двигун, після чого знову спробувати його запустити. Якщо лампа тиску масла продовжує горіти, то слід негайно заглушити двигун і думати про те, як дотягнути автомобіль до гаража або сто на буксирі, де вже в більш спокійній обстановці продовжити детальне дослідження втрати тиску. Ні в якому разі не намагайтеся дістатися до місця своїм ходом, як би близько воно вам не здавалося, так як робота двигуна без змащення, призведе до його дорогого ремонту.
Рис 2 - Схема контролю аварійного тиску масла.
1 контакти роз'єму панелі приладів. 2 - аварійна лампа тиску масла на панелі приладів. 3 - контакти датчика тиску масла. 4 - панель приладів. 5 - проводка від датчика до панелі.
Працює система контролю аварійного тиску масла дуже просто. Усередині датчика тиску масла знаходяться контакти 3 (Рис 2). Коли ми повертаємо ключ і включаємо запалювання (Рис 2а), тиску в системі немає, контакти 3 замкнуті. Лампа аварійного тиску повинна горіти, якщо лампа при включеному запалюванні не горить, то це теж говорить про несправності. Значить, у вас не працює система контролю аварійного тиску масла. Причиною може служити згоріла лампочка 2 або електроніка в панелі приладів 2, обрив проводу 5, несправність в датчику .
Заводимо двигун (Рис 2б). З'являється тиск в системі, контакти датчика розмикаються, лампа гасне.
Якщо ви вирішите самостійно вести пошук, не вдаючись до допомоги СТО, тоді приступимо:
- Щоб остаточно переконатися в втрати тиску, потрібно заміряти тиск на двигуні. Для цього нам знадобиться прилад для виміру тиску.
- Викручуємо датчик тиску, потрібно бути готовим, що побіжить масло.
- Вкручувати наш манометр.
- Заводимо двигун. У цей момент помічник дивиться на показники приладу.
- Якщо показники менше 0.5 кг / см2, то слід негайно заглушити двигун.
Рис 3 - Заводський монометра для вимірювання тиску масла.
Рис 4 - манометр для вимірювання тиску масла.
Його можна купити або зробити самостійно. Самостійно це, звичайно, голосно сказано, нам просто необхідно придбати манометр 1 (Рис 4) з ціною поділки до 10 кг / см2, не великий відрізок шланга високого тиску 3 і самостійно виготовити штуцер з різьбленням як у вашого масляного датчика 2.
Такі результати приводять до розбирання двигуна і дослідження зазорів вузлів системи мастила на наявність зносу:
- Масляний насос, редукційний клапан (якщо відбулося різке падіння тиску, тобто ймовірність що заклинило редуктор тиску).
- Колінчастий вал з вкладишами.
- Шток з пастеллю.
- Редукційний клапан в головці, для підтримки тиску на гідрокомпенсатор (мається не на всіх двигунах).
- Якщо тиск в межах норми (вказано в техпаспорті автомобіля), то значить причиною, загорілася лампи тиску масла, є:
- Несправність самого датчика тиску масла
- Дріт. Продзвонити провід від датчика, до панелі приладів і щодо маси.
- У приладовій панелі.