Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Залишатися на гарантії або йти? Власники "бюджетників" - про вартість обслуговування і гарантійних випадках.

  1. Сферичний кінь у вакуумі
  2. Як (не) пощастить
  3. Якщо фірмовий сервіс дуже дорогий
  4. шляхи економії

Наша сеть партнеров Banwar

Чи варто гарантія того, щоб переплачувати за фірмовий сервіс Чи варто гарантія того, щоб переплачувати за фірмовий сервіс?

Це питання особливо актуальне для покупців бюджетних автомобілів. По-перше, для багатьох з них вартість дилерського обслуговування чутлива, є бажання заощадити. По-друге, самі автомобілі досить прості, можна все робити своїми руками, а якщо трапиться поломка - наскільки вона потягне?

Відповіді шукаємо в розрахунках і реальних історіях експлуатації "бюджетників".

Сферичний кінь у вакуумі

В теорії доцільність збереження / відмови від гарантії можна розрахувати. Для початку вираховуємо, скільки вдасться заощадити, якщо обслуговувати машину на сторонньої СТО, а то і зовсім своїми силами. Потім оцінюємо, чи вистачить отриманої суми на усунення можливих "гарантійних випадків" за свій рахунок.

Перший крок - отримання і порівняння витрат на сервіс. Скориставшись калькулятором на сайті "Атлант-М Сухарева", отримуємо розрахункову вартість обслуговування VW Polo Sedan 1.6 при пробігу до 60.000 км на фірмовій СТО. Далі визначаємо витрати на звичайній СТО та при обслуговуванні автомобіля своїми силами, пише abw.by .

Як розраховували? Для варіанту "своїми силами" брали тільки вартість якісних "расходников" замінників, для розрахунку вартості ТО на сторонньої СТО - "оригінал" з роздробу, при цьому вартість "масляних" ТО-1 і ТО-3 оцінили в 40 руб., Для ТО-2 з додатковою заміною повітряного фільтра і свічок запалювання - в 60 руб., для ТО-4 з розширеним переліком інспекційних робіт - в 80 рублів. При розрахунку вартості обслуговування у дилера ТО-3 і ТО-4 порахували зі знижкою 10% (до пробігу 45 тис. Км середньостатистичний автомобіль напевно досягне 2-річного віку).

Зрозуміло, такі розрахунки подібні сферичному коню в вакуумі: чиста теорія, яка не враховує безлічі побічних чинників. Так, реальні суми замовлення-нарядів, що виставляються при проходженні ТО, далеко не завжди відповідають публікуються на дилерських сайтах розрахунковим цифрам. З іншого боку, у постійних клієнтів можуть бути знижки. Вартість витрат при обслуговуванні на сторонніх СТО або своїми силами також може бути зовсім інший як в більшу, так і в меншу сторону. Це залежить від обсягу виконуваних робіт, якості обраних витратних матеріалів і все тих же знижок.

Нарешті, і в даному питанні це найголовніше, досягнута економія 255 $ (при обслуговуванні на СТО) або навіть 520 $ (якщо все робити самому) - вона взагалі достатня для того, щоб спокійно відмовитися від гарантії?

Нарешті, і в даному питанні це найголовніше, досягнута економія 255 $ (при обслуговуванні на СТО) або навіть 520 $ (якщо все робити самому) - вона взагалі достатня для того, щоб спокійно відмовитися від гарантії

Відповідь може дати статистика по гарантійним зверненнями по тій або іншій марці і моделі, як по їх середньому числу, так і за вартістю. Але, по-перше, ця інформація закрита для загального доступу, по-друге, як і середня зарплата по країні, не дає реальної картини того, що відбувається.

Ось чому журналісти вирішили зібрати реальні історії експлуатації з зафіксованими витратами і поломками. Зрозуміло, що це вже зокрема: у одних поломок не буде зовсім, у інших - цілий букет проблем. І ставлення до питань фірмового сервісу та гарантії різний. Так що постаралися підібрати розповіді власників таким чином, щоб відбити загальну картину в її різноманітті.

Як (не) пощастить

Поспілкувавшись з власниками свіжих "бюджетників", прийшли до висновку, що зовсім без гарантійних випадків не обходиться, а ті, що були, як раз вписуються в рамки 300-500 $, особливо якщо ремонт рахувати не по дилерським, а по "альтернативним" розцінками . З іншого боку, тоді і економія, по суті, зводиться до мінімуму. А в деяких випадках відмова від гарантії був би руйнівним!

"У перші півроку експлуатації вилізли всякі дрібниці. Стала западати кнопка включення обігріву сидінь - в сервісі порадили натискати на пластик поруч з кнопкою, щоб вона отщелкивали! Приблизно тоді ж почав відмовляти стеклопод'емник водійських дверей, правда, це траплялося нечасто. До другого ТО почала стукати задня підвіска - проблему вирішили по гарантії, але що це було, я вже, якщо чесно, не пам'ятаю. Також міняли прогорів випускний колектор, лямбда-зонд, ремонтували генератор ", - перераховує гарантійні випадки свого VW Polo Sedan 2013 р.в. Дмитро.

Дмитро

"При пробігу 30 тисяч кілометрів з'явився" металевий "стук - тільки вранці, коли машина після нічної стоянки добре охолола. Через кілька днів поїхав до дилера, залишив на станції. На наступний день завели, послухали - поміняли поршні. Все зробили протягом дня по гарантії. Через якийсь час стукіт з'явився знову - дилер знову поміняв поршневу по гарантії. Вирішило це проблему, не знаю, так як незабаром після цього автомобіль був проданий. за два роки і два місяці я проїхав 66 тисяч кілометрів, і гарантійних випадків, як бачите, вистачало. Кста і, незабаром після закінчення гарантії перестали працювати кнопки на магнітоли, практично відразу ж - кнопки склопідйомників. Пам'ятається, дилер тоді зарядив за ремонт 5 мільйонів рублів (335 $) ... "

Поза всякими сумнівами, в даному випадку відмова від гарантії обійшовся б власнику дуже дорого: ніяка економія на обслуговуванні "на стороні» не компенсувала б витрат на озвучені ремонти, якби вони здійснювалися за свій рахунок.

Але ось вам інший VW Polo Sedan - теж 2013 р.в., пробіг 83.000 км, але з куди більш позитивною історією експлуатації. "Вартість обслуговування вважаю нормальною, по гаманцю не б'є. Спочатку гарантія становила 2 роки, потім її збільшили до трьох - і в грудні цього року вона закінчується. Зараз запропонували доплатити 200 доларів за продовження до 5 років, але сенсу в цьому не бачу. Хоча гарантійні випадки були: поміняли стійку стабілізатора, також замінили подушку двигуна, хоча вона навіть не стукала. Сказали, що це превентивний захід. Крім планового обслуговування поміняв гальмівні колодки, що обійшлося в 118 доларів ", - розповідає власник автомобіля Дмитро.

Як випливає з наданих власником документів, заміна стійки стабілізатора і опори двигуна оцінена в 3 млн руб. (Близько 205 $ на березень 2015 го), але оскільки випадок гарантійний, власнику ця процедура обійшлася безкоштовно. Заміна деталей на сторонньої СТО коштувала б приблизно 340 руб. (177 $) при використанні оригінальних запчастин і 155 руб. (80 $) при покупці "ліцензії".

На відміну від Дмитра власник 3-річного Renault Sandero Stepway (пробіг 43.500 км) Ігор вирішив скористатися дилерським пропозицією: "На свій автомобіль я оформив продовжену до 5 років гарантію. Чи окупиться чи ні, не знаю. Якщо чесно, просто підстрахувався, щоб спокійніше спати . Гроші, в общем-то, невеликі, але дають певну впевненість. у знайомих був випадок, коли вони пішли з гарантії, обслуговували машину самі. Вийшов у них з ладу генератор - за вартість ремонту можна було два тО пройти.

Вийшов у них з ладу генератор - за вартість ремонту можна було два тО пройти

У мене гарантійні випадки були. Ще з заводу кермо "дивився" вліво - виправили. Цього року розійшовся роз'єм на кінцевик задніх дверей - відремонтували. Також в цьому році був кузовний ремонт: здуття ЛКП на крилі і під кришкою бензобака. Ще обіцяли замінити по гарантії, що окислюються кріплення в багажнику ".

Ще обіцяли замінити по гарантії, що окислюються кріплення в багажнику

Судячи з описаним гарантійних випадків, усунення цих недоліків за свій рахунок обійшлося б приблизно в 300 руб. / 150 $, що цілком можна порівняти з можливою економією при трьох ТО "своїми силами". Але власники Renault знають: три перших ТО за вартістю ніщо в порівнянні з четвертим. Про нього нам розповість вже наступний герой.

Якщо фірмовий сервіс дуже дорогий

Якщо фірмовий сервіс дуже дорогий

Валерій їздить на Renault Logan 2014 р.в., пробіг якого вже перевищив 58.500 км: "Машину купив в грудні 2014-го в Санкт-Петербурзі, на облік поставив в січні 2015 го. Спочатку дилер машину на гарантію брати не хотів, потім все-таки змінив своє рішення. Гарантійні випадки? Їх не було. Ну практично. Тільки через півроку після покупки я помітив, що заднє скло вклеєна криво, але з цього приводу на сервіс не звертався. Як і багато інших покупці перших Logan II, я зіткнувся з двома "нюансами": постукуванням підвіски ззаду справа і роботою мотора - "плаваючим" хо остим ходом і провалами тяги на "холодну". По першому питанню так нічого і не знайшли, по другому безкоштовно залили нову прошивку ".

По першому питанню так нічого і не знайшли, по другому безкоштовно залили нову прошивку

"Позаду - три планових ТО, належить четверте, і воно дуже дороге. ТО-4 для двигуна К4М (1.6-16v) включає заміну ременя і ролика ГРМ і стоїть у дилера 1050 рублів (547 $). Я попросив дати розклад по роботах і запчастинах, вийшло близько 700 рублів (365 $) - запчастини, близько 350 (182 $) - робота.

Пробив вартість у російських дилерів в тих містах, що найближче до нас. Так, в Клинцях ТО-4 варто 415 доларів, а з урахуванням додаткових витрат на паливо і російську страховку - 470. У Смоленську - 440 і 480 доларів відповідно. Як бачите, різниця з Мінськом невелика, заради 50 доларів не бачу ніякого сенсу їхати на ТО-4 до них.

Запитав, чи можна приїхати зі своїми запчастинами. Відповіли, що це можливо, але гарантії на деталі вони не дадуть. Я прорахував вартість запчастин (оригінальних!) - у мене вийшло близько 480 рублів, правда, з урахуванням хорошої знижки. До речі, я от не впевнений, змінює чи дилер при заміні ременя ГРМ водяну помпу, а я її в свої розрахунки включив, хоча варто було б тоді додати і вартість антифризу. А всі роботи на "альтернативної" СТО, що займається обслуговуванням Renault, оцінили в 140 рублів. Разом 620 рублів (323 $) проти 1050 (547 $) - різниця суттєва!

Звідси стало питання, що робити далі. Чи залишатися на гарантії? Або ці роботи зробити дешевше, але втратити гарантію ?. Офіційно вона у мене закінчиться в грудні 2017 го (3 роки або пробіг 100.000, що настане раніше), мій середній річний пробіг - 35 тисяч. Logan конструктивно простий і надійний автомобіль, гарантійні випадки, напевно, вилізли б досить швидко в разі наявності будь-якого шлюбу. Але за майже 2 роки і 60 тиcяч кілометрів пробігу - тьху-тьху-тьху! - ніби все добре ... Корозії не спостерігається, нічого не зламалося і не відвалилося.

Корозії не спостерігається, нічого не зламалося і не відвалилося

1050 рублів для мене велика сума, так що я маю намір зробити в такий спосіб: на пробігу 60 тисяч зроблю звичайне ТО із заміною масла, фільтрів і свічок, а під час наступного, на 75 тисячах, поміняю ремінь - впевнений, він витримає до цього терміну. Мотор старий, перевірений, в тій же Європі інтервал заміни приводу ГРМ - 120 тисяч. До речі, є інформація, що на автомобілі з 2015 року випуску виробник збільшив інтервал заміни ременя до 90 тисяч кілометрів. Зрозуміли вони, що 60 тисяч - це ну дуже несерйозно! "

шляхи економії

Цікава історія Олександра, власника Hyundai Accent 2014 р.в. з пробігом 80.000 км, який через вартість фірмового сервісу прийняв рішення відмовитися від гарантії - і вже про це не шкодує!

"Автомобіль купував однорічний, з пробігом близько 40 тисяч. При колишньому власнику Accent пройшов два ТО на дилерській СТО, в середньому воно обходилося по 2,5 мільйона кожне. Я також планував пройти третє ТО у дилера, машина адже була на гарантії. Але попередньо мені нарахували щось близько 6 мільйонів (на той момент 325 $) - по кишені било. Я зробив все те ж саме своїми руками, і це обійшлося мені в півтора мільйона (82 $)!

А потім я став обслуговувати машину кожні 10 тисяч кілометрів - інтервал 15 тисяч для міських умов все ж завеликий. І ще я став "ловити" акції! Один раз навіть поміняв масло у дилера. У них була акція: скільки масла закачати за 1 хвилину, стільки отримуєш безкоштовно, платиш тільки за час, що залишився. Я накачав близько трьох літрів, так що "залишок" був невеликим, в результаті за заміну мені нарахували всього близько 20 доларів. Ще у них є сезонні акції два рази в рік: перед зимою і перед влітку (підготуй машину до зими і перевір машину перед дачним сезоном). Я їздив на дві такі діагностики до них. А одного разу я "зловив" акцію на "шате-М": при заміні масла - повна діагностика автомобіля безкоштовно. Масло зі знижкою обійшлося в 63 "нових" рубля (32 $).

Перед тим як знятися з гарантії (для мене це було серйозне рішення) я прийшов до висновку, що після 40 тисяч кілометрів на гарантії залишається тільки двигун, коробка і кузов. Все інше (підвіска, гальма) вже не на гарантії. Але варто було мені "зіскочити" з гарантії і зробити ТО самостійно, як незабаром трапилася поломка - потік задній гальмівний циліндр. Ремонт на сторонньої СТО обійшовся в 100 доларів. Чесно кажучи, в той момент кусав лікті, що відмовився від гарантії. З іншого боку, ці гроші я давно відбив, економлячи на дешевшому ТО. Зараз я розумію, що гарантія мені не потрібна, хоча спочатку думав по-іншому, особливо коли полетів супорт. Зараз у мене почали стукати стійки стабілізатора, але це ж не гарантійний випадок.

Зараз єдине, що завдає неприємностей, - кузов. Над лобовим склом камінням збило фарбу, ці місця "зацвіли", оскільки дах на "корейців" - єдина неоцинкована деталь. Якщо цього року не вирішу питання, в наступному доведеться фарбувати весь дах. На капоті є відколи, але там все нормально. Наскільки я знаю, такі випадки дилер гарантійними не визнає: іржа з'являється в місцях сколів, а це механічні пошкодження ЛКП. Але в моєму випадку все одно відмова від фірмового сервісу означать відмова від гарантії, в тому числі і на кузов ".

А от власник KIA Rio Володимир, навпаки, відмовлятися від фірмового сервісу не збирається, більш того, свій автомобіль 2012 р.в. при не найбільшій інтенсивної експлуатації (пробіг за цей час всього 55.000 км) обслуговує два рази в рік, чергуючи планове ТО із заміною масла. Але при цьому знижує витрати за рахунок "своїх" витратних матеріалів.

Але при цьому знижує витрати за рахунок своїх витратних матеріалів

"Купував я машину навесні, тому і на планове ТО з усіма регламентними роботами з'являюся після зимового сезону. А восени приганяли автомобіль на сервіс для заміни масла і фільтра, а також діагностики підвіски. На сервіс я приїжджаю зі своїми витратними матеріалами: той же" оригінал ", просто куплений з хорошою знижкою. Оскільки все у фірмовій упаковці і з усіма документами, ніяких питань з боку фірмової СТО не виникає, а мені обслуговування за підсумком обходиться дешевше.

Думок відмовлятися від фірмового сервісу не було, гарантія два рази "спрацьовувала". Один раз замінили радіатор кондиціонера, згнилий по завальцюванні. Другий раз звернувся з приводу скрипу при запуску двигуна. Спочатку грішили на натяжна ролик приводного ременя навісного обладнання (поміняли його в зборі), але в підсумку виявилося, що причина - в самому ремені. Гарантія на нього не поширюється, так що купував за свій рахунок ".

вердикт журналістів

Як показує практика, у кожного власника свіжого автомобіля - своя сервісна історія і своє співвідношення витрат на утримання і гарантійних випадків. Відповідно - своя позиція з питання, чи варто триматися за гарантію. Тут саме час зауважити, що в підсумкову добірку потрапила лише частина відгуків, які відображають картину в цілому: гарантійні випадки бувають, але не настільки "дорогі", щоб перевищувати різницю у вартості фірмового і самостійного обслуговування. Але ж є історії из ряда вон, включаючи небажання дилерів визнавати ті чи інші дефекти заводським шлюбом. А це вже тема для окремої розмови.

По-друге, самі автомобілі досить прості, можна все робити своїми руками, а якщо трапиться поломка - наскільки вона потягне?
Як розраховували?
Гарантійні випадки?
Чи залишатися на гарантії?
Або ці роботи зробити дешевше, але втратити гарантію ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов