Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Замерзло масло в двигуні: що робити і як завести машину

  1. При якій температурі замерзає масло в двигуні і чому
  2. Як повернути плинність мастила або підігріти картер двигуна перед запуском
  3. Що в підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Однією з частих проблем, яка пов'язана з експлуатацією автомобіля в зимовий період, є така, коли замерзло масло в двигуні після нічної стоянки при значному зниженні температури зовнішнього повітря. У подібній ситуації двигун не вдається провернути стартером для запуску або ж колінвал провертається так повільно, що мотор завести не вдається.

За умови того, що АКБ заряджена , Справний сам стартер, немає проблем зі свічками запалювання ( свічками розжарювання на дизелі ) І паливною системою, тоді головною причиною виступає занадто густе моторне масло, яке не дозволяє провернути колінчастий вал. У цій статті ми поговоримо про те, чому так відбувається, що робити водієві в подібній ситуації або для її запобігання, а також як відігріти масло в двигуні взимку.

При якій температурі замерзає масло в двигуні і чому

При якій температурі замерзає масло в двигуні і чому

Почнемо з того, що будь-який двигун потребує мастилі сполучених деталей і конструктивних елементів. Моторне масло є робочою рідиною, що зменшує коефіцієнт тертя і знижує температуру, яка піднімається в місцях сполучення деталей, що труться. Іншими словами, мастильний матеріал створює захисну масляну плівку на поверхнях і запобігає сухе тертя, а також служить для охолодження сполучених поверхонь.

При цьому важливо знати, що для різних двигунів слід використовувати тільки рекомендовані виробником автомобіля моторні масла, які відповідають певним допуском. Що стосується самих масел, зазначені продукти також відрізняються за типом, в'язкості і цілої низки інших характеристик. Додамо, що не так давно також простежувалося чіткий розподіл на так звані зимові та літні масла. Сьогодні ці поняття практично не використовуються, так як на ринку ПММ повсюдно присутні універсальні продукти, які підходять для цілорічного використання. Іншими словами, раніше для водіїв було особливо актуально міняти масло в двигуні не тільки з урахуванням його ресурсу, але і по сезону. Відзначимо, що в даний момент сезонність при заміні масла також враховується, але робити це необхідно в конкретних випадках, і навіть з урахуванням ряду особливостей.

Отже, поїхали. До замерзання масла в двигуні можуть привести такі фактори:

  • втрата властивостей залитого масла, закінчення ресурсу мастила;
  • в двигун був залитий контрафактний продукт (підробка);
  • мастильний матеріал за своїми властивостями не підходить для експлуатації в конкретному регіоні;

Виходить, в моторі замерзає відпрацьоване або практично исчерпавшее свій строк служби брудне масло, умовно званий «літній» масло, і навіть спочатку неякісний мастило. Давайте розбиратися. Перш за все, потрібно з'ясувати, що причина саме в маслі. Для перевірки буде досить визначити консистенцію і стан самого масла на щупі. Також можна заглянути в маслозаливную горловину. Якщо мастило не тече зі щупа, нагадує желеподібну субстанцію або схожа на солідол, в маслі спостерігається обледенів конденсат і т.п., тоді висновок очевидний.

  1. Почнемо з ресурсу. Як відомо, будь-який моторне масло необхідно міняти через певний інтервал. Якщо цього не зробити, мастильний матеріал втрачає свої властивості. Перед настанням холодів слід приділити підвищену увагу того моменту, скільки залишилося пройти кілометрів до закінчення робочого ресурсу масла. Якщо термін служби становить понад 2/3 від планового, тоді взимку ризик замерзання масла значно зростає. Відзначимо, що таке явище більш властиве мінеральних масел, які спочатку відрізняються прискореною втратою своїх властивостей в порівнянні з напівсинтетичними і синтетичними аналогами. Дешева мінералка може замерзнути при - 15 градусах. Також при зниженні температури до -25 починає замерзати і напівсинтетичні мастило . З урахуванням вищесказаного продовжувати експлуатацію з настанням сильних морозів до повного вироблення ресурсу можна тільки в тому випадку, якщо в двигун було залито якісне повністю синтетичне моторне масло.
  2. У випадку з підробкою (олія свіже і не повинно було втрачати своїх номінальних параметрів на морозі) рекомендується утриматися від спроб відігріти силовий агрегат і завести двигун. Оптимально доставити автомобіль в сервіс на евакуаторі або на буксирі (виключно на нейтральній передачі) для відігрівання ТЗ в опалювальному приміщенні, після чого негайно провести заміну масла з промиванням двигуна на якісний продукт, що підходить під конкретні кліматичні умови.
  3. Якщо ж масло хорошої якості і недавно змінювалося, але все одно замерзло в моторі, тоді воно просто може бути неправильно підібране. У разі, якщо температура повітря опускається до позначки нижче мінус 25 градусів за Цельсієм, тоді необхідно заливати мастило з маркуванням 5W або навіть 0W для впевненого провертання коленвала і холодного пуску. Такими продуктами є синтетичні і напівсинтетичні масла. При цьому потрібно окремо враховувати, що після виходу на робочі температури менш в'язке масло може почати протікати через сальники і інші ущільнення в двигуні. З цієї причини на зиму для нові моторів оптимально вибирати найменш в'язке або наближене до такого масло зі списку рекомендованих виробником для застосування в конкретному ДВС .

Що стосується моторів з пробігом, паралельно бажано враховувати і загальний стан двигуна, ступінь його зносу і т.д. Справа в тому, що заливка занадто рідкого масла зі списку рекомендованих або мастила з розряду енергозберігаючих в агрегат з солідним пробігом може все одно привести до течі сальників та інших серйозних несправностей. В цьому випадку краще не змінювати в'язкість масла, а задуматися про установку передпускових підігрівачів , утепленні двигуна і підкапотного простору .

Як повернути плинність мастила або підігріти картер двигуна перед запуском

Як повернути плинність мастила або підігріти картер двигуна перед запуском

Почнемо з того, що заводити двигун, якщо масло замерзло, заборонено будь-яким доступним способом. Це може привести до поломок силового агрегату, проворачиванию вкладишів і т.д. Цілком очевидно, що при спробі такого запуску замерзле масло не прокачується по каналах системи змащення і буде не здатне створити потрібну захисну плівку на деталях.

  • Найпростішим способом в такій ситуації є доставка автомобіля в теплий гараж або паркінг не своїм ходом. Якщо ви впевнені, що масло в моторі якісне, тоді після відігрівання двигун можна завести, після чого дістатися до автосервісу або самостійно поміняти мастило на більш підходящий варіант з поправкою на актуальні кліматичні умови.
  • У списку так званих «дідівських» методів варто відзначити і добавку бензину або солярки в масло перед нічною стоянкою взимку. Даний спосіб також може підійти в тому випадку, якщо відразу змінити масло на аналог з меншою в'язкістю немає можливості. Перед стоянкою в двигун «на гарячу» через маслозаливную горловину заливається, в середньому, 150 грам бензину або очищеної солярки. Таким чином, мастило стає менш в'язкою. Після запуску бензин з масляної системи і картера ДВС випаровується. Зазначену процедуру можна повторювати перед вуличними стоянками, коли прогнозовано максимальне похолодання.

Зверніть увагу, при всій своїй уявній простоті даний спосіб відрізняється один суттєвий недолік - масло після контакту з бензином втрачає свої корисні властивості. Це означає, що вирішивши проблему з в'язкістю, неминуче з'являється проблема з захистом двигуна вже після його прогріву. Добавка палива в масло для розрідження в морози призводить до того, що значно зростає знос ЦПГ і інших навантажених елементів під час їзди. Виходить, якщо для старої класики ВАЗ або невибагливої ​​спецтехніки на дешевих мінеральних маслах такий метод ще варто розглянути, то у випадку з більш-менш технологічним мотором про подібне рішення краще забути.

Додамо, що навіть якщо мотор старий, але в нього було залито непогане напівсинтетичне масло з пакетом активних присадок і іншими добавками, реакція зазначених присадок на бензин або солярку в маслі може виявитися абсолютно непередбачуваною (випадання осаду, пластівці в маслі і т.д.) . Все це може привести до закупорки каналів системи змащення двигуна і масляного голодування мотора.

  • Ще одним способом вирішення даної нами проблеми є підігрів піддону двигуна своїми руками. У цьому випадку кращим рішенням буде використовувати промисловий фен. Піддон картера прогрівається певний час, після чого слід перевірити масло станом на щупі. Після повернення плинності мотор можна пробувати заводити. Відзначимо, що деякі автолюбителі задіють для підігріву домашні фени, а також обігрівачі різного типу з закритими нагрівальними елементами.

Як показує практика, підігріти двигун взимку власноруч можна різними способами. В окремих випадках досить поширені ситуації, коли для відігрівання масла в моторі використовується газовий пальник, паяльна лампа і т.д. Відзначимо, що в жодному разі не можна допускати занадто інтенсивного розігріву піддону, так як з урахуванням різкого перепаду температур можуть виникнути серйозні наслідки, тріщини та інші дефекти. Пам'ятайте, під час проведення подібних процедур обов'язково слід дотримуватися техніки безпеки!

Що в підсумку

Для того щоб уникнути можливих проблем за сильному похолоданні деякі водії заздалегідь орендують місця в опалювальному паркінгу при такій нагоді. Якщо ж машина ночує на вулиці або в неопалюваному гаражі, тоді рекомендується паралельно заміні масла на «зимовий» варіант додатково утеплити капот, підкапотний простір і двигун, встановити передпусковий нагрівач, скористатися автозапуском двигуна і іншими доступними рішеннями. Це дозволить уповільнити швидкість охолодження силового агрегату і не допустити зниження температури до критичної позначки, коли масло в моторі починає замерзати.

Для перевірки якості залитого масла або відповідність заявленим параметрам безпосередньо перед заміною вкрай бажано попередньо перевіряти в'язкість. Для цього деякі автовласники наливають трохи олії в ємність, після чого кладуть в холодильник або просто залишають каністру з маслом на морозі. Через 10-12 годин оцінюється в'язкість мастильного матеріалу. У тому випадку, якщо масло сильно загусло або навіть затверділо, його використання не рекомендується або передбачає застосування додаткових заходів для обігріву ДВС.

Наостанок зазначимо, що також не слід намагатися змішувати різні типи масел (Наприклад, мінеральне масло з рідшою синтетикою або напівсинтетику з чистою синтетикою). Це може привести до того, що пакети присадок в різних маслах вступають в реакцію, в результаті чого мастило «згортається», відбувається закупорка масляних каналів, виникає масляне голодування і значно збільшується знос двигуна. Навіть якщо візуально змішане масло в нормі, такий матеріал все одно неминуче втрачає свої захисні, в'язкі, миючі, температурні і інші корисні властивості.

За цієї причини не рекомендується змішувати масла одного типу (наприклад, напівсинтетичні з однаковою або відмінною один від одного маркуванням) різних виробників, так як кожен окремий бренд використовує свої унікальні запатентовані пакети присадок. Додамо, фахівці і досвідчені мотористи радять уникати даної практики змішування моторних масел навіть в рамках продукції однієї фірми.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов