Наша сеть партнеров Banwar
Добрий день. Ремонт ходової частини, мабуть, найчастіша робота, якою доводиться займатися автовласникові, точніше буде сказати "нашому" автовласникові. Ці постійні стуки і скрипи, здається неможливо повністю "перемогти", і після того як в порядок наводиться одне з ладу виходить інше ... В общем-то це і не дивно, з огляду на стан доріг в Росії. Постійні навантаження і їзда по нерівній дорозі позначаються на ходової частини самим несприятливим чином. В принципі, звинувачувати одні дороги було б, напевно, неправильно, частина проблеми безумовно лежить на конструкторах АвтоВАЗу, які незважаючи на проблеми з дорогами продовжують випускати автомобілі з хисткою підвіскою і ходової. Ну, вистачить, я думаю, просторікувати, потрібно справа робити ...
Сьогодні, дорогі читачі ВАЗ Ремонт , Ви дізнаєтеся про те, як замінити опорні підшипники на Лада Гранта, причому не просто замінити, а замінити, не знімаючи стійки. Цікаво як? Тоді продовжуємо читання ...
Відразу скажу, що перед тим як замінити опорні підшипники, необхідно упевнитися в тому, що вони дійсно несправні. Про те, як перевірити опорні підшипники, читаємо тут .
Ті, хто хоч раз стикався з необхідністю заміни опорних підшипників знають, що для виконання цієї роботи необхідно знімати стійки разом з пружинами, що безумовно ускладнює завдання. Однак, як ви знаєте, лінь часом творить чудеса, крім того, що вона є "двигуном прогресу", вона ще й нерідко дозволяє полегшити собі життя. Даний фотозвіт наочно продемонструє вам, як замінити опорні підшипники, не знімаючи стійки і ви зможете переконатися, що часом лінь здатна творити чудеса :-). Жарт!
Для роботи необхідно мати:
- Набір ключів на: "13, 14, 17, 22";
- Шестигранник (для того щоб зафіксувати шток від прокручування);
- Два домкрата або підпірки під машину;
- Спеціальні стяжки пружин;
- Власне, самі опорні підшипники.
- Вивішуємо колесо, потім знімаємо його.
- Відкручуємо болт кріплення стійки стабілізатора, після чого знімаємо її, щоб вона не обмежувала хід стійки.
- Далі беремо шестигранник і утримуючи їм шток стійки, послаблюємо гайку кріпленні.
- Встановлюємо домкрат під палець кульової, і домкрат стійку, знімаючи тим самим навантаження з другого домкрата. Стійка при цьому почне трохи «люфтіть».
- Беремо стяжки пружин і кріпимо їх на витках. Стягаємо пружину зовсім небагато, після чого опускаємо домкрат, встановлений під кульової. Після цих маніпуляцій стійка повинна піти вниз.
- Тепер необхідно відкрутити опорний підшипник і шток, для цього опускаємо шток вниз і крізь порожнечу дістаємо "опорник".
- Виробляємо очищення гумки і опорної чашки від бруду. Якщо ви збираєтеся ставити опори сс-20, то нижня чашка вам не знадобиться.
Подальша збірка проводиться в зворотній послідовності. Болти і гайки рекомендую змастити "графіткой" або хоча б відпрацюванням, а після завершення всіх робіт не забудьте все як слід підтягнути. Встановлюємо колесо на місце і проробляємо все те ж саме з другим "опорником", після чого можна сміливо перевірити роботу. Як бачите, для того щоб замінити опорний підшипник на Лада Гранта зовсім необов'язково повністю демонтувати амортизаційні стійки.
У мене все, сподіваюся такий "лайфхак" кому-то дуже стане в нагоді і суттєво "спростить життя".
джерело
& nbsp
Цікаво як?