- Опорний підшипник Шевроле Авео: діагностика та ознаки несправності, причини
- Пристрій переднього амортизатора Шевроле Авео Т300
- Зняття передньої стійки на Шевроле Авео
- Процес заміни опорного підшипника
- Установка передньої стійки Aveo Т300
- Заміна передньої стійки на Aveo T250 в зборі
- Ціна на передні стійки Шевроле Авео, артикули, рекомендації:
- Таблиця рекомендованих виробників і ціна на опорні підшипники для Т300 і T250
- Корисні відео і поради по ремонту
- Рекомендації по заміні опорного підшипника передньої стійки chevrolet aveo Т250, взяті з форумів:
- Зміст статті:
- Діагностика стійки і опорного підшипника на Авео
- Пристрій передньої стійки Авео Т300 / Т250
- Процес демонтажу передньої стійки і верхньої опори
- Заміна опорного підшипника і опори Chevrolet Aveo
- Інструкція по заміні передньої стійки амортизатора
- Вибір опор і опорних підшипників - артикули і ціни
- Корисні відео і поради по ремонту
- неакуратно їзда по поганому дорожньому покриттю;
- зайве динамічний стиль водіння;
- попадання абразиву, вологи та бруду безпосередньо всередину опорного підшипника;
- стук в районі коліс (під капотом), при обертанні керма, а так само на нерівностях;
- запізніла реакція машини на маніпуляції рульовим колесом;
- биття на кермі;
- Під капотом знаходимо верхню точку кріплення і кладемо туди руку;
- Помічник обертає кермо;
- Якщо відчувається биття, це означає, що верхня опора підлягає заміні;
- Так само упріться долонею в стакан, де знаходиться опорний підшипник, і розкачайте авто від низу до верху. Якщо відчуєте биття і стуки - терміново приступайте до заміни;
- Декоративний ковпачок;
- Гайка кріплення;
- Контргайка;
- Опора амортизатора Chevrolet Aveo Т300;
- Опорний підшипник Chevrolet Aveo Т300;
- Пильник;
- пружина;
- стійка;
- Болт нижнього кріплення стійки;
- Яка фіксує гайка;
- Верхній ізолятор;
- ущільнювач;
- Верхній пильовик;
- Стандартний набір ключів - комбінованих і накидних;
- Знімач, стискає пружини;
- домкрат;
- Припадає мастило;
- Ставимо упори під задні колеса;
- Вивішуємо необхідне нам колесо;
- Знімаємо декоративний ковпак диска;
- Викручуємо кріплення;
- Виймаємо гальмівний шланг з кріплень;
- Відкручуємо болти балки стабілізатора. Важливо пам'ятати, що недостатньо просто викрутити одну гайку, ззаду знаходиться додатковий фіксатор;
- Далі викручуємо болти нижнього кріплення безпосередньо до поворотного кулака;
- Акуратно вибиваємо болти і від'єднуємо нижній край;
- Відкриваємо капот, шукаємо гайку верхнього кріплення. За допомогою ключа на «9» і «19» викручуємо її;
- Знімаємо верхню подушку, а потім демонтуємо весь вузол зі своїх посадочних місць;
- За допомогою спеціального інструменту стягуємо пружину доти, поки перший виток не перестане тиснути на верхню чашку;
- Викручуємо кріпильну гайку;
- Демонтуємо старий опорний підшипник;
- Бажано зняти обшивку передньої стійки для того, щоб зробити дефектовку елементів вузла: оцінити знос пружини, збереження пильовиків, ізоляторів, підшипника і інших деталей.
- Заводимо верхній край під капот авто;
- Фіксуємо верхню гайку, затягуємо її;
- Заводимо поворотний кулак на посадочні місця;
- Закручуємо болти нижнього кріплення;
- Ставимо на місце балку стабілізатора;
- Приєднуємо гальмівний шланг на посадочні місця;
- Встановлюємо колесо на гайки;
- Затягуємо чотири колісних болта і опускаємо авто домкратом;
- Монтуємо декоративний ковпак;
- Опускаємо вивішене колесо;
- Ще раз протягуємо гайку під капотом.
- Знімаємо колесо з автомобіля;
- Від'єднуємо гальмівний шланг;
- Викручуємо болт стабілізатора;
- Відкручуємо болти поворотного кулака;
- Послаблюємо верхню контргайку і виймаємо деталь;
- Стягаємо пружину;
- Знімаємо верхню опору, вилучаємо пружину, знімаємо всі ізолятори;
- У зворотному порядку встановлюємо елементи на новий модуль;
- Монтуємо нову деталь на автомобіль, виконуючи вищеописані дії в зворотному порядку.
- для того щоб легше було від'єднувати нижні кріплення, можна піддомкратити кулак. Це послабить тиск на болти, що дозволить їх легко зірвати;
- коли вузол знятий, необхідно підперти поворотний кулак, щоб він не бовтався на вазі;
- найважливішим моментом є правильна установка опори. При монтажі нових деталей потрібно звернути увагу на ризику верхньої чашки амортизатора. На даному елементі нанесена стрілка. Вона повинна стояти від машини. Якщо змінюється деталь праворуч, то ризику повинна виявитися справа, якщо зліва - то зліва.
Наша сеть партнеров Banwar
Справність ходової частини - запорука безпечного пересування машини. На Шевроле Авео Т300 (Т250), один з вразливих вузлів, що відповідають за адекватне управління авто, є передня стійка, а так же опорний підшипник в подушці (опорі). При грамотній експлуатації цей елемент здатний пропрацювати близько 100 000 кілометрів, проте з часом будь-який вузол приходить в непридатність (погані дороги, агресивна їзда, якість запчастин).
Настає момент, коли необхідно провести ремонт підвіски. Бажано не тягнути із заміною, оскільки це спричинить за собою передчасний вихід з ладу інших елементів, а ціна стійки Шевроле Авео Т250 відчутно вище, ніж у підшипника. Про те, як вчасно розпізнати несправність, продіагностувати, а так само провести заміну опорного підшипника Шевроле Авео Т300, розказано далі.
Опорний підшипник Шевроле Авео: діагностика та ознаки несправності, причини
Деталь має достатній запас міцності, щоб виходити досить довго. Однак є фактори, через які опорні підшипники передніх стійок амортизаторів на Шевроле Авео Т250 можуть вийти з ладу раніше.
Про несправності свідчать такі чинники:
Якщо ігнорувати ці симптоми, то незабаром може знадобитися заміна передніх стійок Сhevrolet Aveo. Тому необхідно провести діагностику.
Щоб точно зрозуміти всю процедуру, бажано дивитися представлені відеоролики.
Перевірка люфту опори Шевроле Авео Т300:
Як стукає передня стійка Авео Т300 1.6: виявляємо несправність:
Стійка Aveo Т250, люфт верхньої "Тарілки":
Пристрій переднього амортизатора Шевроле Авео Т300
Нижче на зображенні представлена схема пристрою вузла. У перелік елементів входять:
Якщо нам знадобилося поміняти опору, то заміні підлягають елементи з номером 4 і 5, а якщо проводиться робота по заміні стійок, то доведеться міняти вже деталь за номером 13-ть. Також бажано перевірити стан усіх пиляків і ущільнювачів (№7, 27, 28, 29) щоб не допустити швидкого зносу нових елементів.
Зняття передньої стійки на Шевроле Авео
Перш ніж приступити до процедури зняття переднього модуля амортизатора, треба запастися відповідним набором інструментів. В процесі нам знадобиться:
Далі приступаємо до процедури зняття стійки
Далі на черзі повний розбір вузла. Процедура виконується наступним чином:
Нижче представлено фото модуля амортизатора Шевроле Авео T250 1.2 в розборі
Процес заміни опорного підшипника
Після того, як вузол був розібраний, можна зробити заміну елемента. Все досить просто - забирається старий підшипник, ставиться новий. Потім закручується верхня гайка, і розпускаються пружини.
Однак тут є кілька нюансів. Справа в тому, що конструктивна особливість моделей виявила певні дефекти. Подушки виявилися занадто короткими, тому при розпрямленні пружини відбувається суттєвий удар по деталі по кузову, що не додає надійності. Вихід є - на ринку присутні посилені опори. Вони мають більше товщиною і не допускають зазорів між посадковим склянкою і опорою.
Також можна змінювати окремо сам опорний підшипник. Але справа в тому, що стара подушка вже має певну вироблення, а це значить, що буде відбуватися нерівномірний знос підшипника, що загрожує його невеликим ресурсом. Тому установка нової деталі в старі подушки, нехай і посилені, не рекомендується. Бажано міняти вузол в зборі.
Установка передньої стійки Aveo Т300
Після закінчення етапу по заміні опорного підшипника Шевроле Авео, слід перейти до процедури складання. Алгоритм дій - зворотний демонтажу:
Процедура ремонту закінчена. Але перш ніж експлуатувати авто, вкрай важливо перевірити справність роботи ходової і рульового управління.
Заміна передньої стійки на Aveo T250 в зборі
Якщо ж при огляді старої запчастини виявилася несправність переднього амортизатора Т250: масляні плями, порушення герметичності та інше, то потрібно поміняти модулі амортизаторів в зборі. Схема дій виглядає наступним чином:
Заміна передніх амортизаторів Chevrolet Aveo T-300 ::
Ціна на передні стійки Шевроле Авео, артикули, рекомендації:
Сьогодні на ринку можна купити амортизатори або опорні підшипники для авто як від виробника, так і неоригінальних. Якщо мова йде про підшипниках, то їх заводський номер - 95227628 (T300) або 96535010 (Т250). Початкова вартість схожа зі ступичні підшипниками і становить від 500-та рублів. Якщо купувати комплект разом з подушкою (номер для T300 - 95028562, а Т250 - 95015324), то варто розраховувати на суму в 1,5 тисячі рублів. А в комплекті з посиленою опорою стійки ціна виросте до 1,8-2-х тисяч.
Якщо ж мова йде про амортизатори для T300, то артикул деталі - 95917162 (лівий) або 95917163 (правий). Вартість оригінальних запчастин становить близько 8-ми тисяч рублів за штуку. Нижче представлена таблиця, яка допоможе визначитися з вибором.
Таблиця рекомендованих виробників і ціна на опорні підшипники для Т300 і T250
№ п / п Виробник / країна Номер заводської / за каталогом Ціна
2018 рік, руб Комплектація Підшипник Кріплення Інструкція Гарантія Aveo T200 і T250 (2003-2011) 1 Lemforder
Німеччина
Аналог 802399/3125301 1100 + - + 18 міс 2 KYB (Kayaba)
Японія
Аналог 802399 / SM5451 1400 + - + 24 міс 3 Sachs
Німеччина
Аналог 802399 1080 + - + 18 міс AVEO T300 (2011>) 5 General Motors
США
Оригінал 95227628 1800 + - + 36 міс 6 Car-dex
Корея
Аналог CM-D525 1120 + - - 18 міс
Корисні відео і поради по ремонту
Нижче представлені відео по заміні амортизаторів на Aveo Т300, які допоможуть в процесі робіт
Заміна амортизаторів передніх Aveo Т300:
Як збільшити кліренс Chevrolet Aveo:
Позбавляємося від зазору шайби подушок chevrolet aveo 2012:
Заміна опори Шевроле Aveo Т250 на посилену:
Рекомендації по заміні опорного підшипника передньої стійки chevrolet aveo Т250, взяті з форумів:
Краще на сайті: