Наша сеть партнеров Banwar
Вітаю вас друзі на сайті ремонт авто своїми руками. Передні стійки - ключові вузли ходової системи ВАЗ-2114. Їх завдання - погасити коливання при їзді по нерівних дорогах, поліпшити керованість і підвищити якість зчеплення.
Передні стійки ВАЗ 2114
Як наслідок, забезпечується плавність ходу і максимальний комфорт під час руху.
За заявою виробників заміна передніх стійок повинна проводитися через 60-80 тисяч кілометрів, але на наших дорогах таку роботу бажано виконувати частіше. Якщо не знаєте, як проводиться заміна задніх стійок, читайте тут.
Ознаки виходу з ладу передніх стійок
Як ми згадали, передні стійки можуть «прожити» набагато менше, ніж 60 тисяч кілометрів. Щоб не запустити проблеми, ви повинні в першу чергу орієнтуватися на ходові якості машини і її поведінка на дорозі.
Несправності стійок проявляються наступним чином:
- Зниженням стійкості на дорозі;
- надмірним розгойдуванням авто при наїзді на перешкоди;
- поганий стійкістю авто під час гальмування і на поворотах;
- підвищенням гальмівного шляху;
- появою патьоків масла на корпусі;
- виникненням стороннього шуму або стуку в передній частині авто.
Врахуйте, що при явних ознаках несправності заміна передніх стійок Ваз 2114 має проводитися якомога раніше. Якщо цього не зробити, то можливі такі наслідки:
- Авто буде буквально підстрибувати на скачках;
- знизиться керованість на поворотах (відцентрові сили будуть відводити авто в сторону, намагатися розгорнути або ж взагалі стягувати в кювет);
- швидше зносяться шини;
- вже дуже скоро знадобиться розвал-сходження.
При цьому своєчасна заміна стійок амортизаторів дозволить уникнути багатьох проблем і зберегти власний бюджет.
Заміна передніх стійок ВАЗ 2114, крок за кроком
Перед тим як приступати до роботи, запасіться необхідним інструментом. Тут можна обійтися стандартним набором.
Підготуйте два комбінованих ключа (на «тринадцять» і на «дев'ятнадцять»), спеціальний ключ на «двадцять два», знімач, призначений для демонтажу наконечника рульової тяги, плоскогубці і невеликий молоток.
Врахуйте, що міняти стійки варто одночасно з двох сторін. Таким способом ви заощадите масу особистого часу і в майбутньому збережете свої нерви.
В іншому випадку зносу і нова стійка можуть вести себе в русі по-різному, що призведе до погіршення керованості авто (особливо це буде помітно на мокрій або слизькій дорозі).
Заміна стійок здійснюється за таким алгоритмом:
1. Послабте кріпильні болти на передньому колесі, натягуйте ручне гальмо і фіксуйте колеса за допомогою упорів. Все це необхідно, щоб виключити будь-яке переміщення авто при виконанні робіт.
2. Піднімайте передню частину авто домкратом, підставляйте будь-які упори і знімайте колесо.
3. Відкривайте капот і знаходите болти кріплення стійок до кузова автомобіля (вони знаходяться з лівого і правого боку ближче до лобового скла).
4. Знімайте пластиковий ковпак, який фіксується на склянці. Для цього достатньо підчепити його чимось гострим (підійде звичайна викрутка).
5. викручувати гайки, які зверху кріплять стійку до кузова машини.
6. До стійки автомобіля закріплений гальмівний шланг на кронштейні - знімайте його.
7. Беріть металеву щітку і вичищати всі деталі кріплення стійки до елементів кузова і ходової системи.
8. За допомогою щипців расшплінтуйте гайку, яка фіксує шарнір наконечника тяги рульового управління до передньої стійки.
9. Використовуйте спеціальний знімач і діставайте шарнір з важеля амортизаційної стійки (фото 1). Якщо до цього стійки не знімалися, то перед використанням знімача (для захисту різьблення) накрутите гайку на 3-4 обороту.
10. викручувати гайки, розташовані біля місця фіксації «кулака» до стійки амортизатора (фото 2). Але перед цим не зайвим буде нанести спеціальні мітки на регулювальні болти перш ніж їх відвертати (це дозволить не робити розвал сходження).
Зверніть увагу! Що фахівці все ж рекомендують робити розвал сходження при зміні стійок.
11. Використовуйте вибивач, щоб вибити болти, що утримують кулак і стійку. Від'єднуйте вузли і відводите кулак донизу і виймайте стійку.
12. Встановлюйте нову деталь.
13. Уважно все збирайте в зворотній послідовності.
На завершення запам'ятайте кілька простих правил:
- Уважно перевіряйте всі вузли на факт пошкоджень, тріщин, задирів або вм'ятин;
- викручуйте і закручуйте болти тільки при щільно стоїть на землі.
Якщо все робити правильно, то робота по заміні обох стійок займе не більше години. Удачі на дорогах і звичайно ж без поломок.