Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна сайлентблоков і гумових втулок

  1. « П'ять років минуло. Сайлентблоки передніх важелів і ресор, гумові втулки стабілізаторів, сережок...
  2. 2 »
  3. Що знадобиться для заміни
  4. Приступаємо до заміни
  5. витяг сайлентблока
  6. запресовування
  7. збірка
  8. Чому не можна затягувати елементи підвіски «в повітрі»
  9. остання порада
  10. 3 »

«

Наша сеть партнеров Banwar

П'ять років минуло. Сайлентблоки передніх важелів і ресор, гумові втулки стабілізаторів, сережок і стійок необхідно міняти. Також з'ясувалося, що передні амортизатори і самі стійки переднього стаб підлягають заміні.

Аморти і стійки взяв стандартні, а ось сайлентблоки і втулки замовив комплектом на www.polyurethan.ru/

Комплект сайлентблоков і втулок для ВОЛГА-31105.

1. Сайлентблок верхнього переднього важеля ГАЗ 31102-31105 - 4 шт. № 18-06-010.

2. Верхня втулка амортизатора передньої підвіски - 4 шт. № 18-03-006.

3. Втулка стійки стабілізатора (верхня) - 4 шт. № 18-02-005.

4. Втулка переднього стабілізатора ГАЗ 31105 - 2 шт. № 18-01-020.

5. Сайлентблок нижнього важеля - 4 шт. № 18-06-011

1. Втулка ресори ГАЗ 2410-3110 - 8 шт. № 18-10-004.

2. Втулка стабілізатора задньої підвіски ГАЗ 31105 - 2 шт. № 18-01-019.

3. Сайлентблок заднього стабілізатора Волга 31105 - 2 шт. № 27-06-146.

4. Нижня втулка амортизатора задньої підвіски (конус) - 4 шт. № 18-03-007.

5. Втулка амортизатора передньої підвіски (верхня) - 4 шт. № 18-03-006.

ПРИМІТКА: немає в комплекті: Сайлентблок ресори - 2 шт.

© Поліуретан, 2005 - 2013.

Про всяк випадок закупив шарніри рульових тяг. Додатково до ВАЗівської знімачами, який у мене був, придбав знімачі для Волг і Газелей. Прихопив Литол-24 і графітову смазочку.

В цілому на запчастини витратив 12 000 р.

Всі роботи проводилися в приватній автомайстерні. Машини мені там роблять з 2007 року, майстрів знаю, а тому - довіряю.

Хлопці возилися з моєї Волжани 12 годин! Паралельно розкрутили регулювальні гвинти сходу-розвалу коліс, замінили диски і колодки передніх гальм, перевірили масло в трансмісії, прошпріцевать колінвал і маятниковий важіль.

Після ремонту заскочив на регулювання розвалу-сходження.

Загальна вартість робіт - 20 000 р.

Price tag: 32 000 ₽ Mileage 55000 km

FakeHeader

Comments 25

чи не підкажете як поводиться поліуретан після двох років чогось не відірвалося, не чого не скріпить і в загально варто переходити на поліуретан?

В принципі, особливих проблем з поліуретаном у мене не виникло. Тільки один маленький сайлент трохи виліз з оправи, але це дрібниці!

Звичайно, на полику машинка трохи поскрипує, особливо під час дощу, і підвісочки жорсткіше.

У загальному і цілому, я залишився задоволений результатом роботи. Назад на гумки переходити не стану.

дякую, видать таки буду переходити на поліуретан.

Збираюся міняти саленблоки нижніх важелів. Скажи у тебе лоти нормально відкрутити?

Всі роботи проводилися в автосервісі. У хлопців все вийшло, хоча возилися довго.

я сам міняю так надійніше а всього то потрібно день вбити якщо не поспішати.

Можна самому. Час потрібно і пристосувати. Ні того, ні іншого у мене немає. Нехай краще майстри своєї справи працюють.

Ділетант.Все можна і самому, без всяких приспособ повір, а на ці гроші що ти витратив, включаючи лайно уретан., Можна і в кафешці нормальної посидіти та й багато чого

Передню підвіску на "Жигулі" я перебирав цілком сам і знаю що це таке. Тоді у мене був час, але не було грошей. Зараз я віддаю перевагу довіряти ремонтні роботи по своєму автомобілю тим людям, які займаються цим питанням професійно. У них вийде якісно, ​​надійно і швидко. Своїх хлопців я знаю.

А ось час, який я реально заощаджу, дійсно можна провести з толком. Посидіти в кафешці з коханою дружиною, дітьми зайнятися, музикою ... та й багато ще чим ...

Чи можливо поміняти сайлентблоки без преса?

Не думаю. У хлопців лещата потужні були.

Я так зрозумів 4 втулки в ресори зайві? Попереду на ресорі сайлети же вроде? Ставив звичайні гумові?

Абсолютно вірно. Сайлент поставив звичайні.

Абсолютно вірно. Сайлент поставив звичайні.

Ви два роки тому міняли, а я зараз надумав. Уточніть, будь ласка, попереду ресор втулки стоять або сайлентблоки (ГАЗ 31105)? Як міняли, без зняття ресор?

Попереду ресор поставили звичайні сайлентблоки. Технологію заміни розповісти не можу, т. К. Робив не сам.

Сходив зараз теж купив звичайні. Чомусь у "Поліуретану" немає таких сайлентов. Швидше за все через те, що зовнішня обойма у них секторная, а не суцільний циліндр.

Допоможіть будь ласка ! Я замінив підвіску на Волзі 3110 з шкварні на кульову в місці з трапецією (нова) і судячи по балці один край центральної тяги нижче ніж інший на 1,5 см довжина сошки і маятника однакове 16 см, маятник від 105 трапеції, а сошка рідна, через що він опустився? І ще одне запитання, коли повертаєш кермо в будь-яку сторону рульовий механізм з шарніром (ГУР) вивертає лонжерон у машини це так і повинно бути?

матеріали: http://www.drive2.com/l/3621235/

2 »

ГАЗ-3110 або Волга - машина велика і важка, тому досвідчені власники радять замінювати сайлентблоки через кожні 20-25 тисяч км.

Що знадобиться для заміни

Закупити нові болти, гайки і самі Сайлент. Для їх заміни вам знадобиться «виготовити» механізм для запресовування. Купіть трубу або втулку діаметром менше сайлентблока, довгий болт по діаметру отвору в Сайлент.

Також варто обзавестися пальником (для «випрессовкі» сайлента). Для більш легкої запрессовки підготуйте мильний розчин. І, звичайно, набір ключів і WD-40. Номер сайлентблока передньої підвіски ГАЗ-3110: 3110-2904172.

Приступаємо до заміни

Встановіть автомобіль над ямою або хоча б на рівній поверхні. Поставте на «ручник» і впріть задні колеса, так як ГАЗ-3110 - задньопривідний автомобіль. Зірвіть гайки на колесі і важелі.

За допомогою домкрата підніміть машину. Якщо у вас немає оглядової ями - краще буде поставити автомобіль на додаткову опору, для більшої стійкості. Зніміть колесо, відверніть кріплення важеля. Вийміть установчий палець з важеля. Далі, відкрутіть чашку пружини від важеля і зніміть важіль.

Далі, відкрутіть чашку пружини від важеля і зніміть важіль

витяг сайлентблока

Так званий процес «випрессовкі» може відбуватися по-різному. Існують різні знімачі як ручні, так і пневматичні. Однак наш спосіб передбачає заміну сайлентблока на ГАЗ-3110 підручними засобами. Існує два основних способи:

  • Якщо у вас в гаражі є прес або лещата - тоді ви зможете випрессовать старий сайлентблок без особливих проблем. Візьміть трубу, великим діаметром, і втулку, яка буде впиратися в сайлентблок з іншого боку. Встановіть конструкцію під прес і видавіть стару деталь. Все повинно виглядати як на цьому відео. Тільки в вашому випадку сайлент повинен випрессованного в нижню трубу.
  • Ви також можете використовувати ручний знімач, де замість преса буде використаний болт і гайка. Вставивши болт в отвір сайлентблока, починайте викручувати його з посадкового отвору (з 0.45):
  • Якщо у вас немає достатньо потужного преса, краще використовуйте третій спосіб. Для видавлювання сайлентблока на ГАЗ-3110 найчастіше необхідно докласти дуже велике зусилля.
  • Простий і досить швидкий спосіб витягти сайлентблок - випалити його. Для цього знадобиться звичайна газовий пальник і запальничка. Все повинно відбуватися, як на даному відео:

запресовування

Перш ніж продовжити заміну сайлентблоков - зачистите посадочне отвір. Обробіть посадковий отвір мильним розчином для більш легкого запрессовивания. Не використовуйте масло або інші мастильні рідини, так як вони збільшать рухливість сайлентблока в посадці, а це неприпустимо. Сайлентблок в автомобілі ГАЗ-3110 повинен бути посаджений з натягом.

Сам процес схожий на випрессовкі в зворотному напрямку. Вставте болт в сайлентблок і точно встановіть його над посадковим отвором. Закручуйте, тим самим ви запрессуете новий сайлентблок. На відео все розібрано дуже докладно (з 7.14):

збірка

Встановіть важіль на місце. Закручуйте, але не затягуйте гайки. Вставте і прикрутіть чашку пружини. Після встановіть і закріпіть палець. Закінчуємо: одягаємо колеса, закручуємо гайки і ставимо машину. Заміна сайлентблоков на ГАЗ_3110 підійшла до кінця.

Чому не можна затягувати елементи підвіски «в повітрі»

Чому не можна затягувати елементи підвіски «в повітрі»

Стан роботи підвіски ГАЗ-3110 - в навантаженому горизонтальному стані. Коли машина піднята, елементи підвіски встановлюються під «неправильними» кутами. Після прийняття машиною «робочого» положення, в вузлах підвіски виникне додаткову напругу.

остання порада

Щоб у вас напевно не залишилося питань по заміні передніх сайлентблоков на ГАЗ-31105:

матеріали: http://mashintop.ru/articles.php?id=2987

3 »

Заміна сайлентблоков передньої підвіски автомобіля Волга і інструмент для цього.

Передня підвіска автомобіля Волга, може зажадати до себе уваги всього через 10 - 12 тисяч кілометрів, і після цього пробігу, сайлентблоки (резино-металеві шарніри) сильно зношуються. А на більш важких мікроавтобусах (Латвія) з аналогічною підвіскою, гумові втулки зношуються ще раніше (особливо по поганих дорогах). І спроби заміни (запресовування) нових сайлентблоков, у водіїв не мають спеціального інструменту, закінчуються невдачею. А якщо навіть і як то вдається замінити резинометаллические шарніри за допомогою молотка, то як правило термін життя таких деталей буде короткий. У цій статті ми розглянемо, як і за допомогою чого швидко і без псування нових деталей замінити зношені сайлентблоки новими.

Інструмент для заміни сайлентблоков.

Основна відмінність сайлентблоков Волги від гумово шарнірів Жигулів, це те, що Волговские розбірні, тобто складаються з окремих частин. І роль зовнішньої втулки (корпусу сайлентблока) тут виконують проточки в важелях підвіски. І в ці циліндричні проточки запресовуються гумові втулки, всередину яких ще запресовуються сталеві розпірні втулки.

Демонтувати зношений сайлентблок (а точніше те, що від нього залишилося) зазвичай легко, а ось запресувати нові резинометалличні шарніри, без спеціального пристосування досить важко, і якщо у кого то і вийде впихнути якимось чином нову гумку (багато водіїв використовують для цього набір з болта, гайки, шайб, знайдених в гаражі), то як правило без її псування справа не обходиться.

У підсумку, на зіпсовану вже не нову гумову деталь, при поїздках на нерівній дорозі, буде діяти не мала сила, що досягає часом 120 - 150 кгс / см², а на мікроавтобусі ще більше. Скільки протягне така деталь невідомо, і чи є сенс такого ремонту і витрати на нього свого часу?

Адже в підсумку дуже скоро буде потрібно знову лізти під машину і витрачати свій час на повторний ремонт, і повторно витрачати гроші на нові деталі. Чи не краще витратити ці гроші на токарні роботи, щоб виготовити спеціальне пристосування, показане на малюнках, і яке допоможе вам набагато скоротити час ремонту, зберегти нерви, руки і нові деталі?

Деталі пристосування для заміни сайлентблоков передньої підвіски Волги.

1 - гвинт, 2 - шайба, 3 - перехідник, 4 - втулка, 5 - опора, 6 - наконечник нижній, 7 - наконечник верхній, 8 - стаканчик, 9 - гайка.

На малюнку зліва зображений весь комплект деталей для пристосування, яке допоможе швидко, ефективно і без псування нових деталей замінити сайлентблоки автомобіля Волга. До речі, на деяких іномарках з подібними розбірними сайлентблоками, можна використовувати подібний пристрій, тільки може бути доведеться трохи змінити діаметри деталей.

Комплект пристосування для заміни сайлентблоков передньої підвіски Волги.

1 - гвинт, 2 - шайба, 3 - перехідник, 4 - втулка, 5 - опора, 6 - наконечник нижній, 7 - наконечник верхній, 8 - стакан, 9 - гайка.

Зараз вже в великих містах можна купити схоже готове пристосування, в магазинах або на ринку, і малюнок 1 допоможе вам в пошуках, щоб знайти в продажу і купити саме те, що потрібно. Адже зараз великий ризик нарватися на інструмент, який не підійде.

Заміна сайлентблоков Волги.

Перед початком заміни гумових втулок, верхню пару важелів підвіски автомобіля (передній і задній важіль) потрібно зняти з машини і розібрати. А втулки нижніх важелів цілком можливо замінити прямо на машині (не знімаючи важелів). Коли видаліть старі зношені сайлентблоки, то їх посадочне місце в важелі слід ретельно очистити (особливо якщо воно іржаве), а потім протерти чистою ганчіркою, змоченою бензином.

Мал. 2 Запресовування гумової втулки в верхній важіль підвіски.

1 - гвинт, 2 - шайба, 3 - втулка, 4 - гумова втулка, 5 - верхній важіль, стаканчик, 7 - гайка.

Перед запрессовкой, нову гумову втулку теж обезжиривают чистою ганчіркою, змоченою бензином, щоб згодом виключити її прослизання в вушку важеля, так як від прослизання в своєму посадковому місці, втулка швидко зноситься (зітреться). При самій запрессовке гумова втулка теж змочується бензином, щоб легше пройшла запрессовка.

Мал. 3 Запресовування металевої распорной втулки в верхній важіль підвіски.

1 - гвинт, 2 - розпірна втулка, 3 - верхній наконечник, 4 - гумова втулка, 5 - верхній важіль, 6 - перехідник, 7 - стакан, 8 - гайка.

Запресовування нової втулки в верхній важіль зображена на малюнку 2. Після запресовування гумової втулки, потрібно запресувати в неї сталеву розпірну втулку, і цей етап роботи показаний на малюнку 3.

Слід врахувати, що гумові втулки для верхніх і для нижніх важелів трохи відрізняються. У гумових втулок для нижньої пари важелів, потовщення є тільки з одного боку, і тому її просто потрібно вставити рукою в отвір важеля (вушко) і після цього, пристосуванням запресовують сталеву розпірну втулку, як показано на малюнку 4.

При запресовуванні крутимо гайку 9, показану на малюнку 1 (7 і 9 на інших малюнках) і ця гайка при запресовуванні накручується на гвинт 1, який утримується від проворота сталевим стрижнем, вставленим в отвір головки гвинта (головку гвинта можна зробити і шестигранною, під ключ ).

Після запресовування нових гумових втулок, гайки осі верхньої пари важелів підвіски, обов'язково потрібно затягнути динамометричним ключем з моментом не менше 7 - 9 кгс · м. При цьому потрібно стежити, щоб важіль розташовувався строго під прямим кутом до опорних майданчиків його осі. Тоді сайлентблоки працюватимуть під час руху машини в нормальних умовах і не будуть швидко зношуватися. До речі, цього можна домогтися коли при затягуванні гайок машина не поддомкрачена, а стоїть на колесах.

Мал. 4 Запресовування металевої распорной втулки в нижній важіль.

1 - гвинт, 2 - опора, 3 - розпірна втулка, 4 - нижній наконечник, 5 - гумова втулка, 6 - нижній важіль підвіски, 7 - стаканчик, 8 - гайка.

При заміні нижніх втулок, як я вже говорив, важелі не обов'язково знімати з машини, можна замінити втулки за місцем, а запрессовка металевої распорной втулки в нижній важіль показана на малюнку 4.

Але тут потрібні два домкрата і відповідні бруски. Одним домкратом піднімають машину, а другим впираються в важіль (через проставлення) і таким чином розвантажують важіль.

Після цього можна відкрутити стопорний болт, і вивернути палець осі нижніх важелів. Потім трохи опускаємо машину домкратом, щоб вушко важеля змістилася щодо осі, яка запресована в поперечині, і тим самим дати можливість запресувати нові втулки. Буває, що ще потрібно трохи послабити затягування гайок, що кріплять чашку пружини до важелів.

Коли все нові втулки запресовані, верхні важелі монтуються на своє місце, і трохи закручують палець. Після того, як машина опускається на колеса, палець остаточно затягують динамометричним ключем з необхідним моментом 18 - 20 кгс · м.

Сподіваюся дана стаття буде корисна водіям Волги і не тільки, адже на цьому прикладі можна виготовити пристосування для заміни сайлентблоков і для інших машин, адже принцип заміни у багатьох майже однаковий; успіхів усім.

матеріали: http://suvorov-castom.ru/sajlentbloki-kak-ix-zamenit-na-avtomobile-volga/

Скажи у тебе лоти нормально відкрутити?
Чи можливо поміняти сайлентблоки без преса?
Я так зрозумів 4 втулки в ресори зайві?
Попереду на ресорі сайлети же вроде?
Ставив звичайні гумові?
Уточніть, будь ласка, попереду ресор втулки стоять або сайлентблоки (ГАЗ 31105)?
Як міняли, без зняття ресор?
І ще одне запитання, коли повертаєш кермо в будь-яку сторону рульовий механізм з шарніром (ГУР) вивертає лонжерон у машини це так і повинно бути?
Php?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов