Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна сайлентблоков задньої балки на Renault Scenic

Наша сеть партнеров Banwar

Перед тим як розповісти про сам процес ремонту, хотів би наголосити на тому, що на мою думку автолюбителю важливо визначитися перед ремонтом свого авто з тим, які потрібні ресурси для проведення ремонту.

Тому я хотів би зазначити наступне: всю роботу виконав один, машина стояла в гаражі, гараж не мав ями або підйомника. Крім кувалди на ~ 5 кг, ключів накидних і комбінованих, подовженої головки на 19 для болтів кронштейна балки, 4 підставок, 2 домкратів, рулетки, також мені знадобилася: дриль, ножівки по металу і по дереву, зубило, знімач 3-х лапий з максимальним захопленням 150мм, універсальний інструмент для випресовки / запрессовки сайлентов / підшипників, напилок, щітка металева, молибденовая мастило і приблизно 32 години розподілених на 5 днів. Роблячи вдруге подібну роботу, думаю що вклався б у половину зазначеного часу.

***

За тиждень до наміченого дня ремонту я почав поливати WD40 все болти і особливо торсіони. Не думаю що це допомогло в діставання торсінов, хоча краще використовувати всі наявні можливості полегшення даного процесу. Знявши ковпаки тріснув я і порадів і засмутився. Один торсіон був як новенький, при цьому другий був у чорній піні іржі.

На початковому етапі важливо поміряти відстань від центру отвору під болт в торсіони до землі, це контрольна точка Н5 за технічною документацією. Після заміни сайлентблоков ця відстань повинна бути таким же як і до ремонту.
На початковому етапі важливо поміряти відстань від центру отвору під болт в торсіони до землі, це контрольна точка Н5 за технічною документацією

У перший день ремонту я послабив болти задніх коліс, відключив акумулятор, підняв машину домкратом і поставив на стійки. Стійки упиралися в кронштейн кріплення балки до корпусу в районі тріснув, і трохи далі до передка в місці де закінчувався кроштейн балки. Зняв задні колеса, заліз під машину і роз'єднав АБС, трубки гальм, викрутив болти амортизаторів і скинув нижній кінець амортизатора, а також скинув тяги ручника, але не в районі регулятора, а прямо на важелях задніх коліс з дисковими гальмами. Якщо немає можливості скинути тяги ручника прям на важелях коліс, тоді треба зняти шматок термозахисту і скинути тяги на регуляторі зусиль тяг ручника.
У перший день ремонту я послабив болти задніх коліс, відключив акумулятор, підняв машину домкратом і поставив на стійки

Повернувшись в кронштейну кріплення балки до корпусу я його піддомкратити і почав відкручувати гайки, після чого зняв подовжню рейку і переконався що нічого не завадить зняти задню балку.

Задню балку знімав наступним чином. Полив болти WD40 для змащення, щоб їх не пошкодити, встановив ті стійки які підтримували кронштейн балки в районі тріснув нижче на 2 см. Після чого трохи опустив домкрат впирався в сам кронштейн. Через те, що балка з дисками коліс трохи переважує з'являється перекіс і кронштейн просто так не злазить, тому треба підійти до задніх коліс і посмикати з кожного боку, коли кронштейн опуститься на стійку процес треба повторити поступово знявши кронштейн з болтів. Далі витягуємо балку тому з-під машини по черзі переставляючи стійки з кожної сторони. Думаю балка важить кілограм 30-40, тому довелося попотіти. Машина залишається стояти на тих стійках які були встановлені перед кронштейном, на них ч об нічого не пошкодити я використовував прокладки з твердої гуми між корпусом і стійками.

Діставши балку я зробив контрольні заміри відстаней між болтами кронштейнів, кронштейнів та балки, а також позначив положення торсінов щодо кронштейна. На першій картинці ~ 1см - але це відстань не критично, воно швидше інформативно для процесу запресовування нових сайлентов, але при цьому обов'язково дотримати відстань між болтами кронштейна - інакше балку потім не поставиш назад. Це відстань склало 1 268 мм - таке ж і в документації.
Діставши балку я зробив контрольні заміри відстаней між болтами кронштейнів, кронштейнів та балки, а також позначив положення торсінов щодо кронштейна

День другий: Почав діставати торсіони. Укрутивши штир в торсіон, я надів перстень яке впиралося в кронштейн, далі шайбу і гайку. Обертаючи гайку торсіон витягується назовні. Правий торсіон вийшов як по маслу. На фото також видно що сайлент практично розвалився і я його вирвав руками. При знятті лівого торсиона сталася неприємна - зірвало пошкоджену іржею різьблення.
День другий: Почав діставати торсіони

Витративши деякий час на обдумування події я взяв дриль і свердло для сталі на 10мм висвердлив стару різьбу прямо на місці, і нарізав нову різьбу М12. Після цього взяв штир M12 хотів вищевказаним способом зняти лівий торсіон, але стався конфуз - крок різьби збігався. І швидше за все це було навіть на краще, тому як нова різьблення також ослаблена і я б швидше за все її вирвав, а вона буде потрібно пізніше для регулювання кліренсу шляхом діставання і обертання тріснув.

Залишивши лівий торсіон вирішив видалити зовнішнє кільце сайлента на правій стороні. Взяв ножівку по металу зробив два пропила на ширину зубила. Після чого вибив цю ділянку, а саме кільце вже вийшло легко.
Залишивши лівий торсіон вирішив видалити зовнішнє кільце сайлента на правій стороні

Повернувшись до лівого торсіонного вирішив дістати кінець з центральної муфти. Для цього спочатку постукав по муфті і трохи по самому торсіонних, потім вставив зубило в зазор між балкою і кронштейном і загнав його туди ударами молотка. Це допомогло і торсіон почав виходити з центральної муфти. Трохи повозившись я дістав його, після чого видалив зовнішнє кільце тим же способом як і на правій стороні.


Так як я не розпилював внутрішню трубу сайлент блоку, то це дозволяло в стирчить шматок просвердлити отвори і вставити туди упор для подальшої випресовки з кронштейна балки. Треба відзначити що провозився я з цим весь залишок цього дня і половину наступного, причому провозився тільки з одним, а з другим впорався за годину.
Так як я не розпилював внутрішню трубу сайлент блоку, то це дозволяло в стирчить шматок просвердлити отвори і вставити туди упор для подальшої випресовки з кронштейна балки

Для того щоб зробити швидко краще відразу взяти ножівку по дереву і обпіліть гуму - вона заважає свердління та встановлення знімача. Далі треба просвердлити наскрізний отвір на 5 мм, а потім рассверлить на 10 мм і вставити відповідний упор, у мене для цього згодилися 2 болта М10. В обох випадках я грів трубку пальником - але думаю це не сильно допомагає, тільки гума стала як смола і бруднилася - хоча грілку застосовував в обох випадках. Далі треба гарненько долбануть пару раз по трубці щоб зрушити її - думаю це було найважливіше! Після чого затиснувши в лещатах я встановив Трьохлапий знімач. До речі імеенно на цьому етапі довелося прибирати залишки гуми на трубці так як вона заважала встановити зачепи знімача. Розвідним ключем з довгою ручкою приблизно в 45 см, так як зусилля треба прикладати хороше - крутимо болт поки трубка не почне виходити з кронштейна.

Вдушену внутрішню трубку сайента з кронштейн, я взявся за вибивання торсиона. Не скажу щоб це було важко - близько 5-6 ударів кувалдою ваг в 4.5 кг. Треба відзначити що перші 4 удари я робив через алюмінієву прокладку товщиною в 1 см, при цьому як і сам кронштейн так і прокладка трохи Плющ а толку не було. Прибравши прокладку з м'якого металу я вдарив прямо по кронштейну і торсіон стронулся, другим ударом торсіон пройшов відсотків 80% до виходу. Затиснувши кронштейн в лещата я добив його легкими ударами по протилежного кінця торсиона.
Вдушену внутрішню трубку сайента з кронштейн, я взявся за вибивання торсиона

Для успішного вибивання треба не використовувати що або гасить удар, будь-то м'яка металева прокладка або нежорсткими упор. Від ударів зім'ялося десь близько 2 мм, але це ні на що не впливає, просто треба потім підрівняти краю молотком і напилком відновити краю шліцов. Торсіон не постраждав взагалі.

Після п очистивши шліци обох тріснув і змастивши їх мастилом, я розправився з другим кронштейном.

День третій був витрачений в основному на запрессовку і установку балки назад. За документації треба витримати відстань між верхньою площиною кріплення кронштейна і центром осі коліс в 37 мм.
День третій був витрачений в основному на запрессовку і установку балки назад

Думаю це легко зробити вставивши торсіони по зробленим мітка - я на жаль не здогадався зробити так і вимірював цю відстань.
ВАЖЛИВО: після того як зробив цей звіт зауважив один косяк з установкою 37 мм.
На малюнку з доки (див.вище) відстань між центрами торсіна і колеса обертання, але в тексті написано про поверхню! Я міряв від поверхні а це напевно зайві 2 см. Думаю це легко зробити вставивши торсіони по зробленим мітка - я на жаль не здогадався зробити так і вимірював цю відстань
Грубо помилка у вугіллі установки буде:
arsin (57 мм / 400 мм) - arsin (37 мм / 400 мм) = 8.19 - 5.30 = 2.89 градуса.
Чи не забагато - але Сайлент послужать менше!

Новий сайлент спочатку запресувала в балку, потім в кронштейн. При запресовуванні капнув 1-2 краплі олії і розмазав по одній з поверхонь для рівної запрессовки. Однак перекоси на першій третині шляху всерівно з'являлися, при цьому важливо легкими ударами молотка їх вирівнювати, а потім не поспішаючи продовжувати запрессовку. При запресовуванні в кронштейн також треба періодично міряти відстань в 1268мм між центрами дірок під болти. кріплення. Мені це витримати вдалося і балка села на місце без проблем.

Підключив назад гальма, АБС і ручник, але регулювання посадки і прокачування гальм я ост Авіл на наступний день.

День четвертий і п'ятий: Спочатку я намагався регулювати посадку шляхом вимірювання довжини між болтами амортизатора. До розбору у мене було 470мм. Виставивши таку ж відстань я поставив машину на колеса і отримав посадку нижче ніж треба, причому різну з різних сторін - чому не знаю, напевно цей метод не працює або треба робити спец. пристосувати як в доці.

Тому як описувалося в одному звіті я вирізав розпірки і вставив їх між аркою колеса і нижнім болтом амортизатора. Спочатку розпірка була 440мм - саме таку відстань я наміряв до розбирання. Машина села однаково, але всерівно нижче ніж 235мм між землею і центром тріснув - контрольна точка Н5. Далі я збільшив розпірку до 450мм чекаючи 235мм - отримав майже 240мм, але поїздивши день це відстань стало майже 230мм. Зупинився я на розпірці в 460мм - при цьому H5 стало 237 мм. Хочу зауважити, що торсіони по мітках зробленим до розбору не стали, але зате з обох сторін різниця була однаковою в 7 зубів.
Тому як описувалося в одному звіті я вирізав розпірки і вставив їх між аркою колеса і нижнім болтом амортизатора

На одне регулювання зі зняттям коліс, амортизаторів та витягування тріснув йшло близько 1,5 години. Для витягування тріснув я використовував внутрішню трубку сайлентов - відпилявши близько 2 см, краще менше - вистачить і 1,5 см. Після того як колеса вивішені їх треба підперти або підняти трохи, тоді торсіони дістаються легко - але не руками, так що трубка і болти дуже спрощують процедуру регулювання.


Ось начебто і все. Бажаю вдалого ремонту ваших авто!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов