Наша сеть партнеров Banwar
Заміну сайлентблоков підрамника ауді 80 B3 можна зробити самостійно. Ключова вимога, яке необхідно при цьому дотримати - проводити встановлення нових і видалення старих деталей слід робити за допомогою преса. Їх замінити можуть міцні слюсарні лещата, які здатні створювати рівномірний співвісний зусилля. В іншому - ніякої складності в проведенні подібного ремонту не існує.
Інструменти
Для успішного завершення всіх операцій знадобляться:
- ключі 17 накидной і вигнутий;
- поворотні головки 13, 27 і 17, а також для роботи з ними подовжувач.
Для розпресування і запресовування знадобляться короткі трубки, одна з зовнішнім діаметром 48 мм (не більше), друга - зі внутрішнім 48 (не менше).
До речі, якщо Вам знадобиться ремонт генераторів в Мінську, то радимо звернутися на сайт generatorservis.by - співробітники даної компанії готові виконати всі роботи всього за дві години. Вартість ремонтних робіт складе від 25 білоруських рублів, а передремонтної діагностика буде проведена безкоштовно.
розбирання
Щоб зняти підрамник, буде потрібно:
- затягнути ручне гальмо, зафіксувати задню пару коліс, вивісити передню частину машини, поставити наголос під блок МКПП і зняти передні колеса;
- використовуючи ключі на 17, демонтуються кульові опори. Працювати доведеться парою ключів;
- застосовуючи головку 17, видаляються болти на опорах двигуна, а також кріплення підрамника спереду і ззаду.
Після проведення цих операцій підрамник можна видалити, при цьому може знадобитися одночасно виймати кульові, якщо ми не зробили цього раніше. На підрамнику знімаються кріпильні болти і гайки стабілізаторние стійок, для цього знадобиться головка 13. Після цього за допомогою ключа 17 утримуються кріпильні гайки для важелів і видаляються болти їх фіксації для видалення даних елементів.
заміна сайлентблоков
Випресування важільних сайлентблоков проводиться трубкою з внутрішнім діаметром 48 і поворотною головкою на 27. Після цього, використовуючи обидві заготовлені трубки, виробляється установка нових сайлентблоков за допомогою преса або слюсарних лещат.
На підрамнику операції схожі. Сайлентблоки расспрессовиваются (трубка з внутрішнім 48 і головки 27), за допомогою трубок встановлюються нові деталі. Робота з передніми сайлентблоками простіше - знадобиться лише надійні упори і головка на 27 для розпресування, установка ж проводиться заготовленими трубками.