Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна термостата Ауді А4 - даєш більше потужності! - VAG motors

Наша сеть партнеров Banwar

Заміна термостата Ауді А4 повертає потужність двигуна і швидкість. Чудеса? Аж ніяк! Власник пригнав авто на діагностику зі скаргою "більше 80 км / год не їде". На А4 макімалка в 80 км / год змусить нервувати і початківця, і досвідченого водія. Плюс - ніяких штрафів за перевищення швидкості; мінус - на приладовій дошці бачимо палаючий індикатор EPC (Electronic Power Control) і температуру охолоджуючої рідини 80 градусів. Діагностика, помножена на досвід швидко підказує причину несправності - електронний блок термостата в системі охолодження відпрацював покладений йому ресурс і вирішив відійти від справ. Перегрів або навпаки зайве охолодження Ауді А4 стали б постійними її супутниками, але інженери концерну VAG недарма їдять свій хліб, хоча скоріше це пиво і сосиски) Електронний "мозок" автомобіля "свідомо" обмежував потужність двигуна і відповідно швидкість, не даючи перегріватися і одночасно створюючи навантаження на нервову систему водія.

дано:

  • Автомобіль: Audi A4
  • Рік випуску: 2012
  • Модельний рік: 2012
  • Двигун: CJEB (1.8 л., 1798 куб. См., 170 к.с.)
  • Особливості ДВС: 4 циліндри з безпосереднім уприскуванням, 2 ряди форсунок TSI + MPI, випускний колектор в корпусі ГБЦ, AVL, фазорегулятори на обох распредвалах
  • Коробка передач: JQE (multitronic, модифікація 0AW)
  • Преселективна КПП-робот DSG: немає
  • Пробіг: 69673 кілометрів

Датчик EPC горів зі зрозумілих тепер причин. Поломка є, але при контролі за потужністю двигуна Ауді могла їхати довго.

Поломка є, але при контролі за потужністю двигуна Ауді могла їхати довго

Помилка EPC - порятунок від перегріву Ауді А4

Комп'ютерна діагностика проведена, піднімаємо капот і переходимо до діагностики візуальної. Результат нульовий, нічого підозрілого: ні тобі бруду, ні течі охолоджуючої рідини. З очевидних рішень залишається заміна термостата Ауді А4.

Діагностика Ауді А4 комп'ютерна та візуальна - справа потрібна

Піднімаємо автомобіль на підйомнику, знімаємо захист, нарешті залізну, а не пластикову, за що окремий уклін виробнику - почув таки! - і зливаємо антифриз. Щоб: антифриз не залив частину кузова і деталей, використовуємо спеціальний перехідник і шланг.

Безпечно зливаємо антифриз Ауді А4

Від'єднуємо клеми від акумулятора, який розташований де? У багажнику, під запаскою. Водій буде в першу чергу шукати акумулятор саме там!

Від'єднуємо клеми від акумулятора Ауді А4

Від'єднуємо повітряний патрубок від дросельної заслінки і радіатора.

Від'єднуємо повітряний патрубок від дросельної заслінки Ауді А4

Знімаємо кронштейн впускного колектора і відкручуємо дросельну заслінку.

Дросельна заслінка Ауді А4 хай полежить в стороні

Відключаємо всі датчики і патрубки на корпусі термостата Ауді А4.

Відключаємо датчики і патрубки на корпусі термостата Ауді А4

Знімаємо кришку насоса і послаблюємо болт на провідній шестерні зубчастого ременя насоса охолоджуючої рідини, це прибирає натяг з ременя і дозволяє зняти його разом з корпусом термостата.

Знімаємо ремінь насоса охолоджуючої рідини Ауді А4

Відкручуємо болти, які кріплять термостата з помпою до двигуна, і витягаємо його з надр назовні.

Заміна термостата Ауді А4 в повному розпалі.

Без термостата порожньо і не естетично, скоро виправимо.

Відійшов, буду через 15 хвилин

Дістаємо новий термостат з коробки. На даний момент китайські сторонні виробники ще не навчилися штампувати настільки складний вузол. Електроніка та прокладка на оригінальному термостаті "протримається" довше, ніж аналоги.

Оригінальний термостат Ауді А4

Усередині корпусу кроковим електродвигуном приводиться в рух циліндрична заслінка з прорізами, які змінюють прохідний перетин каналів йдуть з блоку і ГБЦ до радіатора. Контури охолодження блоку циліндрів і головки роздільні, що дозволяє максимально швидко і економічно вивести двигун на необхідний температурний режим.

Термостат Ауді А4 крупним планом. Всередині видно зуби шестерень електродвигуна і заслінки

Наші механіки проходять сертифікацію і періодичне навчання, технічно грамотні і мають досвід, але наша політика така: освіта і самоконтроль кожен день. Як казав мій дипломний керівник: косячат все, прийми це як належне, але мінімізувати можливі "косяки" ми зобов'язані! Дієвий механізм зменшення помилок: суворе дотримання інструкцій ELSA, перевірка себе, нехай ти робив цю операцію сотні разів.

Чи не соромимося звірятися з всезнаючої Ельзою

Власник вирішив замінити тільки корпус термостата з електронною частиною всередині, а насос залишити старий, не дивлячись на наші доводи і попередження. Знімаємо насос зі старого термостата, чистимо його і встановлюємо на новий. Прокладка і болти підлягають заміні. Болти закручуємо в необхідній послідовності з моментом 9 Ньютоновий на метр.

При установці насоса термостата Ауді А4 дотримуємося момент і послідовність затяжки болтів

Старий насос - новий термостат. Все очищено, перевірено і зібрано. Заміна термостата Ауді А4 просувається як повинно.

Старий насос - новий термостат

Встановлюємо новий сполучний патрубок між системою охолодження і термостатом.

Встановлюємо новий сполучний патрубок термостата Ауді А4

Повертаємо термостат з насосом на місце і закручуємо гвинти рукою до першого опору.

Повертаємо термостат Ауді А4 на місце

Тепер настає черга динамометричного ключа: встановлюємо регулятор на зусилля 9 Ньютоновий на метр і затягуємо всі гвинти.

Кріпимо корпус термостата Ауді дотримуючись момент в 9 Ньютоновий на метр. Шкода, що на руці всього один лікоть

Повертаємо приводний ремінь насоса охолоджуючої рідини, натягуємо його за допомогою шестерні і закручуємо її. Важливо пам'ятати, що болт провідної шестерні затягується проти годинникової стрілки!

Повертаємо ремінь насоса термостата і натягуємо його

Прикручуємо корпус насоса, підключаємо патрубки і датчики, заливаємо антифриз - готово. Переміщаємося до комп'ютера і повторюємо процедуру діагностики, проводимо адаптацію і базову установку свіжовстановленому компонентів. Сканер говорить про нормальне функціонування всіх вузлів. Справу зроблено.

Діагностика Ауді каже: Чи можемо їхати!

Задоволений власник вдячний і поспішає відчути повернуту міць Ауді, та й кому з нас не хочеться часом втиснути педаль в підлогу?

Разом: заміна термостата Ауді А4 зайняла 2 години 40 хвилин. Вартість робіт під ключ склала 20 300 рублів.

Чудеса?
Задоволений власник вдячний і поспішає відчути повернуту міць Ауді, та й кому з нас не хочеться часом втиснути педаль в підлогу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов