Наша сеть партнеров Banwar
Багато автовласників Peugeot відключають функцію спостереження за тиском шин. Але виробник все-таки радить скористатися діагностичним сканером Lexia і підключити моніторинг тиску шин. Може виявитися так, що на дорозі Ви не помітите спустилося колесо і продовжите шлях, тим самим поставивши під шину остаточного зносу. Або в колесо може потрапити сторонній предмет, поступово спускає тиск шин - візуально колесо виглядає працездатним, а на ділі незабаром шину доведеться міняти. А якщо функція спостереження за тиском шин все-таки підключена, таких казусів точно не відбудеться.
Купуючи б / у Peugeot трапляється так, що з 4 датчиків працюють тільки 3, а після суворої зими і вони можуть вийти з ладу. Придбати нові датчики, звичайно, можна, але справа це накладне - приблизно 150 євро за один датчик. Тому автовласники французьких авто не губляться і відновлюють зламані датчики самостійно. Найчастіше при розборі датчиків виявляється изжившая термін експлуатації батарея. Саме про заміну батарейок в датчиках тиску шин Peugeot ми сьогодні і поговоримо.
Для початку потрібно придбати саму батарейку, продається вона практично у всіх автомагазинах, її вартість дорівнює одному долару - беріть відразу 4 штуки (для всіх чотирьох датчиків).
Невеликий викруткою відокремте герметик по контуру і обережно відтягніть його до середини датчика, подковирнув цієї ж викруткою. На фотографії герметик загнутий, ми його не відірвали до кінця, щоб наклеїти назад або гелем, або силіконовим клеєм.
Новенькі батарейки можна віднести до комп'ютерного майстра, який за аналогом точковим зварюванням припаяти до батарейці контакти. Також можна здійснити це за допомогою паяльника, але робити це потрібно обережно і швидко, так як дані батарейки бояться перегріву.
Перед зняттям датчика з колеса вентиль необхідно обробити препаратом WD-40. Для зняття слід взяти глибоку головку на 12 і невеликий torx для болта антени. Спочатку потрібно відкрутити датчик і відігнути антену, яку він притискає до вентиля, щоб уникнути ось такої неприємності:
Швидше за все, гайка прикипіла, а вентиль із зворотного боку закріпити нічим, за рахунок чого підстава вентиля буде прокручуватися і в підсумку поламає отвір в датчику, як показано на фотографії:
Це можна виправити, а може і вийде не допустити поломки посадкового місця в датчику, тому перейдіть підставу і подивіться, як поведе себе вентиль в датчику - якщо він прокручується, то спробуйте покрутити взад-вперед, якщо не виходить - зріжте болгаркою.
Ось і весь ремонт. Варто відзначити, що раніше вентилі продавалися тільки разом з датчиком, такий комплект коштує близько ста євро. Але ці вентилі дуже швидко виходять з ладу за рахунок окислення сіллю на дорогах, прикипання, та й від простого механічного пошкодження на тій же мийці. На даний момент вентиль можна придбати в інтернет-магазинах китайських товарів, заощадивши при цьому пристойну суму. Успіхів у ремонті!