Наша сеть партнеров Banwar
Роботу проводимо на оглядовій канаві.
Двома ключами "на 10" від'єднуємо важіль приводу регулятора тиску від тяги, з'єднаної з кронштейном балки заднього моста.
Головкою «на 10» відвертаємо дві гайки скоби кріплення важеля до кузова.
Головкою «на 10» відвертаємо кріплення хомута гальмівних трубок.
Головкою «на 13» відвертаємо три гайки кріплення кронштейна до кузова і два болти кріплення регулятора тиску до кронштейну.
Головкою «на 10» відвертаємо штуцери двох гальмівних трубок.
Знімаємо регулятор тиску з важелем.
Ключем «на 8», зсунувши захисний чохол, відвертаємо болт кріплення скоби важеля до корпусу регулятора.
Знімаємо важіль.
Встановлюємо регулятор тиску в порядку, зворотному зняттю. Після установки прокачуємо гальмівну систему (див. Заміна гальмівної рідини і прокачування гальмівної системи ) І регулюємо його:
- вивішуємо задню частину автомобіля. Встановлюємо відстань 140 ± 5 мм від кінця важеля регулятора до поздовжньої балки кузова. На автомобілях випуску до середини 1976 року це відстань дорівнює 200 ± 5 мм;
- піднявши гумовий ковпачок і послабивши два болти кріплення, повертаємо регулятор до легкого дотику протилежного кінця важеля з поршнем, виступаючим з регулятора. Утримуючи регулятор в цьому положенні, затягуємо болти його кріплення. Покривши шаром мастила кінець важеля і виступаючу частину поршня, встановлюємо гумовий ковпачок на місце.
Аналогічну роботу виконуємо в разі, якщо ослабло кріплення регулятора до кронштейну.