- Заміна моторного масла
- Спосіб перший: слив через пробку
- Другий спосіб: вакуумна установка
- Заміна масляного фільтра
- заливка масла
Наша сеть партнеров Banwar
Автомастила поділяються на групи:
- За хімічним складом основи (синтетичне, напівсинтетичне, мінеральне масло);
- За в'язкості;
- За кількістю присадок і їх якості;
- За допускам виробників автомобілів.
Перераховані категорії не описують найкраще і найгірше масло - всі ці масла абсолютно різні і призначаються для різних двигунів авто. Для вибору оптимального масла для двигуна необхідно звіритися з допусками в керівництві по експлуатації. Винятком є хімічний склад масла, оскільки виробники автомобілів не наполягають на певній основі.
Велика кількість масел обумовлюється тим, що існує безліч різних двигунів і їх виробників. І у кожного з них - свої методи виробництва.
Якщо призначення двигуна - потужний мотор для спортивних автомобілів, другий вид призначений для економії палива. Третій вид двигунів призначений для перевезення причепів і їзди по гористій поверхні.
Всі знають, що при збільшенні оборотів двигуна, температура масла зростає. Отже, при більш високій температурі в'язкість масла зменшується. Чи знаєте ви, що у кожного двигуна робоче число оборотів двигуна різний? Розглянемо приклад, якщо на одній передачі і при, скажімо, 3000 оборотах перший автомобіль їде зі швидкістю 105 км / год, то другий при тих же параметрах їде зі швидкістю 135 км / год, а третій автомобіль - 155 км / ч.
Очевидно, що цим трьом різним автомобілям для оптимальної роботи двигуна необхідно масло з різними параметрами.
Заміна моторного масла
Злив масла можна зробити двома способами: через зливну пробку, що знаходиться в піддоні картера або висмоктати за допомогою вакуумної установки через отвір посадки масляного щупа.
Спосіб перший: слив через пробку
Головне правило при зливі масла - повністю прогрітий до робочої температури мотор. Наступним кроком є зняття старого фільтруючого елемента, тому що після зупинки автомобіля відбувається зворотний струм олії, після чого бруд, присутня в масляному фільтрі, повертається в картер двигуна. Після наведених вище дій можна починати зливати масло через зливну пробку в піддоні картера. Щоб злити масло потрібно почекати хвилин 10. Після повного зливу масла можна закручувати пробку, попередньо відчистив її від старого масла. Щоб не відбувався витік масла рекомендується одночасно міняти прокладку на зливний пробці.
Другий спосіб: вакуумна установка
Цей вид заміна масла вважається більш економічним, так як в процесі зливу масло не потрапляє в навколишнє середовище.
Недоліки цього методу - це те, що не всі масло витягується з двигуна, приблизно 240 мл брудного масла залишається в маслопріємник і масляному насосі. Збільшити слив масла даним методом можна за рахунок нахилу автомобіля.
Заміна масляного фільтра
Відчистити посадочне місце масляного фільтра від старого масла і бруду.
Нанести на ущільнювальну гумку нового елементу, що фільтрує олію, яке буде заливатися в двигун.
Деякі люди пропонують залити половину фільтра новим маслом.
Цього робити не рекомендується з наступних причин:
- масляного насоса легше видалити з системи надлишки повітря, якщо фільтруючий елемент знаходиться в сухому стані;
- при установці фільтра на деяких автомобілях є великий нахил, в результаті чого масло просто напросто виллється з фільтруючого елемента, а це призведе до налипання пилу, внаслідок чого доведеться мити двигун
заливка масла
Цю процедуру бажано проводити при вийнятому щупі. Коли в двигуні вже присутній потрібний обсяг масла, необхідно заміряти рівень за допомогою щупа.
Якщо раптом обсяг масла вище рівня максимум на щупі, не турбуйтеся - після першого запуску двигуна все масло заповнить необхідні канали, рівень прийде в норму.
Перший запуск після зміни масла - справа дуже відповідальна. Не всі канали, які мають труться елементи, наповнені маслом. У разі якщо масла буде недостатньо, на приладовій панелі загориться лампочка, що сигналізує про брак масла.
Щоб не змушувати двигун голодувати без масла, рекомендується 5-6 разів прокрутити двигун, щоб насос прогнав масло по всій системі. Для цього потрібно відключити або систему запалювання або припинити подачу палива.
На автомобілях з дизельним двигуном проблематично виробляти запуск із затримкою, тому рекомендується не збільшувати обороти двигуна до тих пір, поки не згасне лампочка низького тиску масла. Після того як мотор попрацював на холостих обертах приблизно 2 хв, потрібно його заглушити і перевірити рівень масла по щупі, при необхідності долити до потрібного рівня.
додатково: заміна фільтрів .
Чи знаєте ви, що у кожного двигуна робоче число оборотів двигуна різний?