Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна зчеплення в Краснодарі

Наша сеть партнеров Banwar

1.1 Призначення СЦЕПЛЕНИЯ
1.2. ВИДИ зчеплення
1.3. ЗАМІНА СЦЕПЛЕНИЯ
1.4. ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ СЦЕПЛЕНИЯ

1.1 Призначення СЦЕПЛЕНИЯ

Механізм зчеплення (компонент трансмісії) - досить складний і важливий елемент транспортного засобу. Головне завдання цього механізму полягає в плавному приєднання маховика двигуна до первинного валу коробки передач під час руху з місця і під час перемикання коробки передач. Іншими словами, даний механізм покликаний вимикати крутиться елемент і вберегти трансмісію від підвищеної механічної перевантаження. При виявленні несправності в механізмі проводиться ремонт або повна заміна пошкодженого зчеплення на справний.

Зчеплення складається з натискного диска ( "кошика"), справність якого гарантує правильну роботу механізму в цілому. Кошик трансмісії в свою чергу складається з: диска (ведений), системи приводу, педалі вимкнення, диафрагменной пружини і кожуха, на які робить прямий вплив ще одна деталь - вижимний підшипник.

Від цього механізму залежить не тільки відстань гальмівного шляху. Воно дає можливість автомобілю рушати з місця без ривків. Через деякий зусилля, яке виявляється на педаль цього механізму, приводиться в дію механізм механічного приводу. Тому, якщо дана система несправна, то і рушать з місця плавно не вийде.

2. ВИДИ АВТОМОБІЛЬНОГО СЦЕПЛЕНИЯ

За способом управління механізми бувають з механічним, гідравлічним, електричним або комбінованим приводом (наприклад, гидромеханическим).
За кількістю дисків на практиці зчеплення поділяються на:
- однодискові зчеплення (воно ж сухе зчеплення, яке постійно включено, роботу зчеплення забезпечує його привід);
- багатодискові зчеплення (використовується тільки на вантажних автомобілях і складній техніці, підвищують термін служби зчеплення).
За приводу вони бувають:
-гідравлічні;
-механічні:
-електричні:
-Комбіновані.
По виду тертя:
- сухі (фрикційні накладки працюють в повітряному середовищі);
- мокрі (працюють в масляній ванні).

PS Використовується даний механізм тільки в роботизованих коробках передач, в гідромеханічних і варіаторних автоматичних трансмісіях воно відсутнє.

3. ЗАМІНА СЦЕПЛЕНИЯ НА АВТОМОБІЛІ

Звичайно ж, як і будь-який інший механізм, робота якого заснована на дії сили тертя ковзання, зчеплення має свій термін життя, тому рано чи пізно йому властиво ламатися, тому він вимагає заміни. При заміні допускається зміна його окремих складових.

Перше, що необхідно зробити перед тим, як приступити до процесу заміни механізму - потрібно переконатися, що дійсно потрібне втручання безпосередньо в сам механізм, а не троса, педалі або диска. Як Ви самі розумієте, зміна механізму вимагає певних знань і кваліфікації. Тільки після того, як справжня проблема була встановлена, можна зробити заміну механізму. Якість роботи по усуненню несправностей повністю залежить від уміння і наявності достатнього досвіду і навичок. У цьому питанні не можна нехтувати ніякими дрібницями.

Процес заміни зчеплення виглядає наступним чином:
- від'єднується акумулятор;
- від'єднується гідравлічний циліндр;
- далі, за допомогою домкрата або стенду, автомобіль потрібно підняти (не слід забувати підставляти під трансмісію ємність на випадок, якщо почне витікати рідина);

УВАГА!!! У разі, якщо електричні дроти знаходяться поза трансмісії, при її заміні не забудьте їх відключити, в тому числі від гідравлічного веденого диска;
- знімається стартер;
- откручиваются болти на дзвоні;
- знімається трансмісія;
- двигун закріплюється в районі кратера (можна з допомогою другого домкрата);
- знімається вісь.

Далі слід сам процес заміни зчеплення, відповідно, процедура ускладнюється:
а) відкручувати механізм від маховика;
б) Спочатку перевіряються маховик, підшипники і все зняті деталі на якість (в разі виявлення на них будь-яких ушкоджень, слід їх зміна);
в) При необхідності проводиться повна зміна старого механізму на новий. Нова трансмісія встановлюється на місце старого (цей процес вимагає багато фізичних сил і терпіння).

г) Заміна старого зчеплення на нове вимагає його налаштування і регулювання.

4. ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ СЦЕПЛЕНИЯ

Несправність зчеплення дає про себе знати дуже швидко: автомобіль починає смикати, з'являються нові шуми при його отжатии, обороти двигуна ростуть, а швидкість автомобіля не збільшується, зчеплення різко включається, починає підтікати гальмівна рідина і т.д. Все це свідчить, що зміна механізму не за горами.

Характерні ознаки, при яких обов'язково потрібна заміна зчеплення, або її частковий ремонт:

а) Пробуксовування. Тобто, складові системи включаються в повному обсязі. Коли педаль приводу повністю відпущена, то ведений диск і кошик механізму прослизають відносно один одного. У цьому випадку на великих оборотах при натисненні педалі газу швидкість не збільшується.
б) Механізм "веде". Це відбувається, коли при натиснутій педалі кошик зчеплення від'єднується в повному обсязі. Характерним звуком при такій проблемі є "хрест" при включенні передач в коробці з-за провертати шестерень.
в) Знос фрикційних налагоджень, поломка муфти або вичавного підшипника. При таких несправності під час повністю про тпущенной педалі можна відчути ривки машини.
Слід враховувати і той фактор, що в деяких випадках його окремої частини може незабаром позначитися негативно на роботі всієї системи. Це обумовлено тим, що сумісність з новою частиною може бути порушена через технічні причини. В результаті буде необхідно провести повну заміну механізму, що призведе до додаткових витрат. Тому варто пам'ятати народну мудрість «скупий платить двічі»! Не відкладайте заміну в "довгий ящик". При несправності в зчепленні обґрунтовано вимагається педантичне до нього увагу.

Послуги в автомобільному сервісі " АвтоДом "Приємно здивують своєю ціновою політикою і якістю роботи, а час очікування пролетить не помітно. Заміна в сервісному центрі" АвтоДом "зажадає близько однієї години часу. Чекаємо Вас за адресою: г.Краснодар, Ростовське шосе, 50, щодня, з 09.00 до 18.00 . Пам'ятайте! Даний механізм вимагає своєчасне до себе увагу, і це не примха, і не примха, це необхідність Смена повинна проводитися тільки в спеціалізованому сервісі, а не у дилетантів. зчепленням повинні займатися спеціально навчені майстри.

АвтоДом має ряд переваг над своїми конкурентами і впершу чергу це гарантія якості. За свій багаторічну практику центр здійснити більше сотні ремонтних робіт.

Фахівці сервісу "АвтоДом" нагадують, крім діагностики даного механізму не забувайте перевіряти автомобільну електрику вашого авто. У нашому сервісі досвідчений автоелектрик завжди до ваших послуг!
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов