Заміна гальмівного диска на Газелі, алгоритм дій
Наша сеть партнеров Banwar
У керівництві по ремонту Газелі зазначено, що мінімальна товщина гальмівного диска повинна бути 19 мм, після чого диск потрібно замінити на новий. До відома, товщина нового гальмівного диска становить 21 мм. Однак, на ділі 19 мм це ще далеко не межа, такий диск цілком ще відходить 100 тис. км при цьому він буде тоншим 17-18 мм. Головне - це рівномірний і симетричний знос диска, а так само відсутність пошкоджень (тріщин). Потрібно стежити за станом гальмівних колодок, напрямних скоби і не допускати тертя диска об метал колодок при зносі останніх. Так як подібне упущення неминуче призведе до прискореного зносу диска або однієї зі сторін диска, а це в підсумку потребують більш ранню заміну деталі.
Процес заміни гальмівного диска на газелі нескладний. Як завжди, необхідний лише відповідний інструмент, час і бажання.
Роботу можна почати відразу з відпускання колісних гайок і болтів кріплення гальмівного диска до маточини - колесо нерухомо і немає необхідності утримувати маточину від провертання. Потім знімаємо колесо, від'єднуємо супорт, викручуємо ковпак маточини, расшплінтовиваем і відкручуємо гайку, виймаємо стопорне кільце, внутрішню обойму підшипника і стягуємо диск і маточину з Сапфо. Далі викручуємо вже ослаблені болти кріплення диска.
Для того щоб при подальшій розбирання та збирання не потрапляла бруд в підшипники і мастило, вставляємо шматок тканини в отвір манжети, а з іншого боку накручуємо ковпак маточини.
Так як при нормальному режимі експлуатації і рівномірному зносі, гальмівний диск "ходить" дуже довго, то його роз'єднання з маточиною забирає чимало сил і часу. Бруд і іржа роблять свою роботу - диск прикипають до маточини. Найбільш простий варіант - це тримаючи маточину однією рукою, ударами молотка по робочій поверхні диска збивати його з місця. У моєму випадку, при пробігу за 300 тис. Довелося спочатку трохи розігріти місце контакту газовим пальником - так справа зрушила з місця. Роз'єднавши деталі, зачищаємо посадочне місце під диск на ступиці, і одягаємо його поєднуючи отвори під болти. Укручуємо все болти і рівномірно затягуємо їх, утримуючи маточину від провертання, наприклад монтуванням, вставленої між шпильок. Далі, при необхідності, міняємо манжету в ступиці і збираємо все в послідовності зворотному розбиранні.
Наступна стаття: Чому стартер не крутить, клацає, гасне панель
Інші статті ...
Інформація виявилася вам корисною? Будь ласка, поділіться нею з друзями в соціальних мережах і залиште свій коментар:
Інформація виявилася вам корисною?