Наша сеть партнеров Banwar
Власники автомобіля газель і соболь 4х4, а також в інших автомобілях, де передача крутного моменту відбувається за допомогою карданної передачі час від часу стикаються з проблемою поломки хрестовини карданного валу (шарніра). Природно, в такій ситуації рекомендована її заміна. Така деталь, як кардан газель, хоч і є досить великий за розміром, але по конструкції настільки проста, що будь-який непрофесіонал може виконати її ремонт.
зняття хрестовини
Хрестовина карданного валу Газель
Процес зняття хрестовини карданного валу для більшості автомобілів схожий. За схемою, яка буде описана нижче можна демонтувати її як з автомобіля газель, так і з соболь 4х4. Дещо по-іншому буде відбуватися зняття шарнірів, встановлених на автомобілях соболь 4х4, тим, які знаходяться в передньому мосту, замість ШРУСа, так як там буде трохи іншим демонтаж самих вилок.
Отже, спочатку варто очистити кардан газель від бруду і пилу, а потім його демонтувати. Як зняти кардан з автомобіля газель або соболь 4х4 можна знайти досить багато інформації, тому ми цю операцію описувати не будемо, але нагадаємо, що перед демонтажем і розбиранням карданного валу нанесіть мітки за допомогою фарби або зубила на все пов'язані елементи. Це необхідно для того щоб згодом при складанні поставити всі деталі з тим же розташуванням, що і до розбирання, тим самим уникаючи можливого дисбалансу.
Далі приступаємо до зняття самого шарніра:
- Молотком наносимо несильні удари по склянках голчастих підшипників, це треба для того, щоб вони кілька осіли і тим самим послабили натискання на стопорні кільця;
- За допомогою викрутки або плоскогубців, кому як зручніше, знімаються стопорні кільця;
- Стакан голчастого підшипника за допомогою лещат або преса випрессовивается з вилки, для полегшення процедури краще скористатися оправкой зі шматка труби або головки такого ж розміру, як і склянка;
- Кардан розгортається на 180 градусів і випрессовивается другий стакан, найлегше це зробити нанесенням ударів по цапфі хрестовини через оправлення;
- Знімається вилка і торцеві манжети підшипників;
- Застосовуючи цю ж схему, випрессовиваются інші підшипники і знімається сама хрестовина.
Звичайно ж, бувають ситуації, коли зняття хрестовини з карданного валу здійснити досить важко, при цьому потрібно саме заміна шарніра, а не його ремонт. У такому випадку для полегшення процедури варто розпиляти її за допомогою звичайної болгарки і після цього Випрессовиваемие склянки буде значно легше.
Варто відзначити, той факт, що якщо проводиться заміна одного шарніра, то обов'язково треба міняти і другий, зі зворотного боку карданного валу.
Це відноситься не тільки для автомобілів газель і соболь, колісних схем 4х2 і 4х4 - це правило абсолютно для всіх випадків.
монтаж хрестовини
Ремонт хрестовини карданного валу Газель
Установка проводиться значно легше, тому що всі наші вузли вже очищені і змащені.
Приступимо до процедури:
- У вушко вилки заводиться вільний шип хрестовини, який знаходиться на зворотному боці маслянки, а протилежний шип з уже встановленим на нього підшипником і стопорним кільцем вводимо в протилежне вушко;
- Підшипник вводиться в вушко вилки і одягається на вільний шип хрестовини;
- Переконавшись, що обидва підшипника суміщені з отворами вилки і шарнір затискається лещатами;
- Проводиться процес напрессовиванія підшипника до моменту зіткнення запірної шайби з вушком вилки;
- Встановлюється друга стопорне кільце на протилежний підшипник;
- Повторити процедуру для другої половини шарніра.
Знову ж нагадуємо, що не варто забувати про, заздалегідь нанесені, мітки і провести збірку згідно з ними.
Ну ось, заміна шарнірів виконана і можна кардан газелі встановлювати на місце.