Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна хрестовини рульового вала

  1. Що робити з Газеллю
  2. Ціна описаного ремонту у майстрів

Наша сеть партнеров Banwar

Механізми рульового управління, досить складного у сучасних автомобілів, мають найважливіше значення для керованості машини - і це природно. Вихід з ладу одного з ланок - а їх чимало - призводить до великих неприємностей. Гірша з них - це дорожньо-транспортна пригода.
Основний вид ремонту в такому випадку - установка нової запчастини. Розглянемо таку проблему, як заміна хрестовини рульового вала. Якщо автовласник став чути при поворотах неприємний хрускіт під колонкою штурвала, якщо при русі по нерівностях став лунати гуркіт начебто з району рейки, то не виключено, що вийшов з ладу зазначений вище вузол. Для точної діагностики досить його оглянути. А причини його поломок такі:

  • головна - нерозумно швидка їзда по купинах з поворотами, причому, регулярна;
  • має значення також інтенсивна експлуатація автомобіля, але з акуратною їздою;
  • часті потрапляння бруду всередину вузла теж грають істотну роль;
  • можливо, вузол був проведений неякісно.

А тепер розберемо, як робиться заміна цієї самої хрестовини на прикладі різних автомобілів, як вітчизняних, так і імпортних.


Для початку візьмемо таку популярну легковик, як Тойота Корона. Для заміни хрестовини у Тойоти нам знадобляться наступні речі:

  • набір гайкових ключів;
  • зубило, молоток;
  • два пильовика, два хомута;
  • мастило типу Литол.

Читайте також про заміну втулок стабілізатора на Рено Меган 2 і заміну троса зчеплення на Пріорі .
Читайте також про   заміну втулок стабілізатора на Рено Меган 2   і   заміну троса зчеплення на Пріорі


Отже, приступаємо.

  1. Знизу, бажано, з оглядової ями, відкручуємо кріплення кардана до рульовій рейці.
  2. Потім, перебуваючи в салоні автомобіля, відкручуємо два гвинти, після чого видаляємо пластикову панель під колонкою.
  3. Наступним кроком відвертаємо болт, який об'єднує два хрестових вузла - нижній, а також верхній.
  4. Повернувшись вниз, влаштувавшись в оглядовій ямі, витягаємо нижній дефектний вузол.
  5. Повернувшись всередину салону, демонтуємо верхній подібний вузол, для цього відкручуємо кріплення до рульового валу. Верхній вузол зазвичай має хороший стан.
  6. З нижнім карданним елементом робимо ось що. Вам потрібно буде вийняти саму хрестову частина і замінити її на нову. Для цього можна скористатися болгаркою.
  7. Вивільнені дві частини кардана об'єднуються нової запчастиною. Кожен з чотирьох підшипників необхідно раскерніть, а також відразу змастити Литолом.
  8. Далі одягаємо на цей вузол два стандартних пильовика, скріплюємо їх хомутами.
  9. Збірку виробляємо по шляху назад, не забуваючи змащувати елементи Литолом.

Ось, власне, і все. Зауважимо також, що для зміни рульової хрестовини саме на Тойоті Карина можна вжити відповідну запчастина від Ниви - вона підійде. Крім того, не забуваємо попередньо бризкати не піддаються нарізні сполучення проникаючої мастилом типу «ведешка».

Якщо автолюбителю довелось проводити ремонт рульового вала у Ліфан Солано, то потрібно діяти подібним чином. Адже даний китайський автомобіль спроектований за лекалами Тойоти. Тому-то тут актуальна наведена інструкція по заміні рульової хрестовини саме на Тойоті.

Ось тільки потрібно пам'ятати, що монтаж оновленого кардана необхідно проводити вкрай акуратно. Інакше при установці рульовий вал може провернутися, навіть якщо сам штурвал встав прямо. Підсумок - вихід з ладу електричного шлейфу всередині колонки. Але, маючи певну вправність, шлейф можна знову припаяти до гнізда.
Ось тільки потрібно пам'ятати, що монтаж оновленого кардана необхідно проводити вкрай акуратно


А тепер розглянемо даний вид ремонту стосовно німецької іномарці. Для заміни хрестовини у БМВ Е39 візьмемо такі інструменти:

  • набір гайкових ключів;
  • зубило, молоток;
  • лещата, оправлення, головки;
  • мастило типу Литол.

Подивимося, що потрібно зробити тут.

  1. Попередньо для полегшення доступу до кріплень карданів необхідно прибрати кожухи педалей.
  2. Далі відкручуємо кріплення карданних вузлів, після чого демонтуємо їх з рульової рейки, зсередини салону.
  3. Для випрессовкі дефектного хрестового елемента можна скористатися лещатами - це ще один спосіб позбутися від старої хрестовини. Необхідно затиснути кардан з оправкой більшого, ніж підшипник, діаметра з одного боку, а також з головкою меншого, ніж підшипник, діаметра - з іншого боку. При затиску проводиться видавлювання в сторону оправлення.
  4. Нову запчастина встановлюємо також за допомогою лещат.
  5. Збірку виробляємо в зворотному порядку, не забуваючи змащувати деталі Литолом.

Зауважимо, що у БМВ Е28 така ж заміна хрестовини рульового вала здійснюється за ідентичною інструкції. Причому, в обох німецьких машин, безперечно, під час робіт зустрінуться іржаві з'єднання. Їх теж попередньо обробляємо проникаючої мастилом.

Що робити з Газеллю


А тепер звернемося до вітчизняної «робочої конячки». Для власників даного автомобіля напевно не менш актуальне подібний вид ремонту.
А тепер звернемося до вітчизняної «робочої конячки»


Для зміни хрестовини у Газелі візьмемо ось що:

  • набір гайкових ключів;
  • молоток, зубило;
  • бронзова оправлення, головка;
  • лещата;
  • мастило Літол.

Починаємо дії всередині салону автомобіля.

  1. Расшплінтовиваем гайки клинів карданних вузлів.
  2. Далі відвертаємо гайки, виймаємо клини і дістаємо пістони.
  3. Після цього можна демонтувати складальну одиницю з верхнім і нижнім карданами.
  4. Далі демонтуємо шарнір зі складальної одиниці. Для цього також расшплінтовиваем гайку, відкручуємо гайку, вибиваємо клин. Після чого шарнір залишається вільним.
  5. Очищаємо дефектний вузол від грязьових відкладень. Демонтуємо стопорні кільця підшипників.
  6. Видавлюємо з вилок черзі з кожної з чотирьох сторін замінюється хрестову деталь. Для цього затискаємо в лещатах по черзі чотири рази кардан, підставляючи оправлення меншого, ніж підшипник, діаметра то з одного боку, то з іншого. З відповідною боку кожен раз встановлюємо до губці лещат головку більшого діаметра, ніж отвір вилки. Тобто діємо аналогічно відповідним пунктом попередньої інструкції.
  7. Нову запчастина встановлюємо подібним чином, за допомогою лещат, але діючи навпаки.
  8. Аналогічні дії здійснюємо з другим шарніром. Також виробляємо зняття вузла зі складальної одиниці, очищення, видалення стопорних кілець, розбирання, нарешті, складання з новою хрестової запчастиною.
  9. Установка шарнірів на складальну одиницю, а також монтаж загального вузла в загальну систему управління автомобіля виробляються зворотним порядком.

Під час викладених робіт не забуваємо змащувати Литолом відповідні деталі, а також заздалегідь обробляти «ведешкой» старі різьбові кріплення.

Підсумовуючи цю інструкцію, відзначимо, що описані маніпуляції по заміні хрестовини рульового вала у Газелі навскидку не набагато складніше тих, які викладалися раніше щодо легкових іномарок. Втім, вітчизняний автопром рідко коли виділяється не ремонтопридатністю і зайвої складністю конструкцій.

Ціна описаного ремонту у майстрів


Проте, є такі автолюбителі, для яких будь-який ремонт, немов темний ліс. Або наведені інструкції когось відлякають від власноручного ремонту. Для цієї категорії, та й взагалі для інформації, наведемо приблизну вартість описаних робіт в різних містах Росії. Дані заповнюють наведену нижче таблицю.

Місто Вартість за 1 шт. Москва 2000 руб. З-Петербург 1800 руб. Єкатеринбург 1750 крб. Самара 1700 руб. Краснодар 1800 руб.

Тут треба сказати, що в багатьох автосервісах працівники пропонують відразу замінити повністю весь рульової кардан в зборі з верхнім і нижнім шарніром. Якщо автолюбитель хоче оновити виключно хрестовини, треба спробувати домовитися.

повернутися вгору


Отже, ми розглянули нехитру, в общем-то, операцію по перевстановлення хрестового вузла підрульових механізмів. Наведені зауваження, а також описані інструкції обов'язково принесуть користь тим, хто будь-який ремонт готовий робити своїми руками.

Тепер подивіться відео про заміну головного циліндра зчеплення і заміни редуктора заднього моста ВАЗ 2106 .

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов