Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна охолоджуючої рідини, антифриз або тосол

  1. Заміна автомобільної охолоджувальної рідини, антифризу, тосола
  2. Який вибрати антифриз
  3. Чи можна заливати тосол при заміні
  4. Чи можна заливати антифриз при заміні
  5. Відео по заміні охолоджуючої рідини
  6. Промивання системи охолодження
  7. Видалення повітряних пробок.
  8. Скільки антифризу в системі охолодження
Головна

Наша сеть партнеров Banwar

» Ремонт Пежо своїми руками »Заміна охолоджуючої рідини, антифриз або тосол

переглядів 13 005

Заміна автомобільної охолоджувальної рідини, антифризу, тосола

Готуючи автомобіль до літнього сезону, не забудьте перевірити стан охолоджувальної рідини таких як тосола або антифризу і при потребі замінити його. Умови роботи системи охолодження влітку істотно відрізняються від зимових. Температура повітря висока, а включати грубку немає необхідності. Тепла потрібно розвіяти більше, а можливості радіатора менше. Будь-яка дрібна несправність системи охолодження може привести до перегріву двигуна, закипанню антифризу і подальшого дорогого ремонту двигуна.

Як нормальній роботі системи охолодження може перешкодити або допомогти антифриз? Дуже суттєво! Якщо хорошу, якісну охолоджуючу рідина не замінити вчасно, що містяться в ній, присадки спрацюються, почнеться корозія деталей системи охолодження і випадання осаду. Що призведе до погіршення тепловіддачі від нагрітих деталей, а заодно до заклинювання термостата.

Чому не варто заливати в систему охолодження воду?

  • Іноді можна почути незрозумілі міркування, що, мовляв, в південних регіонах антифриз з температурою початку кристалізації -40 не потрібен, а влітку можна замінити просто на воду. При цьому не враховуються два істотних фактора. Крім низької температури замерзання, у охолоджуючої рідини підвищена температура кипіння. Для різних антифризів це 108 ... 115 градусів. Тосол не повинен нагріватися сильніше 105 градусів. Для антифризів деяких марок заявлена ​​температура кипіння до 135 градусів, але ці дані явно завищені.

  • Замінити на просту воду, у якій виділення бульбашок пари починається з 80 градусів, а при 100 відбувається інтенсивне кипіння, можна було на автомобілях з постійним механічним приводом вентилятора охолодження. Якщо вентилятор включається при 105 градусах, а кришка розширювального бачка незатянутой, закипання системи неминуче, в першій же пробці.

  • У водяному насосі автомобілів ВАЗ з переднім приводом є торцеве ущільнення. Антифриз є мастилом для цього ущільнення і при заміні його на воду знос ущільнення прискориться, це призведе одночасно до кількох неприємних наслідків.

  • Зробити ущільнення для рухомого з'єднання, яке зовсім не пропускає рідину можна. Витік є завжди, але при малому зносі і втрати маленькі. На такий випадок, в корпусі помпи є дренажний отвір. Антифриз капає на ремінь приводу газорозподільного механізму, що не зовсім добре, але при малій кількості терпимо. Коли знос ущільнення великий антифриз може потрапляти в підшипник і вимивати з нього мастило. Якщо підшипник кульковий, він буде просто скрипіти. Роликовий підшипник може бути заклинений і зруйнований. Буде потрібно заміна помпи, а може і відбутися обрив ременя приводу ГРМ.

  • Зношене ущільнення може бути каналом надходження повітря в систему охолодження. Причому ви виявите це взимку і кинеться підтягувати хомути, але результату це не принесе.

Який вибрати антифриз

Більшість охолоджуючих рідин, це суміш етиленгліколю і води, з присадками. Є антифризи, в яких застосований пропіленгліколь, але їх набагато менше.
Більшість охолоджуючих рідин, це суміш етиленгліколю і води, з присадками
Співвідношення води і етиленгліколю визначає головну характеристику - температуру початку кристалізації, а заодно і температуру кипіння.

Суміш етиленгліколю і води корозійно активна, а в складі системи охолодження можуть бути застосовані відразу кілька різних металів. Без пакету присадок не обійтися. Дія протипінних, протівокавітаціонних присадок визначити важко. А ось поява бурого кольору - ознака безпомилковий. Протикорозійний присадка відпрацювала свій ресурс. Почалася корозія чавунного блоку циліндрів. Антифриз необхідно терміново міняти.

Чи можна заливати тосол при заміні

Напевно, найбільш відома марка охолоджуючої рідини - Тосол. Це охолоджуюча рідина з неорганічними присадками. Для захисту системи охолодження, тосол покриває всі деталі шаром силікатів. Захисна плівка росте постійно. Корозія буде надійно відвернена, але і тепловіддача з часом стане гірше. При заміні рідини, потрібно гарненько промити систему від силікатів.

Особливість тосола в тому, що його не можна нагрівати більше 105 градусів. Закипання не відбудеться, але присадки від перегріву почнуть випадати в осад. Для багатьох сучасних автомобілів, у яких робоча температура антифризу легко досягає 105 ... 110 градусів, тосол непридатний.

Так само через наросту нальоту в радіаторі нагрівника значно погіршується тепловіддача, і як результат заміна радіатора грубки неминуча.

Ще одна неприємна обставина, що «той самий Тосол» давно не випускається. Охолоджуючі рідини з такою назвою можуть бути і грубою підробкою, і дуже гідним антифризом - вгадати складно.

Чи можна заливати антифриз при заміні

Помітно кращий склад мають гібридні антифризи. Частина присадок у них на основі карбонових кислот, а й неорганічна складова також є. Для позначення таких рідин часто застосовують термін G11. Така класифікація придумана фірми Фольксваген, але успішно застосовується для антифризів інших фірм. Такий антифриз часто фарбують в зелений колір, але застосовуються і інші кольори, наприклад, жовтий або червоний. Антифриз G11 можна, не замислюючись, заливати після Тосола. Він підійде для заміни майже для будь-яких автомобілів: ВАЗ, Газель і порівняно старих іномарок. Термін служби складе чесні два роки. Температуру кипіння потрібно уточнювати, але можна розраховувати на 108 ... 109 градусів. Антифризи G11 досить широко поширені і недорогі.

Більш досконалий антіфріз- з присадками на основі карбонових кислот, G12. Наприклад, це Sintek Lux, який зараз заливають в усі нові автомобілі ВАЗ. Це рідина червоного кольору, з температурою початку кристалізації -40 і температурою кипіння 108 градусів.

Головна особливість антифризу, з присадками на основі карбонових кислот, що він не утворює суцільного захисного шару. Лише в осередках корозії, утворюється захисна плівка товщиною в 5 мікрон. Присадки витрачаються вкрай економно. Виробляючи заміну цієї рідини в новому автомобілі, можна впевнено розраховувати на термін служби 3 роки. Підійде майже для будь-якого автомобіля.

Антифриз G12 не можна змішувати з G11. І навіть якщо просто залити його в автомобіль, який поїздив на тосоле, він почне мутнеть. В цьому випадку краще замінити на антифриз з позначенням G12 +, його можна змішувати з будь-якими іншими охолоджуючими рідинами, але з неминучим зменшенням терміну служби.

Охолоджуючі рідини G12 ++ мають необмежений термін служби, при виконанні деяких умов. Такий антифриз заливають в багато нові іномарки. Його можна залити в Пріору, Газель або будь-який інший автомобіль, але оскільки автомобіль не буде абсолютно новим, термін служби при заміні такого антифризу не стане нескінченним. При цьому лобрідние антифризи порівняно рідкісні в продажу і дорожче будь-яких інших.

Відео по заміні охолоджуючої рідини

Порядок заміни антифризу.

Проводити заміну охолоджуючої рідини можна з промиванням або без неї. Другий варіант легше і займає набагато менше часу.
Проводити заміну охолоджуючої рідини можна з промиванням або без неї
Старий антифриз зливають з радіатора і блоку циліндрів. Не забудьте відкрити кран грубки. Використовуючи компресор, продміть систему охолодження. Якщо вже не виходить вигнати жодної краплі - закручуйте пробки і заливайте свіжий антифриз. Заведіть і прогрійте двигун до відкриття термостата. Після заміни антифризу перевірте рівень і при необхідності долийте.

Головний недолік такого способу заміни в тому, що система майже не промивається. Якщо в системі є бруд вона і залишиться. Плюс кілька старої охолоджуючої рідини. Це неминуче скоротить термін до наступної заміни.

Зате антифриз змінюється максимально швидко і надлишкової води в системі не залишиться.

Промивання системи охолодження

Заміна охолоджуючої рідини з промиванням зажадає від вас часу і терпіння, але система охолодження буде чистою, без накипу та осаду. Після промивання можна заливати будь антифриз, не озираючись на те, що було залито раніше.

Можна промивати систему охолодження просто водою, але нерозчинний осад залишиться. Для його промивання випускаються різні засоби, на будь-який смак. Я, після деяких не зовсім вдалих спроб, вважаю за краще користуватися звичайною лимонною кислотою. Вважаю, що це дає гарантований передбачуваний результат. Бажаючі можуть скористатися щавлевої кислотою (це компонент Сіліт від накипу), антинакипін (сульфаминовая кислота) або іншими народними засобами.

Застосовувати луг, наприклад, засіб для прочищення засмічень Крот, не варто. Буде інтенсивно роз'їдати алюміній, а стінки трубок радіаторів тонкі.

Якщо вибране вами засіб є в вигляді порошку - заздалегідь розчиніть його в окропі і висувайтеся на стоянку. Також буде потрібно чималий запас води, тазик і невелика кількість слюсарних інструментів.

На автомобілях ВАЗ моторний відсік знизу закритий брудозахисним щитком. Його доведеться зняти, але не повністю. Два крайніх шурупа, доступ до яких закритий колесами, можна залишити. Знаходьте зливну пробку на радіаторі і, підставивши тазик, відкручує. Коли охолоджуюча рідина вже зливається, зніміть кришку з розширювального бачка. Потік посилиться.

Вважається, що на двигуні з вісьмома клапанами, щоб злити антифриз з блоку, потрібно знімати котушку запалювання. Я не згоден з цим. Заглушка з блоку цілком викручується і так. Але потрібна головка, подовжувач на 100 мм і ключ з тріскачкою. З-під бампера, знизу, послабляєте заглушку, а потім пальцями відкручує повністю.

Коли стара антифриз зіллється, вкручувати заглушки на місце. Продувати стисненим повітрям, вичавлювати останні краплі, сенсу немає. Заливаєте промивальне засіб. Доливаєте водою. Заводите двигун. Градусів до п'ятдесяти можна прогріти на холостому ходу, а потім відкриваєте кран грубки і додаєте оборотів до 3000. Підвищені обороти потрібні, щоб забезпечити хороший, сильний потік через грубку. Її теж потрібно промити.

Обов'язково перевіряйте температуру двигуна. У систему охолодження залита вода, а затягувати кришку розширювального бачка не можна. Виділяються гази повинні вільно виходити. Але і термостат повинен бути відкритий. Загалом, прогрійте двигун до 95 градусів і глушите. Нехай не поспішаючи остигає. Відкрийте розширювальний бачок. Якщо є підігрів дросельного вузла, зніміть з нього один шланг.

На мій погляд, для двигуна автомобіля ВАЗ достатньо 300 г лимонної кислоти і впливу протягом години. За цей час можна завести двигун ще два ... три рази. Обов'язково перевіряйте температуру. Пузир газу в системі охолодження може перешкоджати роботі помпи, і тоді температура буде рости стрімко.

Заглушивши двигун, не поспішайте зливати воду. Внутрішні стінки циліндрів нагріті набагато сильніше, ніж сорочка охолодження. Зачекайте 3 ... 5 хвилин поки температура вирівняється.

Тепер зливайте. Заливайте чисту воду прогрівайте до 95 градусів. Глушіть двигун. Чекайте п'ять хвилин. Зливайте. Чистою водою двигун промивають, поки в зливається воді не буде слідів чорноти чи іншої бруду. Це, може бути, три ... чотири рази.

Можна заливати свіжий антифриз, але якщо потрібно зробити дрібний ремонт системи охолодження - замінити радіатор або патрубок - дуже вдалий час. Крім того, що ви будете заливати охолоджуючу рідину в ідеально чисту систему, зняття патрубків дозволить повніше злити залишок води. Застосуйте для цього всі доступні вам способи: продування стисненим повітрям і нахил автомобіля домкратом. І все одно, якась кількість води залишиться.

Охолоджуюча рідина може бути готовою до застосування або у вигляді концентрату. У другому випадку все просто. Обсяг системи охолодження відомий. Чи розраховуєте необхідну кількість концентрату і заливаєте в систему. Доливаєте дистильованою водою до рівня. Через день ... інший експлуатації концентрат і вода опиняться добре перемішані.

Якщо ви використовуєте готовий антифриз просто залийте його в систему. Поїздивши день ... два, перевірте ареометром щільність охолоджуючої рідини. Якщо результат буде незадовільний, вам доведеться ще раз замінити антифриз. Без промивки. Просто злив, залив.

Видалення повітряних пробок.

У більшості випадків ніяких особливих дій для видалення повітряних пробок не потрібно. Як тільки двигун прогріється настільки, що почнеться циркуляція через пароотводную трубку, все пробки вийдуть самостійно.

Дути в розширювальний бачок не потрібно. Заїжджати передніми колесами на пагорб марно поки термостат закритий, а коли виявиться відкритий - зайве. Якщо на наступний день вранці ви все одно чуєте противне булькання потрібно шукати джерело надходження повітря.

Система охолодження двигуна одна з найважливіших. Але в автомобілі немає дріб'язкових систем. Стежити потрібно за всім. Такий механізм, як омивач скла стає життєво важливий, в погану погоду. Не забудьте перевірити і його.

Скільки антифризу в системі охолодження

Як правило в систему охолодження двигуна автомобіля поміщається від 5 літрів до 10 в залежності від обсягу і моделі силового агрегату.

Наприклад:

  • Двигун 1.6літра - приблизний обсяг антифризу 6 - 8 літрів
  • 2 літровий двигун - обсяг системи охолодження 7 - 9 літрів
  • 3 літровий двигун - відповідно в районі 10 - 12 літрів антифризу
Проголосуйте, чи сподобалася вам стаття?
Як нормальній роботі системи охолодження може перешкодити або допомогти антифриз?
Чому не варто заливати в систему охолодження воду?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов