Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна радіатора грубки на ВАЗ 2131, 2121 Нива

  1. Радіатор пічки «Ниви»
  2. Місцезнаходження радіатора
  3. Пристрій і функції радіатора
  4. Типові несправності радіатора
  5. Зняття радіатора грубки ВАЗ-2121
  6. підготовка інструментів
  7. Порядок робіт по демонтажу радіатора
  8. Відео: установка радіатора

Наша сеть партнеров Banwar

Робота грубки на класичній «Ниві» традиційно викликає нарікання у більшості власників цього автомобіля. Відверто слабкий, але галасливий вентилятор і невдала конструкція повітропроводів не прогрівають салон належним чином. До того ж на роботу обігрівача впливає експлуатація ВАЗ 2121, 2131 в складних дорожніх умовах. Відбувається засмічення радіатора грубки, повітропроводів, руйнування патрубків. Тому розуміння принципів роботи обігрівача і вміння його ремонтувати своїми руками стають важливим завданням для водія «Ниви».

Радіатор пічки «Ниви»

Радіатор обігрівача ВАЗ 2121, 2131 не відноситься до критично важливих вузлів автомобіля. Але в холодну погоду керування машиною з несправною піччю навряд чи принесе задоволення. Крім відвертого холоду в салоні, може виникнути запотівання скла, що призводить до погіршення огляду, а це вже питання безпеки водія, пасажирів та інших учасників дорожнього руху.

Конструктивно радіатор являє собою теплообмінник або простіше кажучи батарею, завданням якого є нагрів проходить через його грати повітря. Зовні він виглядає також, як аналогічний вузол на інших автомобілях.

Робота грубки на класичній «Ниві» традиційно викликає нарікання у більшості власників цього автомобіля

Для «Ниви» і «класики» ВАЗів використовується один і той же тип радіатора опалювача

Радіатор від «Шевроле-Нива» не підходить для сімейства ВАЗ-2121, 2131. Це слід врахувати при підборі запчастини в магазині.

Місцезнаходження радіатора

Радіатор опалювача на «Ниві» розташований під панеллю приладів за центральною консоллю між сидінням водія та правого пасажира. Це стандартне місце для грубки в більшості автомобілів. У порівнянні з багатьма іншими моделями машин доступ до радіатора в «Ниві» досить простий. Фахівцю середньої кваліфікації на це буде потрібно близько 10-15 хвилин.

Фахівцю середньої кваліфікації на це буде потрібно близько 10-15 хвилин

Радіатор пічки «Ниви» знаходиться в пластмасовому кожусі під центральною консоллю

Пристрій і функції радіатора

Радіатор пічки є вузол, в якому відбувається передача тепла від нагрітої рідини навколишньому повітрю. Він складається з двох горизонтальних рядів трубок, що перетинаються вертикальними металевими пластинами (ребрами). З боків конструкція обмежена панелями, які забезпечують функції бачків. До одного з бачків пристиковані вхідний і вихідний патрубки охолоджувального контуру.

Усередині бачка є дві незв'язані порожнини. Антифриз надходить через вхідний патрубок в порожнину, пов'язану з верхнім рядом трубок. З іншого боку радіатора розміщений поворотний бачок, через який антифриз перетікає в другий ряд трубок і рухається у зворотний бік до другої порожнини бачка і виходить патрубку. Після виходу з радіатора антифриз потрапляє в основну охолоджувальну систему автомобіля. Антифриз, що циркулює в трубках, забезпечуєте нагрів всієї решітки, завдяки цьому тепловіддача від радіатора досягає максимального ефекту.

Встановлено радіатор в консолі панелі приладів в пластмасовому кожусі і ущільнений по периметру поролоновою стрічкою. Нагрівання повітря залежить від ступеня відкриття крана, що регулює потік рідини через радіатор. Кран встановлений на вході в радіатор і управляється верхнім важелем на центральній консолі.

Кран встановлений на вході в радіатор і управляється верхнім важелем на центральній консолі

Холодне повітря надходить із зовнішнього середовища, проходячи через гарячий радіатор, нагрівається і надходить в салон автомобіля

Головна і єдина функція радіатора опалювача - нагрівання повітряного потоку, що надходить в салон через повітроводи.

Виготовляються радіатори з алюмінію або міді. Алюмінієве виріб тримає температурний режим слабо. Мідний радіатор працює ефективніше, але коштує дорожче. До переваг мідного радіатора слід віднести і його ремонтопридатність: можливість запаювання тріщин на трубках.

Типові несправності радіатора

Існують дві основні несправності радіатора:

  1. Засмічення решітки і трубок радіатора.
  2. Порушення герметичності радіатора.

Оскільки Нива часто експлуатується в складних дорожніх умовах, то ймовірність забруднення решітки від пильного забортного повітря дуже велика. Засмічення осередків знижує площа тепловіддачі радіатора, і як наслідок призводить до зменшення тепла, що виділяється з повітропроводів в салон. У таких випадках радіатор грубки демонтується і піддається промиванні під високим тиском.

Засмічення трубок радіатора теж зустрічається часто. Якщо вихідний патрубок ледь теплий або холодний, то забиті трубки радіатора. Це відбувається з різних причин, в тому числі і потрапляння сторонніх предметів в магістраль охолодження під час проведення ремонтних робіт. У таких випадках теж виконується промивка самих трубок. Для цього необов'язково знімати радіатор опалення. Досить відокремити патрубки радіатора від системи охолодження, і в один з патрубків радіатора подати воду під тиском.

Порушення герметичності трубок радіатора можна визначити по течі охолоджуючої рідини, яка зазвичай утворюється з правого боку центральної консолі в зоні ніг пасажира. Як правило, текти супроводжується запахом антифризу (тосола) в салоні. Не варто орієнтуватися на один тільки запах антифризу. Пари охолоджуючої рідини дуже летких і можуть ввести в оману щодо джерела течі. Запах тосола говорить і про витік в підкапотному просторі.

Порушення герметичності радіатора опалювача відбувається внаслідок природного зносу металу, з якого він зроблений. Постійні цикли нагрівання та охолодження, вплив різних хімічних реагентів та витратних рідин з часом призводять до руйнування металу і утворення тріщин. Тріщини в мідному радіаторі піддаються Запевняю. Алюмінієвий радіатор доведеться міняти на новий.

Типові несправності радіатора грубки ВАЗ-2121 можна усунути в гаражних умовах

Зняття радіатора грубки ВАЗ-2121

Процедура зняття радіатора грубки на вазовской «Ниві» не вимагає особливих навичок і умінь. Важливо підготувати заздалегідь необхідні матеріали та інструменти. Більшість інструкцій по ремонту автомобільних грубок містить рекомендацію по сливу охолоджуючої рідини перед початком робіт. На практиці багато автолюбителів обмежуються зливом тільки тієї частини антифризу, яка знаходиться в самому радіаторі і ближніх патрубках системи охолодження.

підготовка інструментів

Для робіт по заміні радіатора будуть потрібні наступні інструменти:

  • пасатижі;
  • шліцьова викрутка;
  • хрестоподібна викрутка;
  • набір маркерів для ідентифікації проводів;
  • гайковий накидний ключ на «7»;
  • гайковий накидний ключ на «10»;
  • торцевої ключ на «7»;
  • торцевої ключ на «10».

Порядок робіт по демонтажу радіатора

Всі операції необхідно виконувати в такій послідовності:

  1. Відвернути лівий шуруп кріплення речовий полки.

    Саморіз відкручується хрестової викруткою

  2. Відвернути два самореза правого кріплення полки.

    Права сторона полки кріпиться до оббивки салону

  3. Відкрутити центральний кріплення полки від щитка передка.

    Центральна частина полки відкручується від щитка передка

  4. Обережно опустити праву сторону полки.

    Правий край полиці вільно опускається вниз

  5. Вивести ліву сторону полки з панелі центральної консолі.

    З лівого боку полки є спеціальний шип

  6. Відвернути саморіз кріплення облицювання тунелю статі до панелі кріплення радіоприймача.

    Нижня частина панелі теж зафіксована саморізом

  7. Відкрутити саморізи лівого і правого кріплення центральної панелі.

    Процес показаний з правої сторони, з лівого боку виконується аналогічно

  8. Зняти панель радіоприймача.

    Панель відводиться в сторону

  9. Від'єднати колодки проводів від панелі радіоприймача.

    Колодки проводів від'єднуються, щоб прибрати повністю панель радіоприймача

  10. Повністю демонтувати панель.

    Після відключення проводів панель вільно знімається

  11. У моторному відсіку послабити хомути кріплення шлангів до патрубків радіатора.

    Ослаблення хомута показано на прикладі нижнього патрубка, аналогічна операція виконується і з верхнім

  12. Відвернути гвинти кріплення ущільнювача від щитка передка.

    Гвинти откручиваются торцевих ключем з головкою на «7»

  13. Зняти ущільнювач.

    Знятий ущільнювач дозволяє вивести патрубки радіатора з моторного відсіку

  14. У салоні послабити гайку кріплення тяги приводу крана.

    Гайка кріплення відкручується ключем на «7»

  15. Зняти тягу приводу крана опалювача.

    Тяга знімається з важеля крана

  16. C правого боку кожуха вентилятора вивести з-під скоби тягу крана опалювача.

    Тяга від'єднується від кожуха вентилятора

  17. Від'єднати пружинні скоби кріплення кожуха.

    Скоби підчіплюються шліцьовій викруткою

  18. Зняти кожух і вентилятор.

    Кожух з вентилятором відводиться в сторону

  19. Вийняти радіатор.

    Після зняття вентилятора радіатор акуратно виймається зі свого відсіку

  20. Відвернути кріплення кран від радіатора.

    Кран і патрубки відвертаються ключем на «10»

  21. Зняти кран обігрівача.

    Знятий кран перевіряється на герметичність

  22. Витягти нижню гайку кріплення крана до радіатора.

    Нижня гайка часто випадає і втрачається

  23. Від'єднати вихідний патрубок.

    Від'єднати вихідний патрубок

    Дві гайки кріплення откручиваются ключем на «10»

Після демонтажу слід провести ретельний огляд радіатора на предмет засмічень решітки і течі з трубок. За результатами перевірки приймається рішення щодо технічного обслуговування або установці нового радіатора.

Відео: установка радіатора

Процес заміни радіатора грубки на класичній «Ниві» вивчений багатьма автовласниками вздовж і впоперек. По суті, порядок дій схожий на всьому сімействі класики АвтоВАЗу. Проте при роботах слід дотримуватися обережності і техніку безпеки. Після закінчення ремонту перед виїздом на дороги загального користування необхідно переконатися в тому, що всі вузли і механізми автомобіля працюють в штатному режимі. Тільки після цього слід починати повсякденну експлуатацію машини.

Оцініть статтю: Поділіться з друзями!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов