- ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ ДАТЧИКА колінвал LADA XRAY
- Також радимо ознайомитися
- ЗАМІНА ДАТЧИКА колінвал LADA XRAY
- Інші статті про автомобілі Xray
- ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДПКВ Мультиметри
Наша сеть партнеров Banwar
ДПКВ (датчик положення колінчастого валу), він же датчик ВМТ (датчик верхньої мертвої точки) - єдиний датчик системи управління двигуном, при поломці якого двигун точно не заведеться. Цей датчик не має механічних рухомих частин, тому з ладу виходить досить рідко. Найчастіше в його відмові винна зруйнована корозією проводка.
ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ ДАТЧИКА колінвал LADA XRAY
Повністю несправний ДПКВ не дасть запустити двигун. В інших випадках несправності датчика можна виявити по:
- поганому запуску двигуна;
- нестійкої роботи двигуна;
- зниження потужності двигуна;
- детонації при збільшенні навантаження.
Також радимо ознайомитися
Механічні коробки передач LADA XRAY: відмінності Як замінити лампочки у фарі Lada Xray Металевий тюнінг для LADA XRAY Як закрити Lada Xray якщо сів акумулятор
ЗАМІНА ДАТЧИКА колінвал LADA XRAY
Де знаходиться датчик коленвала? На всіх автомобілях LADA ДПКВ кріпиться до картера двигуна (до нижньої його частини) за допомогою одного болта. На схемі він під номером 2.
Щоб поміняти датчик коленвала LADA XRAY слід від'єднати від нього колодку з проводами і вивернути болт кріплення (ключ «на 10»). На двигунах Renault-Nissan (наприклад, H4M) попередньо доведеться зняти (відвести в сторону) захисний кожух.
Установка ДПКВ здійснюється в зворотній послідовності. Набором щупів перевіряємо зазор між торцем датчика і зубами шківа коленвала. Зазор повинен бути 1 ± 0,41 мм, він заданий конструкцією датчика і не регулюється.
Інші статті про автомобілі Xray
Lada XCode - повнопривідна версія Xray? Lada Xray: міняємо все лампи. Відео LADA XCode показала салон Lada XCode здалася на першому тізері
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДПКВ Мультиметри
Встановити мультиметр в режим омметра і підключити щупи до контактів ДПКВ. Опір повинен бути в межах 550-750 Ом.
Встановити мультиметр в режим вольтметра (з межею вимірювання до 200 мВ). Підключити щупи до контактів датчика і кілька разів піднести до сердечника датчика сталевий предмет. При справному датчику прилад повинен зафіксувати скачки напруги. Більш точно перевірити ДПКВ можна не знімаючи його з двигуна. Обертаємо шків коленвала і стежимо за показаннями вольтметра. У справного ДПКВ напруга на висновках досягає 0,3 В.
Якщо ДПКВ виявився справним, а помилка (наприклад, p0335) в системі управління двигуном не зникла, значить слід очистити датчик від бруду і перевірити цілісність проводу та якості з'єднань в ланцюзі.
джерело: лада.онлайн