Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна масла в АКПП фольксвагена Пассат б5 і перевірка його рівня своїми руками, необхідний обсяг

  1. Механічні коробки передач - характеристики і техобслуговування
  2. Заміна масла в механічних коробках передач
  3. Відео: навіщо потрібно міняти масло в механічних коробках передач
  4. Які ATF використовувати при заміні
  5. Порядок заміни робочої рідини
  6. Робота з керуючою плитою
  7. Збірка і заливка масла
  8. Перевірка рівня трансмісійної рідини в АКПП
  9. Відео: заміна ATF в АКПП V01 «Фольксваген Б5»

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілі Volkswagen, серії B5, з'явилися на російських дорогах в другій половині 90-х років минулого століття. Хоча пройшло вже більше 20 років, з початку їх випуску, ці легкові автомашини їздять до сих пір, радуючи своїх господарів надійністю, невибагливістю і німецькою якістю виготовлення. З 1996 по 2005 рік випускалося два покоління седанів і універсалів цієї моделі. Перша модифікація проводилася з 1996 по 2000 рік. Наступне покоління отримало номера моделей B5.5 і B5 +. Автомашини комплектувалися механічними і автоматичними коробками змінних передач (МКПП і АКПП).

Механічні коробки передач - характеристики і техобслуговування

«Фольксваген Б5» комплектується трьома різновидами 5- і 6-східчастих МКПП:

  1. Механічна коробка передач з 5 ступенями 012 / 01W, розрахована для застосування в автомобілях з бензиновими і дизельними силовими агрегатами, що мають потужність 100 кінських сил.
  2. МКПП моделі 01A, призначається для бензинових двигунів, що мають обсяг від 2 до 2.8 літра.
  3. Механіка з 5 і 6 ступенями передач, моделі 01E, працює в автомобілях з турбованим дизелями, потужністю від 130 коней.
Автомобілі Volkswagen, серії B5, з'явилися на російських дорогах в другій половині 90-х років минулого століття

МКПП досі є найнадійнішою трансмісією

Автоматичні коробки передач представлені двома моделями:

  1. Чотириступінчаста АКПП 01N управляється програмою, здатної адаптуватися до дорожніх умов, манері водіння, а також опору, який чиниться при русі автомобіля.
  2. 5-ступінчастий автомат 01V (5 HP 19) виділяється можливістю ручного перемикання передач (тіптронік). Управляється динамічною програмою переключення передач.

Тітронік - це класична АКПП з гідротрансформатором, з можливістю ручного управління

Заміна масла в механічних коробках передач

Виробник вказує, що масло в трансмісійних коробках міняти не слід. Може бути, це справедливо для західноєвропейських умов експлуатації, коли автомобіль змінюють на новий після 5 років експлуатації. У Росії ситуація дещо інша, тому зміна масла рекомендується після кожних 60 тисяч кілометрів пробігу.

Заливати в коробку потрібно трансмісійне масло, відповідне коду VW G 052 911 A2. Зазвичай застосовують Castrol Syntrans Transaxle 75W-90. Якщо це змащення відсутній, можна замінити на Shell S4 G 75W-90, з такими ж характеристиками. В МКПП 012 / 01W необхідно 2.2 літра трансмісійної рідини. Для коробок 01A і 01E потрібно буде трохи більше - до 2.8 літра.

Замінити змазує рідина можна самостійно. Головна умова для таких робіт - наявність оглядової ями, естакади або підйомника. Є ще один нюанс: зливна і заливна пробки можуть бути встановлені під шестигранник на 17. Але є МКПП, в яких пробки відкрутити можна тільки зірочками на 16, з отворами посередині (див. Рис.).

)

Головки до таких пробках дістати нелегко, до того ж коштують дорого

Умільці висвердлюють центральний виступ, щоб можна було відкрутити звичайною зірочкою (див. Рис.).

Видалити виступ - гарне рішення для тих, хто не може дістати ключ VAG-3357 (TORX-3357)

Якщо проблема з ключем вирішена і куплена масляна рідина для заміни, слід підготувати допоміжний інструмент:

  • ємність для зливу відпрацьованого масла, об'ємом не менше 3 літрів;
  • металеву щітку і ганчір'я;
  • Воронку з надітим на неї шлангом невеликого діаметра, довжиною близько 1 метра, щоб його можна було просунути в контрольне отвір коробки передач.

Заміна змащуючого складу відбувається в наступній послідовності:

  1. Автомобіль, з розігрітим мотором і механічною коробкою, встановлюється над оглядовою ямою або заїжджає на естакаду. Машина повинна стояти на рівній поверхні, зафіксована стоянковим гальмом.
  2. Пробка заливного (контрольного) отвору, розташована в передній боковій частині картера МКПП, чиститься щіткою і протирається дрантям.
  3. Після того як заливний отвір очищено, його потрібно відкрутити.
  4. Точно так же очищається зливна пробка в піддоні картера коробки передач.
  5. Під зливний отвір встановлюється порожня ємність, пробка акуратно відкручується. Слід дотримуватися обережності, так як стікає масло дуже гаряче.

    Потрібно почекати, поки старе масло не перестане витікати з отвору

  6. Після того як вся рідина витекла, на зливну пробку надаватися нова мідна шайба і пробка закручується в своє посадочне місце.
  7. Відкривається капот, через підкапотний простір до заливного отвору КПП простягається шланг і заводиться всередину корпусу.

    Можна також заливати масло за допомогою шприца

  8. Через воронку акуратно заливається свіжа змазує рідина - до тих пір, поки її сліди не з'являться з заливного отвору.

    В процесі заміни масла в МКПП має брати участь 2 людини

  9. Отвір, через яке заливалася мастило, закручується. З корпусу КПП витираються залишки масла.
  10. Слід зробити невелику поїздку, щоб масляний склад розійшовся по всьому механізму МКПП.
  11. Машина знову встановлюється над оглядовою ямою, після чого потрібно дати маслу трохи охолонути і стекти в картер. Потім перевірити його рівень, відкрутивши знову заливну (контрольну) пробку. Масляна рідина повинна бути на рівні нижньої кромки отвору. Якщо рівень нижче, масло слід долити.

Після заміни масла багато автовласників відзначають, що МКПП починає працювати краще. Передачі перемикаються набагато легше, сторонній шум при русі відсутня. Рівень масла перевіряється щупом. Його кромка на щупі повинна розташовуватися посередині, між позначками MIN і MAX.

Відео: навіщо потрібно міняти масло в механічних коробках передач

Автоматичні КПП - обслуговування і заміна трансмісійної рідини

Виробник автомобілів, концерн VAG, в супровідній документації до автомобілів Volkswagen стверджує, що трансмісійна рідина (ATF) не підлягає заміні. Якщо ж цей автотранспорт експлуатується на російських дорогах, заміну мастильної рідини бажано проводити через кожні 40 тисяч кілометрів проїзду. Тоді автомат буде служити довго, не викликаючи нарікань. Якщо не дотримуватися цієї умови, можуть з'явитися такі несправності:

  • під час руху, при перемиканні передач, спостерігаються ривки;
  • автомобіль реагує на перемикання з запізненням;
  • АКПП не може переключитися на потрібну передачу.

Причиною такої поведінки може служити не тільки поганий стан робочої рідини, але також недостатнє її кількість або потрапляння бруду в плиту управління. Тому кожен випадок нестандартної поведінки автоматичної коробки потрібно розглядати індивідуально.

Які ATF використовувати при заміні

Для часткової або повної заміни змазує рідини в обох типах АКПП, використовуються ATF, що відповідають вимогам VW G 052162A2. Рекомендується до використання напівсинтетичні робоча рідина Esso Type LT 71141. Її можна придбати за цінами від 690 до 720 рублів за 1 літр. Якщо його немає в продажу, можна використовувати для заміни Mobil LT 71141, за ціною від 550 до 620 р. за літр.

Для коробки 01N з 4 ступенями передач, необхідно 3 літри робочої рідини при частковій заміні і 5.5 л, якщо проводиться повна заміна. Крім того, в головну передачу коробки залито ще близько 1 літра редукторного масла, відповідного VW G 052145S2. Якщо в автомобілі встановлена ​​5-ступінчаста АКПП 01V, часткова заміна потребує 3.3 літра мастильного складу. Для повної заміни знадобиться 9 літрів ATF.

Порядок заміни робочої рідини

Перелік роботи, виробленої при заміні ATF, аналогічний на АКПП моделей 01N і 01V. Для прикладу, описується заміна рідини в коробці V01. Перед тим як приступити, потрібно підготувати інструмент і придбати пару комплектуючих. потрібні:

  • прокладка піддону, номер в каталозі - 01V321371;
  • фільтр очищення, під номером 01V325429;
  • шестигранники, розмірами 8-17;
  • головки під зіркоподібні Торкс, розмірами від 25 до 30;
  • ключ з динамометром;
  • пінцет з тонкими наконечниками;
  • бензин для промивання;
  • порожня ємність для зливу відпрацювала рідини;
  • шланг невеликого діаметра, для заливки ATF;
  • ганчір'я.

Якщо буде потрібно знімати захист картера, можуть знадобитися додаткові ключі. Далі, виконується така послідовність дій:

  1. Двигун і АКПП прогріваються короткою поїздкою, потім автомобіль заїжджає на оглядову яму або на естакаду, фіксується стоянковим гальмом.
  2. Якщо є захист піддону, вона знімається.
  3. Підставляється порожня ємність, після чого шестигранником на «8» викручується пробка зливу рідини в піддоні АКПП. ATF частково зливається в ємність.

    Потрібно почекати, поки рідина не перестане капати з отвору

  4. Торкс на «27» откручиваются болти, що кріплять піддон, після чого він знімається.
  5. Зливаються залишки робочої рідини. На внутрішній поверхні піддону є магніти, на яких налипнув стружка. За її кількості оцінюється ступінь зносу коробки.

    Піддон слід ретельно вимити від бруду

  6. З плити управління знімається фільтр АКПП. Попередньо потрібно підставити ємність, так як з-під нього може потекти масло.

    Потрібно відкрутити 2 болта кріплення

  7. Від'єднуються всі роз'єми, які підходять до керуючої плиті. Знімається фіксація джгута проводів і датчик обертання.

    Після зняття фіксації джгут проводів відводиться в сторону

  8. Селекторна куліса АКПП після складання, повинна знаходитися в такому ж становищі, як і до початку роботи.

    Положення лаштунки потрібно запам'ятати або відзначити

Робота з керуючою плитою

  1. За допомогою торксов, откручиваются 17 болтів, якими кріпиться керуюча плита. Послідовність викручування болтів строго регламентується. Потрібно починати з номера 17, зображеного на малюнку, і закінчувати номером 1.

    При складанні болти потрібно буде закрутити із зусиллям 8 Нм

  2. Плита акуратно знімається. Внутрішня порожнина АКПП, звільняється від залишків старої ATF.
  3. Конструкція плити акуратно розбирається - откручиваются 5 складових частин, з яких вона складається. Гвинти кріплення мають різну довжину, тому краще їх розташовувати так, щоб потім не переплутати.

    Всі складові частини необхідно почистити і промити бензином

  4. У плиті, знаходиться масивна пластина, під нею розташовуються жиклери і кульки. Слід зняти її дуже акуратно, щоб знаходяться під нею елементи не вискочили зі своїх гнізд.

    Після зняття пластину слід почистити і промити бензином

  5. Після очищення пластини, її потрібно покласти внутрішньою поверхнею назовні, поруч з плитою. Жиклери і кульки з плити, переносяться пінцетом в гнізда на пластині.

    Головне - не переплутати розташування жиклерів і кульок

Збірка і заливка масла

  1. Збірка плити управління проводиться в зворотній послідовності.
  2. Керуюча плита встановлюється на своє місце. Всі 17 болтів закручуються динамометричним ключем, з однаковим зусиллям - 8 Нм. Тепер болти затягуються послідовно, від 1 до 17.
  3. Селекторна куліса встановлюється на своє місце. Роз'єми з проводами приєднуються, палять фіксується. Встановлюється новий фільтр.

    Між плитою і піддоном потрібно встановити нову прокладку

  4. Знизу до плити прикручується піддон з новою прокладкою. Якщо є нова шайба до зливної пробці, її бажано також встановити.
  5. Викручується болт заливальної пробки. В отвір вводиться наконечник шланга, приєднаного до пластикової ємності.

    Досить приєднати до шлангу літрову пляшку

  6. Робоча рідина заливається до тих пір, поки не потече з заливного отвору.
  7. Заводиться двигун, натискається педаль гальма. Селектор короткочасно перекладається в усі положення. Цю процедуру слід повторити кілька разів.
  8. Мотор вимикається, в заливний отвір доливається ATF, поки знов не почне витікати назовні. Потрібно перевірити, щоб в АКПП було залито близько 7 літрів свіжої рідини.
  9. Движок знову заводиться, коробка прогрівається до 40-45 ° C. Потім селектор КПП переводиться в режим парковки (P). У цьому режимі, при заведеному моторі, доливається залишилася мастило. Як тільки з заливного отвору почнуть вилітати крапельки рідини - значить, потрібний рівень робочої рідини досягнуто.

Перевірка рівня трансмісійної рідини в АКПП

Коробки N01 і V01 щупів для виміру рівня масла не мають. Для того щоб перевірити його рівень в АКПП V01, слід загнати автомобіль на оглядову яму. Перевірити температуру масла, підключивши сканер або VAGCOM. Вона повинна бути в районі 30-35 ° C, не вище. Потім включити двигун і перемкнути селектор в положення P. При працюючому двигуні відкрутити зливну пробку.
Якщо рівень робочої рідини в нормі, з пробки тонкими струмками повинна потекти рідина. Після цього потрібно відразу закрутити зливну пробку, не вимикаючи мотор. Якщо змащення не вистачає, вона не буде литися з отвору. В цьому випадку, потрібно вимкнути двигун і долити ATF.

Відео: заміна ATF в АКПП V01 «Фольксваген Б5»

Заміна трансмісійного масла в головній передачі АКПП N01

Для заміни масляної рідини в редукторі головної передачі N01, знадобиться 1 літр олії VAG G052145S2 75-W90 API GL-5 або аналогічного за характеристиками. Оригінальна масло, виробництва VAG, коштує від 2100 до 2300 рублів за каністру об'ємом 1 літр. Наприклад, аналог - ELFMATIC CVT 1л 194761, коштує трохи дешевше, від 1030 р. Можна також залити Castrol Syntrans Transaxle 75w-90 GL 4+. Для заміни знадобиться шприц з гнучким шлангом і набір інструментів.

Для заміни знадобиться шприц з гнучким шлангом і набір інструментів

Для роботи яма або естакада не потрібні

Роботи виконуються в наступному порядку:

  1. Домкратом піднімається переднє ліве колесо, якщо дивитися у напрямку руху.

    Під задні колеса встановлюються противідкатні колодки, щоб машина не покотилася

  2. Знімається пластиковий кожух, який розташований під трубопроводами.

    Розкручуються гайка і болт, що кріплять кожух

  3. Маслоналивная отвір розташований трохи правіше приводу, що виходить з корпусу головної передачі.

    Зливна пробка знаходиться за стінкою кузова машини

  4. Болт відкручується шестигранником на 17, його каталожний номер 091301141.
  5. Шланг від шприца заводиться в зливний отвір, шприцом відкачується відпрацьоване масло. Повинно вийти близько 1 літра рідини.
  6. Поршень виймається, шприц і шланг промиваються.
  7. Шланг знову вставляється в зливний отвір. Шприц потрібно розташувати вище отвору і налити в його корпус свіже масло.

    Шприц можна стійко розташувати на верхніх важелях

  8. Приблизно через 25-30 хвилин, коли масло почне капати з заливного отвору, слід припинити заливку.

    Рівень масла повинен бути на нижній кромці отвори

  9. Зливна пробка закручується, збірка відбувається в зворотному порядку.

Як видно, прості операції з обслуговування і заміни масла в коробках передач можна виконувати самостійно. Звичайно, процедура заміни ATF в автоматичній коробці складніше. Але це не означає, що її не можна зробити. Вчасно змінюючи змазує рідина, можна домогтися безперебійної роботи коробки передач, протягом усього терміну експлуатації автомобіля.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов