Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна масла в DSG-6

  1. Принцип пристрою і переваги даної трансмісії
  2. Коли міняти масло в коробках типу DSG-6
  3. Заміна масла в DSG: що знадобиться і як виконати процедуру самостійно?
  4. Основні етапи цього процесу

Наша сеть партнеров Banwar

DSG - це особливий вид трансмісії, що з'єднує в собі принципи дії механічною і автоматичною КПП. Дана преселективна роботизована коробка ставиться на автомобілі концерну VAG - Audi, Skoda, Seat і Volkswagen. Одне з основних її переваг полягає в тому, що перемикання передач відбуваються плавно, не втрачаючи потік потужності і позитивно впливаючи на економічність двигуна. DSG - це особливий вид трансмісії, що з'єднує в собі принципи дії механічною і автоматичною КПП

преселективна КПП


По суті, DSG є абревіатурою до німецького поняттю Direktschaltgetriebe, яке можна перекласти на російську мову як «коробка прямого включення передач». Роботизовані коробки такого типу з 6 діапазонами стали вперше застосовуватися в 2003 році на автомобілі Volkswagen Golf R3 з 6-циліндровим двигуном потужністю в 250 к.с. Пізніше їх почали ставити не тільки на спортивні версії, але і на машини, розраховані на пересічного покупця.

Роботізорованная трансмісія: що це таке?

Принцип пристрою і переваги даної трансмісії

На автомобілях, оснащених ДСГ, водій самостійно перемикає передачі за рахунок акселератора КПП, але сама дія координується електронікою. З механікою така коробка схожа конструкцією і складеними деталями: первинний і вторинний вал, зчеплення і синхронізатори. Спільне з роботом або автоматом - це відсутність педалі зчеплення, за процес якого відповідає автоматика.

Трансмісія DSG складається з 5 валів, декількох шестерень і 2 зчеплень. Чіткий механізм всіх складових і паралельна робота двох багатодискових зчеплень відповідають за передачу крутного моменту. Суть в тому, що одне зчеплення працює з непарними передачами (а також з задньої), а інше - з парними. Виходить, якщо автомобіль рухається на другій передачі, то третя вже готова вступити в роботу - залишається лише відпустити перше зчеплення.

Такий же принцип дії і в разі зниження передачі. Наприклад, автомобіль рухається на п'ятій швидкості, а четверта вже в зачепленні, її шестерня просто обертається вхолосту, але відразу ж почне працювати при падінні обертів двигуна. Завдяки Цей пристрій деякі автомобілі з преселективной коробкою передач більш швидкісні, ніж машини з механічною трансмісією.
При експлуатації автомобіля з DSG перемикання передач непомітні, як на вариаторе. Багато водіїв говорять про відчуття, ніби їдеш на одній передачі. Відсутність поштовхів при перемиканні, які властиві автоматичній коробці і тим більше механіці, безсумнівний плюс.

Ще одним вагомим перевагою трансмісії DSG є економія палива. По тестах автомобільного концерну Volkswagen AG економія з механічною коробкою становить до 1,5 літрів на сотню, що непогано, враховуючи високі ціни на паливо в Росії і Європі.

Трансмісііонная рідина


Коробка передач DSG-6 також має внутрішню маркування DQ-250. На відміну від тієї ж 7-ступінчастою DQ-200 володіє важливою відмінністю в конструкції. Блок зчеплення у DSG-6 занурений в масляну ванну, де він знаходиться незалежно від того, працює коробка передач чи ні. Тому «шістку» часто називають «мокрою» трансмісією. Для її роботи необхідно більше масла (десь 6-6,5 літра), ніж для більш сучасної DSG-7 (2 літри).

Регулярна заміна мастильного матеріалу необхідна для 6-ступеневої робота, тоді як 7-ступінчаста коробка має сухе зчеплення, тому обслуговування і заміни трансмісійної рідини по заводському регламенту не вимагає.

Купуючи або експлуатуючи автомобіль з коробкою DSG-6, пам'ятайте, що довгий термін її експлуатації безпосередньо залежить від 3-х чинників. Це своєчасна заміна масла в трансмісії, мінімум їзди в режимі пробуксовування і зниження часу стояння в пробках.

Коли міняти масло в коробках типу DSG-6

Заміна трансмісійного масла в таких коробках передач повинна проходити строго за регламентом, описаного в керівництві з техобслуговування автомобіля. Більше 90% поломок DSG-6 - це несвоєчасні звернення по заміні масла в трансмісії і порушення правил експлуатації мотора або коробки.

Ремонт трансмісії можна назвати маловитратними задоволенням - в ряді регіонів вартість становить вище 50 000 рублів. Нерідко виходять з ладу електромагнітні клапана в мехатроніки КПП, що вже загрожує витратами в більш ніж 100 000 рублів. Однак в цілому «шістка» визнана однією з найнадійніших роботизованих трансмісій, яка при належному обслуговуванні відходить 200-250 тисяч кілометрів без капітального ремонту.

Для більшості автомобілів Volkswagen, Audi і Skoda виробник вказує, що заміна трансмісійних рідин в коробках DSG-6 здійснюється при досягненні пробігу в 60 тисяч кілометрів. Однак більшість фахівців рекомендують проводити цю процедуру набагато раніше - при позначці 40 тисяч кілометрів на одометрі автомобіля.

Багато автовласників відзначають, що заміна масла в DSG будь-якого типу сприяє позбавленню від смикань і ривків в роботі, машина їде плавніше, і створюється враження, що поставили нову трансмісію. Це зайвий привід для того щоб заміна масла в КПП пройшла раніше рекомендованого виробником терміну.

Заміна масла в DSG: що знадобиться і як виконати процедуру самостійно?

Вибір трансмісііонной мастила

Заміна рідини в КПП подібного типу потребують трансмісійне масло для коробок передач з подвійним зчепленням DSG - VAG G052182A2 в кількості 6 літрів, масляний фільтр VAG 02E305051C, а також кільце ущільнювача зливної пробки під артикулом N91084501.

Ряд водіїв вважають за краще «ваговской» рідини трансмісійне масло Pentosin FFl-2, яке дешевше на 300-350 рублів за літр. Воно має той же допуск VW TL 521 82, який гарантує стабільну роботу коробок передач з подвійним зчепленням по типу DSG. Головне, ні в якому разі не заважайте одне з іншим ні в яких пропорціях. Якщо вибрали VAG, то лийте тільки його, якщо, навпаки, Pentosin, то повністю масло цієї моделі.

Найпростіший і надійний спосіб заміни рідини в трансмісіях з подвійним зчепленням - звернутися до дилера, так як потрібно певне обладнання і навички, а також в сертифікованому центрі можна отримати гарантію на роботу. Орієнтовна вартість процедури разом з усіма витратними матеріалами (фільтр, масло, ущільнювач та інше) складе 10-12 тисяч рублів.
Якщо зважитеся здійснити заміну трансмісійної рідини в коробці передач самостійно, то економія складе близько 3-4 тисяч. Правда, доведеться приділити 2-3 години вільного часу і обзавестися інструментом.

Основні етапи цього процесу

  1. Піднімаємо машину на підйомнику або заїжджаємо на оглядову яму. Мотор глушимо, ручку КПП переводимо в режим парковки.
  2. Демонтаж зливної пробки

  3. Відкручуємо зливну пробку піддону коробки. Спочатку зіллється близько літра рідини, після цього відкручуємо трубку контролю (знадобиться шестигранник на 8 мм). Поллється інше відпрацьоване масло в кількості 4-5 літри. Зверніть увагу, чи є в рідини сторонні частинки, схожі на металеву стружку. Їх наявність - ознака швидкого виходу з ладу ДСГ, тому найкраще звернутися до спеціалізованого центру для діагностики трансмісії.
  4. Злив відпрацьованої мастила

  5. Далі переходимо до масляного фільтру коробки, який розташований вище. Для доступу до нього доведеться зняти акумулятор і майданчик під нього, а також для більшої зручності прибираємо корпус повітряного фільтра і йдуть від нього повітроводи. Відкручуємо кришку на один-два оберти, даємо масляним залишкам стекти в картер, після чого відкручуємо кришку повністю і міняємо фільтруючий елемент трансмісії.
  6. Новий фільтруючий елемент

  7. Далі потрібно залити нове трансмісійне масло. Деякі ллють його прямо в корпус фільтра, але це досить довго і незручно - йде приблизно 10-12 хвилин на один літр. Найкраще знайти перехідник, який вкручується замість зливний пробки. Також до нього йде шланг, діаметром на 10 і бажано знайти прозорого кольору. Це можна купити в будь-якому господарському магазині. По довжині буде досить 2 метрів. Інший кінець шланга натягуємо на горло вузької воронки, яку кріпимо вище, ніж розташований моторний відсік. Наприклад, підвішуємо на бічне дзеркало автомобіля.
  8. Заливка трансмісійної рідини /

  9. Заливаємо масло в воронку, не забуваючи потрясти кожну пляшку. Згідно з даними виробника повний обсяг - близько 7 літрів, але при заміні входить тільки 5 літрів. Значить, виливаємо вміст 5 пляшок або 5 літрів, дивлячись яка у вас тара, а 6-тий тільки наполовину.
    Заводимо мотор, воронка продовжує кріпитися біля дзеркала машини. Прогріваємо коробку перемиканням акселератора КПП в різні режими. Температура масла повинна бути в районі 35-45 ° за Цельсієм, щоб найбільш точно перевірити рівень. Як правило, трансмісійна рідина ллється кімнатної температури - 20 ° і для прогріву КПП автомобіля вистачає 3-5 хвилин.
  10. Після цього викручуємо воронку і замість неї встановлюємо останню пляшку з маслом. Потім ставимо її на підлогу, тобто нижче рівня двигуна і КПП. За прозорою шлангової трубці побачите як стікають надлишки трансмісійної рідини. Як тільки перестає текти, а лише трохи капає, відкручуємо перехідник і закручуємо мастилозливного пробку. Не забудьте заздалегідь замінити на ній ущільнювач.
  11. Обслуговування автомобіля: додавання нової мастила

  12. Закручуємо її тільки рукою. На заведеному двигуні знову по черзі включаємо кожне положення КПП з затримкою по 3-5 секунд. Повертаємо важіль в «P», але мотор не глушимо. Відкручуємо пробку. Якщо масло капає, то даємо лишків піти. Якщо нічого не стікає, то доливаємо рідина і повторюємо все заново.

Обслуговування автомобіля: слив і заливка трансмісійного мастильного речовини

Найбільш важке в такій процедурі, як заміна трансмісійної рідини в DSG, це визначити її точну температуру в коробці. Найкраще з цим впорається спеціальний прилад від VAG, який підключається до діагностичного роз'єму автомобіля. Однак багато автолюбителів справляються без нього. Головне розуміти, що для трансмісії шкідливий як недолік, так і надлишок олії, а оптимальна температура для перевірки рівня - це 35-45 °.

Роботізорованная трансмісія: що це таке?
Заміна масла в DSG: що знадобиться і як виконати процедуру самостійно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов