Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна клапанів ВАЗ

  1. Принцип дії клапанного механізму
  2. Заміна на 8-ми клапанному двигуні ВАЗ 2114
  3. Відео - Як поміняти прогорів клапан

Наша сеть партнеров Banwar

Клапанний механізм є дуже важливим елементом будь-якого двигуна

Клапанний механізм є дуже важливим елементом будь-якого двигуна. Він забезпечує впуск палива в камеру згоряння, її герметизацію і випуск відпрацьованих газів. Якщо клапанний механізм знаходиться в несправному стані, герметизація циліндрів може бути порушена, що призводить до втрати потужності і якнайшвидшому зносу всіх деталей двигуна. Розглянемо, як проводиться заміна клапанів на 8-ми клапанному і 16-ти клапанному двигуні.

Принцип дії клапанного механізму

Зрозуміти, як працює клапанний механізм в двигуні, зовсім не важко. В основі його роботи лежить крутний момент, який з'являється при обертанні колінчастого вала блоку циліндрів. На нього шківі встановлюється ремінь ГРМ, який передає обертання на розподільний вал головки блоку циліндрів. Протягом всієї конструкції вала є спеціальні опуклості, які розташовані на різних його частинах. Розподільчий вал обертається і цими виступами впливає на втулки клапанів, які їх притискають. Як тільки вал припиняє свою дію, клапан, під дією пружини, повертається у вихідне положення.

Процес закриття і відкриття клапанів чітко синхронізований з роботою колінчастого вала. Клапана повинні закриватися тільки в той момент, коли поршень досягає верхньої мертвої точки. Як тільки суміш вибухає, поршень йде вниз, а клапана відкриваються, щоб дати можливість вирватися відпрацьованим газам. Якщо порушити цю послідовність дій, двигун просто не буде працювати, а клапана неодмінно зіпсуються.

Умови роботи клапанів вкрай важкі. Вони схильні до впливу високих температур і мають властивість прогорати. В конструкції деяких двигунів, які для підвищення потужності використовують малий розмір камери згоряння, є ризик вигину клапанів, якщо синхронність обертання розподільного і колінчастого вала буде порушена після обриву ременя ГРМ або його неправильної установки.

Заміна на 8-ми клапанному двигуні ВАЗ 2114

Найпоширеніша проблема таких двигунів - це прогорание клапанів. Варто відзначити, що відбувається це досить рідко, але, все ж, трапляється. Клапана можуть прогоріти з наступних причин:

  1. Детонація двигуна. У цьому випадку, крім заміни клапанів знадобиться ще і усунення причин детонації.
  2. Їзда на автомобілі, заправленому пропаном. Клапана можуть прогоріти, якщо не внести відповідні зміни в програмне забезпечення комп'ютера.
  3. Експлуатація автомобіля з неякісним паливом.
  4. Їзда на занадто великих оборотах. Навіть гранично-допустимі значення оборотів можуть привести до прогару клапана.
  5. некоректне краплинне число свічок запалювання .

некоректне   краплинне число свічок запалювання

Це перерахування відноситься до 8-ми клапанного двигуна, в той час, як 16-ти клапанний має ще одну причину, по якій відбувається заміна клапана. При обриві ременя ГРМ, поршні на великій швидкості врізаються в клапана і їх просто гніт. Варто ще раз нагадати, що власникам автомобілів зі звичайним 8-ми клапанним двигуном боятися нема чого, але ремінь ГРМ рекомендується міняти своєчасно.

Порядок дій при заміні

  1. Відкрийте капот автомобіля, викрутити кріплення системи упорскування і зніміть її. від'єднайте кришку ременя ГРМ і проведіть його демонтаж. Потім, відкрутіть кришку клапанного механізму і зніміть її. Відпустіть і викрутити кріплення розподільного вала і демонтуйте його. Допускається демонтаж вала і на знятої ГБЦ, однак, через відсутність нормальної фіксації головки, зробити це буде дуже важко.
  2. Викриття десять болтів кріплення головки блоку циліндрів. На різних сторонах двигуна вони розташовані по-різному: з одного боку всередині ГБЦ, а з іншого - зовні.
  3. Відключіть усі, що перешкоджає подальшому провадженню робіт і зніміть головку блоку циліндрів.
  4. Коли головка лежить на верстаті, можна приступити до рассухаривания клапанів. Щоб це зробити, необхідно придбати спеціальне пристосування. Щоб ГБЦ не качає і не рухалася, встановіть її на блок циліндрів і затягніть на пару болтів.
  5. Зніміть всі пружини клапанів за допомогою знімача (Розсухарівателі) і витягніть маслос'емниє ковпачки.
  6. Тепер витягніть клапана з направляючих отворів з внутрішньої частини ГБЦ.
  7. При заміні клапанів, необхідно виконати їх притирання. Після цього, зберіть всі вузли в зворотній послідовності.

Відео - Як поміняти прогорів клапан

Як замінити на 16-ти клапанному двигуні Lada Priora

Такий двигун страждає, в основному, від обриву ременя ГРМ. Поршні «зустрічаються» з клапанами і, в підсумку, останні загинаються, найточніше, гнуться їх втулки. Подальша експлуатація автомобіля, при цьому, неможлива. Залишається тільки заміна клапанів.

Порядок дій

Порядок дій

  1. Як і у випадку з 8-ми клапанним мотором, необхідно зняти головку блоку циліндрів. Перед цим, знімають ремінь ГРМ, від'єднують інжектор, бронепровода, свічки і кришку головки БЦ.
  2. Після цього від'єднують вже два розподільних вала і потім вже знімають саму головку. До речі після її демонтажу, стара прокладка повинна обов'язково бути замінена. Для зняття головки, відкрутіть кріпильний кронштейн. Він призначений для утримування двигуна від нахилів і кріпиться до голівки блоку.
  3. Витягніть сальник клапанів за допомогою спеціального захоплення і зробіть демонтаж старих клапанів за допомогою того ж знімача. Будьте обережні, так як пружини на клапанному механізмі мають досить високу пружність, через що частенько вилітають і губляться.
  4. Витягніть старі клапана тим же способом, що і на 8-ми клапанному двигуні, з внутрішньої частини головки блоку циліндрів і встановіть на їх місце нові елементи.
  5. Проведіть збірку всіх деталей в зворотній послідовності, встановіть головку на блок циліндрів і монтують розподільні вали. Одягніть кришку, зафіксуйте її і поставте ремінь ГРМ.
  6. Встановіть залишилися частини і джгути проводів.

Щоб клапана не гнуло, рекомендується періодично проводити оцінку стану ременя і міняти його вчасно. Однак, багато водіїв, щоб зберегти життя двигуну в разі обриву ременя, встановлюють нову поршневу групу. Такий метод дуже дорогий і потребує багато сил для втілення. Це пов'язано з тим, що для установки нових поршнів потрібно розібрати двигун цілком, що самостійно зможе зробити не кожен водій.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов