Наша сеть партнеров Banwar
зміст:
- Вимога до прокладання
- ознаки несправності
- Корисні рекомендації
- процес заміни
Не секрет, що прокладка головки блоку циліндра грає величезну роль у правильній функціональності будь-якого автомобіля. В даному випадку ВАЗ 2114 вже точно не є винятком.
За рахунок наявності даної прокладки забезпечує герметичність трьох основних систем:
- охолодження;
- Масляна мастило;
- Газорозподіл.
Якщо виникла якась несправність, пов'язана з порушенням цілісності прокладки, вона обов'язково підлягає заміні. Ремонт в даному випадку неприйнятний.
новеньке виріб
Вимоги до прокладання
Вибираючи нову прокладку ГБЦ, необхідно враховувати пред'являються до даного елементу вимоги. Як ви вже зрозуміли, вона виконує дуже важливі завдання, тому від якості обраної нової деталі залежить працездатність всього вашого автомобіля.
Вимоги до даного елементу наступні:
- Прокладка повинна бути пружною, стійкої до деформації;
- Елемент повинен володіти водонепроникності і маслонепроніцаемостью;
- Компонент обов'язково повинен бути стійким до впливу гарячих газів;
- Не боятися хімічних впливів;
- Зберігати цілісність і представлені вище характеристики протягом тривалого періоду експлуатації.
Прогоріла прокладка більше не здатна нести в собі основні захисні функції, тому обов'язково виконується процедура заміни.
ознаки несправності
Спираючись на характерні ознаки втрати своїх характеристик прокладки, можна вчасно вжити відповідних заходів щодо недопущення погіршення ситуації з вашим автомобілем. Як результат, витрати на ремонт будуть включати в себе хіба що покупку нової прокладки. Своїми руками її поміняти можна без особливих проблем.
ознаки несправності
пояснення
Рідина охолодження в бачку або радіаторі пузириться
Бульбашки говорять про порушення герметичності. Оскільки за герметичність відповідає прокладка, цю функцію вона вже, швидше за все, не виконує
Через прокладку виходять вихлопні гази
Це досить різка ситуація, але виключати її не варто. Найчастіше проявляється на автомобілях, де була перетягнена кріпильна гайка
З вихлопної труби валить дим
Це говорить про те, що в циліндрах виявилася охолоджуюча рідина. Не виключайте ймовірність її проникнення через прокладку, а перевірте краще
На щупі для перевірки рівня масла видно пеноподобная емульсія
Причина - порушення герметичності системи охолодження. Виникає як через вихід з ладу гумки, тобто прокладки, так і в результаті утворення тріщин в блоці циліндрів. Другий варіант менш можливий
Потужність двигуна падає, витрата палива зростає
Така ознака з'являється при різних видах несправностей, але як варіант, прокладку обов'язково слід перевірити на предмет освіти пробоїни
Сліди масла в охолоджуючої рідини
Не обов'язково говорить саме про проблеми з прокладкою, але перевірити і переконатися в зворотному варто
Корисні правила
Перш ніж приступити безпосередньо до самої процедури заміни прокладки, радимо ознайомитися з декількома важливими правилами. Вони допоможуть вам виконати заміну прокладки максимально правильно і уникнути повторного ремонту в найближчі кілька сезонів. Там вже все залежить від безлічі факторів.
- Ділянка блоку, куди буде міститися нова прокладка, ретельно знежирюють і прибирайте все залишки старої гумки.
- Всі різьбові отвори зачистите від масла і слідів грязі.
- Скористайтеся бруском для видалення наявних нерівностей на дотичних поверхнях. Якщо дефекти більш серйозні, тоді буде потрібно відшліфувати поверхні головки блоку циліндрів.
- Уважно центрі нову гумку згідно напрямних. В іншому випадку прокладка не зможе ефективно виконувати поставлені перед нею завдання і незабаром буде потрібно повторне втручання.
- При заміні прокладки рекомендується поміняти використовувані сполучні болти на нові.
- Під кожен болт в обов'язковому порядку встановлює подкладная шайба.
заміна
Тепер, знаючи всі тонкощі процедури заміни, можна розповісти безпосередньо про те, як своїми силами можна демонтувати стару гумку з ГБЦ і встановити на її місце нову.
Для роботи вам буде потрібно певний набір інструментів і матеріалів:
- Динамометричний ключ;
- Гайковий ключ;
- Торцева головка;
- викрутка;
- прокладка;
- Ємність для зливу рідини охолодження;
- Чистий суха ганчір'я.
Починаємо процедуру заміни.
- Зніміть мінусову клему з акумуляторної батареї. Процедура стандартна, але без неї далі працювати заборонено.
- Зафіксуйте поршень першого циліндра у верхній мертвій точці - ВМТ.
- Злийте охолоджуючу рідину в підготовлену заздалегідь ємність.
- Стравити тиск в паливній системі, якщо ви тільки недавно заїхали в гараж після поїздки.
- Далі приймальню трубу вихлопу від'єднуємо від випускного колектора.
- Знімається кришка головки блоку циліндра, а разом з нею не зайвим буде від'єднати ресивер, дросельний вузол, випускний і впускний колектор.
- Відпустіть хомути, які тримають патрубок воздухоподвода на дросельному вузлі. Зніміть його з вузла, захопивши разом зі шлангом для забору повітря. Демонтувати паралельно повітряний фільтр разом з корпусом.
- На лівій торцевій частині ГБЦ розташовуються масові дроти, які відключаються і тим самим знімається паливна рамка.
- Відкрутіть кріплення, на яких утримується передня кришка. Зніміть кришку і ремінь ГРМ. Зафіксуйте колінчастий вал, щоб запобігти можливим прокручування.
Важливий етап очищення
- Дістаньте натяжна ролик і дистанційну шайбу разом з ним.
- Демонтуйте кріпильні болти, щоб зняти зубчастий шків від розподільного вала.
- Тепер потрібно зняти задню кришку. Для цього відкручуються кріпильні гайки і болти.
- За допомогою хрестової викрутки зніміть гвинти, звільніть хватку хомута і поступово почніть відключати всі шланги від випускного патрубка головки.
- Шляхом відкручування кріпильних гайок, знімаються шланги подачі і зливу палива з паливних трубок.
- Шестигранником від'єднуються 10 кріпильних болтів. Відкручуйте кожен болт на підлогу обороту один за одним, щоб зняти напругу, і уникнути деформації кришки.
- Вийміть гвинти і шайби.
- Зніміть головку і прокладку.
- Зачистіть всі дотичні поверхні, видаліть всі сліди металевої стружки, зачистите нарізні сполучення і отвори.
- Поставте нову прокладку, беручи до уваги дві центруючі втулки. Отвори з мідною окантовкою повинні опинитися між 3 і 4 циліндрами. Ці отвори служать для проходження масла.
- Переконайтеся, що на першому циліндрі закриті обидва клапана, після чого можна повертати головку на місце.
процес установки
- Вставте гвинти в отвори і закручуйте їх. Робиться це в чотири етапи згідно з поданою нижче схемою:
- На першому етапі затягування виконується з моментом 20 Нм;
- На другому етапі застосовують момент затяжки в межах 69,4-85,7 Нм;
- На третьому етапі кріплення провертаються на 90 градусів;
- На завершальному циклі відбувається фінальна затягування ще на 90 градусів.
Виконавши заміну, проведіть процедуру зворотного збирання, рухаючись в протилежної послідовності. Якщо грамотно розібрати вузол, із збіркою проблем виникнути не повинно.