- Коли пора міняти?
- Процес заміни (для 8 і 16 клапанних авто)
- етапи
- Відео «Демонтаж, установка ГБЦ і заміна прокладки на ВАЗ 2110, 2111»
Наша сеть партнеров Banwar
При кожному демонтажі головки блоку циліндрів ВАЗ 2110 8 клапанів заміна прокладки необхідна, так як вона є одноразовою запчастиною. Розібратися, як правильно поміняти прокладку на двигуні з 8-ю клапанами, допоможе стаття і відповідне відео. Ця інформація буде корисна і для власників авто з двигунами, які мають 16 клапанів.
зміст
[Розкрити]
[Приховати]
Коли пора міняти?
Багатьох власників автомобілів ВАЗ 2110 цікавить питання, через скільки потрібно міняти прокладку. Багато в чому періодичність заміни залежить від якості самої прокладки, ніж матеріал якісніше, тим вона служить довше. Впливає на частоту заміни інтенсивність експлуатації авто. прокладка ГБЦ являє собою гумовий виріб, яке з часом втрачає свою пружність, твердне, тріскається і перестає виконувати свою головну функцію -Герметизація з'єднання ГБЦ з блоком циліндрів.
Якість прокладки має велике значення для справної роботи двигуна. Якщо не стежити за її станом, то мотор швидко виробить свій ресурс. Є ознаки, за якими можна зробити висновок про необхідність її заміни:
- поява білої пари у вихлопних газах,
- зовнішні течі на з'єднаннях ГБЦ тосола або моторного масла;
- масляні плями в тосоле ;
- велика кількість масла в піддоні;
- поява піни навколо заливної кришки.
Наявність парів в відпрацьованих газах можна перевірити, відкрутивши кришку на розширювальному бачку і надівши пакет на горловину. Якщо він надуется після нетривалої роботи двигуна, значить, прокладка прийшла в непридатність.
Процес заміни (для 8 і 16 клапанних авто)
Заміна прокладки ГБЦ на ВАЗ 2110 з 8-ю і 16-ю клапанами не сильно відрізняється і може бути виконана самостійно. Тому досить розібратися в загальному, як виконати заміну. Проводити роботи зручніше на оглядовому канавці або естакаді. Заздалегідь слід запастися набором інструментів і витратним матеріалом у вигляді нової прокладки.
Новий витратний матеріал для ГБЦ
етапи
- Спочатку знеструмлюємо автомобіль: знімаємо мінусову клему на АКБ.
- Потім від'єднуємо приймальню трубу глушника.
- Далі, демонтуємо карбюратор на ВАЗ 2110.
- На наступному етапі займаємося електропроводкою: від'єднуємо дроти від свічок запалювання, відключаємо роз'єми датчиків температури і тиску рівня масла.
- Від'єднуємо від впускного колектора трубу вакуумного підсилювача.
- На ВАЗ 2110 від'єднуємо датчик-розподільник запалювання.
- Разом з паливним насосом демонтуємо корпус допоміжних агрегатів.
- Далі, послаблюємо кріпильний болт натяжної ролика, знімаємо ремінь ГРМ і ролик.
- Зафіксувавши зубчастий шків распредвала від провертання, відкручуємо болт і знімаємо шків за допомогою двох викруток. Знімаємо штів розподільного вала
- Відкручуємо гайки, яка утримує задню кришку ГРМ і демонтуємо її.
- За допомогою хрестоподібної викрутки послаблюємо хомути і від'єднуємо шланги, що йдуть до випускного патрубка головки блоку циліндрів.
- Використовуючи шестигранник викручуємо 10 кріпильних болтів головки блоку. Послідовно відкручуємо все болти
- Гвинти виймаються з шайбами.
- Демонтуємо ГБЦ разом з прокладкою. Знімаємо головку блоку для заміни прокладки
- Гвинти відносяться до багаторазових деталей, але, якщо вони стали довжиною понад 135,5 мм, то їх слід поміняти на нові. Перед закручуванням в головку болти потрібно змастити моторним маслом.
- Поверхні зіткнення блоку циліндрів і головки повинні бути рівними без дефектів, сухими і чистими, тому їх потрібно ретельно очистити від забруднень і залишків попередньої прокладки. Якщо є якісь явні дефекти, їх потрібно прибрати. У різьбових отворах не повинно бути залишків масла і охолоджуючої рідини.
- Встановлюється прокладка також повинна знаходитися в сухому і чистому стані. При установці слід проконтролювати, щоб отвір, через яке проходить масло, розташовувалося між 3-м і 4-м циліндрами.
- Перед установкою ГБЦ потрібно перевірити, щоб клапани першого циліндра були закриті.
- Затягуємо болти, відповідно до схеми, в чотири етапи. Закручуємо болти згідно зі схемою
На кожному етапі болти затягуються з певним моментом:
- на 1-му - 20 Н · м;
- на 2-му - 69,4-85,7 Н · м;
- на 3-му потрібно довернуть на 90 градусів;
- на 4-му обертаються остаточно на 90 градусів.
- Далі, збірка триває в зворотному порядку. При цьому не можна провертати розподілвали і колінвал, поки не буде встановлено ремінь ГРМ. Встановлювати шків розподільного валу потрібно так, щоб виступаюча частина маточини була повернута до силового агрегату.
- Після остаточного складання потрібно перевірити всі зазори на клапанах і відрегулювати натяг ременя ГРМ.
Таким чином, користуючись цією інструкцією заміну прокладки ГБЦ на ВАЗ 2110 не важко виконати, як з агрегатами, що мають 8 клапанів, так і 16 клапанними двигунами.
Відео «Демонтаж, установка ГБЦ і заміна прокладки на ВАЗ 2110, 2111»
У цьому відео показаний процес зняття, установки ГБЦ і заміни прокладки головки.
Коли пора міняти?