Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна прокладки головки блоку циліндрів

  1. Що робити з Шевроле
  2. Ціна питання

Наша сеть партнеров Banwar

Часто при втратах масла мотором автомобіля винна одна важлива деталь верхньої частини агрегату. Слава богу, що заміна прокладки головки блоку циліндрів, а мова саме про неї, часом вирішує проблему, при цьому операція нескладна в цілому.
Далі ми поговоримо про те, як і коли робиться заміна дефектної прокладки. Спочатку перерахуємо основні ситуації, коли процедура необхідна:

  • текти масла з-під цієї деталі, що визначається візуально;
  • ремонт поршневого агрегату на увазі обов'язкову заміну деталі;
  • перетягнуті кріплення головної частини двигуна;
  • встановлена ​​раніше подкладная прошарок виявилася бракованою, неякісної;
  • виявлено, що в тосол потрапляє масло.

Нижче спочатку розглянемо заміну прокладки на моделях ВАЗ, а потім торкнемося і інших автомобілів. Тільки відразу відзначимо, що при установці нової запчастини бажано промазати її автомобільним герметиком - це попередня загальна рекомендація.


Для початку розберемо процедуру заміни прокладки блоку циліндрів у ВАЗ 2107. Нам знадобляться:

  • ключі гайкові, головки, комірець;
  • викрутка плоска, молоток;
  • ємність для зливу.

Також дізнайтеся, чому після заміни лямбда зонда потрібно скидати помилки і як виконується заміна хрестовини рульового вала Ліфан Солано .
Також дізнайтеся,   чому після заміни лямбда зонда потрібно скидати помилки   і як виконується   заміна хрестовини рульового вала Ліфан Солано


Починаємо.

  1. Перш за все, знімаємо корпус повітряного фільтра разом з елементом, що фільтрує.
  2. Відключаємо клеми акумуляторної батареї.
  3. Далі демонтуємо карбюратор, від'єднавши від нього все патрубки, тяги, а також відкрутивши кріплення.
  4. Виробляємо демонтаж розподільника запалювання.
  5. Відкрутивши пробку на блоці циліндрів, зливаємо охолоджуючу рідину.
  6. Від'єднуємо два патрубка від трійника головки і один від грубки.
  7. Відкрутивши вісім гайок, знімаємо шайби і демонтуємо кришку клапанів. Тут потрібно оглянути підкладну деталь і при необхідності повинна бути проведена заміна прокладки кришки головки блоку циліндрів.
  8. Гайковим ключем послаблюємо натягувач ланцюга газорозподільного механізму.
  9. Відігнувши краю стопорною шайби за допомогою викрутки і молотка, відкручуємо болт шестерні ГРМ, після чого витягаємо шестерню.
  10. Ланцюг підв'язуємо дротом, щоб її верхня частина не впала вниз.
  11. Відкрутивши кріплення, демонтуємо газорозподільний вал.
  12. Від'єднуємо приймальню трубу колектора.
  13. Відкрутивши десять болтів і одинадцятий на припливі, витягаємо складальний вузол, до якого так довго добиралися. Тут, якщо є необхідність, може бути зроблена заміна головки блоку циліндрів.
  14. Тепер видно наша деталь, яку хотіли оновити. Витягуємо її і встановлюємо нову запчастину.
  15. Збірка проводиться зворотним порядком.

При ознайомленні з цією інструкцією помітно, що процес пов'язаний з деякими труднощами.

А тепер розберемо, як здійснюється заміна прокладки головки блоку циліндрів ВАЗ 2109. Припустимо, що двигун інжекторний. У випадку з карбюратором діємо аналогічно попередньої інструкції.

Нам знадобляться:

  • ключі гайкові, головки, комірець;
  • викрутка плоска, хрестова;
  • ємність для зливу.


Приступаємо.

  1. Відключаємо клеми акумуляторної батареї.
  2. Знімаємо високовольтні дроти зі свічок запалювання.
  3. Поршень першого циліндра по мітці встановлюємо в положення верхньої мертвої точки.
  4. Зливаємо охолоджуючу рідину через пробку блоку.
  5. Відшукавши ззаду паливної рампи ковпачок, схожий на золотник шини, відкручуємо ковпачок, і, натискаючи на золотник, зливаємо паливо з рампи. Двигун повинен бути холодний!
  6. Відкрутивши гайки, знімаємо кришку ГБЦ. Тут при необхідності можна зробити заміну кришки головки блоку циліндрів ВАЗ 2109.
  7. Від'єднуємо впускний, випускний колектори, а також дросельний вузол.
  8. Від'єднавши патрубки, демонтуємо корпус повітряного фільтра разом з елементом, що фільтрує.
  9. Видаляємо кришку приводу ГРМ, а також знімаємо ремінь зі шківа.
  10. Відкрутивши болт при одночасно підтримуванні шківа від провертання, витягаємо шків.
  11. Демонтуємо задню кришку приводу распредвала.
  12. Попередньо послабивши, відкручуємо болти складальної одиниці, до якої добиралися, за схемою (рахуючи зліва направо від радіатора до керма) 4 - 8 - 10 - 7 - 2 - 3 - 5 - 9 - 6 - 1. Так можна уникнути деформацій вузла. Витягуємо цю верхню частину поршневого агрегату.
  13. Нарешті, здійснюємо заміну прокладки від ВАЗ 2109.

Як бачимо, здебільшого процедура нагадує описану раніше. Тут же можна відразу перейти до більш сучасним моделям ВАЗ. Наприклад, у ВАЗ 2114 при зміні деталі діяти потрібно так само, проте є кілька додаткових пунктів.

А саме, перед демонтажем повітряного фільтра в пункті 7 необхідно відключити проводку від датчика масової витрати повітря. Також перед зняттям кришки приводу ГРМ в пункті 8 необхідно від'єднати колодки від датчиків положення дроселя, положення коленвала, детонації, температури охолоджуючої рідини і тиску масла. Втім, два останніх є і в «дев'ятці», там, якщо дроти заважають, їх теж треба відключити.

У той же час у ВАЗ 2110 заміна дефектної прокладки головки здійснюється за сценарієм, що застосовується для ВАЗ 2114. В іншої, ще більш сучасної модифікації ВАЗ, при виконанні даної процедури ми не знайдемо особливих відмінностей від вже раніше описаних технологій. При зміні старого елемента у Калини діємо аналогічним чином.

Єдине, що можна додати в інструкцію для Калини: спочатку знімаємо кожух силового агрегату, а вже потім виконуємо все інше за технологією для ВАЗ 2114. Так робиться заміна прокладки головки у Калини.

Що робити з Шевроле


Для повноти картини розглянемо ще, як виробляють подібні роботи на Шевроле. Заміну у Ланоса можна здійснити по нижчеописаній інструкції. Для цього знадобляться:

  • ключі гайкові, головки з воротком;
  • викрутки;
  • ємність для зливу.

ключі гайкові, головки з воротком;   викрутки;   ємність для зливу


Дії такі.

  1. Відключаємо клеми акумуляторної батареї.
  2. Через радіаторний штуцер зливаємо всю охолоджуючу рідину.
  3. Послабивши хомут, знімаємо шланг радіатора грубки.
  4. Демонтуємо кришку, при необхідності проводимо тут заміну поганий прокладки кришки головки блоку циліндрів.
  5. Видаляємо ремінь з шестерень генератора і насоса ГУР.
  6. Відкріпивши планку генератора, відводимо убік генератор.
  7. Прибираємо проводку датчиків ОЖ, концентрації кисню, заважає джгути проводів.
  8. Знімаємо ремінь ГРМ, послабивши натяг.
  9. Видаляємо патрубок з термостата.
  10. Демонтуємо шків з распредвала, при відкручування його кріплення утримуємо шків викруткою.
  11. Видаляємо задній кожух механізму ГРМ.
  12. Відключаємо дроти регулятора холостого ходу, датчика дроселя, форсунок, а також шланг картера, плюс підвідний повітропровід.
  13. Демонтуємо корпус повітряного фільтра.
  14. Від'єднуємо патрубок вакуумного підсилювача гальм.
  15. Відключаємо проводку від котушки і від свічок запалювання.
  16. Від'єднуємо вхідну трубу.
  17. Відкручуємо болти верхньої частини поршневого агрегату по раніше зазначеною схемою.
  18. Демонтуємо распредвал, гидрокомпенсатори і супутні деталі.
  19. Дістаємо складальну одиницю і оновлюємо нашу заповітну деталь.
  20. Збираємо все назад.


Мабуть, даний випадок виглядає складніше, ніж раніше описані. Якщо все робити самому, то доведеться помітно попрацювати!
Мабуть, даний випадок виглядає складніше, ніж раніше описані

Що стосується іншої, майже російської, моделі Шевроле, то у Ниви Шевроле заміна дефектної прокладки проходить по щойно описаним сценарієм. Однак в пункті 8 замість демонтажу ременя ГРМ необхідно зняти верхню частину ланцюга ГРМ з шестерні.

Ціна питання


Наведені технологічні процеси навскидку виявилися досить складними. Тому, для тих, хто звернеться в автосервіс, ми з'ясували, скільки коштує відносно мегаполісів заміна прокладки головки блоку циліндрів.

Усереднені дані представлені в цій таблиці.

Місто Вартість за 1 шт. Москва 6000 руб. З-Петербург 5000 руб. Єкатеринбург 3500 руб.

повернутися вгору

Тут вказана лише наближена вартість заміни дефектної запчастини для іномарок. Реальна ціна залежить від конкретної майстерні. Якщо машина ВАЗ - ціна може бути знижена вдвічі.

Що ж, дана операція була розписана в деталях, так що автолюбителі зможуть багато чого почерпнути для себе з нашої статті. Читайте також про заміну втулок стабілізатора поперечної стійкості і заміну троса зчеплення ваз 2109 .

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов