Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна прокладок і ремонт головки блоку двигуна КамАЗ 740

  1. Пристрій головки блоку двигуна Кожна головка блоку Камаз-740 встановлюється на два настановних штифта,...
  2. Ремонт головки блоку двигуна

Пристрій головки блоку двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

Кожна головка блоку Камаз-740 встановлюється на два настановних штифта, запресовані в блок циліндрів, і кріпиться чотирма болтами з легованої сталі.

Один з настановних штифтів одночасно служить втулкою для подачі масла на змащення коромисел клапанів. Втулка ущільнена гумовими кільцями.

У голівці блоку циліндрів Камаз-740, у порівнянні з головкою двигуна 740.10, збільшено отвір зливу моторного масла з-під клапанної кришки в нафтову порожнину. Вікна впускного і випускного каналів розташовані на протилежних сторонах головки циліндрів.

Впускний канал має тангенціальний профіль для забезпечення оптимального обертального руху повітряного заряду, який визначає параметри робочого процесу і екологічні показники двигуна, тому заміна на головки циліндрів двигуна 740.10 не допускається.

У головку блоку циліндрів Камаз-740 запресовані чавунні сідла і металокерамічні напрямні втулки клапанів. Сідла клапанів мають збільшений натяг в посадці в порівнянні з сідлами двигуна 740.10, і фіксуються гострою кромкою.

Випускний сідло і клапан профільовані для забезпечення меншого опору випуску відпрацьованих газів. Застосування випускного клапана 740.10 не рекомендується.

Стик «головка циліндра - гільза» Камаз-740 (газовий стик) - безпрокладочних. У розточену канавку на нижній площині головки запрессовано сталеве кільце ущільнювача.

За допомогою цього кільця головка циліндра Камаз-740 встановлюється на бурт гільзи. Герметичність ущільнення забезпечується високою точністю обробки поверхонь, що сполучаються кільця ущільнювача і гільзи циліндра.

Кільце ущільнювача додатково має свинцюваті покриття для компенсації микронеровностей поверхонь, що ущільнюються.

1 - головка циліндра, 2 - прокладка кришки головки, 3 - болт кріплення кришки, 4 - кришка головки циліндра, 5 - болт кріплення головки, 6-втулка прокладки патрубка, 7 - кільце ущільнювача газового стику, 8 - впускний клапан, 9 - сідло клапана, 10 - напрямна втулка клапана, 11 - шайба пружин клапана, 12 - зовнішня і внутрішня пружини клапана, 13 - тарілка пружин клапана, 14 - втулка тарілки, 15 - сухар клапана, 16-уплотнітел'ная манжета, 17 - впускний клапан

У голівках циліндрів розміщені клапанний механізм і форсунка. Клапанний механізм головки закритий алюмінієвою кришкою, ущільненої прокладкою. Чавунні сідла і металокерамічні напрямні втулки клапанів розточуються після їх запресовування в головку.

Кожна головка закріплена на блоці циліндрів чотирма болтами. Щоб уникнути порушення герметичності газового стику, болти затягують по перехресній схемі в три прийоми.

Впускний і випускний канали розташовані з протилежних сторін головки. При погляді на двигун зі сторони впускні клапани головок знаходяться праворуч, а випускні - зліва.

Впускний канал має тангенціальний профіль, що забезпечує вихровий рух повітря в циліндрі, поліпшення сумішоутворення і прискорення процесу згоряння палива, що впорскується. Гніздо під форсунку розташовано з боку випускного клапана під кутом до осі циліндра.

Демонтаж головки блоку двигуна

Знімати головки блоку циліндрів доводиться досить часто. Мінімум кожні 40-50 тисяч кілометрів пробігу. Так вже конструктивно влаштований двигун КамАЗа. Причиною стає підтікаюча охолоджуюча рідина або масло. Демонтаж ГБЦ потрібно також для ремонту поршневий групи або газорозподільного механізму.

Давайте поетапно і детально розглянемо процес демонтажу головки блоку двигуна КамАЗ 740.

1. Злийте не менше половини обсягу охолоджуючої рідини з системи охолодження.

2. Для демонтажу головок блоку деяких циліндрів потрібно демонтувати розширювальний бачок охолоджуючої рідини і компресор.

3. Знімаємо впускний і випускний колектори, а також відкручуємо все заважають трубки подачі палива.

4. Відвертаємо болт кріплення кришки головки блоку ключем на 13.

Відвертаємо болт кріплення кришки головки блоку ключем на 13

5. Знімаємо кришку і прокладку ущільнювача.

6 6. Якщо необхідно знімати тільки одну головку, доведеться зняти кришку з сусідньої головки блоку, щоб її виступ не заважав демонтажу.

7 7. Для демонтажу ГБЦ четвертого і восьмого циліндрів, потрібно відвернути гайки кріплення ресор кабіни ключем на 17 і відвести їх в сторону разом з амортизаторами.

8 8. Штанги газорозподільного механізму бажано зафіксувати, наприклад, зв'язавши між собою, щоб уникнути їх провалювання в піддон при знятті головки блоку циліндрів.

9. Відкрутіть чотири болта кріплення головки до блоку за допомогою торцевого або накидного ключа на 19.

10 10. Знімайте головку блоку піддягши монтажної лопаткою і одночасно розгойдуючи, вставивши в отвір болта кріплення комірець.

11. Головку слід очистити від забруднень і нагару. Після чого, замінити три ущільнювальних кільця ( «барила») водяних отворів.

Ущільнювальні кільця входять в ремонтний комплект ГТВ головки блоку двигуна КамАЗ 740 Ущільнювальні кільця входять в ремонтний комплект ГТВ головки блоку двигуна КамАЗ 740. У лексиконі автомайстрів зустрічається їх назва - бочонок.

У лексиконі автомайстрів зустрічається їх назва - бочонок

12. Одягніть нове кільце ущільнювача на втулку масляного каналу.

13 13. Встановлюємо нову прокладку ГБЦ на блок двигуна і ставимо на місце штанги.

14 14. Встановіть головку блоку на місце. Болти кріплення ГБЦ слід затягувати хрест-навхрест в три прийоми.

Остаточний момент затягування болтів кріплення головки блоку двигуна КамАЗ 740 - 16-18 кгс * м.

Ремонтний комплект прокладок ГТВ головок блоку двигуна

Комплект складається з:
1. 740.1003 040 Кільце ущільнювача масляного каналу - 16 шт.
2. 740.1003 214-04 Кільце ущільнювача (головка циліндрів) «бочонок», встановлюється в отвори каналів охолоджуючої рідини - 24 шт.
3. 740.1003 213-26 Прокладка ущільнювальна головки циліндра - 8 шт.

4. 740.1003270 Прокладка ущільнювальна кришки головки циліндра - 8 шт.

1003270 Прокладка ущільнювальна кришки головки циліндра - 8 шт

Прокладки головки циліндра можуть бути старого і нового зразків.

Прокладка ГБЦ старого зразка

Прокладка ГБЦ старого зразка

Прокладка ГБЦ КамАЗ 740 нового зразка.

Ремонт головки блоку двигуна

З урахуванням взаємозамінності головок блоку двигуна КамАЗ 740 ремонту краща заміна ГБЦ нової.

У разі необхідності ремонту найчастіше здійснюють:

  • Заміну сідел клапанів.
  • Обробку сідел - притирання клапанів.
  • Розточування гнізд під сідла.
  • відновлення площині
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов