Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна сальників клапанів на ВАЗ 2110 8/16 без зняття головки блоку

  1. призначення сальників
  2. ознаки несправності
  3. Необхідний інструмент і пристосування
  4. Заміна на ВАЗ-2110, 8-клапанний двигун
  5. Особливості заміни на 16-клапанному двигуні ВАЗ-2110

Наша сеть партнеров Banwar

Газорозподільний механізм силової установки автомобіля забезпечує своєчасне наповнення циліндрів горючою сумішшю і відведення відпрацьованих газів з них.

Даний механізм досить складний за конструкцією, і слабкі місця у нього теж є. Одним з них є маслос'емниє ковпачки, вони ж сальники клапанів.

призначення сальників

У завдання сальників клапанів входить запобігання потрапляння всередину циліндрів масла, яке використовується для змащення розподільного вала.

Розподільчий вал вимагає постійного мастила для зменшення тертя. Тому система мастила подає масло в достатній кількості в головку блоку.

Сам же распредвал при роботі швидко обертається, що призводить до утворення масляного туману, який заповнює всю порожнину клапанної кришки. При цьому дрібні краплі олії осідають і на направляючої клапана, поступово стікаючи вниз.

Якби в конструкції не використовувалися маслос'емниє ковпачки, то масло по клапану стікало б в циліндр.

Ковпачок є своєрідною спідницею на направляючої клапана, яка не дає маслу потрапити в циліндр.

Слабким даний елемент газорозподільного механізму є тому, що він виготовляється з вторкаучука або акрилатного каучуку.

Тобто він гумовий, але з армуванням сталевої втулкою і пружиною, яка притискає гумову частину до направляючої клапана, запобігаючи стіканню масла.

Тобто він гумовий, але з армуванням сталевої втулкою і пружиною, яка притискає гумову частину до направляючої клапана, запобігаючи стіканню масла

Згодом гумова складова «старіє», розтріскується або відшаровується від втулки. Ось тут і з'являються проблеми з силовою установкою.

Двигун починає витрачати масло, також воно, потрапляючи в циліндри, змішується з горючою сумішшю, що призводить до погіршення її згоряння, в результаті падає потужність мотора.

При цьому після згоряння масла виділяються продукти горіння, які осідають на тарілках клапанів, стінках циліндра, кільцях - відбувається закоксованность цих елементів.

Результатом сильної закоксованность є падіння компресії через нещільно прилеглих клапанів і залягли кілець.

ознаки несправності

Несправність маслос'емних ковпачків можна визначити за кількома симптомами - двигун почне витрачати масло, і чим більше зношені сальники клапанів - тим інтенсивніше.

У вихлопі з'явиться синій відтінок, який вказує на потрапляння масла в циліндри.

У вихлопі з'явиться синій відтінок, який вказує на потрапляння масла в циліндри

Якщо тривалий час не звертати уваги на ці симптоми, то в подальшому можливе падіння потужності двигуна через зниження компресії.

Якщо все це спостерігається на автомобілі, то варто виконати ремонтні роботи, які зводяться до заміни сальників клапанів.

Зробити це можна на СТО, але обійдеться це дорого, оскільки процес їх заміни - трудомісткий.

Але якщо є навички в ремонті силових агрегатів автомобілів, то всі роботи виконати самостійно цілком можливо.

Необхідний інструмент і пристосування

Далі розглянемо на прикладі автомобіля ВАЗ-2110 з 8-клапанним мотором, як проводиться заміна маслос'емних ковпачків.

Відразу відзначимо, що роботи хоч і трудомісткі, але не вимагають зняття головки блоку.

Перед початком робіт слід запастися всім необхідним інструментом і пристосуваннями.

Крім стандартних наборів ключів (комбінованих, торцевих, викруток, шестигранників, молотка і т. Д.) Ще знадобиться наявність:

  1. Прута діаметром 8 мм (з олова);
  2. Пристосування для рассухаривания клапанів;
  3. пінцета;
  4. Цанги для зняття сальників;
  5. Нових ковпачків в достатній кількості.

Цанга.

Для рассухаривания клапанів.

Заміна на ВАЗ-2110, 8-клапанний двигун

Всі роботи краще виконувати в гаражі, але при хорошому освітленні. Отже, все необхідне є, а, значить, можна приступати до робіт. Послідовність процесу така:

  1. Автомобіль обездвиживают за допомогою стоянкового гальма і включеної КПП. Знімаємо «мінусову» клему з АКБ;
  2. Демонтуємо з двигуна корпус повітряного фільтра, бензонасос і розподільник запалювання. Після корпус приводу допоміжного обладнання. Все це знаходиться в задній частині двигуна, там, де розташовується зчеплення і КПП.
  3. У передній частині двигуна знімаємо захисний корпус приводу розподільного вала.
  4. Знімаємо ремінь приводу розподільного валу, а після - зубчастий шків, встановлений на валу. Відразу необхідно простежити за шпонкой, розташованої в пазі вала, її краще відразу зняти. Далі демонтуємо з головки блоку клапанну кришку.
  5. Переходимо до задньої частини двигуна, оскільки далі необхідно зняти задню кришку головки блоку. Відкручуємо спочатку дві гайки проводів «маси», прибираємо проводку, а після - ще дві гайки і один болт кріплення кришки, і демонтуємо її.
  6. Під клапанною кришкою розташовуються два корпуси кріплення розподільного вала. Відкручуємо болти кріплення цих корпусів, після чого знімаємо їх.
  7. Знімаємо розподільний вал разом з сальником. При складанні цей сальник краще замінити на новий.
  8. Щоб без проблем виконати заміну маслос'емних ковпачків, необхідно на циліндрі, якому буде проводитися заміна, поршень встановити в ВМТ. У цьому допоможе олов'яний пруток, який вставляється в отвір під свічку запалювання.
  9. Після установки поршня в ВМТ на необхідному циліндрі, маємо пруток так, щоб він став між поршнем і клапаном, на якому буде змінюватися сальник. Цей пруток не дасть опуститися клапану після рассухаривания.
  10. Зверху на головку встановлюємо пристосування для рассухаривания клапана. За допомогою цього пристосування на потрібному клапані виживаємо пружини, і пінцетом витягаємо сухарі клапана. Потім знімаємо тарілку клапана, пружини.
  11. Цангою для зняття сальників спресовувати за допомогою ключового клапана Маслос'емниє ковпачок.
  12. Перед посадкою нового сальника краще відразу зняти пружину з ковпачка, щоб не пошкодити його під час проходження через канавки під сухарі. Сам сальник необхідно змастити маслом, а після акуратно запресувати його на направляючу до упору. І тільки після цього надіти на нього пружину.
  13. Встановлюємо на місце пружини і тарілку, після чого пристосуванням затискаємо пружини і ставимо на місце сухарі. Щоб ці сухарі повністю стали на місце, після робіт з пристосуванням (установка сухарів в проточки), необхідно нанести несильний удар молотків по торця клапана.
  14. Заміна інших маслос'емних ковпачків виконуємо аналогічним способом - піднімаємо поршень в ВМТ, встановлюємо пруток, рассухаріваем, знімаємо ковпачок, ставимо новий, засухаріваем, переходимо до другого клапану.
  15. Після заміни всіх маслос'емних ковпачків, починаємо збірку автомобіля. Розподільчий вал маємо в його посадковому місці так, що вершини кулачків першого циліндра дивилися вгору. Встановлюємо корпусу кріплення розподільного вала, ставимо на місце всі зняті елементи з головки блоку, крім клапанної кришки.
  16. Завершивши зі складанням потрібно перевірити і при необхідності встановити зазори в клапанах, а також відрегулювати запалювання, а після вже - повністю зібрати двигун.

ЧИТАЙТЕ З ТЕМИ: Характерні несправності ВАЗ 2110 і інших автомобілів серії.

Особливості заміни на 16-клапанному двигуні ВАЗ-2110

На ВАЗ-2110, оснащеним 16-клапанним двигуном, виконати заміну за допомогою прутка не вийти, доведеться знімати головку з двигуна, щоб була можливість підтискати клапан до сідла в процесі робіт по заміні сальника клапана.

В іншому процес заміни ідентичний.

Різниця в заміні маслос'емних ковпачків в карбюраторних і інжекторних двигунах зводиться тільки до складності розбирання для доступу до сальникам.

У карбюраторному авто просто більше доведеться знімати з двигуна - розподільник, бензонасос і т. Д. Але сама послідовність заміни не відрізняється.

Що стосується інструментів, то без пристосування для рассухаривания клапанів ніяк не обійтися, а от відсутність цанги для зняття ковпачків проблемою не буде.

Що стосується інструментів, то без пристосування для рассухаривания клапанів ніяк не обійтися, а от відсутність цанги для зняття ковпачків проблемою не буде

Для спресованості сальників можна скористатися і звичайними пассатижами. Але в процесі зняття ними потрібно тягнути ковпачок строго вертикально, при цьому прокручування сальника не допускається, щоб не завдати подряпини на поверхню направляючої.

Описаний процес - трудомісткий, але навіть поодинці його можна виконати протягом для, заощадивши на послугах СТО.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов