Наша сеть партнеров Banwar
На Mitsubishi Lancer X, Outlander XL, Outlander III до переліку обслуговуючих робіт варіатора крім своєчасної заміни масла входить також заміна фільтрів очищення масла.
За регламентом заміну масла рекомендується проводити кожні 90 тис. Км, в наших же умовах термін експлуатації варіатора без заміни масла приблизно вдвічі менше. Додатковим сигналом необхідної зміни масла є його потемніння і поява запаху гару. При виявленні цих ознак проводиться зміна масла і фільтрів, але тільки після попереднього промивання варіатора.
Заміна фільтрів тонкої і грубої очистки масла CVT на автомобілях Mitsubishi Lancer X, Outlander III, Outlander XL обов'язково повинна проводитися разом зі зміною масла. Інакше, сміття, що скупчилося і забруднюючі домішки потраплять в новий масло, значно скоротивши термін його служби. Ресурс самого варіатора теж може значно скоротиться за рахунок зниження пропускної здатності фільтрів через сильну забрудненість.
Види фільтрів варіатора Mitsubishi
Фільтр грубої очистки CVT являє собою металевий корпус з розташованої в ньому дрібною металевою сіткою. Встановлений він в піддоні варіатора, який потрібно буде знімати, щоб дістатися до нього. Вважається, що цей фільтруючий елемент - багаторазового використання і досить його тільки промити, після чого фільтр повертають на місце. Однак необхідно звернути увагу, що при підгоряння фрикційних, сітка може забитися смолами, і відмити її не вийде, в даному випадку фільтр підлягає заміні.
Фільтр тонкого очищення CVT - це циліндричний картридж, зроблений з гофрованого паперу з металевою окантовкою. Встановлений він під маслоохладителем. Даний елемент є змінним і підлягає заміні завжди при оновленні масла.
Ознаки засміченості фільтрів варіатора
Ознаками того, що пропускна здатність у фільтрів через засміченість сильно знизилася, є:
- Поява ривків або ударів при перемиканні селектора і при початку руху;
- Частий перегрів варіатора при нормальних умовах експлуатації;
Увага! Обов'язковою процедурою з обслуговування варіатора на автомобілях Mitsubishi є скидання параметрів датчика розкладання масла CVT. Якщо це не зробити, буде видаватися помилка, що масло не змінювалося. Детальніше про послугу обнулення параметра "Ступінь розкладання масла" читайте тут .