Наша сеть партнеров Banwar
Заміна гальмівних шлангів ВАЗ самостійно -Поради автолюбителям ...
Привіт шановні, читачі блогу RtiIvaz.ru. Сьогоднішню публікацію я вирішив присвятити заміні гальмівних шлангів ваз. Заміна гальмівних шлангів ВАЗ відноситься до відповідальних операцій, повинна виконуватися фахівцями мають досвід роботи в цій області.
Вони відповідають за систему життєзабезпечення автомобіля їм необхідно приділяти підвищену увагу.
Ознакою зносу є порушення їх цілісності, що визначається шляхом візуального огляду. Це найкраще зробити за допомогою використанням підйомника або оглядової ями. Обов'язковою умовою при цьому є хороше освітлення, так як не завжди можна помітити що починаються дрібні тріщини, які є першими ознаками початку руйнування гумового хлиста. Їх перед оглядом очищають від бруду і ретельно протирають.
Потім, необхідно за допомогою, переносної лампи уважно оглянути з'єднання передніх супортів і задніх робочих циліндрів. Гумові трубчасті батоги, що мають тріщини, потертості, здуття або сліди підтікання, підлягають оновленню. Заміні підлягають також всі гальмівні деталі екстреної зупинки, які з тієї чи іншої причини викликають ваше недовіру. Заміна обов'язково, проводиться на машині, який протягом декількох років простояв на відкритому повітрі.
Навіть якщо при візуальному огляді у такого автомобіля не будуть виявлені сліди руйнування гумового шланга, поміняйте обов'язково. Так як почалася експлуатація автомобіля, призведе до рухливості хлиста, і вона може лопнути в найбільш непередбачуваний момент. Винуватцем цього служить усталостная деформація, що накопичилася за час вимушеної стоянки. Це в повній мірі відноситься до всіх гумовотехнічним виробам, встановленим в авто.
Якщо в автомобілі знайдено один гальмівний шланг, який підлягає зміні, то, не знаючи пробіг авто і для підняття ресурсу, їх бажано поміняти все. Зміна починається з переднього контуру, з урахуванням подальшої прокачування. Цю операцію можна виконати як на підйомнику, так і за допомогою використання оглядової ями. Машина фіксується наполегливими черевиками, з боку, протилежний зняття колеса.
Знімається колесо, далі наконечники гумового хлиста звільняються від бруду. При виконанні цієї операції необхідно використовувати тільки спецключ, що запобігає пошкодження граней гарантовано відпускають штуцера. Першим звільняється штуцер, який йде від трубки, попередньо знявши фіксатор, що утримує гальмівний шланг ВАЗа в скобі.
На звільнився штуцер бажано відразу надіти захисний гумовий ковпачок. Це гарантує мінімальне потрапляння повітря в систему магістралей і скорочує час при подальшій прокачування. Потім відпускається штуцер з боку супорта. Роботу проводите обов'язково подвійний фіксацією. Одним ключем фіксуєте знімається деталь, а другим відвертає штуцер трубки.
Знята деталь замінюється установкою нових мідних кілець під штуцер супорта. Аналогічно проводиться зама на другому колесі. Заміна одного заднього гумового трубчастого хлиста на автомобілях класичного виконання, не викликає особливих складнощів при знятому лівому задньому колесі, оновлення, з деякими незручностями, але можна зробити.
Оновлення ж задніх на передній приводних моделях ВАЗа, необхідно проводити тільки за допомогою підйомника або оглядової ями. Гальмівні шланги ВАЗ заднього контуру на цих моделях проходять через спеціальні ніші і мають обмежений доступ. Тут ви зможете якісно провести зміну, тільки при наявності спеціальних ключів. Починаєте зміну аналогічно від гальмівної трубки, що йде від головного циліндра гальма, закривши її після звільнення ковпачком. Після того як була проведена заміна гальмівних шлангів ВАЗ, виконується прокачування системи.
Вам так само буде цікаво почитати:
огляд РЕЗИНОТЕХНИКА
Модифікації патрубків радіатора
Заміна патрубка на радіаторі
Патруб системи охолодження
Поділитися в соціальних мережах