Наша сеть партнеров Banwar
Теплий салон - запорука гарного і комфортного пересування на автомобілі. Непрацююча грубка може не тільки доставити дискомфорт, а й стати аргументом проти подальшого пересування на автомобілі взагалі. Одна справа, коли ви прийшли в гараж, помітили непрацюючий обігрівач і відмовилися на час поломки від подальших переміщень на автомобілі, але от якщо ця поломка застала вас в дорозі, до найближчого сервісу далеко, а їхати на машині з непрацюючим обігрівачем салону не представляється можливим, т. к. лобове скло покривається інеєм і подальше переміщення стає аварійно небезпечним. Тоді залишається або перевезення автомобіля за допомогою евакуатора, або спробувати полагодити своїми руками.
Зовнішній вигляд моторчика вентилятора пічки ВАЗ 2114
діагностика
Першочерговим завданням стоїть виявлення причини поломки і оцінка власних можливостей в конкретній ситуації.
Почнемо з простого і перейдемо до більш складного:
- перевіряємо запобіжник (F-7 з напругою 30 А), який відповідає не тільки за систему обігріву, але і за роботу: прикурювача, обігріву дзеркал, підсвічування бардачка, омивача фар. Тому при перегорання цього запобіжника відмовляються працювати всі перераховані вище прилади. Якщо він справний, рухаємося далі по ланцюгу.
- Включаємо запалювання автомобіля і перемикаємо регулятор швидкості в положення 1, 2, 3 по порядку. Якщо ні на одному з цих положень вентилятор не заробив, рухаємося далі.
- Якщо ж електродвигун НЕ подає ознак життя при першому і другому положенні перемикача швидкостей, а на третьому положенні заробив (харчування вентилятора на першій і другій швидкості здійснюється через резистор , А при третій швидкості струм надходить прямо на електродвигун), проблема полягає в резисторі або в самому перемикачі.
- Якщо електродвигун обігрівача включається після прогріву двигуна автомобіля, то проблема полягає в несправному реле запалювання. Вирішується заміною реле.
- Якщо електродвигун обігрівача відмовляється працювати при будь-яких режимах, залишається одна несправність - це сам моторчик пічки.
Процес демонтажу мотор-вентилятора
Для остаточного вердикту подамо «+» безпосередньо на моторчик, знявши для цього клему плюсового проводу з моторчика. Якщо мотор не ожив, останнє, що можна спробувати - це спробувати зачистити місце під кріпленням маси на електродвигуні. Нерідко це місце окислюється і контакт слабшає.
Як зняти вентилятор печі на ВАЗ-2114
Якщо нічого з перерахованого вище не принесло успіхів, значить, будемо знімати електродвигун пічки, для цього знадобиться викрутка і маленький набір ключів.
- Від'єднуємо клеми з акумулятора.
- В салоні під панеллю приладів розташована плюсова клема і мінусова клема, їх необхідно роз'єднати.
- Далі, подорожуємо у підкапотний простір ВАЗ-2114, кришку кожуха вентилятора можна зняти після відкручування чотирьох гвинтів кріплення.
- Після відкриття кожуха необхідно викрутити два гвинти, що фіксують вентилятор.
- Далі, викручуємо гвинти, якими до корпусу перед вітровим склом прикріплені решітки воздухопритока. Знімаємо їх.
- Далі, знімаємо електромоторчик грубки , Т. К. Все його кріплення вже демонтовані. Вентилятор надітий на зачіп, розташований на корпусі - посуньте його на себе і підніміть.
- Після зняття корпусу вентилятора з зацепа необхідно провернути його на 90 градусів, щоб вийняти його з кожуха, або розібрати корпус обігрівача для зручного виймання.
- Від'єднуємо моторчик з крильчаткою від кожуха.
- Знімаємо крильчатку з мотора.
- Подальших варіантів декілька: або поміняти електродвигун на новий, або пробуємо повернути до життя старий (якщо це доцільно, наприклад, замінивши щітки. Якщо пробита обмотка або проблеми з якорем, то краще замінити весь моторчик).
- Далі, збираємо все в зворотній послідовності, прибравши все сміття з шахти обігрівача.
Новий і старий моторчик пічки
Після виконаної роботи насолоджуємося шелестінням мотора обігрівача, теплотою і комфортом свого автомобіля. Ці нехитрі поради допоможуть заощадити гроші і продовжити заплановану поїздку.