Наша сеть партнеров Banwar
У більшості випадків заміна радіатора отопітеля на ВАЗ 2110 здійснюється в тому випадку, якщо виявляється протікання тосола. Зазвичай така несправність з'являється, якщо виникла несплошном в з'єднаннях шланга або порушення герметичності самого радіатора. До речі, заміна радіатора грубки не передбачає зняття панелі в салоні. В даному випадку роботи виконуються під капотом.
На сьогоднішній день радіатор опалення на ВАЗ 2110 може бути двох типів: старого і нового зразка (випуском до 2003 року і після відповідно). За великим рахунком, зняття і установка радіатора опалювача в цих двох випадках різняться не дуже сильно, хоча й існують деякі нюанси, зокрема, для моделей старого зразка.
Необхідними матеріалами і інструментами в даному випадку є:
- якісний радіатор опалення,
- не менше чотирьох хомутів,
- коротка хрестова викрутка і пінцет.
Послідовність дій при заміні радіатора опалювача виглядає наступним чином:
- зливається тосол з блоку двигуна (ця операція знадобиться і якщо ви будете здійснювати ремонт печі),
- знімається гумовий ущільнювач жабо (вітрової накладки) і сама ця накладка,
- під головним гальмівним циліндром відкручується гвинт кріплення жабо,
- откручиваются чотири гвинти кріплення правої частини жабо,
- від'єднуються два хомута для кріплення проводів і шлангів,
- від кузова від'єднується мінусовій провід вентилятора і плюсова клема,
- два гвинти лівої частини жабо откручиваются, після чого жабо трохи відсувається вперед,
- знімається накладка вітрового скла,
- від'єднується клема датчика рівня охолоджуючої рідини, після чого знімається паровідвідних шланг з бачка (розширювального),
- необхідно від'єднати шланг омивача лобового скла,
- знімаються склоочисники і забирається накладка вітрового скла,
- слід зняти затиски корпусу обігрівача і вентилятора. При відкручування гвинтів слід запам'ятовувати їх розташування,
- витягується разом з вентилятором передня частина корпусу,
- витягується корпус фільтра салону (на цьому етапі може бути виконана і заміна фільтра салону),
- знімається задня частина корпусу вентилятора,
- необхідно послабити хомути і зняти шланги подачі і обратки антифризу, а також паровідвідних шланг,
- зняття радіатора опалювача проводиться з невеликим зусиллям.
На цьому етапі здійснюється ремонт радіатора опалювача - для цього його потрібно зачистити і спробувати відновити герметичність. До речі, ремонт печі і ремонт радіатора в більшості випадків дуже тісно пов'язані між собою. При складанні обігрівача старого зразка також слід враховувати деякі нюанси:
- при установці пластикового корпусу вентилятора пічки потрібно стежити за попаданням педальки в потрібний паз,
- також слід все болти повернути на місце і стежити за прилеганием вузлів.
Щоб замінити такий вузол, як радіатор опалення салону своїми силами, буде потрібно шість-сім годин вільного часу (з них більша частина - на збірку). Паралельно із заміною радіатора можуть бути виконані і наступні роботи, наприклад, шумоізоляція. Після складання обігрівача необхідно залити тосол і перевірити роботу грубки. Якщо не відбувається нагрівання патрубків радіатора грубки, то, можливо, виною тому повітряна пробка, що знаходиться в системі охолодження. Після того, як заміна радіатора буде виконана, робота грубки повинна стати більш ефективною. При цьому надходить з печі повітря буде набагато гарячіша, при цьому рівень тосола в розширювальному бачку не знижуватиме.
Роботи, виконані своїми силами, можуть заощадити вам пристойну суму. Однак подібні маніпуляції займають досить тривалий період часу, так що якщо ви не хочете займатися цим самостійно, ви можете звернутися в автосервіс, де будуть виконані ті ж дії, але за відповідну (і немаленьку) плату.
Під час заміни радіатора отопітеля, також зручно буде зробити заміну крана опалювача або заміну термостата .