Наша сеть партнеров Banwar
Заміна вилки виключення зчеплення без зняття КПП
Автор Alexey73
Мал. 1. Привід зчеплення.
Для заміни вилки виключення зчеплення розбирати всю трансмісію не обов'язково. Можна зробити і через люк вилки зчеплення. Яма або підйомник також не обов'язкові. Перенесення - обов'язкова.
Знімаємо поворотну пружину 2 (див. Рис. 1), расшплінтовиваем шток 5, відвертаємо робочий циліндр зчеплення 1, виймаємо шток з вилки, знімаємо захисний чохол вилки. Висмикуємо стару вилку, якщо вона не повністю зламалася - краще її не доламують, а висмикнути як є.
Нову вилку допрацьовуємо на жорні (якщо вилка піддається напильнику, значить вона не розжарена, таку повертаємо продавцеві). Заклепки сточуємо до 1-1,5 мм (можна напилком), знімаємо фаску на кінцях вилки, обточуємо між вилками, щоб пройшов болт зі сферичною головкою (кульова опора вилки виключення зчеплення) 7. Тут головне не перестаратися. Можливо, що деякі операції не будуть потрібні, враховуючи допуски і посадки.
Мал. 2. Деталі приводу зчеплення.
Мал. 3. Вичавний підшипник.
Світимо перенесенням в люк, орієнтуємо плоскі грані муфти вичавного підшипника 2101-1601185 (рис. 3) горизонтально, кінчики пружини 2101-1601188 повинні бути звернені в бік люка. Вилку пропихати в люк, легким ударом молотка вганяємо всередину. Вилка повинна пройти болт зі сферичною головкою (кульову опору вилки виключення зчеплення) і виделками потрапити на муфту вичавного. Пружина 2101-1601188 повинна потрапити двома кінцями між відігнутими ребрами кожної вилки. Якщо пружина потрапляє (при проходженні кульової опори вилка може перекошуватися), піддягаємо вусик пружини довгою викруткою і відводимо убік коробки передач, молотком підбиваємо вилку всередину.
Молотком стукаємо злегка, якщо вилка легко не входить, то ще підточуємо її (в розумних межах). Кульова опора вилки виключення зчеплення повинна потрапити в поглиблення вилки, пелюстки пружини вилки зчеплення повинні обхопити кульову опору. Якщо не охоплюють, ставимо її на місце викруткою.
Збираємо привід зчеплення в зворотному порядку: ставимо захисний чохол вилки, ставимо шток в вилку, пригвинчуємо робочий циліндр зчеплення з планкою поворотної пружини, зашплінтовиваем шток, регулюємо зчеплення, ставимо поворотну пружину.
Якщо заміна відбувається без ями, лежачи на землі, то голову зручно уперти в ліве переднє колесо, щоб і шия не втомлювалася, і нутро картера зчеплення було видно.
Alexey73 (Іллюша Олексій), 21.01.02.